Exclusiva del FTC: 6000s pel Morrot i 3000s reformats

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Exclusiva del FTC: 6000s pel Morrot i 3000s reformats

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 24/02/2007 14:34

Hola!

Va, seré bona persona i iniciaré aquest fil per dir que:

-Les 6000s entraran pel Morrot (no pel morro, pel Morrot). Aquell bon home volia dir Can Tunis, no? :D

-Al Triangle hi ha una 3000 reformada, preciosa. Un frontal amb esquema de pintura semblant a la 5000, amb fars carenats, intercomunicació entre vagons i interiors tipus 5000/9000. :o

Aquestes exclusives són propietat dels 30 frikis que hem anat avui al Triangle a liar-la. :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 24/02/2007 14:41

No us ha semblat la farera del 3000 reformat familiar ??? A mi em recordava la del tamagotxis de RENFE, no sé igual he estat jo pero ...feia una retirada.

Per cert lo dels 6000 no ho he entés ben bé , vale entren pel Morrot i després . . .



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 24/02/2007 17:02

Una imatge val més que mil paraules
Fitxers adjunts
tmb-3000r-04.jpg
3000 i 300
tmb-3000r-04.jpg (87.78 KiB) Visualitzat 6723 cops
tmb-3000r-03.jpg
Frontal del 3000 reformat
tmb-3000r-03.jpg (67.9 KiB) Visualitzat 7804 cops
tmb-3000r-02.jpg
Interior del 3000
tmb-3000r-02.jpg (81.07 KiB) Visualitzat 7791 cops
tmb-3000r-01.jpg
Passadís d'intercomunicació de cotxes 3000
tmb-3000r-01.jpg (65.54 KiB) Visualitzat 7803 cops



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dissabte 24/02/2007 17:02

Cap a l'agulla de Pl. Catalunya


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 24/02/2007 18:22

K ens avisin que fem una trobada nocturna a l'andana de Renfe entrant pel CAC. xD
Denisuko ha escrit:Cap a l'agulla de Pl. Catalunya


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 24/02/2007 18:26

liniadelRipollés ha escrit:K ens avisin que fem una trobada nocturna a l'andana de Renfe entrant pel CAC. xD
Denisuko ha escrit:Cap a l'agulla de Pl. Catalunya
Veure passar els 6000 per Bellvitge o Sants també pot ser una experiència de "porno dur" :)



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 24/02/2007 18:48

I a Sants. Petarà l'enclavament?

Salut,



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 24/02/2007 19:57

En aquest cas, BTS entre Sants i Barcelona- Plaça Catalunya i BT entre aquesta i Catalunya...amb fanalets i tot això...i jo dins el tren supervisant les operacions.
Jordilar ha escrit:I a Sants. Petarà l'enclavament?

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Diumenge 25/02/2007 1:52

Que wapo el 3000!!! quan el veurem en circulacio??? (nomes s'ha reformat aquesta unitat, o se'n reformaran més??) es que gairebe sembla nou!!!!

La veritat que si, veure un 6000 circulant per Sants i caçarlo al pont de la Torrassa pot ser una experiencia hardcore porno dur.

X cert...en un fil no es va dir que el canvi d'agulla de pl Cat. no te agulla?!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 25/02/2007 9:55

En principi, reformaran tots, per tal que quedin a l'alçada, per dir-ho d'alguna forma, dels 5000 i els 9000. Per cert, amb la pintura nova exterior, havien cobert els números.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 25/02/2007 10:23

Per cert, veient la reforma del 3000 m'ha vingut al cap com podrien quedar els 4000 reformats.. potser d'aqui "poc" també ens trobem amb algun 4000 amb el frontal vermell ... :D



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 25/02/2007 12:35

Ara ja sé perqué m'estic trobant massa 2000's i menys 3000's a la L3.
I també n'estic veient mès 5000,ja n'hi han 4 segurs i crec que mès.



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 26/02/2007 0:01

Aixo d'exclusiva.... s'hauria de discutir.

I sobre els 3000: verdaderament lamentable la reofrma que els hi han fet. S'agués acabat abans pintantlo i netenjant una mica el tren en si. El sostre blanc potser es l'unic que otser es potdir aceptable. El que es el frontal vermell, negre, amb aquets focus tan lamentables. Ganes de tirar els dners fent "remakes", amb lo sencill que era donarlis una bona capa de pintura íntegrament blanca, gris al 60% per als equips, i negre per als sostres i elements d'aquests.

Em resulta lamentable que es facin aquetses coses a uns trens que foren una verdadera revolució per al metro de Barcelona.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 26/02/2007 0:40

Respecte al 3000, una paraula pot dir tot el que veig: Preciós
m'encanta aquesta forma senzilla, barata suposo, que fa que un tren es pugui renovar i canviar la monotomia sense haver de comprar altre tren. L'esquema m'encanta, la veritat es que als 500 2000 3000 4000 sempre els he vist com neveres (blancs i cuadrats), ara veig que més enllà del cuadriculat hi ha un model preciós, que brillant, amb uns fars esplendorosos, sense sients negres, i amb una mica de color, queda millor que un tren nou!
Una pregunta, algú sap si pintaran la resta de neveres? (500, 2000, 2100, 3000, 4000)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 26/02/2007 9:50

M'agrada com queden els 3000, però crec que enlloc de llensar els diners en tunnings que no fan falta, poden arreglar coses que si que en fan, com per exemple, posar una maquina de bitllets a Maragall L4, arreglar les escales d'algunes estacions que estan super-gastades, elevar el terra de les andanes fins al nivell dels trens, etc.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 26/02/2007 10:28

M'ha fet gracia aixo de Tunning metrero....Correran mes tambe? :)

Per cert ningu sap quin número son les unitats modificades?

A mi l'interior si que m'hagrada, l'exterior es mes discutible, pero no em desgrada, s'hi de cas els colors triats corporatius.

Si no recordo malament aquests trens van comenÇar a circular l'any 1985 i aixo sería fa 22 anys, que el temps passa volant, jo crec que si que els hi feia falta una reforma, no fos cas que amb l'arribada dels nous 5000 etc... la gent digues que son vells i demanessin el cambi....



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 26/02/2007 10:35

Bé, els primers 3000 van començar a circular un any més tard, el 1986, i així ho indica en una placa conmemorativa que hi a darrera la cabina del conductor, del cotxe 3001, cosa que ja he esmentat en algún altre fil.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 26/02/2007 10:49

faristol ha escrit: Per cert ningu sap quin número son les unitats modificades?
Un dels motors era el golfu 3069.

Salut,



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 26/02/2007 11:22

Gracies per la aclaracio metring, vaja, vaja aixi que el 3069...

Una altre pregunta si la modificació es fa a el triangle i es una mica artesanal, podría ser que no tots fossin 100% iguals?

A mi els colors es el que no m'acaba de entrar, el disseny si, es que pasar de totalment blancs a un frontal quasi be negre es molt cambi, i a mi em segueixen recordant als gelats DRACULA, ja que tenen els mateixos colors: negre, vermell i blanc.

Pero de totes formes millor aixi que BLANCS-BLANCS, "rotllo" detergent Ariel ("Mas blanco no se puede").



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 26/02/2007 11:29

el M amb cabina reformat-tunejat és el 3035, o això posava a la placa de dins :sant


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”