Civia Alpí

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
252-071
N7
N7
Entrades: 357

Re: CIVIA ALPI

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 14/06/2008 14:44

Altaria_Trianilla ha escrit:
252-071 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Pensa que anitgament, es feien composicions de 7 cotxes sortint d'Hospitalet. 3+3+2. Triple composició de 440 i 440R. a Arc de Triomf l'ultima porta de l'ultim cotxe quedava fora de l'andana.
Pero el cotxes dels civia són més curts.

I m'estic referint a la temporada baixa no en plena época d'hivern.

Salutacions
Quan no és plena época d'hivern, son els campaments, i si no, qualsevol altre cosa...
Com vulgueu però a l'estiu lo més normal són una doble de 440 de dos cotxes :nose



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 14/06/2008 16:30

El penúltim i l'últim tren dels divendres cap a Puigcerdà, sigui tardor, hivern primavera o estiu sempre va ple de gent que puja fins a la Cerdanya per qualsevol motiu, a l'igual que els dos últims trens cap a Barcelona des de Puigcerdà els diumenges sempre baixen amb una ocupació bastant acceptable.
Fins que van tancar el tram Ribes-Puigcerdà per obres, l'últim tren La Tor-Barcelona els diumenges sempre baixava amb 7 cotxes des de Ripoll i l'últim tren Barcelona-Puigcerdà dels divendres pujava amb 7 cotxes fins a Ripoll.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 15/06/2008 1:36

victorcasta ha escrit:
252-071 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Això t'ho has inventat, suposo, no? Enlloc s'ha dit que siguin de 5 cotxes. És més, sempre s'ha parlat de 3 cotxes, no pas 5.
A més que Alstom només fabrica 463 i 464 i les 465 les fabrica CAF a Beasain.
De moment no ha fet 465 però n'haurà de fer en un futur.
M'autocito per rectificar-me. Ja està a la via el 465-201, fet per Alstom, i que pertany a la família Civia III.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Diumenge 15/06/2008 2:17

victorcasta ha escrit: M'autocito per rectificar-me. Ja està a la via el 465-201, fet per Alstom, i que pertany a la família Civia III.
En què es diferencien les 465 de la família Civia III amb els Civia II?



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 15/06/2008 12:04

Apart d'algun canvi interior/exterior (ja els hi trobarem, em sembla que tots els Civia que hi ha a BCN són Civia II), que forma part de la tercera remesa (tercer contracte) de trens tipus Civia. Els 200 i pico civies no es van comprar tots en el mateix contracte, com ja se sap, així que cada contracte dóna lloc a una remesa, i aquesta té petites diferències respecte les altres. Per posar un exemple, les 446 i 447 de tercera sèrie tenen força diferències respecte les de primera i segona (indicadors de destinació de leds, finestres laterals de cabina arrodonides, etc.) Amb els Civia suposo que passarà el mateix.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 15/06/2008 12:08

Per començar, que provenen d'adjudicacions diferents. El paquet Civia III és compost per 80 trens, dels quals 40 els farà Alstom i seran 11 trens 465, 28 trens 464 i 1 tren 463 (els restants 40, seran 40 trens 465 fabricats per Caf).

Per una altra banda, cal destacar que tots els Civia que es facin a partir d'aquest tercer lot, duran la cabina feta d'acer i no d'alumini, com fins ara.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 16/06/2008 19:21

A tot això, avui el 464.222 ha corregut pel viaducte de Girona.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 16/06/2008 21:56

Me, era un 464...tenia l'esperança que fos un 463 i, aleshores, poder dir "bah, era un 463, ja n'he caçat força", però com que ara per ara no tinc càmera de fotos, un cop que ve un 464 a Girona i el veig...i no puc caçar-lo per què no tinc càmera. Quina porqueria...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 16/06/2008 22:10

aarongilp ha escrit:Me, era un 464...tenia l'esperança que fos un 463 i, aleshores, poder dir "bah, era un 463, ja n'he caçat força", però com que ara per ara no tinc càmera de fotos, un cop que ve un 464 a Girona i el veig...i no puc caçar-lo per què no tinc càmera. Quina porqueria...
En diuen la Llei de Murphy... :D

A mi l'altre dia un portacotxes de la Seat se'm va aparèixer a Sant Boi, tot imponent, i jo sense càmera... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 17/06/2008 11:58

Si, però tu no has perdut la càmera...jo sí :D Lo méu és pitjor, perquè no és ahir que no vaig poder enganxar el civia, és avui que hi ha hagut merder a la L4 de Salt i no he pogut fer-ne fotos, serà demà que passarà alguna altra cosa...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3942
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 18/06/2008 22:28

Una altra diferència ente els civia de CAF i Alsthom, a part que exteriorment canvien un xic, el so del motor és diferent, i la numeració de CAF comença en 0 al primer cotxe i acaba en 5 a l'ultim, i la d'Alsthom en 2 al començament, i en 7 al final. El primer 465 de CAF que he vist ha sigut a Sants fa un parell de mesos fent un R10 cap a EDF, fa un parell de mesos, en el qual vaig fer el trajecte entre les dues estacions citades. Dir que no em va agradar ni el so del motor ni algun que altre detall, comparat amb un que vaig agafar l'estiu passat a Mataró fent un R1, no recordo composició, però diria que era d'Alsthom.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dimecres 18/06/2008 22:34

UT440_132M ha escrit:Una altra diferència ente els civia de CAF i Alsthom, a part que exteriorment canvien un xic, el so del motor és diferent, i la numeració de CAF comença en 0 al primer cotxe i acaba en 5 a l'ultim, i la d'Alsthom en 2 al començament, i en 7 al final. El primer 465 de CAF que he vist ha sigut a Sants fa un parell de mesos fent un R10 cap a EDF, fa un parell de mesos, en el qual vaig fer el trajecte entre les dues estacions citades. Dir que no em va agradar ni el so del motor ni algun que altre detall, comparat amb un que vaig agafar l'estiu passat a Mataró fent un R1, no recordo composició, però diria que era d'Alsthom.
Es que els Alstom usen sistema de traccio ONIX i els de CAF utilitzen un sistema diferente(crec que era Siemens).

En qüestions de so a mi m'agrada més el dels alstom :nose

Ara per la R10 circulen 465 però fa un any ho feien si o si els 463/4

Salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3942
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 18/06/2008 22:39

252-071 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Una altra diferència ente els civia de CAF i Alsthom, a part que exteriorment canvien un xic, el so del motor és diferent, i la numeració de CAF comença en 0 al primer cotxe i acaba en 5 a l'ultim, i la d'Alsthom en 2 al començament, i en 7 al final. El primer 465 de CAF que he vist ha sigut a Sants fa un parell de mesos fent un R10 cap a EDF, fa un parell de mesos, en el qual vaig fer el trajecte entre les dues estacions citades. Dir que no em va agradar ni el so del motor ni algun que altre detall, comparat amb un que vaig agafar l'estiu passat a Mataró fent un R1, no recordo composició, però diria que era d'Alsthom.
Es que els Alstom usen sistema de traccio ONIX i els de CAF utilitzen un sistema diferente(crec que era Siemens).

En qüestions de so a mi m'agrada més el dels alstom :nose

Ara per la R10 circulen 465 però fa un any ho feien si o si els 463/4

Salutacions
És que el so dels CAF semblen els d'un metro... Els d'Alsthom sonen, en opinió meva, més electrònics i personalment estic d'acord amb tu que tenen un so més agradable.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dijous 19/06/2008 15:58

Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten... :)



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dijous 19/06/2008 16:18

ABB_Traccion ha escrit:Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten... :)
Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.

Salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3942
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 21/06/2008 1:00

252-071 ha escrit:
ABB_Traccion ha escrit:Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten... :)
Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.

Salutacions
Hi he estat i es que sonen com una CAFetera :wc :wc


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 21/06/2008 16:29

UT440_132M ha escrit:
252-071 ha escrit:
ABB_Traccion ha escrit:Doncs jo prefereixo el so dels de CAF... els de Alsthom gairebé ni se senten... :)
Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.

Salutacions
Hi he estat i es que sonen com una CAFetera :wc :wc
Saps el problema?Que els 463.2 i els 464.2 no els fabrica CAF :)



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 21/06/2008 20:24

252-071 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:
252-071 ha escrit:
Si estiguesis a Pg de Gracia escoltant un no diries lo mateix.

Salutacions
Hi he estat i es que sonen com una CAFetera :wc :wc
Saps el problema?Que els 463.2 i els 464.2 no els fabrica CAF :)
Si ens posem encara més torracollons per Passeig de Gràcia només hi pasen 465 que són els que fan el servei a la línia de l'aeroport actualment.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 21/06/2008 20:38

Depenent dels dies i de l'època de l'any, també hi circulen 463 i 464.



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 21/06/2008 23:39

Pere ha escrit:
252-071 ha escrit:
UT440_132M ha escrit: Hi he estat i es que sonen com una CAFetera :wc :wc
Saps el problema?Que els 463.2 i els 464.2 no els fabrica CAF :)
Si ens posem encara més torracollons per Passeig de Gràcia només hi pasen 465 que són els que fan el servei a la línia de l'aeroport actualment.
Pero no fa molt ho feien els 463 i 464 aci que lo que deia es cert :roll:



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”