Propostes de bus

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: 78

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 26/12/2017 21:12

albert28 ha escrit:Jo sóc de SJD i en el cas del 78, en sentit el Barça no el faria passar pel carrer major, sinó carrer Francesc Macià tot recte passant per la renfe, camp futbol sjd i tot recte davant ela zona esportiva cap abaix i tornada pel carrer major com sempre.
No voldràs dir del traçat de bus que proposes per el carrer Rambla Josep M Jujol com sempre???? Perquè el Carrer Major és ara per un sentit. S'hauran de canviar els sentits d'alguns carrers de Sant Joan Despí si es té que fer tal cosa per tal línia de bus


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 26/12/2017 23:34

Segueixo sense entendre l'existència de l'actual L46.....

El JT fa un traçat semblant ja que passen totes dues línies per Av. Barcelona.... i perquè no fan parar on para els L46 a Cornellà i que siguin busos JT??? Dic jo perquè apart de que la línia de bus fa una quarta part del mateix traçat per això ho dic. I també perquè crec que els busos L46 i L52 haurien de fer una cosa semblant com els L70 i L72... com els L82 i L85... només per posar uns exemples.

Resumidament que els L46 canvïi radicalment de traçat compartint trajecte amb l'actual L85 des de L'Hospitalet i Cornellà i després per Av. Baix Llobregat.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Sanato  
N6
N6
Entrades: 181

Entrada Autor: Sanato » Divendres 29/12/2017 19:17

sag470 ha escrit:
Carlos González ha escrit:
robertotlh ha escrit:Jo tinc dos propostes:

Construcció d una estació d autobusos interurbans a la zona del Camp Nou. Evitaria els taps que els busos interurbans (Igualadines i similars) provoquen als carrils bus de la Diagonal i permetria tancar el femer de Sants Estació.

El 75 i l L12 provoquen un tap al carril bus de la Diagonal quan giren a Carles III, ja que només girar hi ha un semàfor. S evitaria si baixessin per Joan Güell.
El que s'hauria de fer és permetre que Sants Estació sigui encara un lloc per estacionar autobusos....
Crec que Sants deuria ser terminal de totes les línies interurbanes que entren per la Gran Via sud (línies a Vendrell, e14, e15, e16 de Mon-bus, a Olesa de Mohn) i situar una parada de pas a pl.Espanya. Cal fer d'una vegada d'estació projectada amb el TAV als terrenys de Viriat.

Respecte l'estació de la Zona Universitària està projectada, i cal fer-la per descomgestionar l'entrada de la Diagonal. Haurien situar-se el terminal de les línies de Igualadina (Manresa, Igualada/Guissona/Guimerà/Calaf, Vilafranca/Reus/Torregrossa/Vendrell, Can Brians), Alsina (Lleida/Balaguer/Pobla/Esterri), Hillsa (Sadurní/Llacuna), Soler i Sauret (Vallirana), Hife (Tortosa)... L'entrada a Barcelona hauria de fer-se amb les L3 de Metro, les H6, H4, V1 de TMB i Tram.
Sempre he pensat que si s'acaba fent l'estació de bus a Zona Universitària, seria deixar coixa l'entrada de BCN-Diagonal pel que fa al bus. Posats a fer-soterrada, seria molt més útil i cèntric de fer-la a Francesc Macià; el passeig que hi ha al costat muntanya (entre el central i el lateral muntanya) deu fer uns 20 o 30 m. d'ample, hi ha espai més que suficient per a col·locar allà sota una estació de bus; potser no com la de BCN Nord però deu n'hi do. I més encara si s'acaba perllongant la L8 fins a Francesc Macià i Gràcia

Un altre lloc per fer una bona parada d'autobusos (no terminal, però sí de pas) seria sobre l'aparcament que hi ha on anys enrere hi havia els tallers de FGC a Sarrià; hi podrien parar tots els que entren a BCN pels túnels de Vallvidrera i connectar tant amb FGC com amb la futura L9/L10, a part de línies de bus urbà

També proposaria de traslladar l'actual terminal dels Expres.cat a Sagrera uns 700 m. més avall fins al Clot, per poder enllaçar tant amb la L2 com amb la R1 i R2
foronda 141 ha escrit:Realment si faria falta una estació d'autobusos a la Pl. Espanya donat el elevat número de línies que hi tenen la terminal. Si be, donat el espai disponible actual on la posaries ????.
No es podria posar sota l'Av. Maria Cristina? No passa el metro, però no se si hi ha la maquinària de les fonts...
Carlos González ha escrit:He pensat en un altre cosa, he vist que els busos CJ fan el trajecte entre la Ciutat de Justícia i a Sants.... Penseu que tal línia de bus no podria ser absorbida per una altre existent???
En teoria ja hi ha la 109, però la CJ es va pensar principalment pels treballadors de la Ciutat de la Justícia; és un servei "exprés" que només para a Pl. Espanya i a Magòria - la Campana. De fet només circula fins a primera hora de la tarda. Si algun dia es fés l'estació de rodalies de la Torrassa, la CJ perdria molta utilitat


Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2152

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 01/01/2018 22:16

Carlos González ha escrit:Segueixo sense entendre l'existència de l'actual L46.....

El JT fa un traçat semblant ja que passen totes dues línies per Av. Barcelona.... i perquè no fan parar on para els L46 a Cornellà i que siguin busos JT??? Dic jo perquè apart de que la línia de bus fa una quarta part del mateix traçat per això ho dic. I també perquè crec que els busos L46 i L52 haurien de fer una cosa semblant com els L70 i L72... com els L82 i L85... només per posar uns exemples.

Resumidament que els L46 canvïi radicalment de traçat compartint trajecte amb l'actual L85 des de L'Hospitalet i Cornellà i després per Av. Baix Llobregat.
El JT segur? Diria et confons amb alguna altra.
Carlos González ha escrit:
albert28 ha escrit:Jo sóc de SJD i en el cas del 78, en sentit el Barça no el faria passar pel carrer major, sinó carrer Francesc Macià tot recte passant per la renfe, camp futbol sjd i tot recte davant ela zona esportiva cap abaix i tornada pel carrer major com sempre.
No voldràs dir del traçat de bus que proposes per el carrer Rambla Josep M Jujol com sempre???? Perquè el Carrer Major és ara per un sentit. S'hauran de canviar els sentits d'alguns carrers de Sant Joan Despí si es té que fer tal cosa per tal línia de bus
Únicament el C/Francesc Macià (tal i com era originalment) i de tornada la faria per la rambla com ara.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 01/01/2018 22:26

albert28. Jo no sóc de SJD, o sigui no em facis molt de cas, però per SJD els busos actuals que passen per la T2 haurien de ser per busos urbans que no pas amb línies interurbanes....
Fer un "SJD1" o alguna cosa semblant.

El que en referia era que el L46 pogués fer un traçat semblant al L52 però diferent, com passa amb el L70 i L72, L74 i L75, L82 i L85

Sobre del bus 78, potser ho hauré entés malament i voldries dir de que per el carrer major hi siguin els busos L46 i L52. Mea culpa.
Crec que els busos 63, 78, N15 poden passar per Sant Feliu (o concretament com a destinació per Consell Comarcal)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 01/01/2018 22:36

Perdón, pero SJD es Sant Joan Despí o Sant Just Desvern? :x



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 01/01/2018 22:40

Renfe445 ha escrit:Perdón, pero SJD es Sant Joan Despí o Sant Just Desvern? :x
Touché...

Pero si he dicho T2, se entiende Sant Joan Despí.... :D


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 20/01/2018 11:26

Ja ho he parlat alguna vegada, però segueixo pensant en ampliacions de servei de bus com per exemple, el bus 63 de TMB...

Finalitza per el Parc de Torreblanca actualment, però pot arribar perfectament per Sant Feliu... ja que té quasi el mateix traçat que la N12 i la 63 de TMB

La pregunta és ,creieu que la 63 hauria de fer el recorregut de la N12 per Sant Feliu o no???


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Diumenge 21/01/2018 15:54

El 63 és de calaix que hauria d'arribar fins el Consell Comarcal. Aquesta minúscula ampliació permetria poder prescindir de tot el tram de la L10 entre el Consell Comarcal i el centre de Sant Just. Això, alhora, posibilitaria poder eliminar la L30, ja que la L10 podria recuperar el seu traçat original fins el barri de Mas Lluí.

Globalment s'estalvia un cotxe en l'explotació del conjunt, i a sobre s'evita haver de fer enllaçar els usuaris que fan servir la L30 i volen anar més enllà del parador, i crea nous itineraris directes des del Consell Comarcal (fins a Sant Joan de Déu, fins a l'Hospital Clínic, etc.).

Absurd, l'esquema actual.


I fer-li fer la volta al 63 per Sant Feliu, innecesari (ja hi ha el L51 i la demanda no justifica més oferta) i complicat per temes concessionaris (SiS trauria les dents si TMB entrés a Sant Feliu).



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 21/01/2018 18:36

Jo ho deia perquè apart de que la N12 fa un traçat idèntic... penso que si arriben els busos de TMB per Sant Feliu, la 63 ha de fer més parades i la 78 per Consell Comarcal...

Però bueno... es res més que la meva opinió


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 22/01/2018 1:52

Javi M ha escrit:i complicat per temes concessionaris (SiS trauria les dents si TMB entrés a Sant Feliu).
Normal. El que no és normal que TMB, una empresa pública de l'Ajuntament de Barcelona, presti servei fora del municipi de Barcelona fent competència desleial als operadors privats històrics de la comarca. Sempre es podia solucionar traspassant la línia 63 a Soler i Sauret...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 22/01/2018 2:06

Granolleri ha escrit:
Javi M ha escrit:i complicat per temes concessionaris (SiS trauria les dents si TMB entrés a Sant Feliu).
Normal. El que no és normal que TMB, una empresa pública de l'Ajuntament de Barcelona, presti servei fora del municipi de Barcelona fent competència desleial als operadors privats històrics de la comarca. Sempre es podia solucionar traspassant la línia 63 a Soler i Sauret...
Y la H10, la H14, la 143 y la 42 se las llevaría la TUSGSAL entonces. :)



premixero
N8
N8
Entrades: 779

Entrada Autor: premixero » Dilluns 22/01/2018 8:20

TMB no hace competencia desleal a nadie,las lineas que salen de Barcelona son en su gran mayoria lineas historicas en gran parte heredadas de URBAS, además ya se han dado casos de trasvase de lineas como sucedio por ejemplo con la BS/TP, SC, SF, SM, UC, T11, BM, 800, MO solo por poner algún ejemplo. Las que iban a Sta. Coloma y Badalona se hizo con motivos politicos casi en exclusiva, como paso con los servicios nocturnos y sirvio para sacar de la quiebra entonces a la TUSA. Las del LLobregat se aprovecho la caida de RUE y una "reestucturación" del servicio para el cambio al igual que con la MO.
Pero desde luego TMB no ha hecho nunca competencia a ningún operador. Y el adelgazamiento que tuvo en un principio casi en exclusiva fue de caracter politico y con bastante oposición desde dentro de la compañia.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 22/01/2018 11:56

Granolleri ha escrit:Normal. El que no és normal que TMB, una empresa pública de l'Ajuntament de Barcelona, presti servei fora del municipi de Barcelona [...]
Per començar, TMB no és una empresa pública de l'Ajuntament de Barcelona, és una empresa pública de l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
Granolleri ha escrit: [...] fent competència desleial als operadors privats històrics de la comarca. Sempre es podia solucionar traspassant la línia 63 a Soler i Sauret...
I per a seguir, el que és deslleial de cara al contribuent és que no es pugui millorar el servei per culpa dels interesos econòmics dels diferents operadors. No estic en contra de l'existència dels operadors privats, ni defenso que TMB hagi d'arribar a cada racó de l'AMB. Però el que no és ètic ni eficaç és que TMB no pugui arribar a allà on seria lògic que hi arribés per tal de defensar el monopoli d'altres empreses operadores.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 22/01/2018 12:25

Precisament el que seria absurd és prescindir de la realitat de gran conurbació que es dóna amb municipis limítrofs com ara Badalona, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià de Besòs, l'Hospitalet de Llobregat i d'altres, i que línies com algunes de les principals de Barcelona (i de la conurbació) com són H10 o H12, per esmentar les dues principals, no poguessin ser operades per l'operador públic municipal/metropolità/com-se-li-vulgui-dir i haguessin de ser-hoper empreses privades d'altres municipis només perquè depassen el terme municipal de la capital, en molts casos de manera totalment transparent i fins i tot inconscient per a molts passatgers :blah


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 23/01/2018 22:34

Que això dona igual (almenys per part meva)... A mí m'és igual que els busos de TMB passin fora de BCN... si el servei es bó doncs n'hi ha prou... Jo deia el bus 63 com a proposta perquè és el que es troba més a prop per poder ampliar-lo per Sant Feliu, concretament al Consell Comarcal... que sigui de TMB o de l'empresa de Soler i Sauret o com dimonis quina empresa gestiona els busos, tant se val, si almenys fa un bon servei. (opinió meva)

I parlant dels busos TMB... recordo abans que els busos 67 i 68 arribaven tant a Pl. Catalunya totes dues línies, perquè agafava el 68 quan tenia que anar al dentista o cardiòleg al Sant Joan de Déu d'Esplugues, i ara la 68 finalitza per l'Hospital Clínic. Per què?? (Per saber-ho res més)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 23/01/2018 23:58

Carlos González ha escrit:Que això dona igual (almenys per part meva)... A mí m'és igual que els busos de TMB passin fora de BCN... si el servei es bó doncs n'hi ha prou... Jo deia el bus 63 com a proposta perquè és el que es troba més a prop per poder ampliar-lo per Sant Feliu, concretament al Consell Comarcal... que sigui de TMB o de l'empresa de Soler i Sauret o com dimonis quina empresa gestiona els busos, tant se val, si almenys fa un bon servei. (opinió meva)

I parlant dels busos TMB... recordo abans que els busos 67 i 68 arribaven tant a Pl. Catalunya totes dues línies, perquè agafava el 68 quan tenia que anar al dentista o cardiòleg al Sant Joan de Déu d'Esplugues, i ara la 68 finalitza per l'Hospital Clínic. Per què?? (Per saber-ho res més)
Buenas noches. Carlos, deberías leer el hilo de la NXB con más frecuencia. Se dijo allí en varias ocasiones. El motivo "oficial" es que la 67 ya llega a Plaza Catalunya, y la 68 duplica recorrido. El motivo "encubierto" es que con la creación de las cuatro nuevas líneas, iban a faltar buses para cubrir la demanda de las mismas, manteniendo la actual frecuencia del resto, y "había que sacar buses", por ello se eliminaron por ejemplo la 57 y la 20, y se recortó el trazado de la 91. Los coches que sacas de ahí, son coches que por ejemplo podrían cubrir casi toda la V5 en un día laborable. No tiene nada que ver con concesiones municipales.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimecres 24/01/2018 0:25

Ah vale vale... era porque recordaba que pasaban antes por Pl. Catalunya y sentía curiosidad. "Namás".


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 24/01/2018 0:43

Granolleri ha escrit:
Javi M ha escrit:i complicat per temes concessionaris (SiS trauria les dents si TMB entrés a Sant Feliu).
Normal. El que no és normal que TMB, una empresa pública de l'Ajuntament de Barcelona, presti servei fora del municipi de Barcelona fent competència desleial als operadors privats històrics de la comarca. Sempre es podia solucionar traspassant la línia 63 a Soler i Sauret...
Home, ja tardaves...
Llavors cap operador historic de fora de BCN pot entrar a barcelona, aixi que fora, borrem les linies de bus que pasin per 2 municipis...

Un cop mes el teu odi a tot lo de Barcelona es....



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 20/02/2018 23:32

No sé si s'ha arribat a parlar, o ja existeix aquest servei, em dona igual. Bé es podria millorar.

Ja donarà igual aquesta idea ja que el tram en qüestió volen fer-ho desaperéixer. No es podria aprofitar fer un bus com a llançadora a Mont-roig del Camp des de el nucli urbà fins al baixador? Una cosa semblant com a Capellades.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”