Avistaments curiosos de trens

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Sortir de dubtes

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 20/09/2007 16:18

En aquest cas, ens hauria de dir el company si va poder llegir "EUROMED" als laterals de les locomotores... ;)

Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 20/09/2007 19:00

La 464 de la C10 ha de ser la 464-204,sigui com sigui.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dijous 20/09/2007 20:17

Dimarts crec que va ser... al voltant de les 4 a Martorell arribava una doble composició, de la qual el cap anava una 440 sense reformar de color taronja, molt atrotinada i amb les finestres obertes!!! a la cua anava una 440R.

Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 20/09/2007 20:53

JaMiRo! ha escrit:En aquest cas, ens hauria de dir el company si va poder llegir "EUROMED" als laterals de les locomotores... ;)

Així sortirem de dubtes si era a la LAV o a la línia convencional.
També podria tractar-se de l'Euromed híbrid, aquest no porta l'esquema de pintura del 1997.



intercity+arco+civia
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: cardedeu

Entrada Autor: intercity+arco+civia » Dijous 20/09/2007 21:13

Algú te fotos de avistaments curiosos???

y fotos o videos també de les unitats pasant per pl.catalunya?



intercity+arco+civia
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: cardedeu

Entrada Autor: intercity+arco+civia » Dijous 20/09/2007 21:16

Algú te fotos de avistaments curiosos???

y fotos o videos també de les unitats pasant per pl.catalunya?

perdoneu volia dir unitats 451 pasant per pl.catalunya?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 20/09/2007 23:41

orique ha escrit:També podria tractar-se de l'Euromed híbrid, aquest no porta l'esquema de pintura del 1997.
Vols dir el de l'accident de Torredembarra?

Aquest és inconfusible, home! ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 20/09/2007 23:43

metrobaix ha escrit:Dimarts crec que va ser... al voltant de les 4 a Martorell arribava una doble composició, de la qual el cap anava una 440 sense reformar de color taronja, molt atrotinada i amb les finestres obertes!!! a la cua anava una 440R.

Jo estaba fora de l'estació, va arribar a la via 8, per tant suposo que era un tren de la linia R7.
Corregiu-me si m'equivoco, però les 440 no reformades de Catalunya totes corren per la línia de Puigcerdà, oi? I precisament, el taronja (colors regionals) és un dels incombustibles d'aquesta línia.

Què hi fotria a Martorell? Algún company el va veure per Sabadell i Terrassa fa bastants mesos...


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 20/09/2007 23:47

Pot haver fet una escapada a la C7. Alguna vegada ho ha fet.

Salut,



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 20/09/2007 23:51

Jordilar ha escrit:Pot haver fet una escapada a la C7. Alguna vegada ho ha fet.
Seria bonic caçar-la per aquella línia... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Divendres 21/09/2007 16:34

Sisi vaig flipar veient aquell tren de la "posguerra" entrant a Martorell, pero es totalment cert... Crec q aqueste unitats s'han de retirar per remodelar-les com a minim. Si no, encara es suma a la permanent situació de deixadesa dels les Rodalies.

Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 21/09/2007 21:17

Hola!
metrobaix ha escrit:Sisi vaig flipar veient aquell tren de la "posguerra" entrant a Martorell, pero es totalment cert... Crec q aqueste unitats s'han de retirar per remodelar-les com a minim. Si no, encara es suma a la permanent situació de deixadesa dels les Rodalies.
Home, dir que una 440 en estat original és un tren de la "posguerra" em sembla una exageració... :x

La majoria de 440 foren reformades i queden poques per reformar. Aquestes unitats de tren no van arribar a la posguerra, precisament...Van arribar entre 1974 i 1985 (reformades entre el 1993 i el 2000) -font d'informació-.
metrobaix ha escrit:Per cert, aquest estiu he estat per portugal, i tenen una xarxa i uns trens per admirar. Alucinant la netedat i el bon servei que s'hi ofereix. Les rodalies d'allà funcionen com un rellotge, la puntualitat es máxima inclus en trens interciutat, els intercidades...
No cal anar tan lluny. A Madrid també tenen una xarxa de rodalia envejable (no se per què)... :roll:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Divendres 21/09/2007 23:17

Un cop vaig pujar a Puigcerdà amb una 440 sense reformar i la veritat és que semblen de la Post-guerra mai millor dit, no pel fet de ser antigues, sinó per la deixadesa de Renfe a l'hora de mantenir-les en un estat decent. Això sí, s'agreixen els seients còmodes.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dissabte 22/09/2007 13:45

sobre l'aspecte de ser o no de la "postguerra" era una simple ironia, amb la que estic totalment d'acord amb el que diu el company Tunels del Garraf, pel magnífic estat de deixadesa.

Apa!



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 22/09/2007 14:19

Ahir a la nit a Montcada, estava prenent algo a la terrassa d'una tasca quan vaig sentir els motors diesel d'unes 319 i quina va ser la meva sorpresa que hi havia 2 x 319 però la de cap que era una retales vaig veure un dibuix extrany que no era el "taxi" per lo que igual deuria ser la blava i groga que corre per Zaragoza-Lleida; la segona era una 319 "caldero". El tren era de balast em va semblar veure a les 23:15 de la nit d'ahir...



Avatar de l’usuari
p_p_b22
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: C1 i C4 Molins City

Entrada Autor: p_p_b22 » Dissabte 22/09/2007 22:55

avui sobre les 17:45 he vist una 440R a l'alçada de Sant Feliu de LLobregat direcció Molins



Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Diumenge 23/09/2007 19:51

fantito ha escrit:
BRILL 18 ha escrit:Bona Tarde....l'altre realment crec que extrany, sobre les 9,30 un Euromed circulan per la nova linea de mercaderies del baix llobregat
Com que no ens has pogut facilitar el lloc exacte ni la direcció que duia l'Euromed que hvas veure i aplicant la teoria de la navalla d'Ockam, i tenint en compte que el dimecres es van desviar trens de Grans Línies i Regionals per la línia de Vilafranca, el que vas veure va ser un Euromed desviat per la línia de Vilafranca circulant pels entorns de Castellbisbal, entre els enllaços del ramal de Rubí-Mollet i el pont de la riera de Rubí que per la seva proximitat et va semblar que anava pel ramal de mercaderies.
Podria ser, el que si estic segur per el que es diu en altre comentari es que es veia clarament les lletres EUROMED, al lateral, de totes formes es llogic que crides l'atencio



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Diumenge 23/09/2007 21:09

si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 23/09/2007 22:33

El LLOP ha escrit:si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100
:o :o :o

Ser a una estació de la L5 i sentir soroll de 1000/1100 i per més inri veure'l passar és per desmaiar-te allà mateix.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 24/09/2007 0:58

El LLOP ha escrit:si el dijous haguessiu estat a Maragall (L5) cap a les 23:00, haurieu vist passar un 1100
Si us plau, avisa d'aquestes coses amb temps (si t'és possible i és "ortodoxe", ja m'entens ;) ) perquè n'hi ha que pagarien per veure-ho... :'(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”