Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 31/10/2005 19:55

wefer ha escrit:Per cert... confirmo que en el que anava jo, com a mínim, la quantitat de ronya exterior ja comença a ser més que considerable.
Manteniment TMB = Penós :(
I això que la L2 no té cap tram a l'aire lliure...



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 04/11/2005 23:37

Hola:

Avui n'he tornat a agafar un 5000. De Hospital de Sant Pau a Diagonal. El torn era el 509 i el cotxe era el 5007 (s no m'erro). Continuan olorant "raro"....

El que m'ha sorpres es al arrivar a Diagonal: "Enllaç amb linea 3 i altres lines de FGC".... Em sembla que als 1000 diuen ".... i ferrocarrils de la Generalitat".

Molt silenciosos interiorment. Ara se senten les "marujes" escridassant amb la veina :) . Som uns escandalosos....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 04/11/2005 23:42

entfe001 ha escrit:
wefer ha escrit:Per cert... confirmo que en el que anava jo, com a mínim, la quantitat de ronya exterior ja comença a ser més que considerable.
Manteniment TMB = Penós :(
I això que la L2 no té cap tram a l'aire lliure...
Vaja, doncs avui divendres continuava amb una capa exterior de ))) )))2 )))3 caqueta ))) )))2 )))3 que crec que ja sobrepassa alguns mil·límetres...Serà un nou esquema de pintura? Si son tan guarros que demanin els trens negres... :fuig

Per cert també, com el wefer, he vist el gloriòs*** avistament del creuament de dues 5000 tripulades a Pep Ventura...!!!

Salutacions!

***Gloriòs a la L2 però penòs a la L5, perquè desplaçaran les meves estimades 1000s, les meves nenes... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 04/11/2005 23:50

Ahir vaig tenir sort. Després d'uns dies sense agafar metro i pam, vaig a PVentura L2 i pillo el 5000 :D

La capa de caqueta era ja visible. Es increible lo de TMB, es LAMENTABLE.

Vox



Avatar de l’usuari
Cahorand
N4
N4
Entrades: 56
Ubicació: Can Bonastre (Piera)

Entrada Autor: Cahorand » Dissabte 05/11/2005 4:19

Per cert algú ha notat el mateix que jo? En els 5000, els vidres de les finestres semblen més foscos que els dels 1000. Per tant, quan vaig en un 1000 sempre em veig reflexat en el vidre que tinc davant, però en els 5000 el reflex és més que visible, és com si estigués al davant d'un mirall. Suposo que això és així perquè els vidres dels 5000 són més foscos que els dels 1000...


Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 05/11/2005 4:36

Hola:

Ara que ho dius... potser un pel mes foscos, si. Deu ser perque no veiguen la porqueria de dins dels tunels.

Sa.lutacions:

Serie600

PD: Company... que no dorms?, et veig a cada cantonada del Forum :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/11/2005 23:40

Bé, moltes setmanes després d'haver agafat per primer i únic cop un 5000 a la L5 (el 5001-5004)... avui he aconseguit agafar-lo a la L2! (el 5133-5136). A més a més, ha estat el primer dia que he pogut gaudir-ne tranquilament, ja que a la L5 aquell dia anava ple com un ou (normal...) i d'altra banda allà hi ha una mena de "sentiment de culpabilitat" perquè, a partir d'ara, tot viatge en un 5000 serà un de menys que hauré fet en un 1000 :(

Llavors, com que el tren anava prou buit, he pogut provar-ho en tots els aspectes. Els seients mai no arribaran a ser tan còmodes en aquesta disposició com en la dels 2000 i companyia, però d'altra banda optimitza molt més l'espai interior, i penso que això (la capacitat i comoditat de desplaçament interior per la gent que va de peu) ha de tenir prioritat respecte la comoditat dels seients, que tampoc no estan tan malament.

Després m'he dirigit cap al cotxe que anava en cap (el 5133) per poder veure una mica la cabina de conducció. Val a dir que no era pas l'únic que havia tingut aquesta idea, i al cap d'una estona érem unes 5-6 persones allà embadalides pels rellotgets i les càmares retrovisores :)

Les pantalles interiors estan clarament infrautilitzades. Jo sospito que havien de provar-les, i van activar el mode de funcionament més senzillet que s'els podia haver ocorregut ("Pròxima estació: blablabla" en scroll moooooolt lent i una única línia) i així ho han deixat. Suposo que en el futur faran una configuració més adient per aprofitar totes les possibilitats de la pantalla (vista simultània en tot moment de la pròxima estació, els transbordaments/correspondències d'aquesta, l'hora i alguna cosa més).

I una última cosa: el tabic de la cabina del conductor del 5133... ja està molt ratllat! :( La mare que va p... els idiotes aquests de les pedretes.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 08/11/2005 9:40

jo ahir vaig pujar al 5001, de Maragall a Diagonal, em vaig passar tot el trajecte enganxat a la cabina :D m'ho sembla a mi o els llums no iluminen absolutament gens? jo em pensava que era cosa del vidre tintat, però quan ens creuàvem amb un altre tren es podia veure el túnel perfectament iluminat, meloxpliquen oiga

impressionant veure venir Gaudí pel túnel, encara es veu més fantasmal!


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 08/11/2005 20:14

Hola:
Fran-Ikarus ha escrit:I una última cosa: el tabic de la cabina del conductor del 5133... ja està molt ratllat! :( La mare que va p... els idiotes aquests de les pedretes.
A veure si ara quem aquestos trens que porten camaras de vigilancia, les fan servirm al CTC (o on sigui que es vegin aquestas imatges) i d'una vegada per totes enxampen a aquestos "graciosos" i els foten una bona lliço per que no destrossin el que no es seu.

Se m'ocorren moltes idees per que aquestos bretols que van trenvan i embutant els trens, descarreguin les seves energies. Igual que els que utilitzen la "T-cuelas" i no paguen. Em sento com un tonto cuan jo passo i "pico" billet i al costat salten impunement, o aprofiten la sortida de la gent i es colen per la porta de sortida. Un bon escarment, publicat a totes bandes i prou aviat que s'acabaria aixo.

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/11/2005 23:38

Mortadel·lo ha escrit:impressionant veure venir Gaudí pel túnel, encara es veu més fantasmal!
Coi, doncs després que li atropellés el tramvia, deu tenir ganes ara de provar què se sent a sota del Metro :riure


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 09/11/2005 9:41

Ayer a las 21:35 tuve la desagradable sorpresa de encontrarme un 5000 (turno 515) cuando iba a coger el tren en Can Boixeres. Como iba justo de tiempo me monté en él. No pude pillar la numeración de los coches porque, aprovechando que llevaba la cámara, me dediqué a filmar el interior y la vista del túnel. Al bajar en Collblanc me di cuenta de que se estaba produciendo una conjunción astral con el turno 523 con el 5004 en cabeza (dirección Cornellà), y a éste pude fotearlo con calma.
Fitxers adjunts
5004Collblanc.jpg
5004 en Collblanc dirección Cornellà el 8/11/2005 a las 21:37 (turno 523).
5004Collblanc.jpg (44.6 KiB) Visualitzat 7540 cops



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 09/11/2005 11:55

Curiosa foto. Me ha ayudado a darme cuenta de que la vista lateral de estos trenes me gusta bastante (lo pensé el otro día al bajarme y observarlo), la frontal también, pero en cambio la vista "tres cuartos" me revela que la conjunción de frontal y lateral no me parece muy lograda, más bien algo "pastiche". No sé si será solamente la librea (mucho cambio de los colores frontales al sencillo blanco lateral), o el estilo de testero frente a laterales, o qué.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Cahorand
N4
N4
Entrades: 56
Ubicació: Can Bonastre (Piera)

Entrada Autor: Cahorand » Dijous 10/11/2005 4:11

Serie600 ha escrit:PD: Company... que no dorms?, et veig a cada cantonada del Forum :D
Hehehe, depén del dia. És que tinc uns horaris molt 'raros' a la Uni, i hi ha nits que me'n vai a dormir 'tardet'.

Comentari sobre els 5000: l'altre dia vaig entrar, per enèsima vegada, en un 5000, i sí que vaig percebre l'estranya olor. No ho sé, però em recorda a un tipus de plàstic, el nom del qual ara no sé. :?


Baixador per a Can Bonastre (entre Piera i Masquefa) ja!
Rodalies per Diagonal i Gran Via ja!
TAV per Roma i Aragó ja!

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 10/11/2005 4:30

Hola:

Doncs sera la olor del plastic a nou... pero sembla a pixum (ho sento, pero una mica d'ambientador no fa mal).

Aixo enllaçaria amb les "olors personal" a segons quines hores del mati, pero millor no liar el tema ;)

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Com aquesta nit, no? :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 10/11/2005 23:48

Avui he vist un dels 5000 de la L2, amb numeració 214, com l'altre dia.

I a la L5 he agafat un 5000, numerat 501. Un dels vagons era 5006, no he pogut veure els altres.

Semblava més net :D Que duri! (2 dies xD).

Vox



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Divendres 11/11/2005 10:53

El miércoles lo vi por primera vez, en Pubilla Cases, en la vía sentido Cornellà Centre, exactamente igual que hoy. Lo que sí era diferente era el número: 519 el otro día y 524 hoy. Eso sí, aún no me he montado, siempre me ha coincidido en el sentido que yo no cogía.



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dissabte 12/11/2005 13:18

Mi opinión sobre los 5000 es que es un tren silencioso y moderno y que cada vez CAF va mejorando más en su linea de trenes.
Lo que aun no han publicado nada es sobre los 6000 que visto nombrado por aqui y que nadie sabe nada. No se sabe el color aun he leido por ahi que tambien los 6000 estaran en la L1 a partir del 2007 que yo supongo que seran para ver como van y asi en la L9 no cometer ningun error.
Alguien tiene un crokis o una imagen diseñada o algo sobre este tren el 6000?
Gracias.



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dissabte 12/11/2005 13:22

Hola a todos alguien sabe si en las TV que lleva incorporadas los 5000 algun dia se podrán incorporrar imágenes del CANAL BCN para que asi el trayecto sea más completo. Eso si cuando se pronuncie la estación se apague el volumen y depués continue.
Creo que solo estan adaptados para mostrar letras y no llevan audio. Si es asi confirmenlo.
Gracias



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dissabte 12/11/2005 14:05

NOOOOOOO! :o :o :o

per favor que no sels ocudeixi fer aixooooo, canal metro bcn fora del metro! jeeejejj! Es lo peor aquets canal, nomes et foten publicitat!! Inagineu-vos si ja tenim prou amb el CD de musica classica de Renfe, anant en metro i que ens comencin a rallar amb publicitat i demes!!! Jo crec ja tenim prou! Si de cas un viatge mes tranquil cadascu amb el seu MP3... :P

jejejejejejeejej :P :P



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 12/11/2005 17:23

Seguríssim que les possibilitats dels monitors són un 99% de les que exploten fins ara (una paupèrrima línia "Pròxima estació: la-que-toqui" amb tipus de lletra molt petit, i avançant a una velocitat de tortuga). Temps al temps.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”