Reforma de la sèrie 2000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 11/04/2016 14:10

Fran-Ikarus ha escrit:El 2013-2016 també continua circulant tal qual.
De moment, l'estat dels 2000 es el següent:
2001-2004: Reformat, passant les proves i/o acabant-se de muntar.
2005-2008: Reformant-se
2009-2012: Original, en servei.
2013-2016: Original, en servei.
2017-2020: Original, en servei.
2021-2024: Original i disseny de proves, en servei.


El metro de Barcelona amb motoristes!

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 11/04/2016 17:04

Miquel ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:El 2013-2016 també continua circulant tal qual.
De moment, l'estat dels 2000 es el següent:
2001-2004: Reformat, passant les proves i/o acabant-se de muntar.
2005-2008: Reformant-se
2009-2012: Original, en servei.
2013-2016: Original, en servei.
2017-2020: Original, en servei.
2021-2024: Original i disseny de proves, en servei.
Crec que he vist el 2001-2004 o el 2005-2008 circulant a la L3, reformat i amb passatgers.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 11/04/2016 17:10

Miquel ha escrit:Imatge

Vaja, com no hagin tornat així de preciosos (però amb dos cotxes més), ja se'ls poden posar per on ja sabeu :) Sempre ens quedaran els 2100 i els 500 per uns anyets més.
Almenys un dels 2100 ha estat pintat amb el disseny dels 3000 i 2000 reformats.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 11/04/2016 17:16

437.001 ha escrit:
Almenys un dels 2100 ha estat pintat amb el disseny dels 3000 i 2000 reformats.
D'això ja se n'ha parlat a http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... start=1120


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 11/04/2016 18:07

437.001 ha escrit:
Miquel ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:El 2013-2016 també continua circulant tal qual.
De moment, l'estat dels 2000 es el següent:
2001-2004: Reformat, passant les proves i/o acabant-se de muntar.
2005-2008: Reformant-se
2009-2012: Original, en servei.
2013-2016: Original, en servei.
2017-2020: Original, en servei.
2021-2024: Original i disseny de proves, en servei.
Crec que he vist el 2001-2004 o el 2005-2008 circulant a la L3, reformat i amb passatgers.
Jo no l'he vist, i oficialment TMB no ha dit res de res. De totes maneres, informo que hi ha un 3000 amb una il·luminació "nova" i quan et creues la llum es molt més blanca. Jo vaig pensar que era el 2001-2004 i no.
Cada dia agafo L3 i m'hi fixo si els trens son triples+dobles i ni rastre del 2001-2004. :?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Markitus
N4
N4
Entrades: 48
Ubicació: Sant Andreu de Palomar

Entrada Autor: Markitus » Dilluns 06/06/2016 15:12

Sembla que avui ha començat a circular la primera unitat 2000 reformada (la primera de la sèrie). Un company m'ha enviat una foto del tren en qüestió a Catalunya. Potser avui a la tarda aniré a fer un cop d'ull a la L3 a veure si me la trobo.
Fitxers adjunts
WhatsApp-Image-20160606.jpg
WhatsApp-Image-20160606.jpg (28.88 KiB) Visualitzat 14250 cops



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 06/06/2016 15:30

Bona caçada!


Salut!
#volemL9

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 15:34

Aviam si la pesco demà. Però m'ensumo que de moment només circularà a les hores vall durant els primers dies. De totes maneres, veig que duu 3 forats horitzontals sota la porta de cabina. :?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/06/2016 15:56

Imatge
Hay leds encima de todas las puertas que avisan del cierre de puertas como en los 9000. Las puertas por la cara interior son similares a los 5000/6000 por la textura. Además como se puede apreciar han puesto dos luces de cortesía encima del extremo del coche como en los mismos. El fuelle queda bastante bonito. El único inconveniente son los asientos y a mi parecer las barras nuevas no quedan nada bien con las originales planas negras, que continúan estando al lado de las puertas y en los extremos que dan a las cabinas. También fuera cambiaron las luces de tirador de alarma accionado/puerta abierta/modo especial por unas idénticas a los 5000/6000.

Vamos, que la reforma que hicieron a los 3000 y 4000 comparada con esta, pues bueno, fue "esperpéntica".

Y perdón que la foto me saliera movida.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 16:20

Amb quin torn circula? Tinc ganes de veure la destrossa amb el meus ulls! xD


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/06/2016 16:21

Miquel ha escrit:Amb quin torn circula? Tinc ganes de veure la destrossa amb el meus ulls! xD
No me acuerdo, pero estar está. :)



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 16:23

Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Amb quin torn circula? Tinc ganes de veure la destrossa amb el meus ulls! xD
No me acuerdo, pero estar está. :)
Doncs res, hora d'anar de caça al metro. Com ho trovaba a faltar :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/06/2016 16:35

Miquel ha escrit:Doncs res, hora d'anar de caça al metro. Com ho trovaba a faltar :D
Buena suerte! Y espero que sea el primero en venir!



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dilluns 06/06/2016 16:55

Ei, a simple vista no pinta malament. Jo aquesta tarda també aniré a caçar-lo :D


Salut!
#volemL9

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 16:58

Torn 316. En uns minutets sortim de Trinitat Nova :D


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/06/2016 17:01

Yo pondría de nota un 70% :)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 06/06/2016 17:16

Si més no, els seients propers al túnel de comunicació seran més còmodes, gràcies a l'absència de la "rampa", que als 3000/4000 reformats... se suposa.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 06/06/2016 17:59

Aquí unes fotos:

Passadís: http://imgur.com/xSTaYbM
http://i.imgur.com/nvuV2pc.jpg

Detall de l'extintor: http://imgur.com/Brs3Nyl

S'ha mantingut el marc gris de l'indicador d'obertura de portes:
http://i.imgur.com/bnUhuZ0.jpg

Passadís des de fora:
http://i.imgur.com/1Esgwls.jpg

Seients i agafadors:
http://i.imgur.com/yR8b8fZ.jpg

Passadís per dins:
http://i.imgur.com/H2htCNE.jpg
http://i.imgur.com/kjjmHsE.jpg

Càmeres de seguretat:
http://i.imgur.com/kpp9X5O.jpg

Nou tipus d'espai per a PMR:
http://i.imgur.com/xFI8uuD.jpg

De fet, això és el que més els diferencia dels 3000/4000. Com que els 2000 no tenen 4 cotxes cabina, en els dos cotxes cabina han posat 2 espais PMR a banda i banda, per tant, han tret una fila de seients que ara són als MB1 i MB2. Deixant el primer cotxe amb més espai per transitar. Destacat que l'espai original a PMR segueix igual, per tant millor impossible. També han posat aquestes plaques pels agafadors de les cadires de rodes.

En general l'interior, llevat que sigui altre cop blau i tingui uns seients infumables està bé. Suposo que el fet que estigui net també ajuda (deu ser ara mateix l'únic tren net de la xarxa :emprenyat ). De l'exterior ja sabeu que opineu... si no hi ha el blanc immaculat que no comptin amb mi.

Com em sospitava, diferenciar un 2000R d'un 3000R pel frontal serà missió impossible a causa dels colors. Originalment si que es podia detectar molt bé quin era quin.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 06/06/2016 18:04

Miquel ha escrit:Aquí unes fotos:

Passadís: http://imgur.com/xSTaYbM
http://i.imgur.com/nvuV2pc.jpg

Detall de l'extintor: http://imgur.com/Brs3Nyl

S'ha mantingut el marc gris de l'indicador d'obertura de portes:
http://i.imgur.com/bnUhuZ0.jpg

Passadís des de fora:
http://i.imgur.com/1Esgwls.jpg

Seients i agafadors:
http://i.imgur.com/yR8b8fZ.jpg

Passadís per dins:
http://i.imgur.com/H2htCNE.jpg
http://i.imgur.com/kjjmHsE.jpg

Càmeres de seguretat:
http://i.imgur.com/kpp9X5O.jpg

Nou tipus d'espai per a PMR:
http://i.imgur.com/xFI8uuD.jpg

De fet, això és el que més els diferencia dels 3000/4000. Com que els 2000 no tenen 4 cotxes cabina, en els dos cotxes cabina han posat 2 espais PMR a banda i banda, per tant, han tret una fila de seients que ara són als MB1 i MB2. Deixant el primer cotxe amb més espai per transitar. Destacat que l'espai original a PMR segueix igual, per tant millor impossible. També han posat aquestes plaques pels agafadors de les cadires de rodes.

En general l'interior, llevat que sigui altre cop blau i tingui uns seients infumables està bé. Suposo que el fet que estigui net també ajuda (deu ser ara mateix l'únic tren net de la xarxa :emprenyat ). De l'exterior ja sabeu que opineu... si no hi ha el blanc immaculat que no comptin amb mi.

Com em sospitava, diferenciar un 2000R d'un 3000R pel frontal serà missió impossible a causa dels colors. Originalment si que es podia detectar molt bé quin era quin.
Hombre, por el frontal se puede distinguir con las barras de al lado de la puerta de éste, y si no, se mira si después de la puerta lateral de la cabina hay una ventana o una puerta, jejej!



ManuFerrandiz_126
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: ManuFerrandiz_126 » Dilluns 06/06/2016 19:09

A mi no hem disgusta tant,pensava que sería pitjor la veritat :) Aquesta vegada per a mi TMB ha encertat :plas ,la reforma dels 3000/4000 no tant,en especial m'ha agradat el passadis d'intercomunicació entre cotxes,ja que no tenen la rampa que hi ha les 3000/4000R,a part el "acordeón" *no se com dir-li* es mes al estil al d'un civia o un bus articulat,a més m'ha fet gracia que posessin els leds a cada extrem de cada cotxe,els seients...A veure si,incrementen capacitat,pero que voleu que us digui,aquestes Ut's no estaven dissenyades per tenir seients longitudinales,tal i com están dissenyades les 5000,6000 y 9000 que tenen més espai entre porta y porta (no se si m'explico) i per tant tenen barres separadores,pero en general la reforma esta bé,a més la pintura vermella del frontal...ja m'hi he acostumat i tampoc esta tant malament,de nota els hi possaría un 7.5
Ara si que les 2100 son les uniques amb l'interiorisme estándares"antic" de TMB
Gracies per les imatges ;)
Per cert,quantes 2000 corren per l'L3,de momento quantes están reformades o en el procés?
ManuFerrandiz_126 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 06/06/2016 19:17, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”