Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 12/10/2008 17:19

victorcasta ha escrit:A les pantalles dels Civia que venen de la C1 cap a Molins, a partir de Sants, el color de la línia passa a ser taronja en comptes de blau. Per altra banda, no sé com et pots enrefiar que un tren és tal tren en funció dels horaris si sempre hi ha retards, encara que siguin de pocs minuts, i suposant que tinguin la mateixa hora el teu rellotge i el del Civia que vas veure, cosa improbable.
El civia anava cap a l'Hospitalet,i el vaig veure quan el meu C2 ja anava direcció Passeig de Gràcia.És a dir,vaig creuar amb aquest civia entre Sants i Birfucació dels túnels de PDG i PLC.Darrere d'aquest civia qmb destinació L'Hospitalet,un altre civia també amb destinació L'Hospitalet.

A Bordeta em vaig creuar amb el rodalies que surt de Terrassa a les 15.24,i a Sants quan C2 estava estacionat segurament hi seria un tren cap a Molins,ja quan el C2 surt de Sants cap a PDG,veig primer una 464+463 amb teleindicadors L'Hospitalet amb grafia taronja de la C4,i tot seguit una 465 amb destinació L'Hospitalet(no em vaig fixar la pantalla).

Podria ser que el 464+463 sigui el rodalies a Molins i els teleindicadors anessin malament,peró que el temps que va passar entre que vaig veure la doble de 447 a Martorell i el civia aquest,com 5-6 minuts no passès cap tren per la vía 7,segurament quan el meu C2 s'estaciona a la via 13,el rodalies a Molins estigui sortint per la via 7.Per tant ho descarto.

I mira que per aquella hora,hi arribava un rodalies Terrassa-L'Hospitalet.Tot plegat una mica extrany.La 464+463 anava molt buida peró amb passatgers,en canvi,la 465 que venia de darrere amb una ocupació bastant d'un 50%.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Diumenge 12/10/2008 17:53

Jo els vaig veure divendres, a Montcada Bifurcació, els 465 208 i 209, i com vàreu dir, és a punt de sortir de fàbrica el 465 210. En tinc fotos dels 208 i 209. Són al meu Flickr, http://www.flickr.com/photos/rodalies_vic_c3


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 12/10/2008 17:57

Doncs caram, en 2 mesos, Alstom haurà entregat els tretze 465 que havia de fabricar...



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 12/10/2008 20:57

Solo son 13 los civia 465 que alstom tiene preisto entregar?? O solo son 13 los 465 que se quedaran en cercanias barcelona?
Si solo se quedan 13 aqui... Me parecen pocos, habran mas 463 que 465... un poco triste... :cop :cop :cop

SALUDOS, Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 12/10/2008 21:03

Son solo 13 los que Alstom tenía que construir, de los Civia de serie III.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 12/10/2008 21:08

victorcasta ha escrit:Son solo 13 los que Alstom tenía que construir, de los Civia de serie III.
Segun te refieres, alstom deja de construir civias no? porque de la serie 3, son tanto los 463, 464 y 465.
Por cierto, que se sabe de los 2 civia caf 465 que quedaban? Se los han llevado tambien para madrid?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 12/10/2008 21:16

No, que del lote de 40 trenes Civia III que se adjudicó Alstom, 11 (y no 13, rectifico) trenes son 465, 28 son 464 y 1 es 463. El lote de Civia IV que se adjudicó Alstom se compone de 30 trenes 465.

De los 465 de CAF que había en Barcelona, uno lo han mandado a Madrid seguro, de los otros, lo desconozco.



david_jim
N4
N4
Entrades: 65
Facebook: https://www.facebook.com/davidjbd
Ubicació: Sant Celoni
Contacta:

Entrada Autor: david_jim » Dimecres 15/10/2008 1:24

ferroviario_catalan ha escrit: Por cierto, que se sabe de los 2 civia caf 465 que quedaban? Se los han llevado tambien para madrid?
Hoy he visto en Atocha el 465-013 en servicio hacia Colmenar Viejo, y que yo sepa el 009 y el 010 ya estaban en Madrid. Por lo que deduzco que el 014 también estará en Madrid ya, así que ya no quedará ningún Civia de CAF en Barcelona.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 15/10/2008 13:49

El civia caf 014, ayer por lo menos estaba en barcelona, ya que lo vi al mediodia estacionado en via 14 de Hospitalet.
Asi que de momento sobrevive en tierras catalanas!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 17/10/2008 18:44

Abans d'ahir vaig veure bastants 465 "ex-C2" circulant per la C1, fent serveis L'Hospitalet-Mataró i Molins de Rei-Mataró. Quan tornin els Civies a la C2 veurem circulant els 13 nous 465?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 17/10/2008 22:57

És possible que el cotxe que vaig veure ahir transportat per un camió a l'A-2 cap a Igualada en sentit Barcelona fos d'un Civia? Si és així, corresponent a un 464 de CAF, potser? Ho dic perquè era un remolc i no tenia la porta central amb pis baix, sinó dues o tres a la mateixa alçada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dissabte 18/10/2008 12:51

El civia 465-701 porta en un dels indicadors exteriors CIV3 :x . El 465-014 ahir el vaig veure a Barcelona. Es nota que han arribat més civies a la C1: Ahir, a les 13:45h, un doble 463-464 va fer el servei Barcelona-Maçanet ;) .



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 18/10/2008 13:41

I pregunto jo,com adaptarán les andanes de Passeig de Gràcia?Per acollir una simple de 465 nomès?O per cobrir dobles composicions de 464+464 o 465+463,com és fa a la línia mimada de rodalies,la seva estimada C1?Espero que els civies quan tornin a la C2 ho facin amb dobles composicions i no amb simples de 465,que és una vergonya simplement,és un tren massa petit per la gran demanda de la C2.

Sort que encara queden 447 a la C1,que treure'ls seria una absurd.I a veure si posen civia ja d'una vegada a la C4,i que tant a la C2 com a la C4 ho facin en dobles de 464+463,464+464 i 465+463,i no amb una simple de 465.En tot cas una simple de 465 per els Granollers-castelldefels de la C2 i algún Terrassa-Martorell de la C4.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 18/10/2008 14:55

Home, just veiem 465-463 i 464-464 a la C1 quan treuen les 465 de la C2 pel tema de PdG. Vaja, jo diria que en quant estigui sol·lucionat el tema tornaran les 463-464 a la C1 i les 465 a la C2.

Si es cert que pensen deixar la C1 només amb Civia, les 447 que encara hi ha podrien anar a la C2 i altres línees.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Lluísbcn
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: Lluísbcn » Diumenge 19/10/2008 16:37

Entre dijous i divendres vaig veure prestant servei a la C1 els següents Cívies:

Dijous al matí (també vaig veure una doble de 463, però no vaig poder apuntar els números):
464.222
465.205
463.202+464.214
464.210+464.219
464.203+464.204
465.014
464.205+463.213
465.201
464.211
464.208+463.203
463.214+464.202
464.221+463.201
464.201+463.202

Divendres al matí-migdia:
463.212+464.223
464.205+463.213
465.207
463.203+464.208
465.203
464.207+464.209
464.221+463.201

Divendres al vespre:
465.205
465.207
464.205+463.205
464.211+463.208
464.222+463.209
464.206+463.213
464.221+463.201
465.201

Així que en resum he vist composicions de:
464 sol
465 sol
463+463
463+464
464+464

I com a unitats he vist:
463.2: 201, 202, 203, 205, 208, 209, 212, 213, 214 (9 UT)
464.2: 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 214, 219, 221, 222, 223 (16 UT)
465.0: 014 (1 UT)
465.2: 201, 203, 205, 207 (4 UT)



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Diumenge 19/10/2008 20:25

A les 20:08 ha passat direccio bcn per Martorell el civia 465-208 amb un "sin servicio" amb el corresponent anunci d'el proper tren per vía 2 no té parada. Salut

Sergio



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 19/10/2008 20:53

evarujo ha escrit:A les 20:08 ha passat direccio bcn per Martorell el civia 465-208 amb un "sin servicio" amb el corresponent anunci d'el proper tren per vía 2 no té parada. Salut

Sergio

Tant debó estiguin fent proves per la C4 per quedar-s'hi,peró ho dubto molt.I igualment,una 465 per la C4 és un tren petit,el veig adequat una mica als L'Hospitalet-Terrassa i Terrassa-Martorell,peró no pels St.Vicenç/Vilafranca-Manresa,tot i que dijous passar el rodalies SVC-Manresa de les 19.09 amb simple de 447,una vergonya total que a hora punta de la tarda per tornar a Manresa(60km de Barcelona)et posin aixó!.

Peró segur que renfe posarà la 465-208 a la seva estimada i mimada C1.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 19/10/2008 21:00

Haber si de verdad y de una vez por todas acaban poniendo civias en la C4, ya que desde que empezaron a venir civias a bcn, hacen pruebas y mas pruebas en esa linea. :boig
Servicio comercial ya! :ok

SALUDOS, Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 19/10/2008 22:28

M'han dit que demà tornen els Civies a la C2, aíxi que les 440R que estaven circulant les tornen a retirar.


Salutacions



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 19/10/2008 22:41

Parece que a Renfe le gusta mandar composiciones dobles en servicios que no las necesitan.

En laborables el L'Hospitalet-Manresa que pasa por Cerdanyola a las 21:06 va en simple, pero lo curioso es que el L'Hospitalet-Martorell de las 21:03 va en doble. Es decir, mandan a Martorell la composición que debería hacer el Manresa.

Y en sábados, domingos y festivos el Martorell-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 21:21 va en doble y luego ponen al Martorell-Terrassa que pasa a las 21:47 en simple. La doble debería hacer el Terrassa y la simple el Martorell-L'Hospitalet.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”