Seguiment unitats 111 de FGC

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 606

Re: Seguiment unitats 111 de FGC

Entrada Autor: xevi » Dimecres 23/09/2015 12:39

Avui 111 fent servei a la L7, a les 11h sortia de Pl. Catalunya. És habitual? Avui hi havia problemes a la L7.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 12:41

Lo pitjor és haver-ho anunciat el mateix dia, no es podia haver tingut en compte la gent que estaria disposada a anar al comiat de les 111????



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 12:52

Val a dir que jo en un principi, pensava que els dos actes els haurien d'haver fet per separat, però clar, no esperava en absolut que passés això...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 23/09/2015 12:52

xevi ha escrit:Avui 111 fent servei a la L7, a les 11h sortia de Pl. Catalunya. És habitual? Avui hi havia problemes a la L7.
De debó? A veure si precisament per això (perquè veuen que l'hauran de fer servir més dies) n'han posposat el comiat.

Per aforament no, que no s'ajuntaran 500 persones és pràcticament segur. I, si hagués passat, el dia que ho facin hauran de retirar invitacions?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 12:53

Fran-Ikarus ha escrit:
xevi ha escrit:Avui 111 fent servei a la L7, a les 11h sortia de Pl. Catalunya. És habitual? Avui hi havia problemes a la L7.
De debó? A veure si precisament per això (perquè veuen que l'hauran de fer servir més dies) n'han posposat el comiat.

Per aforament no, que no s'ajuntaran 500 persones és pràcticament segur. I, si hagués passat, el dia que ho facin hauran de retirar invitacions?
Ja he preguntat per mail si la gent apuntada ho seguirà sent pel dia en què es faci el comiat de les 111, a veure què responen...

Edito: diuen que estem convidats, tant en l'acte d'avui com en el del comiat de les 111.



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dimecres 23/09/2015 13:14

Bon dia senyors...
No cal que ens alarmem...
Degut a problemes tècnics de algunes 114, els Tibidabos els fan, segons m'han dit, la114-01 i la 111-01... :D
Evidentment, no és el comiat que esperàvem, però podrem gaudir d una 111...
I d altra banda, la presentació d un llibre de temàtica ferroviària i el bateig d un tren, no és cosa que es vegi cada dia.
Per lo tant, jo avui baixaré desde el Vendrell, aniré a la presentació del llibre, veuré com bategen la 113 i si les informacions que m han donat són bones, gaudirem amb la família, d un viatge amb 111... No és tal com s havia plantejat, però menys és res...
Suposo que al tenir problemes amb les 114, s els hi ha trasbalsat tot...
Teniu en compte, que segons m han informat, l única 114 que pot donar servei, és la 114-01, la resta a revisió, degut a un petit problema tècnic observat, per lo tant, han de tirar de l únic material de tres cotxes que tenen...
I aquest material es el 111... Perfecte...!
Siguem una mica comprensius i esperem a fer el comiat quan es pugui...
Jo personalment, ho veig com un 2X1... :D
Ens veiem aquesta tarda... :ok



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 23/09/2015 13:44

Llàstima, però a la vegada potser ha estat millor, ja que quedava tot massa junt. Ara potser poden fer un comiat en condicions, de més durada i inclús sortint a l'exterior, fent un trajecte més llarg.

De totes formes assistiré igualment a l'acte ja que de per si és interessant i també s'ha d'agrair les molèsties que s'ha pres la metring per aconseguir les places.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 23/09/2015 13:51

metro3001 ha escrit:Bon dia senyors...
No cal que ens alarmem...
Degut a problemes tècnics de algunes 114, els Tibidabos els fan, segons m'han dit, la114-01 i la 111-01... :D
Evidentment, no és el comiat que esperàvem, però podrem gaudir d una 111...
I d altra banda, la presentació d un llibre de temàtica ferroviària i el bateig d un tren, no és cosa que es vegi cada dia.
Per lo tant, jo avui baixaré desde el Vendrell, aniré a la presentació del llibre, veuré com bategen la 113 i si les informacions que m han donat són bones, gaudirem amb la família, d un viatge amb 111... No és tal com s havia plantejat, però menys és res...
Suposo que al tenir problemes amb les 114, s els hi ha trasbalsat tot...
Teniu en compte, que segons m han informat, l única 114 que pot donar servei, és la 114-01, la resta a revisió, degut a un petit problema tècnic observat, per lo tant, han de tirar de l únic material de tres cotxes que tenen...
I aquest material es el 111... Perfecte...!
Siguem una mica comprensius i esperem a fer el comiat quan es pugui...
Jo personalment, ho veig com un 2X1... :D
Ens veiem aquesta tarda... :ok
Completament d'acord metro 3001; Jo hi aniré!



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/09/2015 13:55

Re osties, me'n vaig a caçar-la abans no la treguin.

De fet, les 111 continuen en reserva, però si tenen una 111 i una 114, només corren 2 trens a L7?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dimecres 23/09/2015 13:56

correcte...
dos trens i cada 12 minuts..



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/09/2015 13:59

Doncs au aquí el primer problema de retirar-les, tal i com havia dit fa temps. Limitar la L5 a 5 trens era arriscat per donar el servei habitual.

Per cert, fa uns dies vaig dir això:
El cas es que tampoc seria just que fos per ells i per nosaltres, jo crec que s'hauria de fer pressió (Carta, Xarxes Socials, etc) entre el fòrum i per que no les associacions d'amics del ferrocarril per a que FGC dediqués un dia de comiat obert com Déu mana per a tothom. Sigui el 23 o un dia no gaire llunyà ja que a la que el tren sigui donat de baixa i passi a ser històric se'ns ha acabat la festa. (La opció B seria invocar la "sort" i que 3 114 petin i no els hi quedarà més remei que treure la 111 a passejar una estona :P )
Ara tinc por :o


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 23/09/2015 14:01

Impressionant!! :reve

Qui vindrà a agafar la 111 després de l'acte? Que sinó, al meu petit de 4 anys li agafarà una rabieta!!!



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/09/2015 14:07

metring ha escrit:Impressionant!! :reve

Qui vindrà a agafar la 111 després de l'acte? Que sinó, al meu petit de 4 anys li agafarà una rabieta!!!
Jo crec que entre els del fòrum, li podriem fer un acte de comiat, tipus 1100 en el seu dia. Jo si hi corre, hi vaig!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 23/09/2015 14:08

metring ha escrit:Qui vindrà a agafar la 111 després de l'acte? Que sinó, al meu petit de 4 anys li agafarà una rabieta!!!
M'apunto! De fet dilluns vaig estar una estona deixant passar trens a Provença per veure si passava una 111 i res, així que aprofitaré avui ;)


Instagram: Ferrocarril | Aviació

ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dimecres 23/09/2015 14:36

Jo ho confirmo
En aquests moments estic a la 111!!
Ara sortint de Padua



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 23/09/2015 14:36

La freqüència no canviarà d'aquí al vespre, oi? Vull dir que la 111.01 estarà circulant sí o sí, quan acabi l'acte.

Doncs evidentment, malgrat no sigui l'últim dia, tothom cap a l'andana de la L7 :) Ai, perdó, primer caldrà sortir per validar el bitllet o títol corresponent, que ja no es tracta d'un viatge especial :D

Comptem amb tu, Metring, per a "fer grup"? (no tothom ens coneixem entre nosaltres)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/09/2015 14:48

Hi ha 3 trens ara. 14:47, 111 a Provença cap a Catalunya.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 23/09/2015 14:51

Aqui el motiu:FGC retira cinc trens de la circulació per un defecte de fabricació.

Un dels 5 trens retirats ja ha estat reparat i torna a circular per la línia del Tibidabo. Està previst que avui s'incorpori una segona unitat i demà la resta.

Els usuaris de la línia que uneix la Plaça de Catalunya amb l’Avinguda del Tibidabo han hagut d’esperar més temps a les estacions perquè hi circulen menys trens. De fet, FGC ha hagut de recuperar una unitat de la sèrie 111 que es jubilava avui per millorar la freqüència en aquesta línia.

Link:
http://cadenaser.com/emisora/2015/09/23 ... 65780.html
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 23/09/2015 14:54, en total s’ha editat 1 vegada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4422
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/09/2015 14:52

Ara cap a Tibidabo. La 111.01 realment es la 111.02
La 111.01 de veritat va ser desballestada fa uns mesos.
Acabo de preguntar i creuen que la 111 aguantara fins al vespre!!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 23/09/2015 14:56

Ostres, sembla la venjança de les 111! El que anava a ser el seu comiat simbòlic qui sap si acabarà sent el seu últim dia de servei normal :)

A tot això: d'on els ve aquesta mania de "falsejar" les matrícules dels trens preservats? Si era la 111.02 que es quedi com a 111.02... I més en aquest cas que no hi ha cap placa, només vinils o adhesius.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”