Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Oriol » Dijous 03/09/2009 18:06

Hola,

M'he registrat fa poc en aquest fòrum, em dic Oriol, molts em coneixereu d'altres fòrums o del món de l'afició. Una salutació a tothom.

Recuperant el tema, amb el civia 465-222 del 31/08/09 vaig tornar jo de Barcelona, procedent de Caldetes, fins a Cerdanyola del Vallès on em vaig trobar a en Pedro (registrat com a Trainman en aquest fòrum), i em va comentar que ha estat el primer que ha vist en servei a la línia R4 de Rodalies. Com a curiositat, comentar que els monitors indicadors interiors no van funcionar durant el trajecte (en aquell tren aquell día) però sí ho va fer la senyalització exterior i la megafonia.

Salutacions,


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/09/2009 19:15

Benvingut al fòrum, Oriol, i espero que en gaudeixis (almenys tant com jo). ;)


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 03/09/2009 21:20

Benvingut al fòrum Oriol.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dijous 03/09/2009 23:21

Hoy el L'Hospitalet (20:13)-Terrassa (21:07) iba con el 465-212

Además en el Diari de Sabadell de ayer, aparecía esta noticia:
Fitxers adjunts
noticiaciviac4diarisbd.jpg
Noticia Civia C4 Diari de Sabadell (3/9/2009)
noticiaciviac4diarisbd.jpg (73.8 KiB) Visualitzat 4721 cops



Altaria_Trianilla
N7
N7
Entrades: 454
Ubicació: Sabadell ( Barcelona )
Contacta:

Entrada Autor: Altaria_Trianilla » Dijous 03/09/2009 23:47

Avui, l'esmentat Rodalies també ha estat cobert per una unitat 465.

;)


Imatge

Avatar de l’usuari
Oriol
N6
N6
Entrades: 218
Ubicació: Cerdanyola del Vallès (Barcelona)

Entrada Autor: Oriol » Divendres 04/09/2009 9:18

Hola,

Gràcies a tots per les rebudes.

Salutacions,


Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada

Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Divendres 04/09/2009 14:07

I a la fotografía posen un 465 de CAF, quan ja no estàn aquí :riure


Imatge

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 04/09/2009 15:25

Y la frase "unidades adscritas a esta línea 446 y 447". En fin rigor periodístico.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 04/09/2009 15:30

Archie-250 ha escrit:I a la fotografía posen un 465 de CAF, quan ja no estàn aquí :riure
Aquests detalls només salten a la vista dels entesos. A diferència de determinades pífies relacionades amb la xarxa ferroviària (nomenclatura de línies, etc.), ho considero un error perdonable.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 04/09/2009 16:45

Guigui ha escrit:
Archie-250 ha escrit:I a la fotografía posen un 465 de CAF, quan ja no estàn aquí :riure
Aquests detalls només salten a la vista dels entesos. A diferència de determinades pífies relacionades amb la xarxa ferroviària (nomenclatura de línies, etc.), ho considero un error perdonable.
On és la diferència?


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

fcuevas27

Entrada Autor: fcuevas27 » Divendres 04/09/2009 17:22

Tuve la oportunidad de coger el 465, en sant andreu arenal direccion arenal, tuve una sensacion extraña, un civia en la c4!! :D espero que pronto podamos verlos mas a menudo por la linea del valles...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/09/2009 17:52

cristian26 ha escrit:
Guigui ha escrit:
Archie-250 ha escrit:I a la fotografía posen un 465 de CAF, quan ja no estàn aquí :riure
Aquests detalls només salten a la vista dels entesos. A diferència de determinades pífies relacionades amb la xarxa ferroviària (nomenclatura de línies, etc.), ho considero un error perdonable.
On és la diferència?
Que els Civia de CAF són a Madrid, a Barcelona només n'hi han Alstom.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 04/09/2009 18:25

Sobre la notícia que ha sortit al diari de Sabadell sobre els civia al C4:

Actualment,els civia són els únics trens de rodalies adaptats a PMR(a part d'una 447 que duïa plataformes a l'interior,no sé quina és),peró aquí veiem un clar exemple com el senyors que manen a Rodalies Renfe tenen un clar despreci cap a la línia C4.Sense civies(excepte excepcions com la d'aquesta setmana)fins 2012.Per qué un discapacitat que de Barberà no pot pujar a un tren per qué no està adaptat a PMR,i en canvi un discapacitat de El Masnou sí?Aixó és intolerable i inadmissible.Dius que el civia circularàn a principis de 2010,bueno,doncs ens esperem,peró no,fins al 2012!!!!!.I fins a 2012 que no entregaràn cap civies?O veurem abans un civia a La Tour de Carol que cap a Manresa?D'acord que hi ha moltes estacions que ni tan sols un discapacitat hi pot accedir(a la C1 i a la C4,i a totes en general,especialment la C3 que encara està pitjor que la C4),peró em sembla una pressa de pel que reformin un munt d'estacions a la C4(Martorell,El Vendrell,Vilafranca,Montcada Sta.Maria*,Barberà,etc..)per tal de que els discapacitats i les persones amb PMR i desprès els discapacitats és trobin que no poden accedir al tren.És increïble peró cert.Que posin civies o que reformin les 447 i a la porta del mig del vagó central sigui de pis baix,com les 213 de FGC.I el despreci cap a la C4,la segona línia de rodalies amb mès demanda,i no nomès ès per aixó.Freqüències penoses(sobretot de Sant Vicenç de Calders a Vilafranca del Penedès,un tren cada hora en aquest tram és una cosa vergonyosa).No estic dient ni de bon tros que posin una plaga de civia a la C4,peró ccom els civia és l'únic material adaptat a PMR,caldria falta que circulessin algunes unitats per la C4 per qué també hi viuen persones amb problemes de mobilitat per les ciutats per on passa la C4,o es que el fet de tenir en algunes ciutats per on passa la C4 servei de FGC(adaptat al 100% a PMR)influeix?

Com a mínim,espero que aixó dels civia a la C4 al 2012(si diuen abans de 2012 és refereixen a desembre de 2011 cap avant),s'adelanti la data de funcionament d'aquests trens quan la gestió de Rodalies la tingui la Generalitat,com a mínim la Generalitat ha mostrat amb FGC un gran interès per qué tothom pugui accedir al tren,no com a Rodalies que nomès volen que accedeixen les persons amb mobiliat afegida a les estacions i trens.

* I al 2012 potser estarà fet un túnel que volien fer entre Montcada i Cerdanyola per sotat el coll de Montcada per fer el recorregut mès recte,i llavors la reforma de Montcada Santa Maria haurà estat llençar els diners a la brossa



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/09/2009 18:37

Però una pregunta: les andanes de la C4 estan elevades, per tal que siguin útils els Civia per a PMR? Perquè si no estan al mateix nivell, de ben poc serveix que incorporin aquests trens a la línia.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 04/09/2009 19:03

Entre Martorell i Terrassa, sí, excepte la via 1 de Montcada i Reixac-Manresa (pel peralt de la corva) i Montcada Bifurcació que només té elevat un tros d'andana. Més enllà de Martorell i Terrassa, no totes les estacions.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Divendres 04/09/2009 19:04

cristian26 ha escrit:
Guigui ha escrit:
Archie-250 ha escrit:I a la fotografía posen un 465 de CAF, quan ja no estàn aquí :riure
Aquests detalls només salten a la vista dels entesos. A diferència de determinades pífies relacionades amb la xarxa ferroviària (nomenclatura de línies, etc.), ho considero un error perdonable.
On és la diferència?
La forma de la tapa de l'enganxall és diferent.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 04/09/2009 19:21

La tapa de l'enganxall, el so (però clar, això no s'aprecia en una foto :D )



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 04/09/2009 20:28

Una vegada que ja he llegit el article que han posat a la darrere pàgina d'aquest fil, el meu pressentiment era del tot correcte, aquest servei és temporal i per tant no és fixe com el Granollers-Canovelles de la C3. Es més, jo crec que quan estigui en servei la nova estació de Sagrera-Meridiana, potser ja introduiràn Civies a la C4 (i suposo que a la C3 i C7), perquè de moment no els poden posar per el tema de les andanes, ja que si els posen ara, tindran un problema que serà l'estació de Sant Andreu Arenal que tal i com han dit que es la segona versió de Passeig de Gràcia i per això no els han introduit encara en aquestes línies.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 04/09/2009 21:35

Si no he visto mal el LH-TERRASSA del que hablamos, hoy era con 447. Justo antes ha pasado el 465-209 pero ponia SIN SERVICIO



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Divendres 04/09/2009 21:41

victorcasta ha escrit:
cristian26 ha escrit: On és la diferència?
La forma de la tapa de l'enganxall és diferent.
Gracies. ;)


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”