Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1920
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Nous trens per a la Línia de La Pobla

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 12/03/2016 17:18

Si algú ha anat a ExpoTren i ha pogut visitar la 331, demano que publiqueu fotos de l'interior, si és possible! Moltes gràcies!



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 914

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 12/03/2016 17:24

No hi era la 331, que estava a Balaguer. Hi havia la 332, amb els seients coberts amb plàstics negres.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1920
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 12/03/2016 17:26

bigcoaster ha escrit:No hi era la 331, que estava a Balaguer. Hi havia la 332, amb els seients coberts amb plàstics negres.
Deus voler dir la 331.02.



Adolf Ripollès
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: Adolf Ripollès » Dissabte 12/03/2016 20:52

Esperem veure'ls aviat amb gent.
Adolf Ripollès l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 12/03/2016 20:55, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 914

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 12/03/2016 20:55

Renfe451 ha escrit:
bigcoaster ha escrit:No hi era la 331, que estava a Balaguer. Hi havia la 332, amb els seients coberts amb plàstics negres.
Deus voler dir la 331.02.
Exacte. :)


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1920
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 17/03/2016 13:49

Ahir els dos Stadler (331.01+331.02) van fer les proves en doble composició.



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dijous 17/03/2016 13:53

Renfe451 ha escrit:Ahir els dos Stadler (331.01+331.02) van fer les proves en doble composició.
Per on fan les proves? Balaguer cap a pobla o tota la linia de lleida pobla?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1920
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 17/03/2016 13:56

Danilleida ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Ahir els dos Stadler (331.01+331.02) van fer les proves en doble composició.
Per on fan les proves? Balaguer cap a pobla o tota la linia de lleida pobla?
Es parlava que les feien fins a Tèrmens degut a uns suposats problemes d'homologació per part d'Adif, però compte, aquesta notícia cal agafar-la amb pinces, ja que em van informar ahir que van entrar ja a Lleida-Pirineus i per tant a la RFIG.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22848
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/04/2016 15:47




Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1920
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 25/04/2016 15:18

M'informen via Whatsapp que les dues 331 ja porten els logos de Transports Públics de la Generalitat i que la 331.01 ja està vinilada amb paisatges i 5 cares de la campanya #LoTrenDeTots. A veure si algú de la zona pot fer-li una foto.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22848
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/04/2016 7:51




Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6920
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 28/04/2016 10:36

www.lamanyana.cat ha escrit:Ajornada la posada en marxa dels nous trens de la Pobla per no disposar de l’homologació
27/04/2016
Lleida » Sandra Martínez

Havien de començar a circular aquest dissabte 30 d’abril però l’agència certificadora no ha complert amb el termini previst

Els nous trens de la línia ferroviària que connecta Lleida amb la Pobla de Segur, que havien d’entrar en funcionament aquest dissabte dia 30 d’abril, ajornen la seva posada en marxa al no disposar de l’homologació tècnica necessària per circular pels 1,9 quilòmetres que formen part de la xarxa estatal d’interès general i que requereixen de la certificació per part de l’Agència Estatal Ferroviària.
Enllaç original i versió subscriptors:
http://www.lamanyana.cat/detall-noticie ... mologacio/



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2182
Ubicació: L7 - El Putxet

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 28/04/2016 11:04

wefer ha escrit:
www.lamanyana.cat ha escrit:Ajornada la posada en marxa dels nous trens de la Pobla per no disposar de l’homologació
27/04/2016
Lleida » Sandra Martínez

Havien de començar a circular aquest dissabte 30 d’abril però l’agència certificadora no ha complert amb el termini previst

Els nous trens de la línia ferroviària que connecta Lleida amb la Pobla de Segur, que havien d’entrar en funcionament aquest dissabte dia 30 d’abril, ajornen la seva posada en marxa al no disposar de l’homologació tècnica necessària per circular pels 1,9 quilòmetres que formen part de la xarxa estatal d’interès general i que requereixen de la certificació per part de l’Agència Estatal Ferroviària.
Enllaç original i versió subscriptors:
http://www.lamanyana.cat/detall-noticie ... mologacio/
I ara que? A haver-lo d'homologar com qualsevol altre tren que hagués de circular per la RFIG?
Realment és més un tema polític i de fer la punyeta que una altra cosa.
Quins coll*** que tenen a ADIF... :cop :emprenyat


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1372
Ubicació: (Barcelona CAT, Austin i Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 28/04/2016 11:12

Companys, ara hi ha dos fils amb el mateix tema, cal unificar-los o tancar el més nou. No te cap sentit mantenir dos fils sobre el mateix tema. Salut!



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1894
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 28/04/2016 11:20

Els nous trens de la línia de la Pobla no entraran en servei el 30 d'abril en no disposar de l'homologació definitiva

Els dos nous combois adquirits per FGC per a la línia ferroviària Lleida-la Pobla de Segur no podran entrar en servei el 30 d'abril com estava previst. Encara no disposen de l'homologació tècnica necessària per poder circular pels 1,9 quilòmetres de la línia que discorren per la ciutat Lleida, des de l'estació Lleida-Pirineus, i que formen part de la xarxa estatal d'interès general, a diferència de la resta de la línia traspassada a la Generalitat i per la qual els nous trens ja podrien circular.

Territori i Sostenibilitat no vol fixar una nova data per a la posada en servei dels nous trens fins que s'obtingui aquesta homologació, que podria ser "cosa de dies o setmanes". El secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, no ha volgut assenyalar cap responsable d'aquesta situació però si ha reconegut que "s'ha pecat d'optimisme", especialment l'empresa certificadora contractada per FGC.

Amb l'objectiu de superar tots els requeriments tècnics establerts i d'obtenir aquesta certificació, el Govern va contractar l'empresa certificadora internacional, Belgorail, que s'havia compromès a què FGC disposaria d'aquesta autorització el mes d'abril, fet que no ha estat així. El secretari d'Infraestructures i Mobilitat ha demanat excuses a la població però no ha volgut assenyalar cap responsable de la situació que s'ha produït i, malgrat destacar l'agilitat amb què ha treballat aquesta empresa certificadora, ha apuntat a un "excés d'optimisme" per part d'aquesta a l'hora de fixar l'abril per a l'obtenció d'aquesta certificació. No ha estat, però, fins aquesta setmana que Belgorail ha comunicat a FGC que no es disposaria de l'homologació per poder operar a la xarxa d'interès general.

Font ha destacat la col·laboració obtinguda tant de l'Agència Estatal Ferroviària, com des d'Adif i Renfe, per tal que es poguessin assolir aquests requeriments abans de la data anunciada pel Govern per a la posada en servei dels nous trens. Així mateix, el secretari d'Infraestructures i Mobilitat també ha remarcat que els trens adquirits per FGC a la firma suïssa Stadler per a la línia de la Pobla "no han operat mai" a la xarxa ferroviària estatal d'interès general i, per això, la seva homologació és la primera que es fa a l'Estat, al marge dels trens operats per Renfe.

Tot i que els nous combois ja podrien circular per la vuitantena de quilòmetres restants de la línia, entre la capital del Segrià i la Pobla de Segur, que són titularitat de la Generalitat -i per als quals ja es disposa de l'homologació-, des de Territori i Sostenibilitat i FGC han optat per posposar la posada en circulació dels nous trens a l'espera d'obtenir aquesta homologació.

http://www.lleidaalminut.com/noticies/view/id/10054



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22848
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/04/2016 11:24

122-042-132 ha escrit:Companys, ara hi ha dos fils amb el mateix tema, cal unificar-los o tancar el més nou. No te cap sentit mantenir dos fils sobre el mateix tema. Salut!
L'altre fil era per fer una trobada per quan es posessin en circulació els trens, per tant sí que té sentit.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1920
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 28/04/2016 16:08

Com bé ja vaig comentar al fil de notícies de La Pobla, s'estan fent obres a Lleida per adaptar les andanes a les 331. Aquestes han començat relativament fa poc, i han coincidit pràcticament amb l'anunci de l'ajornament de la posada en marxa dels Stadler. Tenint en compte que el "tempo" dels esdeveniments ha estat més o menys aquest, podria ser que les proves d'homologació a territori Adif comencin després de finalitzar les obres?

No són rumors, simplement és una teoria que plantejo. Ja sé que no hi té res a veure una cosa o l'altre, però em sembla que veig una coincidència...



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dijous 28/04/2016 16:48

oriolp13 ha escrit:I ara que? A haver-lo d'homologar com qualsevol altre tren que hagués de circular per la RFIG?
Realment és més un tema polític i de fer la punyeta que una altra cosa.
Quins coll*** que tenen a ADIF... :cop :emprenyat
Dic jo, que si circulen per la RFIG (per molt que siguin només 2km forma part de la RFIG) s'hauran d'homologar, no?
BCN2008 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 28/04/2016 17:36, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 914

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 28/04/2016 16:56

BCN2008 ha escrit:
oriolp13 ha escrit:I ara que? A haver-lo d'homologar com qualsevol altre tren que hagués de circular per la RFIG?
Realment és més un tema polític i de fer la punyeta que una altra cosa.
Quins coll*** que tenen a ADIF... :cop :emprenyat
Dic jo, que si circulen per la RFIG (per molt que siguin només 2km forma part de la RFIG) s'hauran d'homologar, no?

Pel que m'ha arribat aquests trens no tenen ni ASFA ni Tren-Tierra (per tant, no tenen ni un trist sistema de seguretat que no siguin els ulls del maquinista, clar que, de fet la línia no en té cap, però això ja és un altre tema) i és obligatori que al menys en tinguin un per poder ser homologats, veurem què passa però la cosa podría anar per llarg.
Els trens de la Pobla utilitzen una via separada de la que usen els regionals de renfe. L'únic lloc on es podrien trobar es a la via 6 i la seva agulla, pero aquesta només la utilitza el tren de la Pobla, mai hi he vist cap altre que no sigui de la pobla o el tren dels llacs. És més fàcil de que sembla. Massa burocracia.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 989
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 28/04/2016 17:10

Però no hi havia una consigna especial d'Adif perquè els trens pogueren entrar a Lleida-Pirineus? Ja no entenc res. :nose

Una altra cosa: jo crec que els moderadors podrien fusionar aquest fil amb el de Notícies de la línia de la Pobla, ja que no hi ha tantes novetats com per a tindre dos fils separats i es mesclen missatges.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”