Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 14/05/2016 0:56

jms ha escrit:
albert28 ha escrit:Doncs la 470 del R12 a Lleida no ha sortit d'Hospitalet per problemes amb l'ASFA, a veure quin material el substitueix, tot pintarà una 447
Las 470 ja estan fent tots el serveis de la R12, juntament amb els Lleida-Cervera.

També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.

jms
Si però aquell dia va pasar aquesta incidència, lo que no sé si ja s'ha subsanat ja-



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dissabte 14/05/2016 16:00

jms ha escrit:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dimecres 18/05/2016 21:38

Avistades avui sobre les 19;30h a Mataró (no sé cap a òn continuava) dues 447 amb PMR i reformades per Serveis Regionals R15 i R16 fent un Servei per la R1, concretament la 447-157R i la 447-176R, serà per falta de Material?



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 19/05/2016 16:20

Abril74 ha escrit:Avistades avui sobre les 19;30h a Mataró (no sé cap a òn continuava) dues 447 amb PMR i reformades per Serveis Regionals R15 i R16 fent un Servei per la R1, concretament la 447-157R i la 447-176R, serà per falta de Material?
Molt probable. Recordem que Rodalies va una mica coixa de disponibilitat de material degut a les revisions que s'estan fent a les 447, amb la posterior reforma.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dijous 19/05/2016 16:35

reusenc2 ha escrit:
jms ha escrit:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.
Quin sensesentit tan gran! Rodalies amb material de regionals, i regionals amb material de rodalies!



Avatar de l’usuari
Danilleida
N7
N7
Entrades: 578
Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.

Entrada Autor: Danilleida » Dijous 19/05/2016 17:42

Javi M ha escrit:
reusenc2 ha escrit:
jms ha escrit:També es poden veure fent les rodalies de Tarragona o comparteixen els serveis amb alguna 447.
A rodalies Tarragona tot son 470. Com a molt, algún 448, però de 447 no les he tornat a veure des dels primers 2 dies de servei el 2014.
Quin sensesentit tan gran! Rodalies amb material de regionals, i regionals amb material de rodalies!
I quin sentit tan gran te retirar les antigues 470 amb seients comodes... i que segons ells son obsoletes per posar 447 a regionals i amb amb seients de rodalies...
Les 470 no es tindrien de retirar... almenys fins que les 447 no estiguin totes pasades amb la revisio...
Les 470 tindrien de estar a la R11 encara o les altres linies fins que els seients no siguin comodes per aquests trajectes...
Tambe les llançadores la plana picamoixons -tarragona-sant vicenç de calders... la plana picamoixons- valls -sant vicenç calders... fer-les amb 447 i la 448 que ronda per alli a regionals...
Pasar les 447 de la R11 a la Rt1 Rt2 i les 470's de tarragona a la R11



Abril74
N3
N3
Entrades: 39

Entrada Autor: Abril74 » Dijous 19/05/2016 21:26

Penso que tots els Serveis de Rodalies que superin els 40 kms haurien de tenir seients comodes com els FGC, i personalment no estic en desacord que fins a 40 kms de la rodona de Barcelona com per ex. un Mataró-L'Hospitalet- Molins de Rei de la R1, Granollers-Castelldefels de la R2, L'Hospitalet-Granollers-Canovelles i La Garriga R3,Terrasa-L'Hospitalet-Martorell de la R4, St.Andreu Arenal-Cerdanyola-UAB R7 i Granollers-Cerdanyola UAB-Martorell R8 rodessin unitats de la serie 446 i que malauradament estant apartant, i deixar les 447 per distancies de mes de 40 kms sempre amb seients comodes



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 19/05/2016 21:37

Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 19/05/2016 21:49

Miquel ha escrit:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 20/05/2016 9:08

bigcoaster ha escrit:
Miquel ha escrit:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.
Millor son les unitats Regio N2 de Bombardier i els coradia liner de Alstom tenen mes espai que els Stadler GTW.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 20/05/2016 17:33

trensmat ha escrit:
bigcoaster ha escrit:
Miquel ha escrit:Es que no calen els seients d'FGC. Les 470 les trinxaran. Doncs que els hi agafin aquests seients i les posin a les 447.

Diumenge vaig baixar amb la R12 amb 470 i mare meva, quina autèntica delicia. Ja quasi no recordava que estar 2:30h assegut en un tren no era una tortura pel cos. A banda, vaig estar parlant amb el revisor i em va dir que no sabia el canvi ni quan durarien, però que portaven molt de temps reclamant per a que les 470 tornessin a fer el servei.

Per molt que els seients de les 447 reformades siguin més còmodes que els de les 447 normals (cosa no gaire complicada), l'estandart són les 470/448 i ens estan colant seients que ni tant sols milloren el que hi havia als trens que fins ara feien el servei.
Tota la raó, ens estant fent baixar el llistó. Per mi, que es quedin les 470 per sempre! Ja van prou bé per fer regionals! Llàstima que no es puguin adaptar per a PMR i el 2020 les fotin fora, que sinó, jo les tenia corrent anys. Doncs s'haurà de comprar material per a regionals (Stadler GTW no estaria malament!) i deixar les 447 per a rodalies que és pel que es van idear.
Millor son les unitats Regio N2 de Bombardier i els coradia liner de Alstom tenen mes espai que els Stadler GTW.
Regio N2 de dos pisos per a l'R12...? Impossible. I els Coradia Liner com no fagis versió de tres cotxes, tampoc.

Els Stadler GTW han demostrat en bona part dels països on es troben circulant que són uns trens molt idonis per a línies de rodalia i regionals, sobretot en línies secundàries i d'alta muntanya, a part també de la seva rapidesa (màximes de fins a 160 km/h) i fiabilitat. A més com la firma suïssa s'ha quedat amb la planta d'Albuixech, ja no caldria fabricar els models a la planta de Bussnang. Ens estalviem temps i trasllats costosos com va passar amb les 331 de La Pobla.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 20/05/2016 22:49

Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 22/05/2016 12:34

trainman ha escrit:Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)
Ayer sábado esa misma unidad hizo el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20). Lo que no sé es si se quedó en L´Hospitalet para realizar sevicios en su línea habitual R3, o bien volvió a subir hacia Lleida a media tarde con el 15625.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 22/05/2016 15:30

Pues ayer por la tarde la volví a ver y repetía de nuevo con el 15627 L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26).



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 22/05/2016 23:14

oscar440 ha escrit:
trainman ha escrit:Esta tarde he visto a la 447-094R reformada para la R3 haciendo L'Hospitalet (19:01)-Lleida (22:26)
Ayer sábado esa misma unidad hizo el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20). Lo que no sé es si se quedó en L´Hospitalet para realizar sevicios en su línea habitual R3, o bien volvió a subir hacia Lleida a media tarde con el 15625.
No Volvió hacia Lleida que lo vi desde el Regional Barcelona - Vilanova - Reus cubierta por una 447 revienta espaldas PMR que para en todas las estaciones.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dilluns 23/05/2016 18:35

foto de la 447-057 a L'Hospitalet procedent dels tallers de Cornellà reformada i amb logo de 75 anys de RENFE,me l'han envia't per wassap
Imatge447 recien reestrenada 75 años RENFE by carlesnuck2012, en Flickr
ImatgeIMG-20160523-WA0006 by carlesnuck2012, en Flickr



Avatar de l’usuari
reusenc2
N6
N6
Entrades: 173
Ubicació: Reus
Contacta:

Entrada Autor: reusenc2 » Dilluns 23/05/2016 21:44

Ja fa més d'una setmana que la RT1 es fa amb 448, enlloc de la 470 habitual :roll:



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dissabte 28/05/2016 13:10

Hoy sábado el 15622 Lleida (8:50) - L´Hospitalet (12:20) ha sido realizado por la 447.085R, con asientos de plástico.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 03/06/2016 23:07

Avui, pel que sembla tots els serveis de la R12 s'han realitzat amb 470's.
Com a mínim els 4 trens de la línia que he vist camí de Tàrrega.
El primer el segon descendent del dia, avistat a La Sagrera, despres el meu tren. Una estona després a Calaf amb el darrer del dia a Barcelona i finalment el darrer Rodalies Lleida - Cervera, que esperava encreuament a Tàrrega.

Val a dir que la meva 470, i la que he vist a La Sagrera eren de les que tenen per posar maletes o bicicletes, a banda de tenir màquines de venda. Feia molt que no en veia una d'aquestes. Per la R13/R14 rara vegada em tocaven.

També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 04/06/2016 0:25

Miquel ha escrit: També he vist el darrer (crec) R3 a Puigcerdà amb doble 447, la primera adaptada a regionals, i la segona amb uns comodíssims seients de plàstic per variar.
Això es perquè el tren queda tallat a Ripoll, els tres cotxes de cua no segueixen més amunt.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”