Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3768
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

228 i 229 a Montcada

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 05/07/2009 15:52

Divendres, a Montcada Bifurcació, estacionats els 465 228 i 229, aquest últim, al topall, on fa una mica més d'un any hi havien les 440, vigilades, per fins a 4 vigilants de seguretat, petant la xerrada.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 06/07/2009 11:57

No tots els civies que estàn o estaràn a Birfucació aniràn a Barcelona,alguns també a València.

M'extranya que la 227M estigui en servei a Barcelona,ja que em pensava que aniria a València.I a veure si ja porten civies ja a la C4,no crec que portin un munt de 465 a la C2sud,ja que volen conservar les 450/451 d'aquella línia.El que haurien de portar són 463 noves per fer que els 465 en simple que circulen a la C2 sud vaguin en doble(tot i que la previsió és que circulin 465 en doble),ja que ho trobo una vergonya que un tren tant petit com una 465 en simple el facin circular per la línia de rodalies amb mès demanda,i sobretot a l'estiu.

Les 465 en simple,en la meva teoria,per la C1,C2 i C4 són trens petits.Ideals serien per la C3 sobretot,i per la C7 seria un tren massa gran.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3768
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 06/07/2009 13:14

A la R3 tindríem un problema si fiquessin 465, moltes andanes d'estacions intermitges, estàn adaptades per a composicions de 3 cotxes, un exemple, Figaró, St. Martí de Centelles, o Hostalets de Balenyà. Moltes vegades, quan s'ha fet alguna circulació amb 6 cotxes, els 6 cotxes de cua queden a la zona on no s'ha alçat l'andana, obligant a fer un bon saltiró. Per mi que no en vingui cap, ja estem bé amb les 440R i 447.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1622
Ubicació: Muntanyola

Entrada Autor: sag470 » Dijous 09/07/2009 2:51

A la R1, la R2, la R2N i la R4 li calen composiciones de 8 cotxes Civia; a la R2S, composicions de 10 cotxes Civia. A la R3, amb 3 cotxes Civia tindria prou, pero un hores punta el tram Gran-Bcn petaria, per la cual, en hora punta, anirien en doble composició (6 cotxes). Els L'Hosp-Ripoll-Puigc els calen 4 cotxes mínim (s'omplen més que els rodalies de Vic), pero preguem que els Civies no pugin de Vic; els 447 s'hi adapten prou be, sino fos pels seients i, a l'hivern, la perdua de calefacció als ser diàfans.



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 09/07/2009 12:16

Yo en la C1 más bien pondría Civias de 10 coches si cupieran en las estaciones, porque los de 8 coches ya pasan y van hasta arriba de gente.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23397
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/07/2009 12:25

alexbn ha escrit:Yo en la C1 más bien pondría Civias de 10 coches si cupieran en las estaciones, porque los de 8 coches ya pasan y van hasta arriba de gente.
Segons el pla de rodalia previst pel govern central, totes les estacions del nucli de Barcelona acabaran tenint andanes de 200 metres que, per tant, tindran espai per a 465 dobles.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1921
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 09/07/2009 17:20

I això significarà que podria ser possible veure Civies 465+465 en servei. Tal i com ha dit en sag470, la C2 sud necessita Civies de 10 cotxes (o sigui de 5+5), per la seva alta demanda.



Salutacions



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 09/07/2009 17:25

O senzillament, remodelar els civies de manera que tinguin més places, doncs ara més sembla un metro que no un tren :x .
Perquè un civia de 5 cotxes té les mateixes places que una 447 en simple quasibé, i una 465 en doble té quasibé la mateixa capacitat que una 447 en doble.
El millor seria contractar trens de 2 pisos que siguin millors que les 450-451, per aquesta línia, doncs té molta demanda.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1921
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 09/07/2009 17:41

Una doble de 465's no té la mateixa capacitat que una doble de 447's, una doble de 465's pot oferir més places que les 450/451. Només cal sumar les places que ofereix dues 465's i comparar les places que ofereix les 450/451.


Salutacions



Avatar de l’usuari
BB9200
N8
N8
Entrades: 748
Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
Contacta:

Entrada Autor: BB9200 » Dijous 09/07/2009 17:43

Ja portaré demà les places exactes que ofereix les 465 en doble, i les comparem amb les de les 447 en doble.


Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23397
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 09/07/2009 19:24

Un 465 té capacitat per a 997 persones (720 dretes, 277 assegudes), i un 447 per a 702 persones. Extret del web de CAF:
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... &sec=prest
http://www.caf.net/caste/productos/proy ... &sec=prest


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3768
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 09/07/2009 20:34

sag470 ha escrit:A la R1, la R2, la R2N i la R4 li calen composiciones de 8 cotxes Civia; a la R2S, composicions de 10 cotxes Civia. A la R3, amb 3 cotxes Civia tindria prou, pero un hores punta el tram Gran-Bcn petaria, per la cual, en hora punta, anirien en doble composició (6 cotxes). Els L'Hosp-Ripoll-Puigc els calen 4 cotxes mínim (s'omplen més que els rodalies de Vic), pero preguem que els Civies no pugin de Vic; els 447 s'hi adapten prou be, sino fos pels seients i, a l'hivern, la perdua de calefacció als ser diàfans.
Una 463 per la R3 és totalment isuficient. Ara mateix acabo de tornar de BCN, i hi ha hagut un grup de jovent, que han anat drets tot el trajecte fins a Vic, i anàvem en una 447 en simple. L'únic lloc de la línia on hi cabria una 465 doble, seria a Vic, ja que l'andana està preparada, per encabir-hi fins a 3 composicions. El que cal fer, és posar composicions dobles, sempre!, tant si fas Granollers - Canovelles, com si fas La Garriga, Vic, Ripoll, Ribes etc... A partir de La Garriga sempre s'omplen fins a les orelles les composicions simples. Per cert, ja que el fil va de Civia, aquesta tarda hi havia estacionat a Montcada, el 465 230M. Juntament amb els 227M 228M i 229M.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1921
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 09/07/2009 21:31

A la C3 s'haurien de posar Civies 4+4, si és que caben a totes les estacions. I si no és possible, amb un 4+3, tot i que tampoc serà suficient...


Salutacions



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Diumenge 12/07/2009 23:51

VERGONYA
Aquesta es una de les moltes paraules que es podrien dir havent vist una 463 EN SIMPLE fent un servei C2 Sud (18.24/19.10).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22868
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 13/07/2009 0:17

Cert, també en fa quan posen una 451, imagina't un civia...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 13/07/2009 1:01

La vergonya més gran és que circulin trens civia més amunt de Vilanova tal i com estan les estacions.



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dilluns 13/07/2009 1:06

I s'hauran quedat tan amples després d'això. No se'ls remourà la consciència després a casa als responsables d'això, ni que sigui una miqueta? :nono



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 22868
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 13/07/2009 1:08

Pere ha escrit:La vergonya més gran és que circulin trens civia més amunt de Vilanova tal i com estan les estacions.
I abans i tot, des de Sitges.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1921
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 13/07/2009 11:11

Adif ha de posar mans a la obra per reformar les estacions de Sitges cap amunt, fins a Sant Vicenç de Calders. Per que en el estat en que estàn, es bastant vergonyós, i això que van dir que les estacions del Garraf les reformarien, Cubelles inclosa.


Salutacions



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23397
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 13/07/2009 11:14

Renfe451 ha escrit:Per que en el estat en que estàn, es bastant vergonyós, i això que van dir que les estacions del Garraf les reformarien, Cubelles inclosa.
No sols les del Garraf. Van dir que totes les del nucli de rodalia, aixecant andanes i allargant-les fins als 200 metres per a encabir-hi 465 dobles.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”