Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
cesc
N5
N5
Entrades: 151

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: cesc » Divendres 01/02/2013 21:27

vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 01/02/2013 23:13

Aquesta tarda, el Regional Expres Barcelona-Estació de França - Caspe, s'ha realitzat amb una doble composició d'unitats 470, concretament les 116M i 114M, per avaria de les titulars 448.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

UT447Barcelona
N6
N6
Entrades: 188

Entrada Autor: UT447Barcelona » Diumenge 03/02/2013 16:25

UT440_132M ha escrit: A l'estació de Montcada Bifurcació, hi havia estacionada una doble composició d'unitats 449.
Avui diumenge també hi havia una doble de 449.



Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dilluns 04/02/2013 9:03

UT440_132M ha escrit:Un parell d'avistaments, almenys per mi curiosos, aquest matí. A l'estació de Montcada Bifurcació, hi havia estacionada una doble composició d'unitats 449. I al costat, el "saler" Manresa-Flix, avariat divendres, amb una parella de locomotores 269.3xx, encarades per marxar cap a Flix, imagino demà. I un últim apunt, tot i que no és avistament pròpiament dit. Aquest vespre, l'últim servei a Puigcerdà, ha iniciat trajecte a la via 3 de l'estació de L'Hospitalet de Llobregat. És la primera vegada que veig un tren de la R3 sortir d'allà.
Molts R3 comencen servei allà, sobretot els Vic, potser et deus referir a que és estrany que un R3 a Puigcerdà comenci allà...


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dilluns 04/02/2013 9:06

cesc ha escrit:
vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud
Que facin algun Barcelona Edf-Vilanova i invers comença a ser normal, cert, però que facin BCN-Sant Vicenç de Calders i invers és molt més estrany; pot ser utilitzen les 3 0 4 UT447 que hi han apartades a Sant Vicenç de Calders
Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 04/02/2013 9:10

vermer3 ha escrit:Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?
Som un país tan avançat econòmicament i estètica, que les piltrafes velles no ens fan cap servei. Així que, a desballestar-les i a emborratxar-nos de material nou, que aquí no ens estem de res!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Divendres 01/03/2013 22:24

Aquesta tarda a Sants han passat dos 319 per la via del AVE! M'he queda flipant. Aquí teniu el video

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/KI6iQnd1FA4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Hasta siempre serie 1000

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 02/03/2013 0:19

El vídeo a què es refereix en Nestor és aquest:



Totalment sorprenent trovar-se amb això per Sants!



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dissabte 02/03/2013 11:27

Aquestes 319 son en ample estandard. i s'utilitzen per trens de mercaderies i incidencies d'electrificación. Hi ha 9 nou unitats en ample estandard.
Si aquestes unitats que tenen base a Can Tunis han d'anar a qualsevol lloc, per exemple una revisión integral a la Sagra, tenen que pasar obligatoriament per Sants. L'unic lloc que es pot anara sense pasar per Sants es cap a França pel la linea El Papiol Mollet.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dissabte 02/03/2013 16:14

davida ha escrit:Si aquestes unitats que tenen base a Can Tunis han d'anar a qualsevol lloc, per exemple una revisión integral a la Sagra, tenen que pasar obligatoriament per Sants. L'unic lloc que es pot anara sense pasar per Sants es cap a França pel la linea El Papiol - Mollet.
Tu mateix et contradius: si tenen l'alternativa de passar per la línia de Rubí no han de passar obligatòriament per Sants, el què és lògic si fa mes i escaig que va obrir-se el túnel. De fet, encara que s'hagi obert el túnel, dubto que això de veure unitats dièsel per Sants esdevingui habitual.


Per cert, si us fixeu molt (jo ho sé perquè m'ho ha dit en Nestor personalment, perquè al vídeo no es veu gaire bé), la 319 de cua porta els fanals vermells portàtils, cosa que m'indueix a pensar encara més que la circulació ha estat quelcom fora de l'habitual.



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dissabte 02/03/2013 17:29

vermer3 ha escrit:
cesc ha escrit:
vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud
Que facin algun Barcelona Edf-Vilanova i invers comença a ser normal, cert, però que facin BCN-Sant Vicenç de Calders i invers és molt més estrany; pot ser utilitzen les 3 0 4 UT447 que hi han apartades a Sant Vicenç de Calders
Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?
Les 440R ja les ha agafat una empresa per desguassar-les, el que no se sap és quan i on, si les traslladaran o ho faran allà mateix.



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Diumenge 03/03/2013 2:06

Javi M ha escrit:
davida ha escrit:Si aquestes unitats que tenen base a Can Tunis han d'anar a qualsevol lloc, per exemple una revisión integral a la Sagra, tenen que pasar obligatoriament per Sants. L'unic lloc que es pot anara sense pasar per Sants es cap a França pel la linea El Papiol - Mollet.
Tu mateix et contradius: si tenen l'alternativa de passar per la línia de Rubí no han de passar obligatòriament per Sants, el què és lògic si fa mes i escaig que va obrir-se el túnel. De fet, encara que s'hagi obert el túnel, dubto que això de veure unitats dièsel per Sants esdevingui habitual.


Per cert, si us fixeu molt (jo ho sé perquè m'ho ha dit en Nestor personalment, perquè al vídeo no es veu gaire bé), la 319 de cua porta els fanals vermells portàtils, cosa que m'indueix a pensar encara més que la circulació ha estat quelcom fora de l'habitual.
Segons han explicat, aquestes locomotores anaven al rescat d'un AVE S100 que va patir un enganxament amb la catenaria a Montcada i aquest parell de locomotores anaven al seu rescat.

En cas que haguessin d'anar cap a Madrid (l'exemple de La Sagra) dubto molt que entressin a Sants.


Hasta siempre serie 1000

cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Dissabte 09/03/2013 0:31

vermer3 ha escrit:
cesc ha escrit:
vermer3 ha escrit:Ahir 17/01/2012, el R2 SUD Sant Vicenç de Calders(15.03)-Barcelona EdF(16.16) servit per una doble 447
El Dimecres sobre les 11h vaig veure una doble composició fent de la 447 fent Edf (11) a Vilanova (11;57), pel que veig serà habitual veure 447 fent la R2 Sud
Que facin algun Barcelona Edf-Vilanova i invers comença a ser normal, cert, però que facin BCN-Sant Vicenç de Calders i invers és molt més estrany; pot ser utilitzen les 3 0 4 UT447 que hi han apartades a Sant Vicenç de Calders
Per cert, les 440R que hi han a aquesta mateixa estació, que se'n farà d'elles?
Jo tinc dubtes que comencin apartar unitats de la 447, si estàn a St.Vicens de Calders deu ser més per falta espai els Tallers de Vilanova per fer-lis una R complerta, cal recordar que hi ha una de desguazada per accident a Vacariises (028R) i una altre de amputada per accident a Mataró (030R), i en aquest moments tot i que van portar de Madrid unes 10 unitats per fer Regionals, les Unitats Catalanes també compaginen Serveis Regionals i Rodalies, o sigui, jo no crec que sobrin Unitats de les 447
I cal recordar que RENFE habia de posar en Servei 83 Civias a Rodalies Barcelona, jo en tinc comptabilitzades 71 Unitats, a ón són les 12 restants??. Actualment jo trobo innecesari que estiguin posant doble composició dels Civias 465+465, o sigui, 10 vagons per fer la R2 Sud ja que les vegades que les he agafat no s'omple com per posar tants vagons, i d'aquesta menera s'ha podrien distribuir aquestes unitats per totes les lineas de Rodalies



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Diumenge 10/03/2013 15:52

cesc ha escrit:
Jo tinc dubtes que comencin apartar unitats de la 447, si estàn a St.Vicens de Calders deu ser més per falta espai els Tallers de Vilanova per fer-lis una R complerta, cal recordar que hi ha una de desguazada per accident a Vacariises (028R) i una altre de amputada per accident a Mataró (030R), i en aquest moments tot i que van portar de Madrid unes 10 unitats per fer Regionals, les Unitats Catalanes també compaginen Serveis Regionals i Rodalies, o sigui, jo no crec que sobrin Unitats de les 447
I cal recordar que RENFE habia de posar en Servei 83 Civias a Rodalies Barcelona, jo en tinc comptabilitzades 71 Unitats, a ón són les 12 restants??. Actualment jo trobo innecesari que estiguin posant doble composició dels Civias 465+465, o sigui, 10 vagons per fer la R2 Sud ja que les vegades que les he agafat no s'omple com per posar tants vagons, i d'aquesta menera s'ha podrien distribuir aquestes unitats per totes les lineas de Rodalies
Els caps de setmana descansen 447's a Sant Vicenç de Calders per començar dilluns a circular de nou



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 12/03/2013 19:20

Presa fa hora i mitja escassa. La 319.340 amb l'auscultador, procedent de LaTour de Carol, sortint de l'estació de Balenyà - Tona - Seva, direcció Montcada Bifurcació. Al fons un rodalies l'Hospitalet - Ripoll.
Imatge


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
JPlanas
N6
N6
Entrades: 224
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Ubicació: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contacta:

Entrada Autor: JPlanas » Dimecres 13/03/2013 7:19

Uyuni Bolivia
https://maps.google.com/maps?q=-20.4792 ... 1&t=h&z=17
2.jpg
2.jpg (79.03 KiB) Visualitzat 7755 cops
3.jpg
3.jpg (85.23 KiB) Visualitzat 7755 cops



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimecres 13/03/2013 9:13

És el cementiri de trens d'Uyuni al sud-oest de Bolivia. Es troba situat a les afores d'Uyuni, mitja hora a peu.
Consta d'un grapat de locomotores, totes de vapor, i de vagons de passatgers i mercaderies; tot abandonat i mig desballestat.
Tot i que hom li sàpiga greu veure-ho així, es un espectacle.

Tot el material es troba sobre unes vies que menen de l'estació d'Uyuni. SI no recordo malament es un ramal de dues vies, potser tres.
Per aquella geografia les línies ferries, tot i que la majoria romanen abandonades son de gran interés.
Vaig ser a l'estació de Visviri, a 4.060m d'alçada a Xile, que es l'última estació xilena abans de que el tren entri a Bolivia hi havia una mica de material però per la gran quantitat de vies, es veia ben buida. Aquesta estació pertany a la línia ferria de Arica-La Paz.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dimecres 17/04/2013 22:04

Per averia de la 311, aquests dies a Sant Andreu Comtal està la 319.219 substituint-la, aquí va una foto de la Retales als tallers del Talgo.

http://www.flickr.com/photos/95023694@N ... otostream/


Hasta siempre serie 1000

Avatar de l’usuari
vermer3
N6
N6
Entrades: 300
Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Entrada Autor: vermer3 » Dimarts 28/05/2013 23:06

Avui a les vies que van cap al tunel del Gornal, a l'estació de l'Hospitalet, hi havia una 310+vagons plataformes amb travesses o rails, no ho he pogut veure bé, anava en el Terrassa(19.15) - Vilafranca(20.55) com sempre servit per 447 en simple, m'encanten les composicions en simple a l'hora punta...


R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 20/06/2013 12:19

Algú en sap res d'això? Via twitter Rodalia.info:

popcornsmile Csilla Székely 3 h
Un #rod1 ESPECIAL!! En la estacion de hospitalet pic.twitter.com/BBpVRvPIMu


Imatge



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”