Contracte de serveis per a l'assistència tècnica per a la redacció del projecte constructiu del carril bus d’entrada a Barcelona a l’autopista B-23 del PK 0+000 al PK 7+260. Clau: TA-07264.1
Al link hi han diversos PDF amb plĂ nols
Principalment ha de millorar la entrada a Barcelona, la de sortida no estĂ tant col·lapsada com la entrada. I a sobre tenint en compte les caracterĂstiques de la B23 en quan a espai una vegada passa aprox. St Joan DespĂ cap BCN.Javi M ha escrit:Me n'alegro de què el projecte tiri endavant, encara que vull destacar què:
- El carril bus només es farà en sentit d'entrada a Barcelona.
- Un cop a la Diagonal, el carril bus discorrerĂ per l'esquerra, quan les parades queden a la dreta.
- Al tram de la Diagonal, anirà segregat mitjançant dues franges d'illetes. Una a manera de mitjana, i una altra separant el trà nsit del mateix sentit.
- Es retallen les voreres de la Diagonal, a la zona d'Esports UB i del RACC.


https://web.gencat.cat/ca/actualitat/de ... -a-la-C-31Al seu pas per Badalona com una de les mesures del Govern per a reforçar el transport públic. El carril arriba fins a Barcelona i fa 4 kilòmetres.



La gestiĂł del sr. GavĂn Ă©s penosa, això sĂ que no falti cobrant la seva dieta i el seu cotxe oficial. DesprĂ©s de l'episodi de Salou, s'estĂ coronant aquest home... Almenys fem-ho bĂ©. Falta tambĂ© el bus-VAO a la C-31 sud.wefer ha escrit: ↑14 ago. 2020, 13:50 AtenciĂł a les declaracions del responsable de la Generalitat, Isidre GavĂn Valls, en el vĂdeo anterior https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/telen ... o/6055396/ (a partir de minut 0:25)
"...hi ha una gran quantitat de lĂnies d'autobusos regulars que vĂ©nen del Maresme, de VIC, de COMARQUES INTERIORS, ..."
Aquest Ă©s l'expert responsable de la Generalitat. I deu cobrar i tot. DesprĂ©s no sabem per què el paĂs va malament![]()


A la C-33 està bé pero a la C-31 sud només hi han els Mon-bus Plana ja que els Baixbus van parant a les parades i a la C-32 no passa practicament cap bus. A la B-23 es totalment necessari pero jo recordo be que l'A-2 es plenava molt aixi que si passa això no tindria gaire sentit.122-042-132 ha escrit: ↑15 ago. 2020, 17:43 Nou carril bus-VAO a la B-23
Font de la informaciĂł: Conselleria de Territori i Sostenibilitat
La B-23 és una altra de les vies que previsiblement tindrà un carril bus-VAO quan es formalitzi l’acord entre Generalitat i Estat per a la cessió d’aquesta via, un fet que és “imminent”, segons ha confirmat el conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet. D’aquesta manera, també es preveu garantir un carril per a l’entrada de busos per l’avinguda Diagonal.
La Generalitat de Catalunya està col·laborant amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona per tirar endavant mesures de cara a la nova mobilitat postcovid. De fet, l’AMB ja havia proposat fer bus-VAO a la C-31 nord i a la B-23 i també considera que aquests carrils són necessaris a la C-31 sud, a la C-32 i a la C-33 per entrar a la ciutat.





És que sortint de Barcelona els busos tenen prohibit accedir directament del carril Bus-Vao a la C-58 (pel carril esquerre):França451 ha escrit: ↑26 nov. 2021, 11:35 Tengo una dudilla con el bus vao de la C-58: he observado que todas las lĂneas no exprĂ©s que van más allá del PK4, se meten al desvĂo lateral, ya que al iluminado de turno se le ocurriĂł salir del vao a la autovĂa por la izquierda, por lo que tĂ© quedas atrapado o tienes que "cizallar" toda la autovĂa si te vas a meter en PK7, por eso los buses se meten al lateral del desvĂo 4, siguen el lateral y ya salen al carril derecho para coger Barberá-Baricentro. Puesto que hacen esto porque no tienen otro remedio dada la chapuza, no serĂa más fácil hacer este carril "bus-VAO" hasta la entrada 7? Lo digo porque esta entrada tiene 2 carriles, por lo que el otro queda para el resto de coches. Esto no provocarĂa ningĂşn inconveniente, puesto que los "listillos" que se meten a la &@#*6 AP7 desde aquĂ petan la rotonda de entrada a Barberá, por lo que si hay la del pulpo, da igual por dĂłnde entres ya que el parĂłn de la rotonda te lo comes igual, asĂ que ya puestos, no perjudicas a nadie si el carril derecho desde la salida del PK4 al PK7 es bus-VAO, lo que consigues es que el bus no quede atrapado en medio de la C-58 y sĂłlo tenga que pasar el parĂłn de la entrada a Barberá. Con la configuraciĂłn actual, y depende de lo mal que estĂ© la aberraciĂłn de autovĂa de delante, te comes todos los atascos nada más salir del PK4. Ya sĂ© que los bus vao son para entrar en Barna, pero nos olvidamos que existen otros puntos calientes no muy lejos de Barna...