Pàgina 1 de 1

Nou material rodant DB

Publicat: Dimarts 06/12/2011 1:00
Autor: Guigui
La DB ha adjudicat la construcció de 400 noves unitats per a serveis regionals a tres empreses: Alstom, CAF i Stadler. El cost estimat són 2.000 milions i el termini de lliurament, esglaonat fins al 2018.

Un dels arguments a favor d'empreses amb poca implantació a Alemanya (cas de CAF) és el foment de la competència envers els dos proveïdors més grans de material rodant per a la DB, Siemens i Bombardier, amb els quals hi ha hagut darrerament alguns estira-i-arronsa.

Més info (en alemany) a http://www.welt.de/wirtschaft/article13 ... e-aus.html

Re: Nou material rodant DB

Publicat: Dimarts 06/12/2011 6:26
Autor: nicolas
Muy interesante. No creo que se enojen mucho en Siemens, que con el ICx ya deben estar bastante ocupados...

Re: Nou material rodant DB

Publicat: Dimarts 06/12/2011 10:33
Autor: 470
Guigui ha escrit:La DB ha adjudicat la construcció de 400 noves unitats per a serveis regionals a tres empreses: Alstom, CAF i Stadler. El cost estimat són 2.000 milions i el termini de lliurament, esglaonat fins al 2018.

Un dels arguments a favor d'empreses amb poca implantació a Alemanya (cas de CAF) és el foment de la competència envers els dos proveïdors més grans de material rodant per a la DB, Siemens i Bombardier, amb els quals hi ha hagut darrerament alguns estira-i-arronsa.

Més info (en alemany) a http://www.welt.de/wirtschaft/article13 ... e-aus.html
Tenia entendido que era una preadjudicación y que Caf era una de las empresas seleccionadas, si es ganadora estupendo, ademas estaras contento por que el modelo ofertado se basa en el Civia con motores fabricados en Cornellá.

Coses al seu lloc

Publicat: Dimarts 06/12/2011 16:45
Autor: Guigui
No sé a què vénen aquestes insinuacions en segona persona, altrament molt habituals en tu. La tecnologia podrà estar basada en el Civia, però et recordo que es tracta de trens per a serveis regionals, i ja veurem com quedaran determinats elements força criticables dels Civia que circulen als nuclis de rodalia de Renfe, com els seients i les pantalles.