Pàgina 120 de 170

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimarts 24/10/2017 22:30
Autor: oscsanchez6
França451 ha escrit:
oscsanchez6 ha escrit:
També ha faltat limitar l'H10 a Plaça de Sants. La meva aposta:
Primavera D50, H2, V19 i V23
Tardor V1, V9, V25, V33 +H18? (s'ha parlat pel fòrum) + H6>O. Setembre, H10 fins Sants

Per cert, algú sap si finalment les línies B20 i B25 cobriran el recorregut que deixa de fer l'H14?
Oscar, lo de la B20 y B25 se hace este trece de noviembre. No se ha mencionado pero es evidente que entra en esta fase. No sé dónde leí que el cambio de recorrido del H14 implica el cambio del B20 y B25.
Als mateixos documents de l'Ajuntament, però no he vist cap confirmació ofical per part de Tusgsal, per això preguntava.
Per cert, "canvi" de recorregut a la línia 13:
Imatge
PD: no tinc ni idea de com afegir imatges i que facin un resize automàtic al tamany del navegador, així que si sabeu com fer-ho em farieu un favor!

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimarts 24/10/2017 23:46
Autor: foronda 141
Doncs jo crec que l'origen/final del 13 tindria que estar lo mes a prop posible de Villarroel/Tamarit per facilitar l'enllaç amb L2 de metro, al igual que las línies 120 i 121.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimecres 25/10/2017 14:25
Autor: m.h.t.
Ja s'estan instal·lant avui els avisos a parades de l'escurçament de la 42 a Concili de Trento (Besòs-Verneda). Al mapa de l'avís apareix el nou recorregut de les B20 i B25 tal i com està al mapa proposta. Encara no està penjat al web.

Per tant, es confirma aquest recorregut per les línies de TUSGSAL pel 13 de novembre. ;) ;)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 26/10/2017 12:07
Autor: Sanato
La Vanguardia confirma avui la creació del carril bus "contra direcció" a Travessera de Gràcia per al D40.

M'estranya pq ni he vist encara cap senyal d'obra, ni tant sols prohibició d'estacionament

En tot cas, vaticino pollastres circulatoris a la cruilla de Trav. amb Santaló i Casanova

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 26/10/2017 12:14
Autor: Sanato
França451 ha escrit:Fijémonos en este comentario. Carrilet es un acceso importante a l'Hospitalet... ¿Para quién? Para ti o para todos?
Por Carrilet pasan unos cuantos miles de vehículos al día, junto con C/Collblanc y Gran Via son las únicas vías de alta capacidad que comunican la 1a. y la 2a. ciudades del país. Por eso no hay ningún bus de la NXB que las una fuera de estos ejes

O sea: Para todos. Por mí como si cortan la gran via o dejan pasar cuatro bicicletas en cada cruce

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 26/10/2017 14:33
Autor: m.h.t.
Ja tenim presentació oficial de la nova fase: https://www.slideshare.net/mobile/TMB_B ... la-fase-51

Enlloc s'expliquen els canvis de les línies B20 i B25 de TUSGSAL. El món no comença i acaba a TMB.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 26/10/2017 17:22
Autor: iFercat
m.h.t. ha escrit:Ja tenim presentació oficial de la nova fase: https://www.slideshare.net/mobile/TMB_B ... la-fase-51

Enlloc s'expliquen els canvis de les línies B20 i B25 de TUSGSAL. El món no comença i acaba a TMB.
Home bàsicament perquè la nova xarxa i la presentació es de TMB

Van massa a la seva

Publicat: Dijous 26/10/2017 17:50
Autor: Guigui
En un sistema de transport públic que aposta teòricament per la intermodalitat i la integració, no pots fer com si estiguessis dins una bombolla i no hi hagués vida fora.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 26/10/2017 22:09
Autor: sag470
A la fi, milloren l'intercanvi de Lesseps, fent passar la H6 per la plaça:
https://www.tmb.cat/documents/100914/0/ ... esseps.pdf

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dijous 26/10/2017 23:27
Autor: Miquel
sag470 ha escrit:A la fi, milloren l'intercanvi de Lesseps, fent passar la H6 per la plaça:
https://www.tmb.cat/documents/100914/0/ ... esseps.pdf
M'agrada això que la parada sigui al mig de la calçada :roll:

Una bona notícia en favor del l'enllaç, aquest cop perdre uns minutets si que era necessari per no passar de llarg per un punt de connexió. Ara bé, patètic que hagin trigat el que han trigat.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Divendres 27/10/2017 19:12
Autor: França451
https://www.tmb.cat/ca/-/avis-2017-nova ... us-nxb-V29

Si véis, han colgado ya las cuatro nuevas líneas y se puede ver TODO. Listado, áreas d'Intercanvi, tiretas, etc.

Aquí tenemos entre otras cosas los horarios y los intercambiadores.
Virrei amat: Que alguien me explique ese galimatías, por favor.
La gili****z de Pedro IV: Como se han dado cuenta de que había que abrir Treball para hacer subir al H14 por allí, lo mandan por Josep Plà, y en vez de ser listos y hacerlo parar con el V29 en la misma parada te hacen parar en Cristóbal de Moura y caminar... Zoquetes no, son lo siguiente!!!!!! :emprenyat :emprenyat :emprenyat

El maravilloso enlace de Provençals, en vez de poner dos paradas del H12, te plantan una justo en todo el medio de las tres manzanas y te hacen darte un tour por el centro de Sant Martí. Preciosísimo. Te facilitan la vida en Lesseps para meterte esto... :llengua :llengua :llengua
https://www.tmb.cat/documents/100914/0/ ... 4f9a643182

Sant Martí: el único enllace que está en condiciones.

Ojito con los horarios.

Sortides de Diagonal Mar:

Feiners: de 5.15 a 7.00 h, cada 11 min; de 7.00 a 21.00 h, cada 8 min, i de 21.00 a 22.45 h, cada 12-15 min.
Dissabtes: de 6.15 a 9.00 h, cada 16-17 min; de 9.00 a 21.00 h, cada 11 min, i de 21.00 a 22.15 h, cada 15 min.
Festius: 6.45, 7.15 i 7.43 h; de 7.43 a 9.00 h, cada 17 min; de 9.00 a 21.00 h, cada 16 min; 21.03, 21.21, 21.45 i 22.15 h.

Sortides de Roquetes:

Feiners: de 5.00 a 6.27 h, cada 11 min; de 6.27 a 21.00 h, cada 8 min, i de 21.00 a 22.30 h, cada 12-15 min.
Dissabtes: de 5.30 a 7.47 h, cada 14-17 min; de 7.47 a 21.00 h, cada 11 min, i de 21.00 a 22.30 h, cada 20 min.
Festius: 6.00, 6.27 i 6.54 h; de 6.54 a 21.00 h, cada 16 min; 21.25, 21.55 i 22.30 h.

No están nada mal, la verdad.

Se puede ver mucho más...

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dissabte 28/10/2017 0:39
Autor: Sanato
Des del desconeixement absolut d'aquella zona, algú podria explicar-me la volta que fa el V31 per Via Trajana?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dissabte 28/10/2017 1:39
Autor: foronda 141
Des del desconeixement absolut d'aquella zona, algú podria explicar-me la volta que fa el V31 per Via Trajana?
La volta que fa per Via Trajana, al igual que fa ara la 36 es per donar servei a las cotxeres del Triangle, i a algunas industrias de la zona.

Hi havia un pont que conectaba el final del carrer Prim amb Sant Andreu a prop de Onze de Setembre, per on anava el 36. Aquest pont va ser enderrocat per les obres de l'Estació de la Sagrera, lo que va obligar a fer l'absurda volta per Santander, el nou pont del Treball Digne i Segre.

Quan s'acabin las obres de La Sagrera (si es que algun dia s'acaben) està previst que recuperi l'antic traçat recte que feia abans.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dissabte 28/10/2017 10:58
Autor: oscsanchez6
Ja hi ha parades amb les enganxines de la V31 i els horaris col·locats.
Vaig veure-ho quan anava en H8 a La Maquinista.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Diumenge 29/10/2017 11:06
Autor: TramviaBlau
Avui están pintant carrils bus de pujada i baixada a l' avinguda Pedralbes per la V5. En molts trams nomes ha quedat un carril de cotxes per sentit.Amb el transit d' aquesta avinguda pels matins em sembla que seran carrils de paper mullat i que com passa a l' avinguda d' Esplugues, a les hores de mes transit el bus es trobi que els utilitza tothom. Per quan un blindatge dels carrils bus minim com els dels carril bici?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 30/10/2017 16:35
Autor: França451
TramviaBlau ha escrit:Avui están pintant carrils bus de pujada i baixada a l' avinguda Pedralbes per la V5. En molts trams nomes ha quedat un carril de cotxes per sentit.Amb el transit d' aquesta avinguda pels matins em sembla que seran carrils de paper mullat i que com passa a l' avinguda d' Esplugues, a les hores de mes transit el bus es trobi que els utilitza tothom. Per quan un blindatge dels carrils bus minim com els dels carril bici?
Sanato ha escrit:A tot això, aquest matí ha aparegut aquest avís al pont de la Gran Via que uneix Av. Carrilet amb c/ Química (venint en sentit muntanya):

Direcció prohibida a partir del 5/11... Com que s'han adonat que no hi podia girar el V5 venint des del lateral de Gran Via sentit Llobregat, doncs tallem el pas als que pugen i que es busquin la vida. Mort el gos, morta la ràbia
Aquí tienes la respuesta a tu pregunta: Previo control de varios controladores que se endosen un puñado de multas una semanita a quien se meta al carril bus, y luego se dice que hay muchos coches que lo invaden, llega el ayuntamiento y le corta el tráfico al coche privado por es avenida, y que se busquen la vida...
:bleah :bleah :bleah Muerto el perro, se acabó la rabia :D :D :D

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dilluns 30/10/2017 19:34
Autor: albert28
TramviaBlau ha escrit:Avui están pintant carrils bus de pujada i baixada a l' avinguda Pedralbes per la V5. En molts trams nomes ha quedat un carril de cotxes per sentit.Amb el transit d' aquesta avinguda pels matins em sembla que seran carrils de paper mullat i que com passa a l' avinguda d' Esplugues, a les hores de mes transit el bus es trobi que els utilitza tothom. Per quan un blindatge dels carrils bus minim com els dels carril bici?
M'ha semblat veure que a partir del dia 2/11 no es pot aparcar a Travessera Gràcia (a partir de Balmes) al costat muntanya, suposu per pintar la nova línia del bus.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimarts 31/10/2017 21:58
Autor: Granolleri
m.h.t. ha escrit:Som molts els que agafem l'H10 entre l'Eixample/St. Martí i St. Adrià/Badalona com a alternativa al saturat metro. Per posar-te un exemple proper a tu, és com si treiessim les línies Barcelona-Granollers de Sagalés perquè ja n'hi ha tren. Però, està saturat i no cobreix tant àmbit com el bus.
Tant se val que estigui saturat o no. Mentre l'AMB tanca línies al Vallès Occidental sense alternativa de transport, el que no pot fer és mantenir línies d'autobús que se solapen a línies de metro. I els recursos públics són limitats, i s'han de prioritzar en donar servei a tot el territori, que per això paguem tots els mateixos impostos... ho sento, però mai entendré que en alguns llocs hi hagi més d'una línia per fer el mateix recorregut, i en d'altres no hi hagi res. Repeteixo: res.

I sí, és absurd que existeixi la línia Barcelona-Granollers d'autobús, quan ja tenim el tren. I si està saturat, el que cal és millorar l'oferta ferroviària, i si cal fer obres es fan... mentrestant, per anar a llocs sense tren, una oferta raquítica d'autobús. Com s'entén?

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimecres 01/11/2017 13:09
Autor: Ecomobisostrans
Sanato ha escrit:A tot això, aquest matí ha aparegut aquest avís al pont de la Gran Via que uneix Av. Carrilet amb c/ Química (venint en sentit muntanya):

Imatge
(perdó pel contrallum, que no es veu massa)

Direcció prohibida a partir del 5/11... Com que s'han adonat que no hi podia girar el V5 venint des del lateral de Gran Via sentit Llobregat, doncs tallem el pas als que pugen i que es busquin la vida. Mort el gos, morta la ràbia
Aquest tall apenes afecta, doncs girant per allà només pots anar al C/Badal (on hi pots haver accedit més ràpid des de Pl.Cerdà) o a la Ciutat de la Justícia (on s'hi accedeix també des d'abans de la pl.Cerdà), i venint des de Mare de Deu de Port tampoc costa res sortir a Pg.Zona Franca i Pl.Cerdà.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Publicat: Dimecres 01/11/2017 19:34
Autor: Adrià Grande
Per cert. Avui he passat i he vist que a Sepúlveda-Viladomat paren també l'H12 i el 50.