3000 L5

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Re: 3000 L5

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 06/06/2010 21:12

el tren de personal és el tren que surt darrere de l'últim tren de passatge (que surt a les 24:00h dels finals de línia).



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 07/06/2010 18:31

El LLOP ha escrit:el tren de personal és el tren que surt darrere de l'últim tren de passatge (que surt a les 24:00h dels finals de línia).
Però, ja s'hi pot estar?
Si ja ha pasat l'últim tren amb passatge, desallotgaran l'estació.
Crec que a l'únic lloc on es podria caçar-lo, és a Vilapicina.
Suposadament el tren de personal sortirà d'Horta, i el 3000+3000 sortirà de Vilapicina, abans que arribi el de personal, el 3000 hauria d'estar a la via de cotxera esperant.

Pot ser així??


El metro de Barcelona amb motoristes!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 07/06/2010 18:37

No el pots agafar. El personal d'estació t'haurà fet fora de la mateix abans que l'agafi.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 07/06/2010 20:02

no et poden fer fora fins que no arribi l'últim tren de passatge per l'altre via.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 07/06/2010 20:11

El LLOP ha escrit:no et poden fer fora fins que no arribi l'últim tren de passatge per l'altre via.
Ja ho soposaba, ara bé, si algú va a Sants-Estació L5, per veure la maniobra, es quedarà amb les ganes.

De totes maneres, jo no hi puc anar, haig de matinar :emprenyat :emprenyat :emprenyat
Aquest 3000 és el 3045-3048.
Encara en falten 3 més per arribar reformats.

Sempre segueixen la mateixa operativa i hora quan traslladen un 3000 cap a Sant Gennís?
Si es així, el següent cop, intentaré anar-hi, si puc.

Ja ho podrien fer un Dissabte a la nit :P :P


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 07/06/2010 20:34

els trens acoblats es fan circular darrere dels trens regulars de la línia per no repercutir en el servei en cas d'incidència. Des de fa temps, això no es possible en dissabte.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 07/06/2010 20:49

El LLOP ha escrit:els trens acoblats es fan circular darrere dels trens regulars de la línia per no repercutir en el servei en cas d'incidència. Des de fa temps, això no es possible en dissabte.
Ja, lo del Dissabte era una fantasia.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 07/06/2010 20:53

el que sí es possible en dissabte ( i que ja ha passat) es el transport pels seus propis mitjans d'un tren sèrie 3000 fins a les cotxeres de Vilapicina, encara que no es gens corrent perquè es prefereix fer-ho entre setmana i no deixar el tren destorbant tot el cap de setmana a Vilapicina.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 18/01/2013 17:43

Quina pena que només hi hagi una foto en què hi hagi un 3000 en la L5 (vale), però en proves :( , jo l'he comprès així, però podria haver una en què hi hagi gent, fent un viatge regular.
Clar, un 5% dels casos és que hi hagi un 3000 i que també hi hagi un "fotero" :ok :ok :ok .
L'altre 95%, no >:( :cop .



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Divendres 18/01/2013 19:53

Sí, que hi hagi un forero, que passi un 3000 per la L5 i que el forero tingui càmera. Ho dic perquè, cap allà l'any 1993, vaig fer un viatge en 3000 entre Diagonal i Sagrera, però esclar, no duia càmera, ni tenia encara mòbil... Per aquell temps no sé quin problema de manca de material van tenir, que van circular un parell de composicions 3000 (sota catenària convencional, "of course") per la L5 durant uns mesos. I és l'única vegada que s'han vist (que jo sàpiga) 3000s en funcionament per aquella línia. També he tingut algun avistament curiós de 3000s per la L2, però en aquest cas es tractava de circulacions de servei. Però per mi, l'època més interessant de la L5 va ser al principi, quan es van barrejar els 600, els 300C i els 1000 (tot i que per a FCMB va ser un enorme maldecap...).



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 18/01/2013 19:57

WMD626 ha escrit:Sí, que hi hagi un forero, que passi un 3000 per la L5 i que el forero tingui càmera. Ho dic perquè, cap allà l'any 1993, vaig fer un viatge en 3000 entre Diagonal i Sagrera, però esclar, no duia càmera, ni tenia encara mòbil... Per aquell temps no sé quin problema de manca de material van tenir, que van circular un parell de composicions 3000 (sota catenària convencional, "of course") per la L5 durant uns mesos. I és l'única vegada que s'han vist (que jo sàpiga) 3000s en funcionament per aquella línia. També he tingut algun avistament curiós de 3000s per la L2, però en aquest cas es tractava de circulacions de servei. Però per mi, l'època més interessant de la L5 va ser al principi, quan es van barrejar els 600, els 300C i els 1000 (tot i que per a FCMB va ser un enorme maldecap...).
Clar. Però et felicito per caçar un 3000 a la L5 malgrat que no tinguis càmera :'( :'( :'( .



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/09/2013 19:08

El LLOP ha escrit:Suposo que seria quan li estaven fent les proves per donar-lo d'alta ja que abans aquestes proves sempre es feien a la L5 degut al seu traçat
A què et refereixes quan dius "degut al seu traçat"?

I no ho podrien haver provat a la L4? Com que aquesta té unes giragonses "de muntanya russa" li aniria bé per provar, dic jo...

Perdó si faig tard en fer la qüestió.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 23/09/2013 4:35

Renfe445 ha escrit:
El LLOP ha escrit:Suposo que seria quan li estaven fent les proves per donar-lo d'alta ja que abans aquestes proves sempre es feien a la L5 degut al seu traçat
A què et refereixes quan dius "degut al seu traçat"?
Suposo que es refereix a les rampes entre Horta i Vall d´Hebron, que deuen ser les més fortes de la xarxa.
A més, hi ha un bon nombre d´estacions amb diferents tipus de configuració d´andanes (cinc estacions amb andana central i quatre amb andana lateral intercalades entre Sagrera i Vall d´Hebron), i la corba més tancada de la xarxa (Sagrera-Congrés).
I no ho podrien haver provat a la L4? Com que aquesta té unes giragonses "de muntanya russa" li aniria bé per provar, dic jo...

Perdó si faig tard en fer la qüestió.
La L4 no és ni molt menys tant muntanya russa com la L5.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 23/09/2013 5:26

437.001 ha escrit:
Suposo que es refereix a les rampes entre Horta i Vall d´Hebron, que deuen ser les més fortes de la xarxa.
A més, hi ha un bon nombre d´estacions amb diferents tipus de configuració d´andanes (cinc estacions amb andana central i quatre amb andana lateral intercalades entre Sagrera i Vall d´Hebron), i la corba més tancada de la xarxa (Sagrera-Congrés).
I no ho podrien haver provat a la L4? Com que aquesta té unes giragonses "de muntanya russa" li aniria bé per provar, dic jo...

Perdó si faig tard en fer la qüestió.
La L4 no és ni molt menys tant muntanya russa com la L5.
La zona Horta-Vall d'Hebron no existia quan van arribar els 3000's. La zona de proves era el tram Sants-Estació - Diagonal precissament per ser pla, recte i amb bona visibilitat. Per cert, les pujades i baixades entre Guinardó i Joanic no han d'envejar res a la línia 5.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 06/04/2020 23:51

Yo tengo una foto de un 3000 en can boixeres en el cual el frontal se le ve hasta el número de turno 517...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 06/04/2020 23:57

https://eltranvia48.blogspot.com/2016/1 ... 0.html?m=1

Si os miráis este artículo, lo veréis, junto a un 300


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 07/04/2020 23:07

De fet, si no vaig errat, els 3000 tenien la base a Can Boixeres fins que, uns anys més tard, es van obrir les cotxeres de Sant Genís, no?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”