Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Un camión cargado con una 334 colapsa carreteras valencianas
Un camión cargado con una 334 colapsa carreteras valencianas
Comunitat Valenciana
RETENCIONES
Un convoy con una locomotora colapsa las carreteras de l´Horta
El vehículo, procedente de Albuixech, no pudo pasar por una rotonda
atravesado. La rotonda dificultó la movilidad del vehículo y el conductor tuvo que realizar varias maniobras.
Sofia Ros, Rafelbunyol
Un camión que transportaba una locomotora de ferrocarril de Renfe, que construye la empresa de Albuixech Vossloh, causó ayer por la tarde una retención en el tramo conocido como vía de desdoblamiento de la CV- 300 (la Gombalda) a su paso por Rafelbunyol y Museros.
Se trataba de un vehículo de transporte especial que, con una larga extensión, tuvo dificultades para poder circular por la rotonda y se quedó atravesado en la misma, causando un atasco de 40 minutos. La Guardia Civil acompaña siempre a este tipo de vehículos dadas las dimensiones, abriendo camino entre los coches para que el trailer pueda hacer las maniobras oportunas. Eso mismo hicieron ayer para que el camión maniobrase y saliese del embrollo. Ante la imposibilidad de seguir su camino optaron por hacerlo regresar a la empresa, situada en el polígono de Albuixech. Según ha podido saber este diario, todos los transportes de estas características se realizan con los correspondientes permisos de Tráfico dadas las grandes dimensiones de los camiones articulados de transporte, donde se indica el tipo de carreteras por las que va a pasar el vehículo especial. El vagón llegaba a la localidad a las 18 horas aproximadamente, aunque de normal los recorridos se realizan en los horarios de menos circulación, según las mismas fuentes. Aún así, el suceso se produjo cuando la mayoría de trabajadores de la zona acababan su jornada. Ello ocasionó que centenares de coches se quedasen parados durante más de media hora en la carretera.
No es la primera vez que sucede un hecho como éste. En verano, otro camión de similares características ocasionó los mismos problemas. Según los conductores que padecieron el incidente, «este tipo de transportes no debería realizarse por esta vía porque la autopista de Barcelona está a pocos metros».
http://www.levante-emv.com/secciones/no ... cia=239618
RETENCIONES
Un convoy con una locomotora colapsa las carreteras de l´Horta
El vehículo, procedente de Albuixech, no pudo pasar por una rotonda
atravesado. La rotonda dificultó la movilidad del vehículo y el conductor tuvo que realizar varias maniobras.
Sofia Ros, Rafelbunyol
Un camión que transportaba una locomotora de ferrocarril de Renfe, que construye la empresa de Albuixech Vossloh, causó ayer por la tarde una retención en el tramo conocido como vía de desdoblamiento de la CV- 300 (la Gombalda) a su paso por Rafelbunyol y Museros.
Se trataba de un vehículo de transporte especial que, con una larga extensión, tuvo dificultades para poder circular por la rotonda y se quedó atravesado en la misma, causando un atasco de 40 minutos. La Guardia Civil acompaña siempre a este tipo de vehículos dadas las dimensiones, abriendo camino entre los coches para que el trailer pueda hacer las maniobras oportunas. Eso mismo hicieron ayer para que el camión maniobrase y saliese del embrollo. Ante la imposibilidad de seguir su camino optaron por hacerlo regresar a la empresa, situada en el polígono de Albuixech. Según ha podido saber este diario, todos los transportes de estas características se realizan con los correspondientes permisos de Tráfico dadas las grandes dimensiones de los camiones articulados de transporte, donde se indica el tipo de carreteras por las que va a pasar el vehículo especial. El vagón llegaba a la localidad a las 18 horas aproximadamente, aunque de normal los recorridos se realizan en los horarios de menos circulación, según las mismas fuentes. Aún así, el suceso se produjo cuando la mayoría de trabajadores de la zona acababan su jornada. Ello ocasionó que centenares de coches se quedasen parados durante más de media hora en la carretera.
No es la primera vez que sucede un hecho como éste. En verano, otro camión de similares características ocasionó los mismos problemas. Según los conductores que padecieron el incidente, «este tipo de transportes no debería realizarse por esta vía porque la autopista de Barcelona está a pocos metros».
http://www.levante-emv.com/secciones/no ... cia=239618
La pregunta del milió és: PER QUÈ CORDILLS L'HAN DE TRASLLADAR PER CARRETERA??????????????
a mi el que més em sobta és que el trasllat es va fer a les 6 de la tarda!! ¿?? A qui se li acudeix fer un trasllat d'aquestes característiques just abans de la hora punta de la tarda!!?? Ja es podia haver fet a la nit, que és quan menys trànsit hi ha i quan es molesta a menys gent i les carreteres no van tan plenes.
M'imagino que Boeing i Airbus transporten els seus avions nous per tren o vaixell...
Me gustaría saber... ¿Por que coj**** la trasladan por carretera teniendo salida directa de la fábrica a la línea de Renfe? De verdad, hay que ser un poco inútiles... un poco no, MUY inútiles.
En rodanxes en plan chopped es pot...orique ha escrit:M'imagino que Boeing i Airbus transporten els seus avions nous per tren o vaixell...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
No, home no... fan un tall a babor i estribor i en cas de tormenta pot funcionar com a hidroavióorique ha escrit:M'imagino que Boeing i Airbus transporten els seus avions nous per tren o vaixell...
Molt senzill, es fa el trasllat per carretera PER PODER col.lapsar la ciutat.
La pregunta és: per què no va passar per la plaça de la Reina i pels carrers més estrets del casc antic? Hagués estat divertit!
p.s:
La pregunta és: per què no va passar per la plaça de la Reina i pels carrers més estrets del casc antic? Hagués estat divertit!
p.s:
- Tono FER557
- N2
- Entrades: 16
- Ubicació: Burgos
A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.
Salutacions
Tono.
Salutacions
Tono.
ARPAFER - Burgos
Era la del Innotrans??? La 006??? Si és així...l'altra locomotora no era una 334 sino la EURO4000 (una 334 de 6 eixos)...Tono FER557 ha escrit:A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.
Salutacions
Tono.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Tono FER557
- N2
- Entrades: 16
- Ubicació: Burgos
A les fotos publicades crec que n´hi sortien una da cada, perque la 334 portava el nom de Renfe.aarongilp ha escrit:Era la del Innotrans??? La 006??? Si és així...l'altra locomotora no era una 334 sino la EURO4000 (una 334 de 6 eixos)...Tono FER557 ha escrit:A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.
Salutacions
Tono.
Salut,
Tono
ARPAFER - Burgos
Sí, sí...les van portar les dues, i la raó de que anéssin en camió va ser que les van calçar amb bogis UIC...Tono FER557 ha escrit:A les fotos publicades crec que n´hi sortien una da cada, perque la 334 portava el nom de Renfe.aarongilp ha escrit:Era la del Innotrans??? La 006??? Si és així...l'altra locomotora no era una 334 sino la EURO4000 (una 334 de 6 eixos)...Tono FER557 ha escrit:A la foto es veu que es la 334 que va estar expossada a una fira de trens germànica.
Salutacions
Tono.
Salut,
Tono
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Això no és cap raó. I si no, els Velaro que han vingut d'Irún a Madrid per Aranda què?
Mmm...perquè és Renfe? (el caos, vaja)orique ha escrit:Això no és cap raó. I si no, els Velaro que han vingut d'Irún a Madrid per Aranda què?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Tono FER557
- N2
- Entrades: 16
- Ubicació: Burgos
A la Vía Libre d´octubre es veu que la 334 de Inno Trans es la 006. I els Velaro Siemens que s´emporten a La Sagra van en camió de Vicuña (el mateix que va portar els trens nous vermells del Metro a Barcelona) desde Irún. No sé per quina raó Siemens no porta a La Sagra els trens amb els diplorys com va fer Talgo amb els T102; les males llengües diuen que com els diplorys son de Bombardier, aquets demanaven un preu descomunal a Siemens per el lloguer.aarongilp ha escrit:Mmm...perquè és Renfe? (el caos, vaja)orique ha escrit:Això no és cap raó. I si no, els Velaro que han vingut d'Irún a Madrid per Aranda què?
Salut,
Tono
ARPAFER - Burgos