Barcelona permet pagar el bitllet senzill de bus amb targeta de crèdit

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Barcelona permet pagar el bitllet senzill de bus amb targeta de crèdit

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 24/05/2021 14:34

Barcelona permet pagar el bitllet senzill de bus amb targeta de crèdit
Per ara el sistema només funciona en dues línies però la intenció és que al novembre ja estigui operatiu en totes
Amb la implementació del nou mètode de pagament, la venda manual als vehicles s’eliminarà permanentment.

https://www.elperiodico.cat/ca/barcelon ... s-11747316



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 24/05/2021 14:38

Aquests cartells estan a les parades:

ImatgeImatge
Fitxers adjunts
bitllet bus targeta 2.jpg
(260.68 KiB) Encara no s’ha baixat
bitllet bus targeta 1.jpg
(203.36 KiB) Encara no s’ha baixat



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 24/05/2021 14:52

A mi em sembla molt bé la iniciativa del "contactless" per a l'únic títol que es ven a bord de l'autobús. Una distracció menys.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 25/05/2021 9:41

Renfe445 ha escrit:
Dilluns 24/05/2021 14:52
A mi em sembla molt bé la iniciativa del "contactless" per a l'únic títol que es ven a bord de l'autobús. Una distracció menys.
...en realitat, per a un títol que ja no es venia a bord de l'autobús:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=11382

així que serà, si més no, arribar un cert percentatge de viatgers que no ho haurien fet a través d'app però sí que ho podran fer pagant amb la targeta de crèdit.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 25/05/2021 10:03

A mi em sobta més perquè estic acostumat a les línies AMB:Bus Metropolità que sí que segueixen venent bitllets senzills en forma de ticket i pagament en efectiu, al menys a TUSGSAL.

Si és ben sabut que TMB en els darrers 25 anys ha volgut anar pel seu camí en lloc d'anar alineat amb AMB... :martell1 Encara que mira algunes coses són bones idees, encara que sigui només amb el bitllet senzill.

Ara, seria fantàstic que dins dels vehicles (al tramvia serà més senzill, autobús, etc) tinguin venda de tickets (amb la T-Mobilitat hauria de ser més fàcil).



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 25/05/2021 21:58

Renfe445 ha escrit:
Dimarts 25/05/2021 10:03
Ara, seria fantàstic que dins dels vehicles (al tramvia serà més senzill, autobús, etc) tinguin venda de tickets (amb la T-Mobilitat hauria de ser més fàcil).
No ho veig, crec que seria fer perdre més temps a l'autobús (ja abans amb el pagament en efectiu en certs casos era prou lent).


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 25/05/2021 22:42

Em refereixo que els cotxes tinguin una màquina de venda de ticket.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 26/05/2021 10:05

El bitllet senzill normalment es fa servir:
- Usuaris molt ocasionals.
- S'ha acabat la t-casual i no et dones compte o no tens material de comprar una altre targeta.
- Algun turista perdut.
Cap d'aquest perfil d'usuari te normalment instalat la app de Tmb. Per tant es un metode de pagament por útil.
En canvi el pagament amb targeta de credit es facil per aquestos perfils, perque avui el 99% de la gent te targeta de credit, debit o al movil.

Quan he anat a Madrid, el pagament al bus amb targeta es molt comode i sobretot quan alla que la diferencia entre el metrobus de 10 viatges 12€ i 1 viatge senzill en bus 1,5€ es petita i no saps si gastaras els 10 viatges.

Les noves maquines de la T-Mobilitat es poden utilitzar pel pagament amb targeta i no fa falta un nou aparells.



Citaro
N5
N5
Entrades: 93

Entrada Autor: Citaro » Dimecres 26/05/2021 21:59

Per la 46 anirà genial perquè perdiem el temps de descans (normalment per cartró eren mínim 10') en vendre bitllets senzills i AENA no donava permís per instal·lar una taquilla automàtica de venda.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 26/05/2021 22:27

davida ha escrit:
Dimecres 26/05/2021 10:05
Les noves maquines de la T-Mobilitat es poden utilitzar pel pagament amb targeta i no fa falta un nou aparells.
Doncs ara han posat la nova validadora de la T-Mobilitat, que a dia d'avui no te cap ús, i una de nova per pagar amb targeta. Si són compatibles, per què no utilitzar la que ja porten quasi tots els busos? :x
Renfe445 ha escrit:
Dimarts 25/05/2021 10:03
A mi em sobta més perquè estic acostumat a les línies AMB:Bus Metropolità que sí que segueixen venent bitllets senzills en forma de ticket i pagament en efectiu, al menys a TUSGSAL.
Doncs jo penso que l'opció de pagar en efectiu s'hauria de mantenir també a TB, no tothom pot anar amb targeta (gent gran, adolescents, etc) i encara menys haver de tenir una aplicació molt concreta en un dispositiu (que pots tenir o no, que de tenir-lo, pots tenir-lo sense bateria, sense dades, avariat, etc).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 26/05/2021 22:47

Miquel ha escrit:
Dimecres 26/05/2021 22:27
davida ha escrit:
Dimecres 26/05/2021 10:05
Les noves maquines de la T-Mobilitat es poden utilitzar pel pagament amb targeta i no fa falta un nou aparells.
Doncs ara han posat la nova validadora de la T-Mobilitat, que a dia d'avui no te cap ús, i una de nova per pagar amb targeta. Si són compatibles, per què no utilitzar la que ja porten quasi tots els busos? :x
Jo crec que, en vistes de que la T-Mobilitat ni està ni se l'espera almenys a curt termini, TMB ha volgut avançar-se i instal·lar aquestes màquines per permetre el pagament amb targeta. Per cert, aquests TPV fan servir la plataforma de Comercia (Caixabank).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

iFercat
N7
N7
Entrades: 385

Entrada Autor: iFercat » Dijous 27/05/2021 19:38

Segons em va semblar llegir, la maquina de la tmobilitat no permet el pagament amb tarjeta de bitllets senzills. Precisament es comentaba que el sistema ja neixia obsolet per coses aixis.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 29/05/2021 10:15

iFercat ha escrit:
Dijous 27/05/2021 19:38
Segons em va semblar llegir, la maquina de la tmobilitat no permet el pagament amb tarjeta de bitllets senzills. Precisament es comentaba que el sistema ja neixia obsolet per coses aixis.
Quina vergonya de sistema...


El metro de Barcelona amb motoristes!


Citaro
N5
N5
Entrades: 93

Entrada Autor: Citaro » Dissabte 05/06/2021 0:40

Per la 46 ja hi he anat i va de fàbula, però de vegades perd la connectivitat i no permet la venda de bitllets fins que de sobte torna a funcionar.
Vaig quedar sorprès per la gent ja pujava amb la targeta de crèdit a la mà.
Al desloguear-se de l'usuari de treballador surt un resum del total de vendes efectuades.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”