Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dilluns 12/12/2005 22:32

Pues... que fort aixo de que siguessin proves del tester per les 5000 no? Jajajjaaj jes haurien de haver fet al banc de proves de TMB mes conegut com a la magnifica L11 !!! jajajaj podien haver-ho provat en aquells dos trenets que circulen x alla! jejeje

Ple que dius de les 213 batejades, primer si que son les 213 i 2n dir-te que em sembla que a hores d'ara no queda cap sense batejar 8de la primera remesa de la 213.01 a la 213.20), penso que a les noves haurien de afegir els noms q falten com conella, hospitalet, bcn, i nose si em deixo cap! Al metro crec que la cosa seria mes dificil, xq quins noms fem servir, barris, districtes,.... places, parcs, ... no se i a la del valles crec q seria perferctament possible posar els noms a les unitats 112 dels pobles per on passen...


Vagi be!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 12/12/2005 22:53

Bé, compte, que tot i que jo interpreto que era una prova per decidir el color del nou material, ves a saber si TMB no farà com d'altres cops, tant als busos com al Metro, i posarà tot el seu empeny en que les unitats antigues tinguin el mateix aspecte (colors) que les més noves (com quan va propagar, desafortunadament al meu parer, el color completament blanc als 1000 i 1100... per no parlar ja de la "marea negra" als busos més veterans i de formes més quadrades, als quals no els afavoreix gaire)

Home, certament les sèries del Metro són llargues, i n'hi han moltes, però amb un "brain storming" segur que trobaríem propostes per donar i vendre.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 13/12/2005 10:15

JaMiRo! ha escrit:
Un sèrie 5000 [i]parlanchín[/i] ha escrit:"Este tranvia estará unos minutos parado por motivos técnicos"
Calla calla, que potser el foten a circular per la xarxa Tram...Quin festival no? Com es topi amb un cotxe...Adéu cotxe... )))3

Salut!
Suposo que si veiessin algo tan gros li tindrien mès respecte i no si ficarien a les vies. :twisted:
Loyster ha escrit: ya ademes del k dius li afediria FOTOS DE GOSOS CAIGUTS PER LES VIES


I tu , mès respecte pels animals, eh :evil:



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 13/12/2005 10:18

Loyster ha escrit: ya ademes del k dius li afediria FOTOS DE GOSOS CAIGUTS PER LES VIES

I tu , mès respecte pels animals, eh :evil:
i pel diccionari



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 14/12/2005 13:54

Fran-Ikarus ha escrit:Després de que fa setmanes apareguessin les primeres ratllades al tabic de separació amb la cabina, reporto (observada ahir) la primera ratllada vista en un vidre de porta dels 5000: concretament del 5133 :evil:

No sé què apostaria a que abans del Nadal ja cantarem "línia!" perquè hauran completat el trio amb algun vidre dels grans ratllat :(
No t'hi juguis gaire res: jo ja he tingut ocasió de veure un 5000 "firmat" sota una finestra. :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat

P.S: Imagineu-vos si és desagradable la notícia que fins i tot se m'ha penjat l'ordinador quan l'escrivia fa uns minuts. I des de Linux :!:



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 14/12/2005 14:00

ahir vaig poder veure un (al meu parer) gravíssim defecte de disseny dels 5000: a quina ment privilegiada se li va ocórrer posar les barres per agafar-se a l'espai davant les portes??? es crea un col·lapse circulatori de persones que es queden allà al mig, mentre que a l'espai entre els seients hi podries jugar un partit d'hockey patins.
ESPERO que les properes unitats tinguin aquest detall corregit, perquè si no estem llençant els diners en fer trens "diàfans" per res, pot ser algú li hauria d'enviar una carta a tmb.......

de fet el conjunt del disseny interior dels 5000 no m'agrada gens, excepte el detall del lloc per arrepenjar-se al costat de la porta, això sí, tècnicament m'agrada molt, sobretot el silenci de funcionament.


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 14/12/2005 14:08

Mortadel·lo ha escrit:ahir vaig poder veure un (al meu parer) gravíssim defecte de disseny dels 5000: a quina ment privilegiada se li va ocórrer posar les barres per agafar-se a l'espai davant les portes??? es crea un col·lapse circulatori de persones que es queden allà al mig, mentre que a l'espai entre els seients hi podries jugar un partit d'hockey patins.
Aquesta conducta forma part de la forma de ser de la gent d'aquest país: als 1000 de la L5, que tenen barra a la zona de seients, és ben fàcil trobar-se amb què ningú s'hi subjecta mentre que tota una munió de gent apilonada sobre les portes cau a terra a causa d'una frenada brusca del comboi.

Aquesta mateixa situació es dóna als autobusos llançadora entre l'estació de Cerdanyola Universitat (Renfe) i el campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, on els vehicles circulen mig buits per culpa de la mala distribució del passatge (i també de la mania de més d'un conductor de tancar portes mentre la gent està pujant :evil:).



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 14/12/2005 14:14

doncs imagina't el mateix però a sobre "obligant" a la gent a posar-se davant de les portes


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 14/12/2005 15:57

Tranquils, que si les barres són davant les portes, llavors tothom es posarà a l'espai entre seients per portar la contrària :)



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimecres 14/12/2005 21:34

Jo ahir vaig pujar a un dels 5000 que circulen a la línia 2, i el vidre que separa la cabina del vagó ja estava ratllat.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 14/12/2005 21:37

Jo avui he pujat al 5137, torn 514 de la L2 i el vidre que separa Maquinista de la resta del tren estava ratllat >:(



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 14/12/2005 22:28

También, pensándolo bien, es que mira que somos inocentes, crédulos... ¿Qué pensaríamos, que porque son nuevos no los iban a rayar? Si precisamente llaman más la atención, imagino que "mola más" (en los 2000, 4000, etc. ya les debe ser difícil encontrar un lugar medianamente bueno donde hacer una rayada nueva)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimecres 14/12/2005 22:48

Si era L2, llavors era el torn 214, jejeje.



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dimecres 14/12/2005 22:58

¿Hola alguien sabe como enviar fotos? gracias



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 14/12/2005 23:03

Si ja estan en una web, saltar-se el pas 1

(1) Penjar la foto en un servidor d'imatges gratuït (com ara http://www.imageshack.us)

2 Copiar la ruta de la imatge (si és a Imageshack, et dona una ruta "especial per a fòrums")

3 Si és una ruta Imageshack, copiar-la directament aquí. Altrament, copiar-la, seleccionar-la sencera, i prèmer el botó "Img".

Com a exemple, una foto del 5001 del Metro de Chicago, que està en un museu (sí, sí, pareu de riure, hi ha llocs on fins i tot tenen museus i hi conserven els trens de metro dels anys 40... que pareu de riure, coi! que encara no és 28 de desembre)
Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dimecres 14/12/2005 23:36

Estan son mis propuestas para el 5000 en sus lineas respectivas



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 14/12/2005 23:58

Te has dejado una... Con indicador de destino de "frontal-pantalla completa" para mensajes urgentes, en esas situaciones especiales que le dan sabor a la L2 :D

Imatge
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 15/12/2005 0:19, en total s’ha editat 1 vegada.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dijous 15/12/2005 0:11

Es que no me daja agregar mas fotos en fin el lila os lo imaginais tambien lo tengo en mas de 15 colores diferentes



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 15/12/2005 2:15

Vejam, quants 5000 hi ha?

Un o dos a la L2?
Un a la L3
3 a la L5?

Vox



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 15/12/2005 10:54

Aquí
http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO5000.htm
diu que:

2 a la L2 (els he agafat tots dos, 5133-5136 i 5137-5140, los dos rayados y residentes en Barcelona)

2 a la L3 (encara no n'he agafat ni vist cap, però lògic perquè utilitzo molt poc aquesta línia darrerament)

4 a la L5 (dels quals per punyetera casualitat sempre he vist o utilitzat el mateix, 5001-5004)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”