Número de passatgers al Nit Bus metropolità

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 08/05/2006 19:33

Cahorand ha escrit:No entenc com hi ha nitbusos fins a Vilafranca del Penedès o Pineda de Mar i no n'hi ha fins a Igualada o, com a mínim, fins a Piera. :evil:

És que m'aniria molt bé. 8)
Ni a Manresa, que es el doble de gran que Igualada.



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dilluns 08/05/2006 20:55

aarongilp ha escrit:Hola. Els nocturns de Girona evidentment no són ATM
De Barcelona no. Pero cuando se cree la ATM de Girona no entrará en ella ningún municipio de los dos Empordans, con lo cual supongo yo que las líneas no estarán integradas.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 08/05/2006 22:58

Teoricamente, en la segunda corona St. Feliu de Guíxols, Platja d'Aró y Palamós estarán. Sino, no tendría sentido hacer el consorcio y esa integración tarifaria. Imaginaros que la ATM solo llegase hasta Sta. Maria de Montcada, La Llagosta, Centelles, Montgat, El Papiol y Viladecans...no tendría sentido alguno, verdad? Pues es lo mismo. Y Figueres debería estar en esa segunda corona, o tercera, dependiendo de como se hicieran las cosas.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dimecres 10/05/2006 11:30

aarongilp ha escrit:Teoricamente, en la segunda corona St. Feliu de Guíxols, Platja d'Aró y Palamós estarán. Sino, no tendría sentido hacer el consorcio y esa integración tarifaria. Imaginaros que la ATM solo llegase hasta Sta. Maria de Montcada, La Llagosta, Centelles, Montgat, El Papiol y Viladecans...no tendría sentido alguno, verdad? Pues es lo mismo. Y Figueres debería estar en esa segunda corona, o tercera, dependiendo de como se hicieran las cosas.
Ya han publicado la lista de los 46 municipios que entrarán y son todos los del Gironès, el Pla de l'Estany casi entero y algunos de la Selva, pero ninguno de los Empordans.

Extraído de vilaweb:

"Durant molts mesos s’ha parlat de la creació del consorci que ha de permetre incrementar les freqüències i els serveis relacionats amb el transport públic, però a part de negociacions no s’havia fet cap pas formal per crear-lo. El primer que ho farà és l’Ajuntament de Girona, que dimarts aprovarà els estatuts proposats per la Generalitat. Quan Girona els hagi aprovat, també els hauran d’aprovar els consells del Gironès, el Pla de l’Estany i la Selva. Quan aquests tres organismes hagin pres l’acord de ple, es crearà l’ens, que es podria produir el mes de juny vinent, d’acord amb les previsions que fa la responsable de Mobilitat de Girona, Isabel Salamaña. Això significaria que cap al setembre s’encarregaria el pla de serveis. La posada en funcionament significarà que els usuaris facin transbordaments amb només un tiquet. El consorci estarà presidit pel conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal. Hi haurà dos vicepresidents: l’alcaldessa de Girona, Anna Pagans, i un president dels tres consells comarcals. A part, hi haurà vuit vocals de la Generalitat, i vuit del món local. Cada consell comarcal en designarà dos, i els altres dos seran de Girona i de Salt. Els municipis que formaran part del consorci són Quart, Llagostera, Cassà de la Selva, Sant Andreu Salou, Campllong, Llambilles, Fornells de la Selva, Aiguaviva, Bescanó, Vilablareix, Girona, Sant Gregori, Sarrià de Ter, Sant Martí de Llémena, Canet d’Adri, Sant Julià de Ramis, Celrà, Juià, Sant Martí Vell, Madremanya, Bordils, Sant Joan de Mollet, Cervià, Flaçà, Sant Jordi Desvalls. Viladasens, Banyoles, Camós, Cornellà del Terri, Palol de Revardit, Porqueres, Fontcoberta, Sant Julià del Llor, Amer, la Cellera de Ter, Anglès, Brunyola, Vilobí d’Onyar, Riudellots de la Selva, Caldes de Malavella, Sils, Riudarenes, Santa Coloma de Farners, Vidreres, Maçanet de la Selva i Salt."



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 10/05/2006 16:31

ai carai!...doncs l'han ben cagat...potenciar el transport públic entre la Costa Brava, Girona i Figueres hagués estat la millor opció, posant-hi una tercera corona. És una llàstima que vulguin fer-ho a tan petit terme...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 05/10/2007 11:52

http://www.elperiodico.cat/
-----------------------------------------
El Nitbus augmenta el 30% al Baix Llobregat

D. P
BARCELONA

La zona del Baix Llobregat, una de les menys ateses pel metro, va registrar un notable increment pel que fa a l'ús dels autobusos nocturns. La disminució de la freqüència de pas de 30 a 20 minuts l'abril passat i la creació de noves línies han permès arribar a un creixement de gairebé el 30% al Baix Llobregat. Les línies N-2 i N-9, que comuniquen Barcelona amb Badalona i Santa Coloma, també van experimentar un creixement notable: 15,7% des del mes de gener.

En total, els autobusos nocturns han guanyat en vuit mesos uns 540.000 usuaris. El metro nocturn dels dissabtes no sembla que hagi afectat la utilització dels autobusos. El 80% dels nous usuaris dels Nitbus s'han guanyat a partir de l'abril, quan va comen- çar el metro nocturn sense interrupcions les nits dels dissabtes.

Malgrat això, el metro continua sent la primera opció de transport a les hores punta de l'oci nocturn: entre 2 i 5 de la matinada. Des de la seva posada en funcionament, 1,7 milions de viatgers s'han desplaçat en aquesta franja horària. Segons Transports Metropolitans de Barcelona, la mitjana de validacions és de 22.000 per nit, sense comptar --com és lògic-- la gran quantitat de passatgers que se salten els torniquets.
Les estacions cèntriques com ara Catalunya, Liceu, Drassanes, Jaume I, Universitat i Diagonal són les que més validacions registren, seguides de Marina, Ciutadella i El Maresme-Fòrum, pròximes als centres d'oci.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 05/10/2007 11:56

Per cert, m'he quedat al·lucinat amb això:
wefer ha escrit:Segons Transports Metropolitans de Barcelona, la mitjana de validacions és de 22.000 per nit, sense comptar --com és lògic-- la gran quantitat de passatgers que se salten els torniquets.
:x :o :mort



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/10/2007 12:14

wefer ha escrit:Per cert, m'he quedat al·lucinat amb això:
wefer ha escrit:Segons Transports Metropolitans de Barcelona, la mitjana de validacions és de 22.000 per nit, sense comptar --com és lògic-- la gran quantitat de passatgers que se salten els torniquets.
:x :o :mort
Jo també. I abans de llegir el teu comentari.

A aquest pas, demano que sigui lògic ordir un boicot fiscal a Madrid. Així, molts fins i tot hi sortiríem guanyant.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 06/10/2007 17:32

Suposo que es deuen referir a que lo lògic és no comptar-los, ja que no tenen manera de fer-ho. Per evitar aquesta diferencia entre els usuaris reals i els que validen s'hauria d'instal·lar una cèl·lula fotoelèctrica a cada porta i així comptar els que pujen i els que baixen.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”