Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: No TV

Entrada Autor: wefer » Diumenge 08/07/2007 21:31

Guigui ha escrit:
Denisuko ha escrit:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates :D (qui no sàpiga que és, que ho busqui).

Realment, m'estranya que després de la inversió de posar pantalles a tots els trens nous, ara decideixin tornar enrera i no posar-ne als remodelats.

Crec que era discutible la necessitat de començar a posar-ho, però una vegada ja havien decidit tirar endavant la col·locació de pantalles als trens nous i remodelats, quan comparat amb la inversió ja feta per quatre euros més podrien posar informació de tot tipus a dins dels trens, van i ho deixen perdre?
Però qui pren aquest tipus de decisions tant incoherents?



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Diumenge 08/07/2007 21:57

wefer ha escrit:
Guigui ha escrit:
Denisuko ha escrit:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates :D (qui no sàpiga que és, que ho busqui).

Realment, m'estranya que després de la inversió de posar pantalles a tots els trens nous, ara decideixin tornar enrera i no posar-ne als remodelats.

Crec que era discutible la necessitat de començar a posar-ho, però una vegada ja havien decidit tirar endavant la col·locació de pantalles als trens nous i remodelats, quan comparat amb la inversió ja feta per quatre euros més podrien posar informació de tot tipus a dins dels trens, van i ho deixen perdre?
Però qui pren aquest tipus de decisions tant incoherents?
Home, si també es posen pantalles, a aquest pas es gasten molts diners en els 3000s reformats, i sortiria més en compte fer una nova demanda de trens per la L3 :x :x



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 09/07/2007 1:18

Guigui ha escrit:
Denisuko ha escrit:I no hi hauran monitors
Total, perquè acabin donant-los el mateix ús que als dels 5000...
Si la linia no esta adaptada a introduir-hi imatges per televisió és lógic que només veiem a L5 un parell de videos i a L3 res de res (només el nom de la proxima estació i res més). Una vegada la linia estigui adaptada a aquesta característica llavors podrem veure imatges.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 09/07/2007 8:01

wefer ha escrit:Realment, per l'ús d'ara ja haguessin pogut posar pantalles de Telesketch que haurien sortit més barates :D (qui no sàpiga que és, que ho busqui).
El que passa és que necessitaríem carril de la línia de la Pobla cada certs metres per actualitzar la pantalla... :)



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 09/07/2007 9:22

Denisuko ha escrit:Si la linia no esta adaptada a introduir-hi imatges per televisió és lógic que només veiem a L5 un parell de videos i a L3 res de res (només el nom de la proxima estació i res més). Una vegada la linia estigui adaptada a aquesta característica llavors podrem veure imatges.
I a la L2 res de res tampoc.
De tota manera, una cosa és que es pugui retransmetre televisió (poc útil) i altre que les pantalles informin de coses útils.
Bé que fins fa un temps apareixia el nom de les estacions, la qual cosa volia dir que el sistema que lliga el vídeo amb l'estació per on s'està passant es troba en funcionament.
Per tant, entenc que seria molt estrany que hi hagués cap problema per, en comptes de posar el nom de l'estació passant a pas de tortuga, posés correpondències amb metro i Bus i fins i tot llocs significatius. És que de fet només és canviar el text :roll:



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 11/07/2007 8:21

està previst que el 3000 remodelat surti a circular aquest divendres 13 en hora vall i per la tarda. ja teniu una nova presa. :twisted:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 11/07/2007 12:58

I jo el divendres baixo a Barcelona per fer unes gestions :twisted:



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 11/07/2007 13:16

entfe001 ha escrit:I jo el divendres baixo a Barcelona per fer unes gestions :twisted:
I jo divendres baixo a Barcelona de vacances xD (però les 8 de la tarda no és hora vall, oi? xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 12/07/2007 0:44

I jo, disposant d'una T-Jove i estant de vacances...

Em passaré tota la tarda a la L3 :D



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 12/07/2007 9:57

I no faran cap dia de presentació a la societat de la renovació dels trens?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 12/07/2007 10:06

Han triat un bon dia per un tren que ha donat problemes un divendres i 13 :D



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 12/07/2007 10:07

Denisuko ha escrit:I no faran cap dia de presentació a la societat de la renovació dels trens?
:twisted: No fa falta, ja han passat les eleccions :'(



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 13/07/2007 11:17

Llàstima que la L3 no la utilitzi actualment :(

Si algú sap més o menys a quines hores passa per alguna de les estacions de la banda del Besós i quin número de torn té potser faig una escapada per veure què tal ha quedat finalment.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 13/07/2007 17:11

Doncs m'he creuat amb ell i anava davant del tren amb torn 306. No sé si portaria el 305 o un torn diferent entre el 305 i el 306.

He agafat el 5038 a Diagonal cap a les 16.00 i m'he l'he creuat amb ell entre aquesta última estació i Passeig de Gràcia. Quan he canviat de direcció per intentar enxampar-lo ja no hi era. L'hauran retirat cap a les 16.30 - 16.45.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Divendres 13/07/2007 20:48

Jo a les 18.30 l'he vist a Diagonal direcció Canyelles. Llàstima que jo anés direcció Zona Universitària. :(



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 13/07/2007 21:49

Bueno, uns quants membres del fòrum ja hem tingut la oportunitat de provar-lo :D

Aquesta tarda duia el numero de torn 306, tot i que es veu que al matí duia el 317.

La megafonia es exactament igual que la dels altres 3000, únicament que sona molt millor i el bip bip de tancament de portes es diferent, però no es com els del 5000. El més curiós es la forma en que s'ha instal·lat el pasadís d'accés a l'altre cotxe.

Aquí us deixo amb algunes fotos:

Imatge
El 3000R estacionat a Canyelles. Fixeu-vos que el display de número de torn es diferent tant per la ubicació com els LED's taronges. També es pot distingir el cambi d'iluminació

Imatge
Els testers dels 2 semitrens que queden encarats estan pintats de color blanc i em temo que les dues cabines estan anul·lades.

Imatge
Detall lateral superior de la cabina. Curiosa forma de retolar la numeració. Sembla fluorescent

Imatge
Interiot del tren. Es un híbrit entre 5000 i 3000, fixeu-vos que el sostre i els laterals son els originals pintas d'un blanc més clar, mentre que el terra i la il·luminació són iguals que el d'un 5000. Els altres instruments són d'estil propi. També podeu veure alguns membres del fòrum :)

Imatge
I el que m'ha sembla més curiós de tot, el pas entre cotxe i cotxe, tenint aquesta rampa i els seients que no acaben d'encaixar amb el terra.

Ah, i la porta costat canyelles no tanca bé i es va obrint durant tot el trajecte :P

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 13/07/2007 22:21

Jordilar ha escrit:Imatge
I el que m'ha sembla més curiós de tot, el pas entre cotxe i cotxe, tenint aquesta rampa i els seients que no acaben d'encaixar amb el terra.
Queda clar que en aquests seients només hi seuré si no en queda cap altre lliure i no m'aguanto dret.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 13/07/2007 22:48

Doncs són relativament còmodes, tot i estar mig aixecat el terra. De fet, jo m'he assegut al que està més aprop del "fuelle" i apenes ho ne notat...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 13/07/2007 23:05

Dues coses que em sorprenen:
- Que ara que s'han decidit a posar pantalles a tots els trens nous, en les noves remodelacions no en posin :? Això vol dir o bé que en els trens nous són uns elements inútils que no es faran servir mai, o bé que els 3000 hauran de ser re-remodelats d'aquí un temps per incorporar-hi pantalles. Força absurdes les dues opcions.
- Que ja que s'han decidit a anular les cabines intermitges, no les hagin eliminat totalment convertint-les en espai per viatgers. Algú sap si és que és tècnicament molt complicat?



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 13/07/2007 23:19

Hola:

Lo de tenir les cabines anul·lades ho he suposat jo, però es possible que només s'hagi deixat lo imprescindible per poder comandar des d'allà un semitren per fer maniobres o en cas d'emergència.

Les cabines no es poden suprimir, doncs hi ha un important armari de tèrmics i connexions que controlen el tren juntament amb l'altre cabina.

Salut,



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”