Seguiment de 3000 i 4000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Miquel
Administrador
Entrades: 4188
Ubicació: Barcelona

Re: Seguiment de 3000 i 4000

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 12/04/2021 18:40

Fran-Ikarus ha escrit:
Dilluns 12/04/2021 14:03
Miquel ha escrit:
Dilluns 08/03/2021 19:38
Darrerament les dues primeres UT no eren correlatives, hi havia un tren format per la UT 3005-3006+3003-3301-3004. Però visualment no he pogut veure si el doble de 3001-3002 circula amb el triple del 3007-3302-3008 o està apartada.
Ara va correlatiu, 3001..3004 (veure el meu anterior missatge)

...perquè imagino que no han canviat les calques (com van començar a canviar, en els últims temps dels 1100, les plaques)
En principi no. Com a mínim des de el 23 de març que van junts de nou. Si el voleu identificar fàcilment, el 3004 duu encara (si no els han retirat) els marcs marrons en els indicadors del costat d'obertura de portes. ;)


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5312
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 07/05/2021 8:21

(Ho copio en diversos temes perquè penso que és interessant, per aquells membres que els segueixin per separat)

I al de seguiment de 3000 i 4000, que consti que la licitació parla de desballestar 42 trens, amb la qual cosa (18 3'000 i 24 4000) no en quedaria cap:


Hi cap, la possibilitat, de que dins dels 42 trens hi comptin el 1100 M-M, la qual cosa deixaria 41 desballestats, entre 3000 i 4000, i per tant d'una de les dues sèries no se'n salvaria cap unitat.

Jo, a priori, apostaria perquè tinguessin pensat deixar un 4000, i que pel que fa als 3000 tinguin al cap que "ja deixaran un 2000 o 2100, que són si fa no fa el mateix", però ves a saber què en pensen, realment :emprenyat

A tenir en compte, també, que el contracte és per desballestar (a banda del 1100) 3000 i 4000, però al llistat de terminis hi especifiquen trens 3000... i 2000 :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5312
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 07/05/2021 23:35

Ara TMB diu que està, ehem, "previst" preservar un 3000 i un 4000.

En respuesta a
@SigerSystem
Bon dia. La Fundació TMB vetlla per la preservació del patrimoni històric del transport públic preservant un vehicle de cada sèrie que es retira. De la sèrie 1100 #metrobcn s’ha preservat un tren amb tres cotxes. I el mateix està previst amb les sèries 3000 i 4000. Salutacions.
2:11 p. m. · 7 may. 2021·Twitter Web App


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4188
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 08/05/2021 12:30

Fran-Ikarus ha escrit:
Divendres 07/05/2021 8:21

A tenir en compte, també, que el contracte és per desballestar (a banda del 1100) 3000 i 4000, però al llistat de terminis hi especifiquen trens 3000... i 2000 :x
Jo sobre els 2000 ja vaig comentar que la seva situació era si més no estranya, ja que no entenia que per a la renovació de material de L3 es fes una comanda de 18 trens, només per substituir els 18 trens de la sèrie 3000, però no els 2000, que sumarien 24 entre els dos.

Que per una part te sentit ja que els 2000 són més moderns, però realment tenen 6 anys més que el primer 3000. I és encara més sospitós que volguessin mantenir la sèrie de 6 trens ja sense els seus germans grans.
També vaig pensar que potser són previsors i esperen agafar moltes peces dels 3000 abans de trinxar-los per mantenir els 2000 uns quants anys més, i aquests substituir-los quan es faci la propera comenda de trens (podem preveure per quan obrin el tram central de L9, caldrà o be una nova fornada de trens de la sèrie 9000, o una ampliació de la sèrie 7000 per a L2, L3 i L4 i així traslladar 9000 cap a la seva línia original, o una sèrie totalment nova) i que aprofitin aquí per donar de baixa els 2000 i 2100 (que amb aquests també hi ha certa cosa estranya, ja que la reforma no contempla la totalitat de la sèrie, això ens podria fer preveure alguna cosa).

I ara en el document aquest inclouen els 6 trens de la sèrie 2000, i no tenen relleu, com a mínim que hagin anunciat oficialment, per tant, podem pensar que és un error o que hi ha hagut canvis de decisions. :x

A tot això, crec que ja s'havia comentat, però la primera unitat de la sèrie 3000 que va ser reformada (una de les dues de l'accident de Sant Genis) i que ja farà uns 2-3 anys que està apartada al Triangle, serà la primera a passar per la pinça: la unitat 3013-3014-3035-R3309-3036.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”