Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Re: Avistaments curiosos

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 27/11/2013 18:31

És normal que en els trens de dos pisos (UT 451, crec que són) marquin 40-45ºC de temperatura? Fa poc vaig pujar en una a l'R2 i marcava això.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 27/11/2013 18:39

Adolescent barceloní ha escrit:És normal que en els trens de dos pisos (UT 451, crec que són) marquin 40-45ºC de temperatura? Fa poc vaig pujar en una a l'R2 i marcava això.
Evidentment, el termòmetre devia estar espatllat... (altra cosa és que a Renfe és més normal que alguna cosa estigui espatllada...) :)


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 27/11/2013 23:11

Prest ha escrit:Em sembla sospitós, ja que en el pla de rodalies surt adequar Castelldefels com terminal de la R2Nord i Regionals.
Quin pla de rodalia? El que han tret ara o algun dels que s'han perdut en l'oblit en els darrers anys?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Prest
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: R2 Sud

Entrada Autor: Prest » Dijous 28/11/2013 9:55

Guigui ha escrit:
Prest ha escrit:Em sembla sospitós, ja que en el pla de rodalies surt adequar Castelldefels com terminal de la R2Nord i Regionals.
Quin pla de rodalia? El que han tret ara o algun dels que s'han perdut en l'oblit en els darrers anys?
Perdó, Castelldefels seria la terminal sud de la R2 Nord. Regionals seria Gavà.
El que discutim en el tema de traspàs de rodalies, Aquest (pàgina 11): http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... fe3f2f.pdf

Veritat, que de tant pla i projectes diferents, un els acaba barrejant. :x

Però si, hi ha un convoi carregat de travesses sobre la via desviada costat mar, sense andana. Aquella via té travesses de fusta, però tant podria ser que les canviïn o que només estigui aparcat allà per intervenit en algun lloc proper.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 20/01/2014 23:50

Hola!! No sé si es imaginación mia o es real... pero me ha parecido ver una ut.112 que no tenía las mamparas de cristal que aislan las puertas de los asientos... alguien sabe si es cierto? Qué unidad es?


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 23/01/2014 17:32

Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.

Aqui us deixo els enllaços del meu flickr.

http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104078244/

http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104412046/

http://www.flickr.com/photos/trensmat/12104034963/


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 23/01/2014 17:37

trensmat ha escrit:Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.
Avui mateix he vist jo una 449 sortint de Barcelona amb destinació Reus. Això sobre les 15:00h aprofimadament.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dijous 23/01/2014 17:46

Javi M ha escrit:
trensmat ha escrit:Ahir per el mati vaig agafar un Regional Expres Reus - Barcelona servida per una unitat 449 per fi es deixen veure per aquesta zona aquest trens fantasmes.
Avui mateix he vist jo una 449 sortint de Barcelona amb destinació Reus. Això sobre les 15:00h aprofimadament.
De moment nomes es una pero en fa il·lusió veure una 449 per terres tarragonines per la meva opinió.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

jordi
N4
N4
Entrades: 63

Entrada Autor: jordi » Divendres 24/01/2014 21:42

Avui, dia 24/01/2014, he agafat el tren Regional Expres de Reus a Barcelona de les 16:14 hores i anava servit per una unitat 449.

Li he comentat al revisor si anirien posants més trens d'aquesta unitat per la provincia de Tarragona i m'ha comentat que durant aquest dos primers mesos d'anys posaran més serveis amb aquestes unitats i algunes també arribaran fins a Tortosa.

Haviam si es veritat!



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 24/01/2014 23:04

jordi ha escrit:Avui, dia 24/01/2014, he agafat el tren Regional Expres de Reus a Barcelona de les 16:14 hores i anava servit per una unitat 449.

Li he comentat al revisor si anirien posants més trens d'aquesta unitat per la provincia de Tarragona i m'ha comentat que durant aquest dos primers mesos d'anys posaran més serveis amb aquestes unitats i algunes també arribaran fins a Tortosa.

Haviam si es veritat!
Això es el que tinc entès, de moment els 449 cap al sud es limiten als REX a Reus que es facin en simple pel famós tema de l'alçada i longitud de les andanes, i gradualment aniran apareixent en altres relacions.
Per contra suposo (i dic suposo perquè no sé res segur del tema) que l'aparició gradual de 449s als REX del sud, implicarà gradualment també la desaparició de dobles composicions i d'algunes freqüències d'MD cap a Girona. Suposo que el parc de 449s a Barcelona no augmentarà gaire, ja que la disponibilitat d'unitats 449 que es trobin lliures cada cop és menor, sobretot ara que algunes fan serveis d'LD.



Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Dimarts 28/01/2014 19:40

Avui he vist a la línia S2 de FGC una 112 (tota sencera) amb vinil de color groc fent publicitat de Moritz, llàstima que l'he vist des de el cotxe i no m'hi he pogut fixar millor però es veia bastant elegant. Fins ara només havia vist algun que altre cotxe amb publicitat però no tot el tren.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1646
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 28/01/2014 19:57

Sokjo ha escrit:Avui he vist a la línia S2 de FGC una 112 (tota sencera) amb vinil de color groc fent publicitat de Moritz, llàstima que l'he vist des de el cotxe i no m'hi he pogut fixar millor però es veia bastant elegant. Fins ara només havia vist algun que altre cotxe amb publicitat però no tot el tren.
Aquí el tenim, caçat a l'estació de Gràcia. Foto de Pingram. Salut!
Fitxers adjunts
FGCmoritzpetit.jpg
Tren de la Moritz a l'estació de Gràcia
FGCmoritzpetit.jpg (56.2 KiB) Visualitzat 8365 cops



Prest
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: R2 Sud

Entrada Autor: Prest » Divendres 07/02/2014 13:56

A Vilanova i la Geltrú hi ha aparcada una 447 (016M) amb colors de cercanías, que sembla sortida de una reforma. El teleindicador marca Pruebas.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 07/02/2014 18:05

Prest ha escrit:A Vilanova i la Geltrú hi ha aparcada una 447 (016M) amb colors de cercanías, que sembla sortida de una reforma. El teleindicador marca Pruebas.
La 447 que esmentes és la 447-008 (015M-008R-016M), que pertany a València, com totes les primeres 447 de sèrie baixa (fins a la 447-020). No és la primera vegada que les 447 pertanyents a Rodalia València venen al TCR vilanoví per fer reparacions i/o reformes.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 28/03/2014 17:00

Sé que no és un avistament dins del territori català, però és digne de mencionar. S'ha vist per Madrid un Civia Alstom que pertany a Barcelona, el 464-224.
La foto, aquí.

PD: Se'm fa curiós veure un "SENSE SERVEI" per la meseta...



Avatar de l’usuari
the sapus
N3
N3
Entrades: 26

Entrada Autor: the sapus » Dimecres 02/04/2014 7:39

Això és mes un no-avistament, però no sabia a quin fil preguntar-ho :nose

Algú sap on para o que se n'ha fet de la Suissa que estaba a Can Tunis?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 04/04/2014 16:39

La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.



cesc
N5
N5
Entrades: 151

Entrada Autor: cesc » Divendres 04/04/2014 20:23

Renfe451 ha escrit:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.

Una 465 de Madrid passant una R a Vilanova?, com potse, que no tenen Tallers a Madrid per fer les R?, es sorprenent!!!



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 04/04/2014 20:25

cesc ha escrit:
Renfe451 ha escrit:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.

Una 465 de Madrid passant una R a Vilanova?, com potse, que no tenen Tallers a Madrid per fer les R?, es sorprenent!!!
Ironies del destí, també hi ha una 464 de BCN als tallers de Santa Catalina a Madrid. El món al revés. Mencionar també que a Madrid hi han els tallers de Cerro Negro, a pocs metres de l'estació d'Atocha, on es mantenen bona part dels Civia 465 de CAF que circulen per la xarxa de rodalia de Madrid. No és la primera vegada que es veuen material d'altres llocs passant revisió a Vilanova, el material rodant de rodalies de València també visita els tallers situats a la capital del Garraf per fer la revisió corresponent. Recordem que el TCR Vilanova està considerat com a base de manteniment a la zona mediterrània.



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Divendres 04/04/2014 21:58

the sapus ha escrit:Això és mes un no-avistament, però no sabia a quin fil preguntar-ho :nose

Algú sap on para o que se n'ha fet de la Suissa que estaba a Can Tunis?
A Can Tunis, la deuen haver mogut de lloc, però de Can Tunis no ha marxat.
Renfe451 ha escrit:La 465-020, que pertany a Madrid, es trobava a Vilanova passant la R. No sé si haurà tornat ja cap a Madrid.
Diria que encara segueix a Vilanova. Es va veure fa poc per Barcelona (diria que ahir) el 465-011 madrileny també. Curiós tant moviment de Civia CAF per Barcelona.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”