Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Re: Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 09/03/2013 15:26

Diria que la 71 quedarà tal qual, i la 36 quedarà truncada a Diagonal Mar. I si volen eliminar la 141, la 41 haurà de fer el recorregut de la 141, donat que la 41 ja no realitzarà el tram Cem.Poblenou-Digonal Mar.



Avatar de l’usuari
alf_
N9
N9
Entrades: 1651

Entrada Autor: alf_ » Dissabte 09/03/2013 16:06

Ya que el H16 pasará por detrás de la EdF, podrían habilitar un acceso desde Dr. Aiguader. Quien venga desde Diagonal Mar a la EdF tendrá que dar toda la vuelta hasta Plà del Palau y caminar desde ahí, cuando hay paradas de bus (sólo nitbus por ahora) en ronda litoral que estan a escasos metros de los andenes de la EdF. Parecería obvio que se de acceso también desde este lado, más ahora que circulará una línea de bus diurno por este tramo de la ronda litoral.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dissabte 06/04/2013 17:25

Con la implantació de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarà fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.

La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcció de la estació d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.

A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la màxima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Diumenge 07/04/2013 2:22

sag470 ha escrit:Con la implantació de la 2a fase de NovaXarxaBus, la H8 arribarà fins La Maquinista, des de Hosp.St.Pau passant per La Sagrera.

La meva proposta es que la H6 arribi fins La Maquinista, baixant per Onze de Setembre. La H8 la deixaria truncada a La Sagrera esperant la construcció de la estació d'autobusos de La Sagrera, on la faria acabar.

A més, en qüestions operatives, la H6 (al tenir la màxima demanda) la traspasaria a Triangle o Horta i asignar el Citaro (3020-3036) i els 39's (VanHool ExquiCity24). Amb els 39's absorbirien les puntes que té la H6. Per això només faria falta millorar 2 girs, el de c. Cartgena i c. Arnau d'homs. (És dubtós ja que al es diu que al ser la última roda direccional, gira com un articulat simple). La V21 la passaria a Zona, amb els cotxes actuals de la H6.
La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 10/04/2013 12:18

pau5321 ha escrit: La H6 amb la proxima fase deixarà cartagena per fer ronda guinardó sencera per agafar després Ramon Albó. I també s'ampliarà a Sant Andreu per Dublin, Pare Manyanet i el terminal estarà a Josep Soldevila amb Rambla Onze de Setembre, al costat de les vies. Tornarà per Rambla Onze de Setembre.
De veritat? Ho trobo genial? No sé ben bé què esperen per fer el canvi per ronda Guinardó. Hi ha alguna cosa que els impedeixi fer-ho ja?



Avatar de l’usuari
Busman
N7
N7
Entrades: 430
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Busman » Dimecres 10/04/2013 13:26

Negligència, suposo. És un gir lent, complicat i perillós.


Imatge

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 14/04/2013 0:19

Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:

Imatge



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 14/04/2013 3:13

Ecomobisostrans ha escrit:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no?
Diria que només per a vianants.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 26/04/2013 23:49

En arribar al cap de línia de Gràcia, el 92 va directe de la Pl. Molina a l'actual parada final (provisional) de Via Augusta-Príncep d'Astúries, saltant-se les de Balmes-Laforja i Travessera de Gràcia-Balmes. Com a mínim, podria parar a la darrera d'aquestes dues, ja que el trànsit no li ho impedeix en absolut: pot situar-s'hi perfectament venint de Balmes, i el 27 i el 32 no tenen cap problema per a enfilar la Via Augusta des d'allí. La de Balmes-Laforja, entenc que se la salta per poder-se situar a l'esquerra per girar per Travessera de Gràcia, però recordo que fa molts anys, quan hi va haver unes altres obres a Gal·la Placídia que obligaven l'aleshores 25 a baixar per Balmes en lloc de Via Augusta, no tenia cap problema per a fer-ho.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 28/04/2013 21:33

Que la parada de Gal·la Placídia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
I el desviament per Príncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de Gràcia que es va molt més lent.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23725
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 28/04/2013 21:50

Ecomobisostrans ha escrit:Que la parada de Gal·la Placídia estigui traslladada deu ser per les obres de FGC, no?
Sí.
Ecomobisostrans ha escrit:I el desviament per Príncep d'Asturies? Jo personalment el deixaria permanent com abans quan era el 25, trobo una pèrdua de temps anar per Rbla.Prat i Gran de Gràcia que es va molt més lent.
El desviament s'ha convertit en permanent, i molt millor així.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 10/06/2013 15:00

Ecomobisostrans ha escrit:Si no m'equivoco ja fa temps que el pas nou de Riera de Tena està obert, no? Crec que seria el moment de comunicar les 2 parts del barri. El bus 91 es l'ideal, també pot ser el 115 però li quedaria un recorregut molt excèntric. Si encara no estigués obert, mentrestant es pot anar per Riera Blanca. No se si amb standards es pot, diria que no, però amb midis crec que si:
El 70 també pot ser una bona opció, anant per Pavia/Canalejas, Riera Blanca, Constitució i acabant a Moianès-Cuiàs.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 05/11/2013 20:49

Ecomobisostrans ha escrit:El bus 13 tindria que tancar el cercle, i que siguin 2 línies en sentits oposats. Això milloraria molt les comunicaciones amb la part alta del Poble Sec, i només caldria 1 torn més per mantenir la frequencia actual (2 per línia enlloc dels 3 actuals). En sentit antihorari pot seguir sent 13, i en sentit horari per exemple 133. Amb els midis que sol portar aniria molt be, però també es pot fer amb standards.
He fet una nova proposta, pujant per Margarit i baixant per Tapioles, encara més directe:

Imatge



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 07/11/2013 1:59

Paso a posar la meva particular 2a fase de la NXB, partint de la informació de la propera fase:
H6 Z.Universitaria - La Maquinista:
Prolongació desde Fabra i Puig fins la Maquinista per Onze de Setembre, Segre i Sant Adrià.
Nou recorregut de la 11 entre Velia i Pare Manyanet per Felip II, Garcilaso i Berenguer de Palou.
H8 Ernest Lluc - La Sagrera:
Prolongació fins el carrer Torre Melina i restricció a Felip II.
H10 Collblanc - La Pau:
Terminal a Riera Blanca. Trasllat del terminal de la 75 a Av.Madrid-Arizala.
Escurçament de la 44 a La Pau - Olímpic Badalona (freqüència 10 min)
Nova àrea d'intercanvi Guipúscoa-Extremadura entre B25-B23-42-60(futura V33).
Sin título.png
Proposta d'àrea Guipúscoa-Extremadura
Sin título.png (103.67 KiB) Visualitzat 6624 cops
Reforç de la B23 (freqüència cada 10-15 min)
H16: Paral·lel - Diagonal Mar:
Escurçament de la 36 i 41 a Cementiri Poblenou
Escurçament de la 14 a Pujades-Comerç (Jutjats)
Nova linia Pla Palau - Diagonal Mar, per Pg. Joan Borbó, Pg.Maritim i Av.Litoral (freqüència 20-30 min - 15-20 a l'estiu)
V3 Zona Franca - Pedralbes:
Nou recorregut a partir de Maria Cristina, per Av.Diagonal, Av.Pedralbes fins Av.Pearson-Abadessa Olzet.
Nou recorregut de la 37 entre Pg.Zona Franca i 1, per Foc i Av.Joan Carles I.
V17 Barceloneta - Alfons Comin:
Escurçament de la 40 fins Pl.Catalunya.
Escurçament de la 45 a Hosp.St.Pau.
Escurçament de la 22 a Lesseps.
Modificació de la 39 a Pg.Maritim per Almirall Cervera.



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 07/11/2013 17:52

Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.

Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 07/11/2013 18:01

sag470 ha escrit:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.

Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dijous 07/11/2013 18:17

Renfe445 ha escrit:
sag470 ha escrit:Arran d'aquest missatge: http://transport.cat/viewtopic.php?f=6& ... 60#p227064, poso la meva proposta per la V33.

Nova V33 Forum - Trinitat Vella, variant el recorregut previst a partir de Baró de Viver per Pg.Sta.Coloma i Trinita Vella.
Supressió del tram Bon Pastor - Trinitat Vella de la 11.
Supressió del tram Glòries - Trinitat Vella de la 60.
Fusió de la 40 i 42 en una linia 42 Pl.Catalunya - Sta.Coloma, variant el recorregut entre Gran Via i Bon Pastor, per Cantàbria i Santander. Possible modificació per Pont Potosí, a canvi del pont de Sta.Coloma.
Prefereixo deixar les coses com estan: la V33 com s'ha planejat, conservar la 11, la 40, la 42 i la 60. I de pas ja estarien posant la 35 JA!
La previsió és no conservar cap d'elles. La 60 la reemplaça la H4 i V33, la 42 per la V33, la 11 per la H4, H8 i V33, la 40 per la V31, i la 26-36 per la V29. A Sant Andreu diria que només es mantindrà la 73 de les bàsiques actuals .



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 07/11/2013 23:30

Lo que seria interessant es que hi hagi alguna línia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/Potosí, i acabar al metro de Torras i Bages.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dijous 07/11/2013 23:48

Ecomobisostrans ha escrit:Lo que seria interessant es que hi hagi alguna línia que passi pel pont de Can Peixauet, resulta que de nit n'hi ha i de dia no, i per anar d'un constat a l'altre cal fer la gran volta per Pg.Sta.Coloma. Por exemple, es pot allargar el B2 o el B5 per Av.Generalitat i C/Potosí, i acabar al metro de Torras i Bages.
Allargar la B2 no és mala idea... Hi hauria connexió directa amb el centre de Badalona a més d'una connexió més directa amb La Maquinista i tota aquella zona.
La B5 no perquè bastanta volta fa ja... a més de ser microbús (la B2 de moment és standard).


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 03/12/2013 21:36

Aquí teniu una proposta meva com a nova xarxa. El plànol està en desenvolupament; de moment he posat moltes de les H (encara me'n falten), algunes V, i tres D. A més, l'he extesa pel Barcelonès Nord i Sud.

https://www.google.cat/maps/ms?msid=215 ... ae0d&msa=0


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”