Empresa Casas
Mercedes Noge Cittour para Casas
Durante la pasada ediciĂłn de la FIAA se presentĂł un Mercedes OC500 Noge Cittour para Casas, pintado con los colores corporativos del Grupo Sarbus y con trasera TPC, lo que desconozco es si habrá alguno más además de Ă©ste y la lĂnea que hará exactamente
Saludos
Saludos
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Ultimamente he visto varias veces el C1 de Casas (y me parece que alguna vez el C2) con un articulado verde, donde ponia Sarbus.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Usuaris del bus MatarĂł-Barcelona es queixen pel mal servei
Usuaris del bus que va de MatarĂł a Barcelona es queixen pel mal servei
LL.A.. MatarĂł
L'entrada en funcionament de l'horari d'estiu de la lĂnia d'autobĂşs entre MatarĂł i Barcelona ha provocat les queixes d'alguns usuaris. Entre altres coses, els afectats denuncien retards de fins una hora en el pas dels combois i que en les hores punta han de viatjar drets. «Com Ă©s possible que t'hagis de posar el cinturĂł per anar amb cotxe i en canvi puguis viatjar amb autobĂşs dret anant per autopista?», es preguntava Txell Pañella, que tambĂ© assegurava que en algunes parades la gent s'havia quedat a terra. Caterina Berenguer, que viu a MatarĂł i tornava de Barcelona, explicava que «per anar a Barcelona l'autobĂşs ha trigat vint minuts mĂ©s del que estava previst, i per tornar ha trigat una hora». Susanna Vidal, responsable de qualitat de l'empresa Casas, encarregada del servei, va explicar que part d'aquesta situaciĂł Ă©s culpa del caos que aquests dies estĂ patint Renfe «i que fa que molta mĂ©s gent agafi l'autobĂşs». Vidal va assegurar que «si puntualment alguns passatgers han d'anar drets Ă©s perquè van en un autobĂşs on per la seva capacitat la llei ho permet», dada que va corroborar el Servei CatalĂ de TrĂ nsit. La companyia va manifestar «no tenir constĂ ncia» de gent que no haguĂ©s pogut pujar al bus.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2502292
LL.A.. MatarĂł
L'entrada en funcionament de l'horari d'estiu de la lĂnia d'autobĂşs entre MatarĂł i Barcelona ha provocat les queixes d'alguns usuaris. Entre altres coses, els afectats denuncien retards de fins una hora en el pas dels combois i que en les hores punta han de viatjar drets. «Com Ă©s possible que t'hagis de posar el cinturĂł per anar amb cotxe i en canvi puguis viatjar amb autobĂşs dret anant per autopista?», es preguntava Txell Pañella, que tambĂ© assegurava que en algunes parades la gent s'havia quedat a terra. Caterina Berenguer, que viu a MatarĂł i tornava de Barcelona, explicava que «per anar a Barcelona l'autobĂşs ha trigat vint minuts mĂ©s del que estava previst, i per tornar ha trigat una hora». Susanna Vidal, responsable de qualitat de l'empresa Casas, encarregada del servei, va explicar que part d'aquesta situaciĂł Ă©s culpa del caos que aquests dies estĂ patint Renfe «i que fa que molta mĂ©s gent agafi l'autobĂşs». Vidal va assegurar que «si puntualment alguns passatgers han d'anar drets Ă©s perquè van en un autobĂşs on per la seva capacitat la llei ho permet», dada que va corroborar el Servei CatalĂ de TrĂ nsit. La companyia va manifestar «no tenir constĂ ncia» de gent que no haguĂ©s pogut pujar al bus.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2502292
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23886
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Ostres, quin mitjĂ de transport!
No sabia que Casas feia el servei MatarĂł-Barcelona amb caravana de camells...Un geni lingĂĽĂstico-periodĂstic ha escrit:Entre altres coses, els afectats denuncien retards de fins una hora en el pas dels combois i que en les hores punta han de viatjar drets.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Les queixes obliguen a reforçar la lĂnia de bus MatarĂł-Barcelona
07.08.2007 | LL.M. MatarĂł
Les queixes que la setmana passada van fer diversos usuaris de la lĂnia d'autobĂşs que uneix la capital del Maresme i Barcelona pels retards i perquè en hores punta els passatgers sovint anaven drets, ha tingut efecte. L'empresa Casas, titular del servei, ha decidit reforçar a partir d'avui mateix el nombre de viatges. La responsable del departament de qualitat i atenciĂł al client de l'empresa, Susanna Vidal, admet que les modificacions que s'han fet dels horaris responen al volum d'usuaris enregistrats durant la setmana passada. Vidal creu que un dels motius d'aquest augment d'usuaris, en ple mes d'agost, es deu al mal funcionament del servei de Rodalies de Renfe i que molta gent amb motiu d'aquest desgavell han optat per agafar l'autobĂşs. «Tot i que encara no disposen de xifres, el que sĂ que podem afirmar Ă©s que s'ha notat un fort increment respecte a l'estiu de l'any passat», hi afegeix. El reforç, que ha de millorar la freqüència de pas, consisteix en quatre expedicions mĂ©s al matĂ i quatre a la tarda en sentit MatarĂł i sis expedicions al matĂ i quatre a la tarda en sentit Barcelona.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2507415
Y mi pregunta es: ¿Habrán comprado recientemente otro Astral articulado (el 1705) para este incremento de frecuencias?
07.08.2007 | LL.M. MatarĂł
Les queixes que la setmana passada van fer diversos usuaris de la lĂnia d'autobĂşs que uneix la capital del Maresme i Barcelona pels retards i perquè en hores punta els passatgers sovint anaven drets, ha tingut efecte. L'empresa Casas, titular del servei, ha decidit reforçar a partir d'avui mateix el nombre de viatges. La responsable del departament de qualitat i atenciĂł al client de l'empresa, Susanna Vidal, admet que les modificacions que s'han fet dels horaris responen al volum d'usuaris enregistrats durant la setmana passada. Vidal creu que un dels motius d'aquest augment d'usuaris, en ple mes d'agost, es deu al mal funcionament del servei de Rodalies de Renfe i que molta gent amb motiu d'aquest desgavell han optat per agafar l'autobĂşs. «Tot i que encara no disposen de xifres, el que sĂ que podem afirmar Ă©s que s'ha notat un fort increment respecte a l'estiu de l'any passat», hi afegeix. El reforç, que ha de millorar la freqüència de pas, consisteix en quatre expedicions mĂ©s al matĂ i quatre a la tarda en sentit MatarĂł i sis expedicions al matĂ i quatre a la tarda en sentit Barcelona.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2507415
Y mi pregunta es: ¿Habrán comprado recientemente otro Astral articulado (el 1705) para este incremento de frecuencias?
Más servicios en las lĂneas C3/C4 de Casas
NOUS SERVEIS DIRECTES DES DE VILASSAR DE DALT I PREMIĂ€ DE MAR FINS A BARCELONA PER AUTOPISTA
sarbus | 14 Setembre, 2007 15:33
A PARTIR DEL PROPER DILLUNS 10 DE SETEMBRE, AMPLIEM EL SERVEI DE LA LĂŤNIA C3/C4
SERVEI DIRECTE C3 VILASSAR DE DALT - BARCELONA
Sortides Vilassar de Dalt: 17:30
Sortides Barcelona: 19:45
SERVEI DIRECTE C4 PREMIĂ€ DE MAR - BARCELONA
Sortides PremiĂ de Mar: 6:50, 8:30 i 19:00
Sortides Barcelona: 7:40, 9:20 i 18:15
La resta de sortides de la lĂnia C3/4 continua amb els horaris i itineraris habituals
http://grupsarbus.bloc.cat/post/7779/186149
sarbus | 14 Setembre, 2007 15:33
A PARTIR DEL PROPER DILLUNS 10 DE SETEMBRE, AMPLIEM EL SERVEI DE LA LĂŤNIA C3/C4
SERVEI DIRECTE C3 VILASSAR DE DALT - BARCELONA
Sortides Vilassar de Dalt: 17:30
Sortides Barcelona: 19:45
SERVEI DIRECTE C4 PREMIĂ€ DE MAR - BARCELONA
Sortides PremiĂ de Mar: 6:50, 8:30 i 19:00
Sortides Barcelona: 7:40, 9:20 i 18:15
La resta de sortides de la lĂnia C3/4 continua amb els horaris i itineraris habituals
http://grupsarbus.bloc.cat/post/7779/186149
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
A ver cuando Sarbus termina con esa payasada de C3/C4, que ya hace reĂr que lleve 7 o 8 años con esa doble numeraciĂłn.
Lo expresos esos pueden llamarse C3 y C4 y a la lĂnea general le pueden poner p.ej. C34
Lo de la ampliación está muy bien pero lo que haria falta es mas servicio l,os festivos, que cada 90min. es claramente insuficiente. Almenos tendria que ir cada 45min.
Lo expresos esos pueden llamarse C3 y C4 y a la lĂnea general le pueden poner p.ej. C34
Lo de la ampliación está muy bien pero lo que haria falta es mas servicio l,os festivos, que cada 90min. es claramente insuficiente. Almenos tendria que ir cada 45min.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Ex-Tombus a la C10 de Casas
Hola, avui he vist el Man Castrosua Magnus nĂşmero 326 de TCC a la C10 de Casas, passant al costat de la parada de metro Artigues Sant AdriĂ . Salutacions.
-
Altaria_Trianilla
- N7

- Entrades: 454
- Membre des de: 10 maig 2006, 22:03
- UbicaciĂł: Sabadell ( Barcelona )
- Contacta:
Re: Ex-Tombus a la C10 de Casas
Per cert, t'hi has pogut fixar si porta la mateixa disposiciĂł i seients que quan feia el servei de TombbĂşs?
gracies!
gracies!
Usuaris empresa Casas, descontents amb els canvis lĂnia C2
Usuaris de l’empresa Casas, descontents amb els canvis a la lĂnia C2
L’antiga parada de la Gatassa s’ha traslladat a Ramon Berenguer, a un punt sense marquesina, i els viatgers denuncien que es mullen quan plou
per Judith Vives - fotos R. Gallofré - 14/04/2009 12:39 (289 lectures)
La nova parada al Passeig Ramon Berenguer
Usuaris de l’empresa Casas no estan conformes amb la nova ubicaciĂł de la parada que la lĂnia C2 fa al barri de Cerdanyola. Des del passat 6 d’abril, els autobusos d’aquesta lĂnia, que connecta MatarĂł amb Barcelona, ja no paren a l’avinguda de la Gatassa sinĂł a l’altra banda del parc de Cerdanyola, al passeig de Ramon Berenguer, en una parada sense marquesina. Els usuaris es queixen per les molèsties que els suposa esperar sota la pluja quan plou, i denuncien tambĂ© que la manca d’un seient obliga a la gent gran o a les embarassades a esperar de peu dret. Per aquest motiu, un grup de viatgers han fet arribar les seves queixes a l’empresa i han iniciat una recollida de signatures per demanar millores en un servei que ara consideren “deficient”. En la carta que han dirigit a l’empresa Casas, demanen una millora de la parada i suggereixen ubicacions alternatives.
En el mateix escrit, a mĂ©s, adverteixen que en la lĂnia C2 “no hi ha servei suficient per la quantitat de gent que l’utilitza”. Segons expliquen, els usuaris que agafen el tren a les 730 han de fer cua mitja hora abans si no volen viatjar drets, i a la franja del migdia nomĂ©s circula un autobĂşs cada hora. Per això, reclamen tambĂ© un reforç dels nombre d’autobusos en aquesta lĂnia. “Creiem que ja hi ha massa deficiències en aquesta lĂnia en concret i que ens ho posen cada vegada mĂ©s difĂcil per poder agafar l’autobĂşs”, afirmen els usuaris en aquest comunicat.
Fonts de la companyia han explicat que el canvi en la lĂnia C2 estĂ motivat per l’acumulaciĂł d’autobusos que tĂ© lloc a la parada de la Gatassa, per on tambĂ© circulen els vehicles del MatarĂł Bus i del Barcelona Bus que va a Granollers. Les mateixes fonts han assegurat que l’empresa estudiarĂ la possibilitat d’instal·lar una marquesina en la nova parada de Ramon Berenguer.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 54&sec=106
L’antiga parada de la Gatassa s’ha traslladat a Ramon Berenguer, a un punt sense marquesina, i els viatgers denuncien que es mullen quan plou
per Judith Vives - fotos R. Gallofré - 14/04/2009 12:39 (289 lectures)
La nova parada al Passeig Ramon Berenguer
Usuaris de l’empresa Casas no estan conformes amb la nova ubicaciĂł de la parada que la lĂnia C2 fa al barri de Cerdanyola. Des del passat 6 d’abril, els autobusos d’aquesta lĂnia, que connecta MatarĂł amb Barcelona, ja no paren a l’avinguda de la Gatassa sinĂł a l’altra banda del parc de Cerdanyola, al passeig de Ramon Berenguer, en una parada sense marquesina. Els usuaris es queixen per les molèsties que els suposa esperar sota la pluja quan plou, i denuncien tambĂ© que la manca d’un seient obliga a la gent gran o a les embarassades a esperar de peu dret. Per aquest motiu, un grup de viatgers han fet arribar les seves queixes a l’empresa i han iniciat una recollida de signatures per demanar millores en un servei que ara consideren “deficient”. En la carta que han dirigit a l’empresa Casas, demanen una millora de la parada i suggereixen ubicacions alternatives.
En el mateix escrit, a mĂ©s, adverteixen que en la lĂnia C2 “no hi ha servei suficient per la quantitat de gent que l’utilitza”. Segons expliquen, els usuaris que agafen el tren a les 730 han de fer cua mitja hora abans si no volen viatjar drets, i a la franja del migdia nomĂ©s circula un autobĂşs cada hora. Per això, reclamen tambĂ© un reforç dels nombre d’autobusos en aquesta lĂnia. “Creiem que ja hi ha massa deficiències en aquesta lĂnia en concret i que ens ho posen cada vegada mĂ©s difĂcil per poder agafar l’autobĂşs”, afirmen els usuaris en aquest comunicat.
Fonts de la companyia han explicat que el canvi en la lĂnia C2 estĂ motivat per l’acumulaciĂł d’autobusos que tĂ© lloc a la parada de la Gatassa, per on tambĂ© circulen els vehicles del MatarĂł Bus i del Barcelona Bus que va a Granollers. Les mateixes fonts han assegurat que l’empresa estudiarĂ la possibilitat d’instal·lar una marquesina en la nova parada de Ramon Berenguer.
http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 54&sec=106
Reforç d'autobusos a Mataró
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... 9&idioma=0
Territori i Sostenibilitat reforça l'oferta de transport públic entre Barcelona i Mataró
El Departament incorpora a partir de l’1 de juny 8 noves expedicions a les lĂnies d’autobĂşs C1 i C2 per donar resposta a la demanda registrada
El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, ha anunciat avui el reforçament de l’oferta de transport públic existent en el corredor que connecta Barcelona amb el centre i nord de Mataró, amb l’objectiu d’ajustar els serveis a les necessitats de mobilitat detectades en aquesta à rea i garantir la comoditat dels viatgers en els desplaçaments.
El corredor Maresme – Barcelona Ă©s un dels mĂ©s utilitzats pel usuaris del sistema de transport pĂşblic de Catalunya en el que destaca especialment l’elevat Ăndex de desplaçaments existents entre la capital del Maresme i la ciutat de Barcelona. És per aquesta raĂł que la DirecciĂł General de Transports i Mobilitat duu a terme un seguiment de l’evoluciĂł de la demanda dels serveis regulars de transport de viatgers per carretera que cobreixen l’esmentada relaciĂł de mobilitat, en el curs del qual s’ha constatat un increment continuat i sostingut de la demanda des del 2006 que ha comportat una variaciĂł a l’alça, d’un 46% en el cas de la lĂnia C1 i d’un 37% en el cas de la C2. Globalment entre ambdues lĂnies s’han transportat mĂ©s d’un miliĂł de viatgers durant l’any 2011, concretament 697.171 en la C1 i 396.013 en la C2.
Les darreres actuacions de la DirecciĂł General de Transports i Mobilitat per tal de donar resposta a aquesta realitat, conjuntament amb Empresa Casas SA com a empresa operadora dels serveis regulars afectats, han combinat el reforç del servei amb noves circulacions, amb la posada en funcionament de vehicles de gran capacitat per tal de descongestionar l’ocupaciĂł dels autobusos assignats a les lĂnies, per tal d’oferir als usuaris un major confort en la seva prestaciĂł prioritzant les franges horĂ ries identificades, mitjançant l’anĂ lisi de l’afluència de viatgers, com a hores punta amb un fort increment de la demanda.
En aquest sentit, tot donant continuĂŻtat amb aquest lĂnia de treball, els serveis C1 i C2 que connecten Barcelona i el centre i nord de MatarĂł per la C-32, respectivament, incorporaran, a partir del proper 1 de juny, 4 noves expedicions diĂ ries cadascuna, 2 d’anada i 2 de tornada, per donar una resposta adequada a la demanda existent. AixĂ, els viatgers disposaran de 8 noves sortides diĂ ries per desplaçar-se entre les dues ciutats.
Concretament, les noves expedicions sĂłn les segĂĽents:
C1: des de Mataró, els usuaris disposaran d’una nova sortida a les 7.35 i les 17.30 hores, mentre que en sentit contrari, les noves sortides seran a les 8.20 i 18.20 hores.
C2: des de Mataró, s’oferiran dues noves sortides a les 7.40 i 14.25 hores, i en sentit contrari, a les 8.40 i 15.20 hores.
L’increment d’expedicions en aquestes dues lĂnies, gestionades per Empresa Casas, SA, comportaran una inversiĂł de 78.944 euros anuals que seran aportats pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya .
Territori i Sostenibilitat reforça l'oferta de transport públic entre Barcelona i Mataró
El Departament incorpora a partir de l’1 de juny 8 noves expedicions a les lĂnies d’autobĂşs C1 i C2 per donar resposta a la demanda registrada
El director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, ha anunciat avui el reforçament de l’oferta de transport públic existent en el corredor que connecta Barcelona amb el centre i nord de Mataró, amb l’objectiu d’ajustar els serveis a les necessitats de mobilitat detectades en aquesta à rea i garantir la comoditat dels viatgers en els desplaçaments.
El corredor Maresme – Barcelona Ă©s un dels mĂ©s utilitzats pel usuaris del sistema de transport pĂşblic de Catalunya en el que destaca especialment l’elevat Ăndex de desplaçaments existents entre la capital del Maresme i la ciutat de Barcelona. És per aquesta raĂł que la DirecciĂł General de Transports i Mobilitat duu a terme un seguiment de l’evoluciĂł de la demanda dels serveis regulars de transport de viatgers per carretera que cobreixen l’esmentada relaciĂł de mobilitat, en el curs del qual s’ha constatat un increment continuat i sostingut de la demanda des del 2006 que ha comportat una variaciĂł a l’alça, d’un 46% en el cas de la lĂnia C1 i d’un 37% en el cas de la C2. Globalment entre ambdues lĂnies s’han transportat mĂ©s d’un miliĂł de viatgers durant l’any 2011, concretament 697.171 en la C1 i 396.013 en la C2.
Les darreres actuacions de la DirecciĂł General de Transports i Mobilitat per tal de donar resposta a aquesta realitat, conjuntament amb Empresa Casas SA com a empresa operadora dels serveis regulars afectats, han combinat el reforç del servei amb noves circulacions, amb la posada en funcionament de vehicles de gran capacitat per tal de descongestionar l’ocupaciĂł dels autobusos assignats a les lĂnies, per tal d’oferir als usuaris un major confort en la seva prestaciĂł prioritzant les franges horĂ ries identificades, mitjançant l’anĂ lisi de l’afluència de viatgers, com a hores punta amb un fort increment de la demanda.
En aquest sentit, tot donant continuĂŻtat amb aquest lĂnia de treball, els serveis C1 i C2 que connecten Barcelona i el centre i nord de MatarĂł per la C-32, respectivament, incorporaran, a partir del proper 1 de juny, 4 noves expedicions diĂ ries cadascuna, 2 d’anada i 2 de tornada, per donar una resposta adequada a la demanda existent. AixĂ, els viatgers disposaran de 8 noves sortides diĂ ries per desplaçar-se entre les dues ciutats.
Concretament, les noves expedicions sĂłn les segĂĽents:
C1: des de Mataró, els usuaris disposaran d’una nova sortida a les 7.35 i les 17.30 hores, mentre que en sentit contrari, les noves sortides seran a les 8.20 i 18.20 hores.
C2: des de Mataró, s’oferiran dues noves sortides a les 7.40 i 14.25 hores, i en sentit contrari, a les 8.40 i 15.20 hores.
L’increment d’expedicions en aquestes dues lĂnies, gestionades per Empresa Casas, SA, comportaran una inversiĂł de 78.944 euros anuals que seran aportats pel Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya .
Empresa Casas
ModificaciĂł de recorregut i horaris a la lĂnia C10 (Barcelona - MatarĂł per N-II):
A partir de l'1 de d'abril, la lĂnia ha abandonat el seu terminal històric de la Pl. Tereses de MatarĂł per situar-lo junt a l'Hospital de MatarĂł i el centre comercial MatarĂł Park, a la part alta de la Ciutat.
Com a nota negativa, ha retallat la seva freqüència de pas de 30 min. a 45 min. els dies laborables, i han reduĂŻt el servei a la mĂnima expressiĂł dissabtes i mes d'agost (amb 10 sortides diĂ ries per sentit) i, sobretot, els festius (amb 5 sortides diĂ ries per sentit -9 a l'agost-).

A partir de l'1 de d'abril, la lĂnia ha abandonat el seu terminal històric de la Pl. Tereses de MatarĂł per situar-lo junt a l'Hospital de MatarĂł i el centre comercial MatarĂł Park, a la part alta de la Ciutat.
Com a nota negativa, ha retallat la seva freqüència de pas de 30 min. a 45 min. els dies laborables, i han reduĂŻt el servei a la mĂnima expressiĂł dissabtes i mes d'agost (amb 10 sortides diĂ ries per sentit) i, sobretot, els festius (amb 5 sortides diĂ ries per sentit -9 a l'agost-).

Salvem l'Estació de França!
Re: Empresa Casas
Ahir vaig poder veure a la parada de l'estació de Vilassar de Mar qui hi para la linia C11, pero quina és? Quin recorregut fa? No surt a la web de casas.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Empresa Casas
Només circula de dilluns a divendres 1 cop al dia, va de Vilassar de Mar a Argentona.
Aqui tens els horaris: http://mou-te.gencat.cat/cercaHoraris.d ... t=cat&sup=
Aqui tens els horaris: http://mou-te.gencat.cat/cercaHoraris.d ... t=cat&sup=
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Empresa Casas
L'1 d'abril es va inaugurar l'ampliaciĂł de la lĂnia C10 a l'Hospital de MatarĂł. I el 12 d'abril, es va cremar un bus d'aquesta lĂnia al terminal.
Aquesta notĂcia s'ens va passar per alt:
S'incendia un autobĂşs buit davant de l'Hospital de MatarĂł
No hi ha hagut ferits, però el foc ha afectat altres vehicles propers
Un autobĂşs buit s'ha incendiat aquest divendres al matĂ a MatarĂł. Els fets s'han produĂŻt al voltant de tres quarts de deu del matĂ, quan un vehicle de lĂnia regular que es trobava a la parada del davant de l'Hospital de la capital del Marseme s'ha començat a cremar per la part del darrere i el fum i les flames han acabat calcinant el vehicle sencer.

En el moment de l'incendi no hi havia cap persona dins del vehicle, i les flames tampoc han afectat cap vianant. Tanmateix, sĂ que han provocat desperfectes a altres vehicles propers, segons els Bombers.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que poc després de les deu del matà ja han pogut controlar el foc.
De moment, es desconeixen les causes de l'incendi, que estan sent investigades pels Mossos d'Esquadra.
FONT: Diari Ara
S'incendia un autobĂşs buit davant de l'Hospital de MatarĂł
No hi ha hagut ferits, però el foc ha afectat altres vehicles propers
Un autobĂşs buit s'ha incendiat aquest divendres al matĂ a MatarĂł. Els fets s'han produĂŻt al voltant de tres quarts de deu del matĂ, quan un vehicle de lĂnia regular que es trobava a la parada del davant de l'Hospital de la capital del Marseme s'ha començat a cremar per la part del darrere i el fum i les flames han acabat calcinant el vehicle sencer.

En el moment de l'incendi no hi havia cap persona dins del vehicle, i les flames tampoc han afectat cap vianant. Tanmateix, sĂ que han provocat desperfectes a altres vehicles propers, segons els Bombers.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que poc després de les deu del matà ja han pogut controlar el foc.
De moment, es desconeixen les causes de l'incendi, que estan sent investigades pels Mossos d'Esquadra.
FONT: Diari Ara
Salvem l'Estació de França!
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Empresa Casas
Sarbus ha tret aquest nou mapa, que es veu ben malament:

I com sempre s'han deixat el C11. Poso els horaris que tampoc surten a la web, si a la de Gencat, va nomes de dilluns a divendres feiners:
Vilassar de Mar - Argentona
Vilassar de Mar (sortida 9:15)
- EstaciĂł de Vilassar
- Canonge Almera - Enric Granados
- Ctra. d’Argentona - Ca l’Amell
Cabrera de Mar
-ctra. Vilassar - Garden (A),
- cruĂŻlla Cabrera de Mar
- MartĂnez Soria
- Sta. Elena d’Agell
Argentona
- MadĂ
- Mare de Déu del Viver - Torrent de Can Cirés
- Camp de futbol
- Pl. Nova
Argentona-Vilassar de Mar
Argentona: (sortida 9:30)
- Pl. Nova
- Camp de futbol
- GuĂ rdia Civil
- MadĂ
Cabrera de Mar
- Sta. Elena d’Agell
- MartĂnez Soria
- Sindicat AgrĂcola
- Ctra. Argentona - Garden
Vilassar de Mar:
- Ctra. d’Argentona - Muralla,
- c. Canonge Almera - c. Enric Granados
- Ajuntament de Vilassar de Mar

I com sempre s'han deixat el C11. Poso els horaris que tampoc surten a la web, si a la de Gencat, va nomes de dilluns a divendres feiners:
Vilassar de Mar - Argentona
Vilassar de Mar (sortida 9:15)
- EstaciĂł de Vilassar
- Canonge Almera - Enric Granados
- Ctra. d’Argentona - Ca l’Amell
Cabrera de Mar
-ctra. Vilassar - Garden (A),
- cruĂŻlla Cabrera de Mar
- MartĂnez Soria
- Sta. Elena d’Agell
Argentona
- MadĂ
- Mare de Déu del Viver - Torrent de Can Cirés
- Camp de futbol
- Pl. Nova
Argentona-Vilassar de Mar
Argentona: (sortida 9:30)
- Pl. Nova
- Camp de futbol
- GuĂ rdia Civil
- MadĂ
Cabrera de Mar
- Sta. Elena d’Agell
- MartĂnez Soria
- Sindicat AgrĂcola
- Ctra. Argentona - Garden
Vilassar de Mar:
- Ctra. d’Argentona - Muralla,
- c. Canonge Almera - c. Enric Granados
- Ajuntament de Vilassar de Mar
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Empresa Casas
Se ve muy claramente que somos idiotas y subvencionamos lĂneas que van por la autopista, en competencia directa con el ferrocarril. Redundancias de ese tipo tendrĂan que estar prohibidas por ley. Si el tren no da abasto hay que ver de ampliar la infraestructura (con variantes o lo que haga falta), pero no puede ser que estemos teniendo buses haciendo lo que tendrĂa que hacer los trenes. ÂżSe podrĂa ser más derrochador? 



