Propostes de bus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Propostes de bus

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 26/02/2018 1:20

La qüestió es que Mont Roig té bus urbà però no connecta amb la renfe.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 12/04/2018 15:35

En relació a la nova línia e33 de la xarxa AMB Exprés, he de dir que no li veig gaire futur. Explico aquí la meva proposta per la relació Tiana-Montgat-Can Ruti.

El que hauria fet jo és fer una línia, no sé si metrobús o exprés però que circulés tots els dies, i hagués fet que la línia sortís des de l'estació de Rodalies de Montgat, pugés fins a Edith Llaurador, sortís de Tiana pel camí dels Francesos, i pugés a Can Ruti pel lateral de la B-20 i la carretera de Can Ruti. Així, s'aconsegueix una connexió més directa entre Montgat (i l'estació de Rodalies), Tiana i Can Ruti. De retruc, es reforçaria la relació entre aquests municipis. De material, podria portar dos torns amb midibusos.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 13/04/2018 23:07

Adolescent barceloní ha escrit:En relació a la nova línia e33 de la xarxa AMB Exprés, he de dir que no li veig gaire futur. Explico aquí la meva proposta per la relació Tiana-Montgat-Can Ruti.

El que hauria fet jo és fer una línia, no sé si metrobús o exprés però que circulés tots els dies, i hagués fet que la línia sortís des de l'estació de Rodalies de Montgat, pugés fins a Edith Llaurador, sortís de Tiana pel camí dels Francesos, i pugés a Can Ruti pel lateral de la B-20 i la carretera de Can Ruti. Així, s'aconsegueix una connexió més directa entre Montgat (i l'estació de Rodalies), Tiana i Can Ruti. De retruc, es reforçaria la relació entre aquests municipis. De material, podria portar dos torns amb midibusos.
Juanjo, te lo afino un poco más, aunque a más de uno le parezca una vuelta absurda:
Primero, hazla línea fija, nada de demandas ni leches. Sácala mejor del Polideportivo, y o bien baja hasta Edith Llaurdador o va por donde la ermita, bajando a la urbanización Can Gaietá, por donde va la B35. De aquí que recorra unos pocos metros que le faltan para entrar en La Virreina (sé que hay un camino, si está sin asfaltar que lo asfalten), baja a Montgat Nord, se mete por donde va la B34, pasa a estación Rodalies de Montgat y de ahí a la ruta que propones. Hubiera estado bien hacerla pasar por Mas Ram, pero con conectar Can Gaietá con la Virreina ya tenemos trabajo ahí.

Claró que hace falta que también conecte puntos importantes de Montgat pero el problema de todo Tugsal, señores es Tiana: sus barrios están inconexos unos con otros, hay puntos sin bus y lo de la Virreina completamente aislada y sólo conectada con la Pla de Montgat es directamente deleznable. Y esta es una buena oportunidad para que Tiana tenga un servicio de bus en condiciones, no la M30 por un lado y las otras por el otro y que se quede esa urbanización por ahí perdida sin conexión con el resto del pueblo.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 24/04/2018 14:28

Para las líneas que emplean midibuses y que tienen bastante demanda, se le podría acoplar un trailer detrás, haciendo una pequeña composición articulada. El modelo es el Göppel Midi Train. Buena idea? Se podría usar en líneas de TUSGSAL como la B1, la B20 o la B23.



ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dimarts 24/04/2018 15:17

França451 ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:En relació a la nova línia e33 de la xarxa AMB Exprés, he de dir que no li veig gaire futur. Explico aquí la meva proposta per la relació Tiana-Montgat-Can Ruti.

El que hauria fet jo és fer una línia, no sé si metrobús o exprés però que circulés tots els dies, i hagués fet que la línia sortís des de l'estació de Rodalies de Montgat, pugés fins a Edith Llaurador, sortís de Tiana pel camí dels Francesos, i pugés a Can Ruti pel lateral de la B-20 i la carretera de Can Ruti. Així, s'aconsegueix una connexió més directa entre Montgat (i l'estació de Rodalies), Tiana i Can Ruti. De retruc, es reforçaria la relació entre aquests municipis. De material, podria portar dos torns amb midibusos.
Juanjo, te lo afino un poco más, aunque a más de uno le parezca una vuelta absurda:
Primero, hazla línea fija, nada de demandas ni leches. Sácala mejor del Polideportivo, y o bien baja hasta Edith Llaurdador o va por donde la ermita, bajando a la urbanización Can Gaietá, por donde va la B35. De aquí que recorra unos pocos metros que le faltan para entrar en La Virreina (sé que hay un camino, si está sin asfaltar que lo asfalten), baja a Montgat Nord, se mete por donde va la B34, pasa a estación Rodalies de Montgat y de ahí a la ruta que propones. Hubiera estado bien hacerla pasar por Mas Ram, pero con conectar Can Gaietá con la Virreina ya tenemos trabajo ahí.

Claró que hace falta que también conecte puntos importantes de Montgat pero el problema de todo Tugsal, señores es Tiana: sus barrios están inconexos unos con otros, hay puntos sin bus y lo de la Virreina completamente aislada y sólo conectada con la Pla de Montgat es directamente deleznable. Y esta es una buena oportunidad para que Tiana tenga un servicio de bus en condiciones, no la M30 por un lado y las otras por el otro y que se quede esa urbanización por ahí perdida sin conexión con el resto del pueblo.
Señores, aunque no os parezca los servicios a demanda funcionan. En Sant Cugat se creó la línea Can Barata-Volpelleres-Can Mates y al dia aproximadamente siempre hace unos 10 viajes, 20 los jueves al haber mercadillo. El problema que tiene la E33 és que son salidas establecidas y solo por la mañana, y también el hecho de llamar, el servicio de Can Barata también va con una app y és más cómodo. Para una línea de nueva creación que la demanda se estima baja me parece un buen sistema el "a demanda", si se viera que hay muchisima demanda se podría establecer como línea normal.



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 24/04/2018 17:11

Renfe445 ha escrit:Para las líneas que emplean midibuses y que tienen bastante demanda, se le podría acoplar un trailer detrás, haciendo una pequeña composición articulada. El modelo es el Göppel Midi Train. Buena idea? Se podría usar en líneas de TUSGSAL como la B1, la B20 o la B23.
A München vaig vore que a una línia alternaven autobusos articulats amb els d'aquest tipus. Curiosa solució.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 27/05/2018 21:26

Una nova proposta de millora de la 136. Manté el recorregut, modificant el tram de Llull/Pujades per Cristofor de Moura, Bilbao, Taulat i av.Icària.
Podria anar amb 6 cotxes cada 15 min, 3 més que ara. Aquests 3 cotxes podrien venir de retallar la V27 al poliesportiu Mar Bella.

Aspectes destacats:
- Evita realitzar el mateix trajecte que el metro.
- S'apropa al CAPs de Ramón Turró i Poblenou.
- S'apropa al mercat del Poblenou.
Fitxers adjunts
136.png
136 modificada
136.png (109.81 KiB) Visualitzat 15333 cops
sag470 l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/05/2018 21:41, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 27/05/2018 21:33

Jo crec que la idea en sí es bona, però no es suposa que aquest bus serveix com a reforç de la L4???
Salutacions


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 27/05/2018 21:43

La L4 no va saturada en aquest tram. El 136 principalment hi és per conectar Verneda, Besos i Poblenou amb l'Hospital del Mar, com feia la 36, perque el metro deixa lluny de l'hospital.



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Diumenge 27/05/2018 22:01

I deixa sense servei la zona Llull/Prim, actualment molt mal comunicada ja que només disposa de la B20 cada 20 minuts, a mes de perdre la comunicació amb l'Hospital de Mar.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 14/10/2018 11:53

Creieu que els horaris de pas de la L74 i L75 han de tenir més horaris de pas?

Sóc de Sant Boi i agafar un bus per anar a Cornellà és un miracle... Els dies feiners tenen les dues línies, una freqüència de 30 min, i 60-50 min als festius... penso que per dos municipis que tenen el nombre d'habitants similars (Cornellà té més habitants), i a més on hi ha mobilitat per aquests dos municipis, la freqüència es poca, ja que sembla freqüència de poble. Crec que haurien de fer com els horaris de pas de la L78, busos amb freqüències als dies feiners de 20 min, i 40-30 als festius.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 201
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Eduardo » Diumenge 14/10/2018 12:32

Carlos González ha escrit:Creieu que els horaris de pas de la L74 i L75 han de tenir més horaris de pas?

Sóc de Sant Boi i agafar un bus per anar a Cornellà és un miracle... Els dies feiners tenen les dues línies, una freqüència de 30 min, i 60-50 min als festius... penso que per dos municipis que tenen el nombre d'habitants similars (Cornellà té més habitants), i a més on hi ha mobilitat per aquests dos municipis, la freqüència es poca, ja que sembla freqüència de poble. Crec que haurien de fer com els horaris de pas de la L78, busos amb freqüències als dies feiners de 20 min, i 40-30 als festius.
Desde luego que sí desde mobilitat Sant Boi se nos dijo que se haría un estudio urgente de mobilidad entre Sant Boi y Cornellà pero como suele pasar casi siempre estas cosas se quedan en agua de borrrajas.
Según sus últimos estudios entre Sant Boi y Cornellà hay una frecuencia entre las 2 lineas de a 15 minutos Además le sumas la linea L79 que como ya debes de saber efectua una parada en las Aguas de Cornellà, aunque ésta parada queda muy apartada de los centros de mobilidad de la citada problación.
Hoy festivo la mobilidad entre mi barrio "Zona Pl. Catalunya-Vinyets hacia Barcelona es muy limitada y es la siguiente:
L70-72 cada 25 minutos a Barcelona Pl. Espanya
L74 a los 30 minutos de cada hora a centro de mobilidad de Cornella( Metro Linea 5-Trambaix-Renfe-TMB)
L75 A los 00 minutos de cada hora por FGC St. Boi, también a los centros de mobilidad de Cornellà pero con un recorrido por St. Boi mas limitado en relación a su hermana L74.

SB1 cada 45 minutos a estación FGC y Linea 8 a Hospitalet- Barcelona(Pl. Espanya).
L79 sin servicio festivos.
Veremos en los proximos meses si nos sorprenden con algo nuevo o seguimos a si para el resto de los siglos :emprenyat



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 05/11/2018 20:04

Fa temps que em ronda pel cap la idea d'una línia entre Horta i Sant Andreu - la Maquinista, però he cregut convenient allargar-la per una banda fins a la Vall d'Hebron, complementant (o substituïnt) la línia 185 en aquest tram, i per l'altra banda he cregut que és bona idea allargar-la, almenys, fins a l'hospital Esperit Sant, tot i que a la proposta faig arribar aquesta línia fins a l'estació de Sant Adrià.

Aquesta línia connectaria entre sí els hospitals de la Vall d'Hebron i de l'Esperit Sant, a més de servir a diversos CAP i CUAP. També serviria i connectaria els barris per on passa amb diversos mercats i eixos comercials, així com amb un centre comercial i dos grans magatzems. Quant a llocs d'interès, n'he comptabilitzat gairebé una vintena, però segur que me n'he deixat algun(s).

Pel que fa a connexions amb la xarxa ferroviària, aquesta línia enllaçaria amb la L1 a Fabra i Puig i a Sant Andreu; amb la L2 a Artigues-Sant Adrià; amb la L3 a Vall d'Hebron; amb la L5 a Vall d'Hebron, Horta, Vilapicina i Virrei Amat; amb la L9/L10 a Bon Pastor; amb Rodalies a Sant Andreu Arenal, Sant Andreu Comtal i Estació de Sant Adrià; i amb el tramvia a Encants de Sant Adrià, Sant Joan Baptista i Estació de Sant Adrià.

No he sabut com solucionar el gir des del passeig Fabra i Puig cap al carrer Cartellà, aquesta he trobat que és la millor opció quant a amplada de carrers i això.

Plànol de la línia, amb els principals punts que connecta:
https://drive.google.com/open?id=1a1MT4 ... sp=sharing


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 06/11/2018 12:57

Adolescent barceloní ha escrit:
No he sabut com solucionar el gir des del passeig Fabra i Puig cap al carrer Cartellà, aquesta he trobat que és la millor opció quant a amplada de carrers i això.

Plànol de la línia, amb els principals punts que connecta:
https://drive.google.com/open?id=1a1MT4 ... sp=sharing
Ese giro lo hace el H2. Visto que vienes del otro lado, evidentemente llevarlo hasta arriba y hacerlo bajar era la mejor opción.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 08/12/2018 12:53

Vull fer una proposta, bueno... no és ben bé una proposta, és una queixa...

El cas és que hi ha un problema al meu municipi, i no ho dic perquè només tingui un servei ferroviari, tampóc demano que es faci ara un nou servei, i s'entén que una línia metropolitana (tot i que tenim la L8) no pugui arribar allà per x motius. I també una putada que el TRAMBaix no hagués arribat mai per Sant Boi, però el que demano és que es millori les connexions que Sant Boi té actualment per bus, i no són precisament poques i tècnicament no estém tan mal comunicats, però cal millorar molt, precisament per els busos llançadores de Cornellà i Sant Boi.

Jo com a santboià, agafar un L74 i L75 és tenir sort, precisament calen més freqüències de pas que no que siguin els serveis feiners de 30 minuts i els festius 60 minuts. I és ridícul, apart de que aquests dos municipis tenen molta mobilitat, poden ser si tinguessin més freqüències de pas un altre transport potent al ferrocarril, en cas que aquest hi hagi problemes com els que va haver-hi, i precisament en dies de festa. :cop :cop :cop

Sense comptar la L77, i la resta de línies que passen per el Carrefour... al nucli de Sant Boi i el Prat hi passa la L78, i aquesta té freqüència de 20 minuts als dies feiners i 30 als festius!!!
En canvi les dues línies de bus que conecten amb tots dos centres dels municipis més poblats del Baix Llobregat, tenen freqüències de poble. :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Els busos L74 i L75 precisament haurien de tenir 15 o 20 min de freqüències de pas, i els festius 30 min o 45 min


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Eduardo
N6
N6
Entrades: 201
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Eduardo » Diumenge 09/12/2018 11:53

Carlos González ha escrit:Vull fer una proposta, bueno... no és ben bé una proposta, és una queixa...

El cas és que hi ha un problema al meu municipi, i no ho dic perquè només tingui un servei ferroviari, tampóc demano que es faci ara un nou servei, i s'entén que una línia metropolitana (tot i que tenim la L8) no pugui arribar allà per x motius. I també una putada que el TRAMBaix no hagués arribat mai per Sant Boi, però el que demano és que es millori les connexions que Sant Boi té actualment per bus, i no són precisament poques i tècnicament no estém tan mal comunicats, però cal millorar molt, precisament per els busos llançadores de Cornellà i Sant Boi.

Jo com a santboià, agafar un L74 i L75 és tenir sort, precisament calen més freqüències de pas que no que siguin els serveis feiners de 30 minuts i els festius 60 minuts. I és ridícul, apart de que aquests dos municipis tenen molta mobilitat, poden ser si tinguessin més freqüències de pas un altre transport potent al ferrocarril, en cas que aquest hi hagi problemes com els que va haver-hi, i precisament en dies de festa. :cop :cop :cop

Sense comptar la L77, i la resta de línies que passen per el Carrefour... al nucli de Sant Boi i el Prat hi passa la L78, i aquesta té freqüència de 20 minuts als dies feiners i 30 als festius!!!
En canvi les dues línies de bus que conecten amb tots dos centres dels municipis més poblats del Baix Llobregat, tenen freqüències de poble. :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Els busos L74 i L75 precisament haurien de tenir 15 o 20 min de freqüències de pas, i els festius 30 min o 45 min
Tambien para ir a Cornellá si te mueves por la zona de Pl. Catalunya y zona baja del barri Vinyets-Molinou se dispone de las lineas L82-85 que los fines de semana tienen una frecuencia combinada de a 20 mimnutos. La linea L85 tiene por Cornellá un recorrido muy similar a la L75 de Sant Boi mientras de la L82 te puede ir bien para la Zona baja de Cornellá. Uno de los puntos de parada de éstas dos lineas la tienes en Carretera comarcal 245 al cruce con la calle Sant Joan Bosco que en algo mas de 5 minutos a pie se puede acceder al centro comercial de St. Boi(Pl. Catalunya).También hay otras paradas a la altura de calle Jaume Balmes y Ronda de Sant Ramón para los vecinos de Casablanca donde se puede enlazar con la linea SB1 y poder trasladarte a cualquier barrio de Sant Boi.
Por otro lado como indicas en tus últimos párrafos se dispone de la linea L77 para la Zona del Barri Antic de St.Boi(fgc) y zonas próximas a Pl. Catalunya. Esta linea tiene una oferta plana de 5,30 de la mañana a 23,30 de la noche de a 30 minutos para todos los días del año.
La linea L77 dispone de 5 paradas en el municipio de Cornella, dos de la cuales éstan por la Zona Eroski desde donde se puede acceder a metro L5 Tram y Rodalias, Además de poder enlazar con las lineas de TMB 94 y 95 con las que se puede acceder a cualquier barrio de la población.
Otra alternativa para los días laborables y sabados es la linea L79 con una única parada en el municipio de Cornellá a la altura de las Aguas-cruce Cuatro Caminos donde caminando unos 5 minutos tambien se puede enlazar con Tram y las lineas urbanas del municipio 94 y 95 de TMB.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 09/12/2018 12:20

El otro día me fui a visitar Cornellà y me fijé en la entrada a la estación de tranvía y metro que hay unas pantallas propiedad de la A.M.B. donde van indicando el tiempo de espera de los autobuses en diferentes paradas alrededor del entorno (creo que eran como cuatro, mostrándolas una a una durante varios segundos). Por qué no se implementa esto en todos los lados, es un grandísimo invento!! Se podría perfeccionar la idea, también colocando las próximas salidas de metro, renfe y tranvía.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 09/12/2018 14:02

Renfe445 ha escrit:El otro día me fui a visitar Cornellà y me fijé en la entrada a la estación de tranvía y metro que hay unas pantallas propiedad de la A.M.B. donde van indicando el tiempo de espera de los autobuses en diferentes paradas alrededor del entorno (creo que eran como cuatro, mostrándolas una a una durante varios segundos). Por qué no se implementa esto en todos los lados, es un grandísimo invento!! Se podría perfeccionar la idea, también colocando las próximas salidas de metro, renfe y tranvía.
St Joan, St Feliu, Hospitalet también lo tienen.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Diumenge 09/12/2018 23:44

albert28 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:El otro día me fui a visitar Cornellà y me fijé en la entrada a la estación de tranvía y metro que hay unas pantallas propiedad de la A.M.B. donde van indicando el tiempo de espera de los autobuses en diferentes paradas alrededor del entorno (creo que eran como cuatro, mostrándolas una a una durante varios segundos). Por qué no se implementa esto en todos los lados, es un grandísimo invento!! Se podría perfeccionar la idea, también colocando las próximas salidas de metro, renfe y tranvía.
St Joan, St Feliu, Hospitalet también lo tienen.
A la Sheffield Hallam University, a Anglaterra, tenen pantalles dins els edificis de la universitat amb el temps que queda per a cada línia que passa a prop tot indicant la parada, el temps, la línia i el sentit.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 18/12/2018 2:38

Adolescent barceloní ha escrit:
No he sabut com solucionar el gir des del passeig Fabra i Puig cap al carrer Cartellà, aquesta he trobat que és la millor opció quant a amplada de carrers i això.

Plànol de la línia, amb els principals punts que connecta:
https://drive.google.com/open?id=1a1MT4 ... sp=sharing
No calen aquests girs, el propi pg.Fabra i Puig te un eixamplament que era l'antic final del 71 on es pot donar la volta i encarar Cartellà o Tajo, en el teu cas agafes Tajo.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”