Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 16/03/2007 0:14

Els 5000 (i també els 9000) haurien de funcionar com els Citadis: que puguis prémer el botó d'obertura abans que el tren freni i que les portes s'obrin un cop el tren s'aturi.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 18/03/2007 1:34

És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta :nose



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Diumenge 18/03/2007 10:02

metring ha escrit:És una bestiessa, però ja m'he fixat uns quants cops que, dalt les portes, de vegades surt del sostre un cordill penjant, com de bamba, i no tinc ni ides de què dellonsis es tracta :nose
Això mateix em vaig preguntar jo mateix fa uns dies. Ho havia vist per primer cop a un 5000 però no se que és. Algú ho sap?

:x :x


Salutacions!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 18/03/2007 10:31

aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dimarts 20/03/2007 16:16

Com a curiositat, m'he adonat avui al "5521", que a l'espai destinat per les bicicletes, i ha l'enganxina que diu "Seients Reservats".... ¿hauran de seure les embarassades i resta de persones que mereixen especial atenció a terra a partir d'ara? :x Probablement hi serà a totes les unitats amb espai reservat de bicicletes, però es la primera vegada que hi quedat al front d'aquest espai i si mes no m'ha cridat l'atenció.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 20/03/2007 16:39

El LLOP ha escrit:aquest cordills que veieu son unes cordetes de seguretat que impedeixen que si le plafó no està ben enclavat amb els panys, si s'obren de cop no li obrin el cap a ningú. Si el plafó s'obre, la cordeta es tiva i queda a mig obrir, fora de l'alçada normal del passatge (si ets molt alt et donará però amb poca força). Les porten tots els plafons però com els de les portes s'obren i tanquen molt per revisar-les, a tancar-les depressa, el cordonet es queda fora.
Cap al 2005, quan els primeríssims 5000s de la L5, em vaig fixar un dia en que un noi, d'aspecte ben normal, per dir alguna cosa :D Anava treient uns petits mosquetons de sota el sostre de les portes. Acte seguit queia el famós cordill.

El noi es deuria emportar 2-3 mosquetons.

Vox



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Divendres 23/03/2007 0:33

Si alguien ha estado en Roma ya sabe a que me refiero

Imatge



dewit
N3
N3
Entrades: 25

Entrada Autor: dewit » Divendres 23/03/2007 17:26

Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!


Imatge

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Divendres 23/03/2007 20:26

dewit ha escrit:Avui a la C-58 a la benzinera BP d'entrada a Barcelona, hi havien camions transportant nous 5-mils. La unitat motora si no vaig equivocat era la 5128. Ja tenim una nova unitat a Vilapicina!
¿No sería 5148? Porque yo he visto el 5141-5142-5536-5143-5144 circulando por la L5. O a lo mejor es que los trenes no llegan en orden.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 28/03/2007 0:14

L'unitat #36 està circulant per la L2 ara mateix (l'he vista avui) per tant, deuen quedar poquísimes unitats per arrivar.

Potser cap o 1-2, no?

Vox



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimecres 28/03/2007 0:36

Quantes unitats 5000 hi ha a la línia 2?



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimecres 28/03/2007 12:43

No ho sé, en teoria eren 3 cap finals del 2005 però n'hi ha més, crec.

Em dona la sensació que la L2 està petada de trens :D Hi han 13 2100s, més de 3 5000s i com 10 9000s, no?

Em sembla que, en quan sol·lucionin els problemes de les 2100 a la L4 (si es que en tenen, espero que sí i que l'espectacle que fotien al febrer sigui puntual), començaran a passar 2100s a marxes forçades.

Vox



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Dimecres 28/03/2007 23:17

Jo he vist el cotxe 9512. Amb això es pot dir que hi ha almenys 12 unitats 9000 actualment en servei, no?



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 29/03/2007 13:59

Avui he vist la 5538 a la L3.

Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?

Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 05/04/2007 2:51

Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 05/04/2007 9:29

Vox ha escrit:Algú sap per qué les 5000s de les L2-3 son de les més recents? (51xx).

Vox
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la sèrie 5100.

:martell1


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 05/04/2007 15:14

Vox ha escrit:Avui he vist la 5538 a la L3.

Apart de confirmar que han mogut totes les 5000s de primera fornada (2005) que van enviar a les L2-3 cap a la L5, i alhora han posat les més recents a les mateixes L2-3, ja podem mig confirmar que han rebut totes les 5000s, no?

Faltaria la 5539 però ho ja ha arrivat o deu estar al caure.

Vox
Suposo que el retard de les 6000 es degut a que abans s'havien de liquidar les 5000, i pel que sembla que les 5000 ja estan acabades i les 6000 ja comencen a arribar.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 06/04/2007 1:51

Platanito ha escrit:
Perquè algun analfabet funcional pugui dir que hi circula la sèrie 5100.

:martell1
:P


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 16/04/2007 0:16

Heu vist com estant ja algunes 5000s? Brutes pero fora que fan pena >:(

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dilluns 16/04/2007 12:55

Así, ¿cuántos 5000 hay en la L2 y en la L3?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”