Baixbus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Re: Baixbus

Entrada Autor: sag470 » Dilluns 27/03/2023 9:51

albert28 ha escrit:
Dilluns 09/05/2022 9:18
m.h.t. ha escrit:
Dijous 30/12/2021 16:35
Resolt el recurs, torna a sortir a concurs la concessió de Rosanbus:

Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat i altres municipis. (905542/21)

https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 7&lawType=

El principal canvi respecte els plecs inicials: desapareix la L17 (Av. Carrilet - St. Joan de Déu). Per tant, aquesta suposada línia ja no es crearà.

La resta de novetats, ja explicades abans, es mantenen.
Doncs sembla torna a estar el concurs suspès, per ara en quan al termini d'entrega d'ofertes segons indica aqui

Ja és el segon concurs que treuen de Rosanbus que se suspen el procés? El actual concurs quantes pròrrogues té ja? Que s'espera es retrasi 1 any més?

Aqui veig una noticia sobre el tema
El concurs tira endavant i la licitació està entre Avanza, Monbus, Sarbus, Transvia, Rosanbus i Alsa.
https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /200020248



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 20/04/2023 21:47

A partir del dilluns 24 d’abril, a les 7 h del matí, començarà a funcionar el bus llançadora que connectarà l’hospital de Bellvitge, la nova línia L22.

El seu recorregut començarà al CAP Ramona Via, interconnectat també amb l’estació de Les Moreres de la Línia L9 del metro, recorrerà l’avinguda de la Verge de Montserrat fins l’avinguda del Remolar. Allà s’enfilarà cap a també l’estació de Rodalies i El Prat Estació de la L9, i sortirà de la ciutat per l’avinguda d’Anselm Clavé. També tindrà una parada a les cotxeres de TMB, l’hospital oncològic i l’accés principal de l’hospital i urgències. El servei de connexió directe amb l’hospital de referència de la ciutat acabarà a les 15 h i la freqüència de pas és d’una hora. En sentit contrari, la línia començarà a les 7:30 h i també tindrà una freqüència de pas d’una hora.

https://www.baixbus.cat/ca/comunicacio/ ... -del-24423



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 07/06/2023 19:25

[ÚLTIMA HORA] Sarbus s'adjudicaria, a hores d'ara, el servei urbà de L'Hospitalet i El Prat

El grup vallesà Moventis ha presentat l'oferta més econòmica, per davant de la competència. També una bona proposta tècnica (segona, rere Rosanbus).

https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /200073423


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 22/06/2023 18:18

https://www.elperiodico.com/es/hospital ... a-88502836

Adiós a la histórica Rosanbus
Moventia gestionará los autobuses de L'Hospitalet si justifica una oferta anormalmente baja
El concurso público vislumbra su resolución tras años inmerso en recursos y protestas


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 22/06/2023 21:32

Doncs si. Rosanbus no continuarà a l'Hospitalet. La guanyadora del concurs ha sigut Marfina, la qual ha de justificar-se, i després seria Alsa si descalifiquen Marfina.

MARFINA BUS, S.A: 98,1
NEX CONTINENTAL HOLDINGS, S.L.U: 78,4
UTE URBANO HOSPITALET 2023 (ALCALABUS, S.L. 50% - AUTOBUSES URBANOS DE LUGO, S.A.U. 25% - CASTROMIL, S.A.U. 25%): 69,2
UTE TRANSVIA (FERNANBUS S.A: 90% - URBANOS DE TORRENT 2011 SL: 10%): 61,6
ROSANBUS,SL: 61,5
AVANZA MOVILIDAD INTEGRAL, S.L: 43,3



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2157

Entrada Autor: albert28 » Divendres 23/06/2023 12:53

sag470 ha escrit:
Dijous 22/06/2023 21:32
Doncs si. Rosanbus no continuarà a l'Hospitalet. La guanyadora del concurs ha sigut Marfina, la qual ha de justificar-se, i després seria Alsa si descalifiquen Marfina.

MARFINA BUS, S.A: 98,1
NEX CONTINENTAL HOLDINGS, S.L.U: 78,4
UTE URBANO HOSPITALET 2023 (ALCALABUS, S.L. 50% - AUTOBUSES URBANOS DE LUGO, S.A.U. 25% - CASTROMIL, S.A.U. 25%): 69,2
UTE TRANSVIA (FERNANBUS S.A: 90% - URBANOS DE TORRENT 2011 SL: 10%): 61,6
ROSANBUS,SL: 61,5
AVANZA MOVILIDAD INTEGRAL, S.L: 43,3
Aleshores en uns mesos tindrém sarau per Hospitalet, si han de justificar preus a la baixa... ja sabem qui ho pagarà.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 29/06/2023 20:23

Rosanbus operarà el servei substitutori de FGC entre Gornal i Av.Carrilet del 12 al 20 d'agost i entre Sant Boi i pl.Espanya entre 8 de julio i 3 de setembre.
https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /200088278



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 02/10/2023 18:42

L'AMB adjudica el servei a Moventis

https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /200142279

L'adés gegant Baixbus queda reduït a una sola línia, la 902 (Gavà-Begues). :| Vejam si la mantenen en solitari o la venen a d'altri. :roll:


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2157

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 06/04/2024 0:10

Aquest cap de setmana la 902 operada per Plana. Potser una prova per a assumir el servei després que Rosanbus deixa de operar les de Hospitalet.

https://www.begues.cat/actualitat/notic ... s-902.html



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2157

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 09/04/2024 11:42

Baixbus deixarà d’operar la línia d’autobús 902 i transferirà el servei a un nou operador
Dimarts, 9 d'abril de 2024 a les 09:00
En els propers dies tindrà lloc la transmissió del servei a una nova empresa operadora. Mentre no es completi aquest procés, la Generalitat de Catalunya garantirà el servei de transport mitjançant altres operadors.

L’empresa Rosanbus, actual concessionària de la línia de transport urbà 902 que uneix Begues amb Gavà, Barcelona i Olesa de Bonesvalls, ha comunicat a la Generalitat de Catalunya (administració titular de la línia) que està procedint al seu tancament empresarial. Això comporta la transmissió de les seves concessions de servei públic a una altra empresa de transports, operació que ha de comptar amb el vist-i-plau de la Generalitat.

[...]
Arribats a aquest punt, Rosanbus ha anunciat també el seu tancament empresarial i actualment està tancant les negociacions per a la transmissió de la línia 902 a un nou operador definitiu. S’espera que l’operació es pugui tancar en els propers dies, però mentre no es completi, Rosanbus es troba en una situació de manca de disponibilitat de personal i recursos que limita la seva capacitat per prestar el servei complet.

[...]
Garantir el servei en tot moment

Davant d’aquesta situació, l’Ajuntament de Begues ha manifestat a la Direcció General de Transports i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya la necessitat de garantir en tot moment la prestació del servei a la ciutadania i completar el procés de transmissió amb la màxima celeritat, per tal d’evitar una sensació de provisionalitat que acabi generant una falta de qualitat en el servei.

En aquest sentit, la Generalitat s’ha compromès en tot moment a garantir el servei dins dels horaris i condicions pactats amb els menors perjudicis a les persones usuàries. Prova d’això ha estat aquest cap de setmana, quan davant de la manca de disponibilitat de Rosanbus, la Generalitat va contractar pel servei d’urgència l’empresa Plana per a cobrir el servei.

Davant d’aquest fet, les persones usuàries de la línia poden trobar-se en els propers dies que, en funció de la franja horària, el servei estigui cobert per Rosanbus o, de forma alterna, per altres operadors, com es el cas d’aquest dimarts a la tarda, quan s’alternaran els autobusos habituals de Baixbus amb autocars de l’empresa HIFE. Operi qui operi el servei, els autobusos aniran sempre identificats amb el codi 902 de la línia.

També es pot donar el cas que, en funció del vehicle que cobreix la línia, aquest no disposi de sistemes de validació de bitllets. En aquest cas, les persones usuàries podran fer ús del servei sense haver de validar la targeta de viatges, sense que això suposi cap pèrdua de les garanties i assegurances que implica estar en possessió d’un bitllet de transport.

Conscients de les possibles molèsties que, en determinats moments, aquesta situació pugui generar, es demana comprensió a les persones usuàries durant aquests dies. Tant l’Ajuntament de Begues com la Generalitat confien que la situació es perllongui tan sols uns dies i que la transmissió total de la línia sigui efectiva de forma imminent, iniciant-se una nova etapa de gestió definitiva per part del nou operador.
https://www.begues.cat/actualitat/notic ... rador.html






Tindria sentit traspasar aquesta línia a qualsevol de les 3 companyies del Baix Llobregat/Hospitalet, tot i que Avanza o Monbus seríen les mes idònies que Moventis.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”