Nou material ferroviari a l'Euromed

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Nou material ferroviari a l'Euromed

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 23/03/2021 19:20

Información ha escrit: Renfe amplía la capacidad de los trenes Alicante-Barcelona con los Talgo-107

Las unidades comenzarán a circular el vienes 26 con capacidad para 343 pasajeros

Enllaç
La sèrie 107 no em sona de res. A més, a part dels nous Avril (s-106) últimament no s'han vist més trens en proves per la xarxa. Aquesta notícia em sembla falsa. Algú ho podria confirmar?



Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Dimarts 23/03/2021 19:42

adriaesc ha escrit:
Dimarts 23/03/2021 19:20
Información ha escrit: Renfe amplía la capacidad de los trenes Alicante-Barcelona con los Talgo-107

Las unidades comenzarán a circular el vienes 26 con capacidad para 343 pasajeros

Enllaç
La sèrie 107 no em sona de res. A més, a part dels nous Avril (s-106) últimament no s'han vist més trens en proves per la xarxa. Aquesta notícia em sembla falsa. Algú ho podria confirmar?
Aqui tens una breu explicació de la futura S-107 en una de les descripcions del portal Listadotren.es
https://www.listadotren.es/talgo/series.php?id=127


Imatge

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 23/03/2021 20:26

De la serie 107 se que se habia entregado algo, pero el tema cabezas motrices creo que es donde tienen más problemas por que falta fabricarlas.

En teoria son trenes reconvertidos de los talgo TH, desconocia que se tenian 2 ramas ya terminadas.

Si alguien puede ampliar la noticia, yo la veo muy prematura, pero si se disponen de 2 ramas con sus motrices no imposible, tendremos que estar atentos a este viernes y tener las camaras preparadas para ir de caza.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 23/03/2021 21:13

A veure, la sèrie 107 es tracta de composicions Talgo 7 ex-TH reconvertides per al servei d'AV amb les seves respectius motrius. La notícia per començar, ja té una errada clamorosa, ja que de 107, només hi ha una composició acabada i "decapitada", és a dir sense les motrius. Fins que no les tinguin, no podran circular.

Per tant el que es posarà en servei realment aquest divendres, són dues composicions de Talgo 7 normals i corrents, amb la seva respectiva 252, com les que van operar en el seu moment amb els Euromed BCN-València, amb la diferència que aquest cop operaran sota la marca Intercity i que per tant, anirien per via convencional.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 24/03/2021 22:11

La serie 107 hi ha una composició ya preparada, pero dificil pugui circular, al estar preparat per les futures tractores.
El servei sembla que es farà amb les 7B32 i 7B33, que en un futur es prepararan i s'acabaran de transformar en S107.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dijous 25/03/2021 9:42

Són les antigues rames de només seients superrreclinables ex-TH que s'han reformat interiorment i ara duen seients normals.

Formaran part de la sèrie 107 més endavant, quan entrin a taller a posar els rodals d'AV, línia d'AT exterior i tractores (pendents de licitar)



Railjet OBB
N6
N6
Entrades: 168

Entrada Autor: Railjet OBB » Dilluns 05/04/2021 12:52



Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”