Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: El Fre

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 26/10/2007 0:24

Miquel ha escrit:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
En teoria, hauria de ser el 9097-9098-9525-9099-9100



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Divendres 26/10/2007 9:14

Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 26/10/2007 16:54

Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Divendres 26/10/2007 21:38

traveller ha escrit:Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...
"De moment" és un parell de mesos o TMB pensa mantenir la seva tradicional política de "tarde y mal" a la L4?


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimecres 31/10/2007 13:41

Miquel ha escrit:Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.

El sistema termometric dels 9000 suposso que es el mateix, només s'ha de cambiar ''la carcasa'' adaptada a les dimensions noumileres.

Suposso que ara a tots els 9000 ficaran directament les maquisimes enganxines.


Ja em fa mal el coll de buscar ranures a la mampara per poder veure la via...


Llavors el futur proxim del metro de Barcelona seria:

L1: Cafererarium (4000 caf, mtm, macosika) (6000 caf)
L2: Alstomista (9000 alstom)
L3: Cafeterista: 2000(meinfesa....caf) 3000(caf,mtm,macamacosa)
L4: Alstomarium: 2100Alstom tecnologi (si, tambe les va fer caf pero no comta) y 9000
L5: Cafetera's world....5000
L11.....he de comentar aquesta?



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 10/11/2007 20:29

A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 10/11/2007 20:31

Miquel ha escrit:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 10/11/2007 20:53

Dons diria que encara no circula cap 9000 per la 4



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 10/11/2007 21:12

Encara queden 2100 per la L2, ergo seria una mica absurd que comencin a portar 9000 nous a la L4, no?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 10/11/2007 21:13

EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens! :? :twisted:



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Diumenge 11/11/2007 16:59

De moment, no circula cap tren de la sèrie 9000 a la L4. I diria que hi han afegit el R-2407 recentment.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 11/11/2007 17:35

sortrens ha escrit:
Miquel ha escrit:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 11/11/2007 18:36

orique ha escrit:EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens! :? :twisted:
:plas i si fos nova serie de trens no seria mala idea tampoc


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Diumenge 11/11/2007 19:36

victorcasta ha escrit:
sortrens ha escrit:
Miquel ha escrit:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sap
Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.
Aleshores per quan? Desembre. gener...?


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 11/11/2007 20:47

A la xerrada que els de metro van fer a l'associació, es parlava que entraria en servei a finals d'any o ja al gener.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 12/11/2007 18:48

Perquè no reediteu el nom d'aquest fil a:Sèries 2100 i 9000 a la L-4 i 3000 reformat?
(Només és una proposta).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dimecres 14/11/2007 21:48

¡Onzè 2100 a L4! Aquest cop li ha tocat el torn a la composició 2109-2110-2403-2111-2112.

2100 traspassats a L4:
2109-2112
2113-2116
2125-2128
2129-2132
2133-2136
2137-2140
2141-2144
2145-2148
2149-2152
2153-2156
2157-2160

2100 que falten per traspassar:
2101-2104
2105-2108
2117-2120
2121-2124



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 16/11/2007 18:52

Aquesta tarda he tornat a la cotxera i el 3º 3000 reformat ja està montat i amb els sistemes apunt, però falta posar l'aire acondicionat a la cabina del conductor, potser d'aquí a 2-3 setmanes començarà a correr.
El quart reformat no li queda gaire per arrivar a Barcelona, ja que apròximadament la reforma són 2 mesos.
Mentrestant la cosa queda així:
3013-3036 Està circul·lant.
3009-3012 Està circul·lant.
3017-3020 Últims retocs a la cotxera, aviat farà les proves.
3029-3032 A Lleida.
30XX-30XX Aviat m'ho diran.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/11/2007 22:21

Els seients dels 3000R són molt estrets. Només cal que algú que s'hi assegui sigui una mica més ample del normal i ja només hi caben tres persones.

Això no fa més que confirmar la meva impressió de que aquesta reforma ha sortit força "rana".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dilluns 19/11/2007 11:59

¿En todos los reformados sigue sonando la megafonía antigua? ¿Tanto cuesta cambiarla?



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”