450 a BADALONA

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Jordilar

450 a BADALONA

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 06/06/2007 10:59

Hola:

Tornant de les clases m'han deixat aquesta cosa a Badalona. Sort que duia el mobil amb càmara:

Imatge
Imatge
Imatge
:o
Suposu que que aniria a fer una inversió d'orientació de sentit per que als tallers la puguin reparar.

Salut,



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 06/06/2007 11:01

:o :o :o

Bon avistament!



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 06/06/2007 11:16

Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 06/06/2007 11:19

faristol ha escrit:Curios avistament, gracies per inmortalitzar el moment...ai si no fos pels movils amb camera...
Per això jo duc la meva càmera digital sempre a sobre (no puc passar les fotos del mòvil al ordinador). No saps la de vegades que en el tema dels autobusos (amb els trens no passa tant) m'he trobat rareses o avistaments curiosos i que anar amb la càmera m'ha anat bé...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 06/06/2007 11:54

això és un photoshop, tothom sap que les 450 no passen pel túnel de montgat i que per plaça catalunya han d'agafar les agulles per anar per la via del metro :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimecres 06/06/2007 13:19

Doncs va a ser que no, ja que per anar a qui no li ha fet falta ni pasar pel túnel de Montgat ni per Plaça Catalunya :)

Ha arribat a sobre les 10:12. A les 11:30 encara estaba allà i quan he tornat després, ja no hi era.



gainer
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: gainer » Dimecres 06/06/2007 13:55

Yo también doy fe de ello. Sobre las 11 estaba ahi cuando he pasado.
Saludos



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 06/06/2007 23:02

Bon avistament Jordi!!! :o

Per cert, jo també sóc dels que va amb la càmera digital SEMPRE a sobre per aquests casos... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Divendres 08/06/2007 21:33

abans quan tornava en 447 a casa pensant en aquest avistament, si ha fet servei a la linia de la costa, vol dir que ha sortit de l'hospitalet o molins?? saluts,

Sergio



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 08/06/2007 22:14

Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.

Salut,



Avatar de l’usuari
VladiGB
N5
N5
Entrades: 107

Entrada Autor: VladiGB » Dissabte 09/06/2007 11:24

Jordilar ha escrit:Ja he posat més amunt que no prestava servei comercial. El que crec es que en el TCR de Vilanova li tenian que solventar alguna averia que requeria donar-li la volta per poder acostar la part averiada a la secció especialitzada i el que es va fer va ser enviarla aquí a Badalona, per després sortir cap a Laminados i SAC i tornar cap a Vilanova. Es podria haver fet sense arribar fins badalonam però al preveure una parada d'una hora, es va optar per enviar-la a Badalona sense afectar el trànsit.

Salut,
Té sentit perque aquella part de la andana mai s'utilitza.

Em fa gracia, el tunel de montgat sempre es el culpable :D , però no es l'únic d'aquesta linea on una 450 no pot circular, ningú es ficar amb el de San Pol :roll: :D


La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 09/06/2007 13:24

QUE LES 450 PODEN CIRCULAR PER LA R1 LES VEGADES QUE FACI FALTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! :) :) :) :) :) :)



Aviam si ara així queda prou clar :P



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 09/06/2007 13:39

Les 450, però, sí que caben al túnel del Mina-Grott... :P


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 09/06/2007 19:43

veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q no xD mare meva quin jaleo :x



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 09/06/2007 20:43

Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo... :tomaya



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 09/06/2007 20:48

victorcasta ha escrit:Ostres... al tio que s'inventés el fals rumor que les 450/451 no caben al túnel de Montgat caldria penjar-lo... :tomaya
Penjar-lo, clar està, de la boca del túnel de Montgat... :) :D :twisted:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Túnels del Garraf
N7
N7
Entrades: 385
Ubicació: Sitges BCN

Entrada Autor: Túnels del Garraf » Dissabte 09/06/2007 21:07

Ja posats, tambés es podria inventar un rumor de perquè els CIVIAS no circulen per la R2 (en servei comercial, es clar!) :) :) :)

Jo tinc entès de que és perquè a la R2 al haver-hi la majoria de circulacions de regionals i la totalitat de circulacions de llarga distància, no poden haver-hi molts serveis de rodalies i per tant, al haver-hi menys, han d'utilitzar trens amb més capacitat (450 i 451).

Però que tot això canviarà quan l'AVE estigui enllestit per les dues bandes (2012), ja que s'eliminaran les circulacions de llarga distància i bastants de regionals, i per tant, al haver-hi més de Rodalies, no caldran trens amb tanta capacitat i podran entrar en servei els CIVIA. M'equivoco?

Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...

Crec que aquests trens serien idonis per serveis de regionals i/o Catalunya Express, sobretot entre Barcelona i Girona/Figueres i entre Barcelona i Tarragona/Reus. Això sí, caldrien reformar-los una mica en quant a comoditat dels passatgers i canviar els seients per posar-los de l'estil dels 448 o els 470, encara que fos a costa de perdre l'actual configuració 3+2 per una altra 2+2, que actualment són massa estrets.

Gràcies.


67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 09/06/2007 23:13

Túnels del Garraf ha escrit: Ah, i com no, està previst que les 450 i 451 se'n vagin a Madrid...

.
Espero que sigui fals,jo tambe he sentit rumors d'aixó,i com facin això de treure els trens de rodalies que tenen major capacitat,és veuràn les cares aquests de rodalies.
Les 450 i 451 són imprescindibles al nucli de rodalies barcelona.Sense elles,els trens de la línia R2 no anirien saturats de gent,heu vist com estàn les 450 de 6 vagons a la tarda.A rebentar.I el mateix a l'anada.Són trens imprescindibles,que ajuden i molt a que hi capin passatgers.Sense elles els trens anirian a reventar.
I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
Cada cop menys varietat de material de trens a Catalunya,ja n'estic ben fart.No fa gaire això era totalment diferent,i la varietat de trens era molt major.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 09/06/2007 23:46

Mako448 ha escrit:I estic fart de que és duguin tots els trens que tenim aquí a Madrid,és dueb les 446,ara volen les 450/451,que serà el següent?Duuran els Euromed's,les 448's,etc...cap allà?
No és cert que s'ho enduguin tot cap a Madrid. Tal com es pot llegir en aquest altre fil, a canvi del material que s'enduen ens estan col·locant les 440 que ja no fan servei allà.
Suposo que encara haurem d'estar agraïts que en comptes de desballestar el material, ens el posin aquí perquè ens hi entaforem... :roll:



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Diumenge 10/06/2007 1:06

fantito ha escrit:
evarujo ha escrit:veig q hi ha blocs separats de gent q opina q si caben i gent q no xD mare meva quin jaleo :x
Les realitats no són per opinar-les, són per entendre-les. Saps quina diferència hi ha entre el gàlib Ibèric i el Gàlib UIC? Aleshores sabràs que el gàlib ibèric és més gran que el gàlib UIC -uns 20 cm en amplada i uns 10 cm en alçada-. El túnel de Montgat des de 1903 està adaptat al gàlib Ibèric per a doble via. El darrer tren construït a i per Espanya en gàlib Ibèric és el Talgo III, per tant les 450/451 són de gàlib UIC, es a dir uns 20 cm. més estretes que el gàlib ibèric i uns 10 cm més baixes.

Encara creus que el tema es tracta de una simple opinió?
home, jo dubtes no en tenia, tinc les meves conviccions clares, resumint, que cada galib es proporcional a l'ample de via, jo ho dic per la gent q encara dubten... res mes, a més, en un futur no molt llunyà haurè de dirigir la construcció de túnels i ferne estudis així q millor anar assimilant conceptes,
salut,

Sergio



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”