Pàgina 10 de 16

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimarts 04/04/2023 12:30
Autor: metring
No sabem encara de quines sèries seran, però el Diario Expansión ja parla de què TMB ja està pensant en encarregar nous trens per a altres línies:

https://www.expansion.com/catalunya/202 ... ESOCYEXP01

"A la espera del beneplácito de la ATM, este año el operador empezará a licitar la compra de al menos 17 trenes para reforzar frecuencias. Más adelante, pedirá otros 22 ante el fin de las obras de la L9 y la L10."

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimarts 04/04/2023 14:40
Autor: Miquel
metring ha escrit:
Dimarts 04/04/2023 12:30
No sabem encara de quines sèries seran, però el Diario Expansión ja parla de què TMB ja està pensant en encarregar nous trens per a altres línies:

https://www.expansion.com/catalunya/202 ... ESOCYEXP01

"A la espera del beneplácito de la ATM, este año el operador empezará a licitar la compra de al menos 17 trenes para reforzar frecuencias. Más adelante, pedirá otros 22 ante el fin de las obras de la L9 y la L10."
Veurem què passa, però moviment lògic. És de suposar que els 9000 de L2 hagin d'anar a L9 quan aquesta es completi. I els altres 17 és sospitós. Veurem a quines línies volen posar més trens, però sabent que hi ha 15 2100's, ja tremolo...

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimarts 04/04/2023 22:23
Autor: ferroviario_catalan
Lo que está claro que la L4 en un corto plazo perderá los 9000, desconozco cuantos tiene adjudicados, pero también no es de descartar que todos los 9000 de L2, también pasen a L9/10, con lo que hablaríamos de recomponer material a 2 líneas enteras…

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimecres 05/04/2023 1:28
Autor: M1171-M1172-M1169...
Si encara hi fossin els 1100! I això segurament ens farà perdre els 2100 abans de reformar tots els adjudicats i tot (pel que tinc entès els últims tres no es reformaran, i estaria bé que l'últim en servei fós el 2160 amb fluorescents i blanc).
Sandy

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimecres 05/04/2023 22:45
Autor: victorcasta
Els plans de TMB segons pla estratègic són:

- passar els 22 9000 de L2 i 2 de L4 a L9/L10 i comprar-ne 24 de nous per substituir-los.
- adquirir 24 trens per a augment de freqüències: 12 per L1, 10 per L5 i 2 per L2.

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dijous 06/04/2023 10:18
Autor: xergi
victorcasta ha escrit:
Dimecres 05/04/2023 22:45
Els plans de TMB segons pla estratègic són:

- passar els 22 9000 de L2 i 2 de L4 a L9/L10 i comprar-ne 24 de nous per substituir-los.
- adquirir 24 trens per a augment de freqüències: 12 per L1, 10 per L5 i 2 per L2.
Però quin és el màxim nombre de trens que poden tenir la L1 i la L5? Amb la modificació que van fer a la primera, pensava que seria no gaire més que els 34 actuals.

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dijous 06/04/2023 11:51
Autor: davroca5
Suposo que els de la L1 ja estan pensats també per a l'ampliació cap a Badalona

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dijous 06/04/2023 12:57
Autor: M1171-M1172-M1169...
A la L1 ja hi ha 36 trens i a la L5 crec que n'hi havia 36 l'últim cop que hi era també. Per tenir-ne més caldrà un canvi del principi bàsic de la senyalització de FMB. Potser també caldrà per tenir més de 20 trens a la L4 recordant la llargada enorme del tram Maragall-Llucmajor. Això sense tenir en compte cap perlongació.
Sandy

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimecres 12/04/2023 16:07
Autor: M1171-M1172-M1169...
Ahir el 7005 circulava amb el 0308. Avui no n'he vist cap.
Sandy

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimecres 12/04/2023 18:24
Autor: Nen de Gràcia
Ahir vaig agafar-lo cap a les 19:30 entre Fontana i Vall d'Hebron, i duia el número de torn apagat :roll:

Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dimecres 12/04/2023 20:49
Autor: Sèrie EV-E801
I no és el primer dia.
L'he vist ja un parell de cops així i no sé perquè deu ser.
Salut

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dijous 13/04/2023 9:07
Autor: Miquel
Jo un dia també, tot i que als segons li va tornar a aparèixer. Els cops que ho he vist era la testera costat Trinitat. Imagino que no deu anar gaire fina :x

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dijous 13/04/2023 23:15
Autor: M1171-M1172-M1169...
Avui hi tornava a ser el 7005 amb torn 0308.
Sandy

No cal repetir-ho

Publicat: Divendres 14/04/2023 11:33
Autor: Guigui
Queda ben clar que es tracta d'informació recurrent. Per tant, seria millor passar a informar de qualsevol cosa que no sigui veure'l sense més.

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Divendres 14/04/2023 15:07
Autor: Nen de Gràcia
Els termòmetres digitals estan molt bé per l'informació que donen: localització de sortides i enllaços i correspondències amb bus. Tot i que encara no he pogut veure com indica les correspondències amb FGC, RENFE i TRAM ni els punts TMB.
A més a més, permeten més flexibilitat: quan s'extenguin a més línies, en cas d'incidència greu, a un 7000 se li podrà carregar la programació del termòmetre d'una altra línia i posar-lo en circulació per aquella, cosa que cap altra sèrie pot fer perquè té els termòmetres integrats.

L'única pega: no indica les correspondències amb línies de bus de l'AMB :cop
O, com a mínim, a Fontana no indica la 87 però sí la 22, la 24, la 114 i la V17, que comparteixen parada amb aquesta.

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Divendres 14/04/2023 18:55
Autor: ferroviario_catalan
Yo creo que no habrán 7000 fuera de L3, no tendría sentido.
Pensándolo bien, los trenes que encargarán serán 9000 para completar trenes de L9-L10 y añadir a L2 para sustituir los 2100 cuando toque.
Quitar los 9000 y transformarlos en automáticos y pedir trenes, es mucho más dinero que comprar trenes únicamente

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Divendres 28/04/2023 22:34
Autor: M1171-M1172-M1169...
Aquesta setmana no he vist cap 7000, deuen estar avariats un altre cop.
Sandy

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dissabte 29/04/2023 21:55
Autor: ferroviario_catalan
Dilluns va ser el darrer dia que va circular un 7000. Te cua el tema, tenen problemes que desconec, però m’ha dit un amic que treballa a L3, que ni els propis d’Alstom saben solucionar. A veure si m’entero que els hi passa ara…

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Diumenge 30/04/2023 16:05
Autor: metring
ferroviario_catalan ha escrit:
Dissabte 29/04/2023 21:55
Dilluns va ser el darrer dia que va circular un 7000. Te cua el tema, tenen problemes que desconec, però m’ha dit un amic que treballa a L3, que ni els propis d’Alstom saben solucionar. A veure si m’entero que els hi passa ara…
Però en canvi, aquests darrers dies ha circulat en proves i dins del carrusel el tercer 7000...

Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Publicat: Dilluns 01/05/2023 1:11
Autor: ferroviario_catalan
Que jo sapiga mai han hagut mes d’un 7000 a l’hora circulant, i de fet crec que l’únic que ha estat al carrusel es el segon 7000.