Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 03/06/2015 18:02

Vaja, força interessant!



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 04/06/2015 14:22

Renfe451 ha escrit:
bitxofo ha escrit:
Vox ha escrit:I l'any que ve farà 10 anys dels 9000 i dels Civia (a la R1).

Vox
Crec que va ser a l'estiu del 2005...
;)
Com passa el temps!
:o :o
No ben bé, en el cas del Civia va ser al 2006 i els 9000 de TMB un any després, al 2007 a l'L2.
Els 9000 van arribar a la L2 al 2006 (setembre).

http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=45&t=4040

Al 2007 les que van arribar son les 6000.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 04/06/2015 17:40

Això mateix és el que vaig dir fa uns pocs missatges enrere: els 9000 són del 2006 i els 6000 del 2007.



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dissabte 11/07/2015 16:23

Justament, avui fa 10 anys de la primera circulació de la sèrie 5000. Com passa el temps! :o


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 11/07/2015 21:36

davroca5 ha escrit:Justament, avui fa 10 anys de la primera circulació de la sèrie 5000. Com passa el temps! :o
Sí? El 11 de juliol???

Coi, coincideix amb el meu aniversari, hehehe :)



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 06/05/2016 13:10

También los 5000 se están "rejuveneciendo", según lo que diría TMB.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 06/05/2016 13:59

Doncs a mi m'agrada la "croqueta" en gran ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 06/05/2016 18:53

Fran-Ikarus ha escrit:Doncs a mi m'agrada la "croqueta" en gran ;)
Fea que digamos no me parece, pero no hay nada como un verdadero símbolo propio.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... na.svg.png
Lo podrían modernizar acorde con el de FGC y Rodalies, poniéndolo descentrado sobre un fondo naranja... :)

He hecho una propuesta, eh que mola
Fitxers adjunts
tmb_logo.png
más de 9000 horas en photoshop
tmb_logo.png (9.58 KiB) Visualitzat 16851 cops


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 19/03/2018 22:01

Estaba en un 5000 cuando de repente las puertas cierran pero se queda encendida la luz verde del botón para abrir la puerta, cuando normalmente se apaga. Después de cinco segundos, la luz verde se apaga y arranca.

Parece que es como si las puertas sean capaces de cerrarse solas después de x segundos, como los citadis.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 09/03/2021 12:14

Sembla mentida, però han passat ja 15 anys de missatges com aquest...
Mortadel·lo ha escrit:
Dilluns 13/03/2006 9:47
He pujat al 5033-5034-5509-5035-5036 i té les portes de cabina transparents encara, així que aprofiteu :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 09/03/2021 13:08

Sembla estrany però amb els trens que estan arribant de la mateixa sèrie estem dins d'un déjà vu molt fort. :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 18/04/2021 21:31

Avui he pujat, per primer cop, a un 5000 dels recents (5177-5180, L3), notant després de molt de temps aquella impressió d'olor a nou (i aixó que anava, òbviament, amb mascareta)

Quan ha obert portes en la primera estació, l'avís acústic m'ha espantat!

Per cert, quan n'he baixat no ha obert la porta automàticament; he hagut de prèmer el botó.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 19/04/2021 1:39

Com a reputat analitzador de trens nous a la línia 1 que sóc (viatjant en el nou 6000 només un cop :martell1 :x ) puc dir que:
La iŀluminació era tan potent com el mateix sol,
la megafonia s'escoltava tan bé que penetrava dins del canal auditiu de tal manera que et quedes sord,
destaco la tonada d'avís d'obertura de portes estil trens del Crossrail,
els indicadors visuals de tancament de portes de color vermell presents a totes les portes, moooooooolt petits (i sembla que la cinemàtica de les portes és més suau),
i per últim l'olor a nou i tot relativament net que sembla que tornaves a l'any 2007. La veritat és que si volen fer pensar al passatge un desig generalitzat de voler substituir els pobres 4000, ho estan aconseguint.




Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 29/04/2021 2:53

Per alguna raó em recorda al “Minotaure 1000” però automatitzat.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 30/04/2021 8:19

Ahir vaig pujar al 5173-5176, amb la mateixa olor a nou (òbviament), i el mateix "tiru-tiru" d'avís d'obertura de portes, que em va sonar fins i tot més alt que el de l'altre dia (o potser és que ja hi anava predisposat)

Sort que només van ser 3 estacions, perquè allò se't fica al cap bé :x


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 30/04/2021 19:34

Fran-Ikarus ha escrit:
Divendres 30/04/2021 8:19
Ahir vaig pujar al 5173-5176, amb la mateixa olor a nou (òbviament), i el mateix "tiru-tiru" d'avís d'obertura de portes, que em va sonar fins i tot més alt que el de l'altre dia (o potser és que ja hi anava predisposat)

Sort que només van ser 3 estacions, perquè allò se't fica al cap bé :x
Ves aclimatant l'orella, que això ha arribat per quedar-se. Espero que en els 7000 i 8000 no sigui tant estrident :')


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 25/04/2022 20:46

Les dues unitats de la sèrie 5000 del segon lot que van arribar per L3 l'any passat, han estat traslladades a L5. Avui he vist la 5177-5180 a la L5, i des de el mes passat que per L3 no hi ha rastre de cap dels dos trens.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 28/04/2022 0:12

Miquel ha escrit:
Dilluns 25/04/2022 20:46
Les dues unitats de la sèrie 5000 del segon lot que van arribar per L3 l'any passat, han estat traslladades a L5. Avui he vist la 5177-5180 a la L5, i des de el mes passat que per L3 no hi ha rastre de cap dels dos trens.
Llavors del pla original de 4 per L1, 2 per L3, 2 per L4 i 4 per L5.. Quedarà en 4 per L1, 4 per L5 i 2 per L9-10, oi? (em sona que les dues 9000 de finals de 2019 al final les van passar a la L9-10).


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 28/04/2022 21:57

Vox ha escrit:
Dijous 28/04/2022 0:12
Miquel ha escrit:
Dilluns 25/04/2022 20:46
Les dues unitats de la sèrie 5000 del segon lot que van arribar per L3 l'any passat, han estat traslladades a L5. Avui he vist la 5177-5180 a la L5, i des de el mes passat que per L3 no hi ha rastre de cap dels dos trens.
Llavors del pla original de 4 per L1, 2 per L3, 2 per L4 i 4 per L5.. Quedarà en 4 per L1, 4 per L5 i 2 per L9-10, oi? (em sona que les dues 9000 de finals de 2019 al final les van passar a la L9-10).
Nono, les dues 9000 de L4 (les últimes que s'han construït) encara segueixen allà, però juraria que algun 9000 dels que ja hi havia a L4 va marxar a L9. El que m'ha sorprès és el moviment de les 5000, perquè ara a L3 tornem a tenir 2 trens menys. Suposo que en vista a fer lloc per les 7000. Ves a saber que passarà en un futur amb les altres 6, tot i que realment crec que a L5 ja no hi caben més trens la veritat :')


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”