Dilluns, presentació de les noves 213

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Dilluns, presentació de les noves 213

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 22/11/2008 15:23

Dilluns tindrà lloc l'acte de presentació de la tercera remesa d'unitats 213, el que permetrà unificar el material mòbil de la línia (i deixar les 211 pels ramals de Súria i Sallent :P ???? )


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 22/11/2008 15:41

liniadelRipollés ha escrit:Dilluns tindrà lloc l'acte de presentació de la tercera remesa d'unitats 213, el que permetrà unificar el material mòbil de la línia (i deixar les 211 pels ramals de Súria i Sallent :P ???? )
No, sembla que la tribu de l'A8 té previst posar-hi Citadis, Washingtons, Cadeners o qualsevol cosa per l'estil. >:(


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 22/11/2008 15:46

Adéu 211 :'( ????????????????????



pukyxd
N6
N6
Entrades: 254
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet

Entrada Autor: pukyxd » Dissabte 22/11/2008 16:03

Guigui ha escrit:
liniadelRipollés ha escrit:Dilluns tindrà lloc l'acte de presentació de la tercera remesa d'unitats 213, el que permetrà unificar el material mòbil de la línia (i deixar les 211 pels ramals de Súria i Sallent :P ???? )
No, sembla que la tribu de l'A8 té previst posar-hi Citadis, Washingtons, Cadeners o qualsevol cosa per l'estil. >:(

Llavors que se'n farà de les 211? Per altra banda algu sap si hi haurà alguna modificació d'horaris ara que arriben aquestes 213? Perquè seria interessant que a les línies d'Igualada i Manresa completessin la freqüència a 20 minuts com havien dit inicialment i no els 20-40 que està ara.



metrobaix
N6
N6
Entrades: 185

Entrada Autor: metrobaix » Dissabte 22/11/2008 18:14

de quantes unitats estem parlant????



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 22/11/2008 20:35

Avui no hi havia cap 211 circulant per variar,tot 213,a veure si és confirmarà la data de 21 de Novembre(o sigui ahir),com últim dia de circulació en servei de les 211.

Un tren que ha donat un magnífic servei durant 21 anys.La veritat que no entenc FGC, les noves 213(seràn 9 en total a no sé que primer entreguin unes i desprès unes altres),crec que sería mès d'agraïr que les ultilitzarà per doblar composicions,que dimecres vaig agafar l'R5 que surt de Pl.Espanya a les 19.36 i no vaig seure fins a Can Ros.El tren fins a Can Ros anava ple a vessar,el mijor de tot,que abans amb els antics horaris aquest tren circulava sempre en doble i a sobre era semidirecte.Ara en simple i parant a quasi totes les estacions.I desprès diuen que FGC és una meravella >:(

I el passat dissabte dia 25 d'Octubre el mateix amb l'R6 que surt de Pl.Espanya les 20.01,ple fins a Can Ros,i fins a Sant Andreu amb gent de peu(poca peró amb gent de peu,i els seients tots ocupats)



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dissabte 22/11/2008 22:29

Al decir presentacion, a que nos referimos, a que el lunes entra en vias F.G.C. la primera ut.213 del 3º lote?
Se sabe donde y a que hora se hara dicha presentacion???

SALUDOS,Iván


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 22/11/2008 22:40

ferroviario_catalan ha escrit:Al decir presentacion, a que nos referimos, a que el lunes entra en vias F.G.C. la primera ut.213 del 3º lote?
Se sabe donde y a que hora se hara dicha presentacion???

SALUDOS,Iván

Sí és una unitat nomès(213.34),les 211 seguiràn prestant servei,ni que fós nomès a hora punta.Jo pensava que entregarien les 9 213 alhora.Espero que com a mínim les 'noves' 213 tinguin alguna diferència amb les actuals,ara la Llobregat-Anoia serà d'allò mès aburrida amb el mateix tipus de tren.Ja podien haver fet una 214...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 23/11/2008 12:42

Mako448 ha escrit:Sí és una unitat nomès(213.34),les 211 seguiràn prestant servei,ni que fós nomès a hora punta.Jo pensava que entregarien les 9 213 alhora.Espero que com a mínim les 'noves' 213 tinguin alguna diferència amb les actuals,ara la Llobregat-Anoia serà d'allò mès aburrida amb el mateix tipus de tren.Ja podien haver fet una 214...
Podrà ser més avorrida, però els avantatges pel que fa a manteniment per la uniformitat del material són innegables. I, mal que ens pesi com a aficionats, és un aspecte força important que passa per davant de consideracions estètiques o històriques.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 23/11/2008 12:53

ferroviario_catalan ha escrit:Al decir presentacion, a que nos referimos, a que el lunes entra en vias F.G.C. la primera ut.213 del 3º lote?
Se sabe donde y a que hora se hara dicha presentacion???

SALUDOS,Iván

Arxiu PDF: http://www.fgc.net/notes_premsa/descarg ... %20_3_.pdf

A Martorell a les 15.45 hores.Nomès s'entregarà de moment una unitat del tercer lot,o sigui,que de moment,les 211 sembla que seguiràn amb la seva feina,potser faràn menys acte de presència,peró seguir seguiràn.



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Diumenge 23/11/2008 14:17

Esta bien jeje! Podria ser que alguno de nosotros pudiera "COLARSE" al acto,y presenciarlo y fotografiar el tren? Ahora con el parque F.G.C. llobregat/anoia unificado,como dice el compañero,sera aburrido jeje! Tampoco pasa nada en tener tipos de series... comparemos Euskotren, tienen tipos, y no pasa nada...
Aver que tal este 3er lote...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Lluísbcn
N3
N3
Entrades: 35

Entrada Autor: Lluísbcn » Diumenge 23/11/2008 22:37

Em sembla que vaig llegir al darrer número del Carril que les 211 seran canibalitzades per les 111 perquè comparteixen bastants equips.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 24/11/2008 8:58

Les 213 del 3r lot dubto que tinguin gaires diferències si més no a nivell visual respecte les seves antecessores. I les 211 doncs també em sembla que es faran servir per a proveir les 111 per desgràcia... esperem que si més no en deixin una o dues per "emergències" o circulacions especials. :roll:



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dilluns 24/11/2008 19:59

Hoy, se comentaba que ya podria ser que no circulase ninguna 211,pues bien, todo lo contrario, han salido las mismas 211 que otro dia cualquiera... aun tenemos esperanzas de poder ir subiendo en alguna jeje! :plas :plas :plas


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 25/11/2008 8:30

ferroviario_catalan ha escrit:Hoy, se comentaba que ya podria ser que no circulase ninguna 211,pues bien, todo lo contrario, han salido las mismas 211 que otro dia cualquiera... aun tenemos esperanzas de poder ir subiendo en alguna jeje! :plas :plas :plas
Home, imagino que les noves 213 aniran arribant gradualment i no les 9 de cop, per tant les 211 seguirant circulant i progressivament s'aniran retirant del servei comercial regular. No sé si estaria bé muntar algun viatge especial d'acomiadament de la sèrie o si es farà alguna cosa en especial... clar que potser tampoc han sigut uns trens gaire carismàtics, ho dic més que res recordant el darrer viatge que van fer les granotes per la línia Vallès en servei regular.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 25/11/2008 8:33

FGC ha escrit:El conseller Nadal presenta la 3a sèrie de nous combois 213
per a la línia Llobregat-Anoia d’FGC


El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, i el president de
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Joan Torres, han presentat aquesta tarda, als
tallers d’FGC de Martorell, el primer comboi 213 dels 9 últims que FGC ha adquirit per a la línia
Llobregat-Anoia.
Amb l’arribada d’aquesta nova sèrie de 9 trens 213, quedarà homogeneïtzada tota la flota de
material mòbil que circula a la línia Llobregat-Anoia. D’aquesta manera es millora la qualitat del
servei que dona FGC als usuaris d’aquesta línea i es completa el desplegament amb uns
combois més moderns, còmodes i adaptats a persones amb mobilitat reduïda.
Durant els mesos de desembre i gener arribaran dos combois més, mentre que els restants
arribaran durant els mesos de febrer, març i abril de 2009. Està previst que els trens passin un
període de proves aproximat de dues setmanes abans de la seva entrada en servei.
Tecnologia avançada i estalvi energètic
Aquests combois incorporen la tecnologia més avançada en relació a seguretat i
comunicacions. Igual que els que ja estan donant servei, incorporen un cotxe amb l’entrada a
nivell d’andana per tal que siguin trens accessibles per a tothom i estan totalment adaptats a
persones amb mobilitat reduïda. Estan dotats de càmeres de televisió de circuit tancat,
incorporen espais especialment destinats al transport de bicicletes i disposen de wc. Aquests
combois no emeten cap tipus de gas a l’atmosfera i han estat dissenyats perquè el tren retorna
a la xarxa l’electricitat que genera en les baixades, la qual és aprofitada per altres unitats que
es troben circulant per la via, amb el conseqüent estalvi energètic. Els nous trens han estat
fabricats per les empreses Alstom, a Santa Perpètua de la Mogoda, CAF, a Saragossa i
Bombardier.
L’arribada d’aquests 9 combois nous suposarà la retirada dels 10 darrers trens de la sèrie 211,
que van entrar en servei l’estiu de 1987. Aquestes unitats antigues han donat un resultat molt
satisfactori quant a tecnologia, però no estan suficientment adaptades a persones amb mobilitat
reduïda. És previst que alguns dels seus components es puguin reutilitzar com a recanvi per als
trens 111 que circulen a la línia Barcelona-Vallès i que incorporen la mateixa tecnologia.
Els primers 20 combois 213 van començar a circular en aquesta línia l’1 de febrer de 1999. El
parc mòbil es va ampliar l’estiu de 2005 amb la incorporació de 13 noves unitats i durant el
primer semestre de 2009 el parc mòbil quedarà completament unificat amb l’arribada de les 8
restants, fent un parc total de 42 trens de tres cotxes destinats a transport de viatgers. El cost
d’aquests darrers nou combois és de 57’5 M€.



sergi
N6
N6
Entrades: 261

Entrada Autor: sergi » Dimarts 25/11/2008 11:10

Pues en mi opinión,FGC "jubila" material que todavía tiene muchos años de vida útil.

Las 211 sólo tienen 21 años de servicio;en las cercanías de París o Bruselas hay material !de los años 50! que sigue funcionando perfectamente.

¿ Qué opinais?

Saludos.



tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 25/11/2008 17:19

Doncs que novament es demostra la gran incompetència de qualsevol administració ferroviària d'aquest país. Tant costava fer-li's una reformeta i a tirar fins com a mínim als 36 anys? O tampoc anirien malament per Euskotren, Feve, etc. Bé que Euskotren agafarà bona part de les UTA de València!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 25/11/2008 17:48

Les 211 són de gàlib antic (a diferència de les 213, que en tenen UIC), el que fa que, a banda de tenir menys capacitat, necessitin un estrib més llarg per no ser perilloses a l'hora de pujar i baixar. Ja m'agradaria veure-les uns anys més a FGC, però si no pot ser el mínim seria vendre-les perquè puguin circular uns anys més, si pot ser a FEVE o FGV molt millor.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

tren250

Entrada Autor: tren250 » Dimarts 25/11/2008 17:52

En aquest sentit llàstima de la curta vida que tenen les UT's a FGV :( Ara, que a Feve, ja faria bona falta, i per velocitat, serveis... S'adaptarien molt ràpidament ;) . A part de que FGC, des dels anys 80, que a part del tapissat als seients no sel's hi ha fet res de nou.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”