Nous trens per a la Línia de La Pobla

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Re: Notícies línia de La Pobla de Segur

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 29/09/2015 0:33

Renfe451 ha escrit:Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.
Estem a la espera de que el licitin, molt probablement a Tremp. Fins aquest dia, res de res.

PD: Suposo que tardaran en licitar els tallers i les noves unitats s'estaran un temps al Pla de la Vilanoveta.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 29/09/2015 15:53

bigcoaster ha escrit:
Renfe451 ha escrit:Jo tinc un altra pregunta al respecte: què passa amb el tema tallers? Estem parlant molt del tren, però a hores d'ara no sabem encara a quin lloc es mantindrà aquestes unitats. No es volia construïr un nou taller a Tremp? O seguiran mantenint-los a Pla de Vilanoveta? De moment, el tema tallers la cosa continua igual... i ja tarden massa en decidir-se.
Estem a la espera de que el licitin, molt probablement a Tremp. Fins aquest dia, res de res.

PD: Suposo que tardaran en licitar els tallers i les noves unitats s'estaran un temps al Pla de la Vilanoveta.
Llavors FGC haurà de seguir pagant cànon a Adif per seguir acollint les unitats a Pla de Vilanoveta, ja que corresponen a la xarxa RFIG.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 29/09/2015 21:17

ARMF està capacitada tècnicament i administrativament per mantenir el material si aquest arribés abans que les cotxeres?

En temps dels 593, més d'una vegada i més de dues els tocava algun Cervera.
Pot ser que pel conveni si FGC fica material propi, aquest hagi de ser "apte RFIG" per si cal treure-li les castanyes a Renfe?

El personal d'estacions de la línia ja es d'FGC. I el de circulació?



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 30/09/2015 10:23

El personal de circulació de la Balaguer és d'FGC.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/10/2015 18:46




Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimarts 27/10/2015 16:23

Proposo canviar el nom del fil a "Material rodant de la línia de La Pobla" i així poder parlar de tots els tipus de trens, ja siguin normals o històrics que circulen en aquesta línia.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 27/10/2015 17:56

Ja ha quedat desvetllada la numeració que portaran les noves unitats:



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 27/10/2015 18:06

Numeració d'FGC, imagino. La d'Adif ja se sap?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/10/2015 18:15




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/10/2015 18:19




albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 27/10/2015 21:23

Els seients fan pinta de ser còmodes :)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/10/2015 13:31




Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 28/10/2015 19:37




Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dimecres 28/10/2015 19:47

Ja les té ara. Quina notícia més interessant! :cop


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 28/10/2015 19:50

metring ha escrit:
Vaja, com es nota que els periodistes de El Segre no han usat mai la línia de tren per descobrir que Vallfogona de Balaguer, Gerb, Vilanova de la Sal, Santa Linya, Guàrdia de Tremp, Palau de Noguera - Talarn i Salàs de Pallars són parades facultatives des de sempre.

Sigui amb una 592 o una 596, l'usuari que vol baixar en alguna estació facultativa ho demana a l'interventor per a que ho comuniqui al maquinista. I si no recordo malament, les 596 disposaven d'un botó per demanar parada. En el cas oposat, el maquinista frena una mica a l'arribar a l'estació per comprovar si hi ha gent, si n'hi ha para.

Així que no li veig la novetat a la notícia, a no ser que dins d'aquesta hi hagi alguna cosa novedosa, ja que cal pagar per llegir-la completa.


El metro de Barcelona amb motoristes!

albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimecres 28/10/2015 21:19

Avui l'he llegit en paper i alguna cosa hi ha

S'està estudiant si es pot incrementar la velocitat i es vol posar un sistema que avisi al maquinista en cabina si hi ha algú esperant en les parades facultatives, en les que es vol posar un polsador per a sol·licitar l'aturada dels trens.

També s'esmenta que el primer convoi ha d'arribar entre desembre-gener i passar "varis mesos de proves". Es vol que entrin en servei pels vols de Setmana Santa del 2016



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 29/10/2015 0:07

albe6 ha escrit:Avui l'he llegit en paper i alguna cosa hi ha

S'està estudiant si es pot incrementar la velocitat i es vol posar un sistema que avisi al maquinista en cabina si hi ha algú esperant en les parades facultatives, en les que es vol posar un polsador per a sol·licitar l'aturada dels trens.

També s'esmenta que el primer convoi ha d'arribar entre desembre-gener i passar "varis mesos de proves". Es vol que entrin en servei pels vols de Setmana Santa del 2016
El tema de la velocitat el que no entenc és que, després de la completa renovació de via que es va fer, que les limitacions de velocitat que hi havia a la línia segueixin sent-hi (si bé potser no totes, encara n'hi ha).


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 29/10/2015 19:34

oriolp13 ha escrit:
albe6 ha escrit:Avui l'he llegit en paper i alguna cosa hi ha

S'està estudiant si es pot incrementar la velocitat i es vol posar un sistema que avisi al maquinista en cabina si hi ha algú esperant en les parades facultatives, en les que es vol posar un polsador per a sol·licitar l'aturada dels trens.

També s'esmenta que el primer convoi ha d'arribar entre desembre-gener i passar "varis mesos de proves". Es vol que entrin en servei pels vols de Setmana Santa del 2016
El tema de la velocitat el que no entenc és que, després de la completa renovació de via que es va fer, que les limitacions de velocitat que hi havia a la línia segueixin sent-hi (si bé potser no totes, encara n'hi ha).
Por lo que Yo tengo entendido la via se renovo pero no se realizo correctamente (creo que falta de peraltes) y por eso siguen las limitaciones, pero vamos que es Radio Macuto, no se si habra alguien aqui para sacarnos de dudas.
Saludos.



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Dijous 29/10/2015 20:14

En un tren interurbà de Salzburg, hi ha un sistema per avisar que hi ha algú a la parada. Semblava una cosa molt simple (tampoc em feu gaire cas, que sóc de lletres!!! :) ) . Pitges un timbre, i el següent tren para. Si ningú no pitjava el timbre, el tren passava de llarg.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 30/10/2015 19:09

WMD626 ha escrit:En un tren interurbà de Salzburg, hi ha un sistema per avisar que hi ha algú a la parada. Semblava una cosa molt simple (tampoc em feu gaire cas, que sóc de lletres!!! :) ) . Pitges un timbre, i el següent tren para. Si ningú no pitjava el timbre, el tren passava de llarg.
En el Metro de Valencia se hace como en el bus en algunas estaciones si quieres bajar tocas el boton y si quieres subir debes indicarlo al maquinista con el brazo en alto para que pare,
En Renfe en los Trenes con parada facultativa o se lo dices al interventor o algunos trenes tambien disponen de boton para que el Tren pare en la Siguiente estación.

Estos nuevos trenes supongo que llevaran el boton para pedir la parada.

Saludos.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”