Hola,
Pel vostre interès i coneixement i si algú vol fotografiar-lo, avui a la tarda, al voltant de les 16.30 h, he vist des de casa meva com circulava pel viaducte de Girona (C/ Bonastruc de Porta) una locomotora 319 amb 3 tres cotxes (un de color blau cel i dos de color blanc o al revés) en direcció a Portbou. No n'estic segur, però em sembla que es un tren auscultador. Algú seria tan amable de confirmar-ho? Gràcies.
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Tren auscultador? a Girona
Doncs sí, és molt probable...llàstima que no hagi sigut aquest matí quan hi he estat per allà...una 319 a Girona!!!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A les 9.36 l'he vist baixar direcció BCN, i efectivament, portava el cotxe laboratori-auscultador de catenària. No hi ha foto perquè jo era abaix a l'estació de busos i al escoltar el zum-zum de la 319 m'he girat i l'he vist passar...per cert...Quin goig de so que feia la 319, posant tots els punts de tracció a la sortida de l'estació!!!
Ja m'ho pensava que aquest tren auscultador passaria avui. Per cert, amb quina freqüència hi sol passar per Girona? Mesos, anys?aarongilp ha escrit:A les 9.36 l'he vist baixar direcció BCN, i efectivament, portava el cotxe laboratori-auscultador de catenària. No hi ha foto perquè jo era abaix a l'estació de busos i al escoltar el zum-zum de la 319 m'he girat i l'he vist passar...per cert...Quin goig de so que feia la 319, posant tots els punts de tracció a la sortida de l'estació!!!
És el primer cop que el veig o en sento a parlar, pesò suposo que deu passar un cop a l'any, o així...espero que el proper cop estigui més preparat i no només el senti passar...MRS ha escrit:Ja m'ho pensava que aquest tren auscultador passaria avui. Per cert, amb quina freqüència hi sol passar per Girona? Mesos, anys?aarongilp ha escrit:A les 9.36 l'he vist baixar direcció BCN, i efectivament, portava el cotxe laboratori-auscultador de catenària. No hi ha foto perquè jo era abaix a l'estació de busos i al escoltar el zum-zum de la 319 m'he girat i l'he vist passar...per cert...Quin goig de so que feia la 319, posant tots els punts de tracció a la sortida de l'estació!!!