Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Re: Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 03/11/2008 18:03

Mako448 ha escrit: I a sobre avui hi havien moltes 440R a la C2,serà que s'han confòs els civia amb 440R?
No, desde 9.30 del matí fins a les 12.15 que he estat a la estació de Segur de Calafell (C-2) tot eren 447 en doble i alguna 451

Xavi



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 03/11/2008 18:03

laura ha escrit:
Clar, si fiquen 464+464 o 465+463 a la C2 per fer trajectes Sant Celoni - Vilanova cap problema no? És més té que ser per obligació. Ara bé, els fiquen a un servei l'Hospitalet - Blanes / Maçanet-Massanes, i tots a queixar-se. :avall
Trobo perfecte que és posin composicions de 8 cotxes a la C1 pels L'H-Blanes/Maçanet.Peró trobo lamentable que a la C2 nomès ho posin en simple de 465,no diré que treguin les dobles de 464+464 o 465+463 de la C1,aixó seria una bestiessa,peró sí que a la C2 també pugui tenir trens així.Ah,i no fa falta que siguin pels Sant Celoni-VIlanova,també poden ser pels SAC-SVC,que no se si habràs vist com està les 450 per les tardes que van a SVC.Petada de gent de dalt a baix.
Potser em passi dient que la C1 està massa mimada i aixó,peró reconec també que la C1 no és una línia perfecta,mijor que la resta sí,peró encara té errors com els Calella de la tarda que ara posen simple de 447(abans posaven civia o doble de 447),o a ls caps de setmana d'estiu hauria d'haver-hi un tren cada 15 minuts com a mínim fins a Calella.Peró tú compares el servei de la C1 amb la resta de línies,i la C1 és paradis,peró no vol dir que sigui perfecte.Si poguès,et pagaria un pis de lloguer a Vilafranca,Manresa,El Vendrell,Sant Celoni,Granollers,Calafell,Hoslaric,etc..i a veure que opines del servei en aquests llocs,o sigui,posar-te a la pell d'aquests usuaris que ho tenen molt pitjor que els de la C1..Igualment una altra cosa,per qué a la C1 no hi ha trens sense repolçacaps?A la C2 i a la C3 mès de la meitat dels trens amb repolçacaps.
laura ha escrit: De debò, no entenc com et pot afectar tan... :?
M'afecta pequé trobo lamentable que renfe nomès és preocupi d'aquesta línia,i que de la resta passi.Tampoc demanaré civies,peró crec que a l'igual que els usuaris de la C1,els usuaris de la C2 i C4 tenim tot el dret a gaudir de trens moderns.Igualment no demanaré trens moderns,peró sí un tracte similar i horaris similars que a la C1.Per qué un tren cada 30 minuts en cap de setmana entre Granollers i Barcelona?Perqué un tren cada hora entre Vilafranca i Sant Vicenç?Perqué un tren cada 2 hores entre Granollers i Maçanet?Jo nomès demano Igualtat.Ja dic que la c1 tampoc és perfecta i té coses per millorar,peró la resta de línies encara té mès coses que millorar,i algunes crec que urgentment.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 03/11/2008 18:11

canalcole ha escrit:
Mako448 ha escrit: I a sobre avui hi havien moltes 440R a la C2,serà que s'han confòs els civia amb 440R?
No, desde 9.30 del matí fins a les 12.15 que he estat a la estació de Segur de Calafell (C-2) tot eren 447 en doble i alguna 451

Xavi

Entre les 8 i les 9 hores he estat a Sants,i molts trens de la C2 eren doble de 440R,tot i els que pasaven per vies 13-14 totes acabaven a St.Andreu Comtal.Per la via 9-10 han passat menys,peró el SVC de les 8.06 i 8.36 per Sants i el Vilanova de les 8.10 també per Sants amb doble de 440R.

Desrpès de les 9,s'ha incrementat mès les 447,peró també he vist unes quantes dobles 440R,dues d'elles fent la relació Vilanova-Sant Celoni,i em sembla que el que surt de SAC a les 11.52 cap a SVC també era doble de 440R.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 03/11/2008 18:13

Aixó es una altre cosa, Segur de Calafell està passat Vilanova, i per aixó en les hores que he estat en l'estació no n'he vist ni una.

Xavi



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 03/11/2008 18:15

Mako448 ha escrit:
laura ha escrit: De debò, no entenc com et pot afectar tan... :?
M'afecta pequé trobo lamentable que renfe nomès és preocupi d'aquesta línia,i que de la resta passi.Tampoc demanaré civies,peró crec que a l'igual que els usuaris de la C1,els usuaris de la C2 i C4 tenim tot el dret a gaudir de trens moderns.Igualment no demanaré trens moderns,peró sí un tracte similar i horaris similars que a la C1.Per qué un tren cada 30 minuts en cap de setmana entre Granollers i Barcelona?Perqué un tren cada hora entre Vilafranca i Sant Vicenç?Perqué un tren cada 2 hores entre Granollers i Maçanet?Jo nomès demano Igualtat.Ja dic que la c1 tampoc és perfecta i té coses per millorar,peró la resta de línies encara té mès coses que millorar,i algunes crec que urgentment.
En això estic totalment d'acord, a mi també m'afecta molt que Renfe margini a la resta de línies, preocupant-se només per una. Per una altra part, estic molt decebut, perqué ens van dir que els Civies tornarien avui i no han tornat pas.

Salutacions



laura
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: laura » Dilluns 03/11/2008 18:37

Mako448 ha escrit:
laura ha escrit:
Clar, si fiquen 464+464 o 465+463 a la C2 per fer trajectes Sant Celoni - Vilanova cap problema no? És més té que ser per obligació. Ara bé, els fiquen a un servei l'Hospitalet - Blanes / Maçanet-Massanes, i tots a queixar-se. :avall
Trobo perfecte que és posin composicions de 8 cotxes a la C1 pels L'H-Blanes/Maçanet.Peró trobo lamentable que a la C2 nomès ho posin en simple de 465,no diré que treguin les dobles de 464+464 o 465+463 de la C1,aixó seria una bestiessa,peró sí que a la C2 també pugui tenir trens així.Ah,i no fa falta que siguin pels Sant Celoni-VIlanova,també poden ser pels SAC-SVC,que no se si habràs vist com està les 450 per les tardes que van a SVC.Petada de gent de dalt a baix.
Potser em passi dient que la C1 està massa mimada i aixó,peró reconec també que la C1 no és una línia perfecta,mijor que la resta sí,peró encara té errors com els Calella de la tarda que ara posen simple de 447(abans posaven civia o doble de 447),o a ls caps de setmana d'estiu hauria d'haver-hi un tren cada 15 minuts com a mínim fins a Calella.Peró tú compares el servei de la C1 amb la resta de línies,i la C1 és paradis,peró no vol dir que sigui perfecte.Si poguès,et pagaria un pis de lloguer a Vilafranca,Manresa,El Vendrell,Sant Celoni,Granollers,Calafell,Hoslaric,etc..i a veure que opines del servei en aquests llocs,o sigui,posar-te a la pell d'aquests usuaris que ho tenen molt pitjor que els de la C1..Igualment una altra cosa,per qué a la C1 no hi ha trens sense repolçacaps?A la C2 i a la C3 mès de la meitat dels trens amb repolçacaps.
laura ha escrit: De debò, no entenc com et pot afectar tan... :?
M'afecta pequé trobo lamentable que renfe nomès és preocupi d'aquesta línia,i que de la resta passi.Tampoc demanaré civies,peró crec que a l'igual que els usuaris de la C1,els usuaris de la C2 i C4 tenim tot el dret a gaudir de trens moderns.Igualment no demanaré trens moderns,peró sí un tracte similar i horaris similars que a la C1.Per qué un tren cada 30 minuts en cap de setmana entre Granollers i Barcelona?Perqué un tren cada hora entre Vilafranca i Sant Vicenç?Perqué un tren cada 2 hores entre Granollers i Maçanet?Jo nomès demano Igualtat.Ja dic que la c1 tampoc és perfecta i té coses per millorar,peró la resta de línies encara té mès coses que millorar,i algunes crec que urgentment.
Em pensaba que aquí es debatia el tema dels Civies no pas els horaris de RENFE.

De totes formes, no sé què fas reclamant Civies al tram St.Andreu C - St.Vicenç C, quan són infinitament pitjors (en quant a capacitat) que les 450... I tranquils que, amb Civies o sense, arribareu tard cada día.


Baixador a Premià de Mar ja!

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 07/11/2008 18:33

Ja es troba a Montcada-Bifurcació 3 noves unitats de 465: el 465-210, el 465-211 i el 465-212. També dintre de poc sortirà també el 465-213 i el 465-214. Esperem que aquests 3 nous Civies juntament amb els altres (201 a 208) circulin per la C-2.


Salutacions



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 07/11/2008 19:01

Sí són cinc en total,segurament(i espero no equivocar-me),segurament aquests nous civies estiguin destinats a la C2.

I espero que desprès de que posin els civies que calen a la C2(encara que circularàn en simple de 465,ja ho veureu,no costa tant fer-lo 465+463, com la C1,peró com és la C1 allà sí i a la C2 que té mès demanda no,ja ho veureu)posin ja d'una vegada per totes civies a la C4.Vull veure un civia amb destinació Terrassa ja d'una vegada!

I no crec que els que van del 201 al 208 passin a la C2,ja que el 202 per exemple està a la C10,i la 205 també,i la resta a la C1,i d'allà no la voldràn treure.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 07/11/2008 19:52

Només cinc per la C2??


Salutacions



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 07/11/2008 20:55

Al principi segurament hi haurà cinc,peró cada cop que s'entregui un nou civia,aquest anirà a parar a la C2,i per tant s'ampliarà el material a aquesta línia.

A Birfucació és troben les 465-210,465-211,465-212,i si dintre de poc sortiren les 465-213 i 465-214,seràn cinc unitats en total,que aniràn segurament a la C2.Peró s'aniràn incorporant mès.

Dic cinc perqué quan van començar a circular els civies per la C2,van posar primer cinc unitats(de la 201 a 206),i mès tard van posar-hi la 207-208,tot encaixa dic jo.

I espero que els civies facin els mateixos serveis que feien al setembre,com per exemple el primer rodalies del dia Maçanet-Vilanova dels laborables.



Pe Jorba
N6
N6
Entrades: 205

Entrada Autor: Pe Jorba » Dissabte 08/11/2008 19:46

Tal com deia Mako-440, a mi també m'agradaria veure Cívies a Terrassa, a Manresa, a R-4 en definitiva. I m'agradaria saber també si s'ha seguit algun criteri -presentable- per ajornar l'"adjudicació" de Cívies en aquesta línia de Rodalies.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 08/11/2008 20:18

Pe Jorba ha escrit:Tal com deia Mako-440, a mi també m'agradaria veure Cívies a Terrassa, a Manresa, a R-4 en definitiva. I m'agradaria saber també si s'ha seguit algun criteri -presentable- per ajornar l'"adjudicació" de Cívies en aquesta línia de Rodalies.
Ara s'entregarà(o suposo que s'entregarà)uns quants civies a la C2,jo crec que desprès de la C2 vindrà la C4,a la C2 també li fa falta civies,peró en doble si us plau,no en simple.És una vergonya el que fa renfe amb les línies de rodalies que no siguin la seva estimada C1.

I et recordo que desprès del motí de Martorell,Rodalies va anunciar civies a la C4,sabeu que va passar?Aquests civies els van portar,peró els van posar a la C1 en comptes de la C4 :emprenyat ,de veritat,que ens està prenent el pél i molt renfe als usuaris de la C4,i no nomès per aixó.

Ara circularàn 465 a la C2,peró en simple ja ho veureu,les 465 tenen menys capacitat que una doble de 447 o 440R,una solució seria treure algunes 463 de la C1 i posar-ho per doblar les composicions de les 465 que circulin per la C2,i circulant en 465+463.Peró com les 463 circulen per la C1,ai que és la C1 no treiem res de la C1,que és la línia mimada de rodalies.,els perjudicats els de la C2.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 08/11/2008 20:22

Aquest matí el primer rodalies, de les 6.17 per Pl. Catalunya, amb destinació Maçanet estava format per les unitats 464.222 i la 464.207.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Diumenge 09/11/2008 19:29

Demà tornen a circular Civies a la C2?? He sentit rumors de que deien que aquests trens tornarien aquest dilluns a la línia ja mencionada. Esperem que sigui així, i que no ho tornin a aplaçar-ho com fa una setmana...

Salutacions



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimarts 11/11/2008 17:11

jo e vist civies a girona i ut 447 a salou ;)


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 11/11/2008 17:56

wertymetrotren ha escrit:jo e vist civies a girona i ut 447 a salou ;)
Les 447 a Salou les posen a vegades als pobres de Tortosa quan no tenen més material MD.


Salutacions,

Oriol

wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimarts 11/11/2008 18:52

saps que les ut 447 baixen a tortosa pero una cosa ke no saps despres sen van cap a valencia a fer el servei de les linies c1 c2 c6 :|


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimarts 11/11/2008 18:54

ups com es poosa una foto aqui


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 11/11/2008 19:04

wertymetrotren ha escrit:saps que les ut 447 baixen a tortosa pero una cosa ke no saps despres sen van cap a valencia a fer el servei de les linies c1 c2 c6 :|
Jo les vegades que les he vist baixar han tornat a pujar, i també dubto que després vagin a fer aquests serveis a València, ja que seria traspassar UT's de nuclis de rodalia, i que jo sàpiga, això no es fa cada dos per tres.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 11/11/2008 19:07

wertymetrotren ha escrit:ups com es poosa una foto aqui
Quan escriguis o editis el missatge, busca la casella de sota, per adjuntar arxius.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”