Propuestas para la mejora de los autobuses de BCN

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 05/07/2007 20:00

La de vegades que he anat des dels Encants Nous fins a la Sagrada Família amb un autobús de TUSGSAL en hora punta del matí!



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dijous 05/07/2007 20:45

:o Faltaría més que no es poguessin utilitzar els busos de la EMT per dins de Barcelona!

Jo sòc usuari habitual de la B20 B24 de Sagrada Família a Rda St. Pere i viceversa.

Respecte al problema plantejar, més que una questió de que tots els busos siguin de l'operador que siguin poden agafar i deixar passatge a qualsevol de les seves parades, és una questió de llibertat de posar i treue linies/parades. Per mi que aixó esta lligat a l'EMT i és ella qui autoritza o no aquestes noves línies i/o parades.

Si no m'erro, cada operador que disposa d'una conseció té preferencia a l'hora d'oferir una nova linia en aquell corredor. De manera que cada operador doncs, disposa d'una "zona" i en un principi es respecte. Les noves línies dins de Bcn les opera TMB les de l'Hospitalet Baixbus, les de Badalona i Sta. Coloma TUSGSAL, etc.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 05/07/2007 22:25

entfe001 ha escrit:La de vegades que he anat des dels Encants Nous fins a la Sagrada Família amb un autobús de TUSGSAL en hora punta del matí!
Recordo el primer cop que vaig agafar la B22 per anar de L'Hospital de Sant Pau, a Barcelona, fins al CC Montigalà a Badalona (Passeig Olof Palme), i em va sorprendre molt que es pogués agafar un bus de TUSGSAL per anar per dins de Barcelona, ja que els primers passatgers es van baixar a la Meridiana.

Coses de tenir per aquí les prohibicions de trànsit...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 05/07/2007 23:08

Ho dic perquè en aquest fòrum es va especular amb aquesta possibilitat per explicar la no-circulació de busos substitutoris durant un tall relativament recent de la L1 a L'Hospitalet.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 13/07/2007 9:35

Des de fa uns dies als cartells de les parades de la 79 diu Pl.Espanya-La Farga enlloc de Pl.Espanya-Av.Carrilet i em sembla que es incorrecte per que la Farga que da una mica lluny d'allà on acaba el 79. Per mantenir aquests cartells i que siguin correctes s'hauria de prolongar , cosa que no estaria malament, passant per la RENFE de l'Hospitalet que l'EMT fa temps va dir que es faria i no se per que cony no s'ha fet, ja que aniria molt be pels qui treballen al Pol.Pedorsa, pels qui van a l'IKEA, etc. tenir connexio desde la RENFE.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 13/07/2007 10:06

George85 ha escrit:Si no m'erro, cada operador que disposa d'una conseció té preferencia a l'hora d'oferir una nova linia en aquell corredor.
Crec que una de les millores que es podria fer a la xarxa d'autobusos seria precisament eliminar totes aquestes traves.
Seria molt interessant, per exemple, que cada línia fos explotada per una empresa diferent. Millor dit, que hi haguessin 3 o 4 empreses diferents i cadascuna tingués línies diferents. però indistintament de les poblacions per on passa.
Posem, per exemple, que a BCN la 33 l'explotés TMB, la 34 Tusgsal, la 43 Mohn, etc.
Per a l'usuari hauria de ser una qüestió poc important, ja que els títols sereixen igual per a totes les comanyies, les parades han de ser compartides i en general regir-se per les mateixes normes.
Des de l'ATM, es podria "premiar" les empreses que augmentessin més d'usaris, de manera s'introduïria la competència entre els operadors per captar el major número d'usuaris possible. Caldria donar el millor servei possible per tal que la gent, en els corredors on hi hagués competència, agafés uns autobusos en comptes dels de la competència.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Divendres 13/07/2007 20:54

wefer ha escrit:
George85 ha escrit:Si no m'erro, cada operador que disposa d'una conseció té preferencia a l'hora d'oferir una nova linia en aquell corredor.
Crec que una de les millores que es podria fer a la xarxa d'autobusos seria precisament eliminar totes aquestes traves.
Seria molt interessant, per exemple, que cada línia fos explotada per una empresa diferent. Millor dit, que hi haguessin 3 o 4 empreses diferents i cadascuna tingués línies diferents. però indistintament de les poblacions per on passa.
Posem, per exemple, que a BCN la 33 l'explotés TMB, la 34 Tusgsal, la 43 Mohn, etc.
Per a l'usuari hauria de ser una qüestió poc important, ja que els títols sereixen igual per a totes les comanyies, les parades han de ser compartides i en general regir-se per les mateixes normes.
Des de l'ATM, es podria "premiar" les empreses que augmentessin més d'usaris, de manera s'introduïria la competència entre els operadors per captar el major número d'usuaris possible. Caldria donar el millor servei possible per tal que la gent, en els corredors on hi hagués competència, agafés uns autobusos en comptes dels de la competència.
Jo també ho he rumiat però hi trobo una pega. Si els operadors es posessin les piles per tal de captar el major nombre de clients en un corredor compartit el que farien seria posar més busos per que ells fossin la companyia amb millor frequencia i per tant la que probabilitat els usuaris agafarien més. I a major nombre de busos, majors congestions i pitjor servei. Un exemple: la diagonal de F. Macià a PdG. ;)

Moraleja: competència si però supervisada. Un parell d'operadors per corredor com a molt.

De fet això ja passa, TUSGAL i TMB competeixen en un bon tram amb B20 B24 43 i 44



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 13/07/2007 22:43

George85 ha escrit:Jo també ho he rumiat però hi trobo una pega. Si els operadors es posessin les piles per tal de captar el major nombre de clients en un corredor compartit el que farien seria posar més busos per que ells fossin la companyia amb millor frequencia i per tant la que probabilitat els usuaris agafarien més. I a major nombre de busos, majors congestions i pitjor servei. Un exemple: la diagonal de F. Macià a PdG. ;)
No seria problema.
Que això passi no interessa a cap companyia. I com que la gent no és tonta, i les empreses l'últim que volen és perdre diners, si arribés a sorgir el problema no et preocupis que el dia següent es reunirien les empreses en qüestió per solucionar el problema.
L'avantatge de les empreses privades és que busquen guanyar diners, i per això faran tot el possible perquè la gent no se'n vagi a la competència. I la competència pot ser una altra línia de bus, però també el metro, el vehicle provat o el que sigui.



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dissabte 14/07/2007 13:11

wefer ha escrit:
George85 ha escrit:Jo també ho he rumiat però hi trobo una pega. Si els operadors es posessin les piles per tal de captar el major nombre de clients en un corredor compartit el que farien seria posar més busos per que ells fossin la companyia amb millor frequencia i per tant la que probabilitat els usuaris agafarien més. I a major nombre de busos, majors congestions i pitjor servei. Un exemple: la diagonal de F. Macià a PdG. ;)
No seria problema.
Que això passi no interessa a cap companyia. I com que la gent no és tonta, i les empreses l'últim que volen és perdre diners, si arribés a sorgir el problema no et preocupis que el dia següent es reunirien les empreses en qüestió per solucionar el problema.
L'avantatge de les empreses privades és que busquen guanyar diners, i per això faran tot el possible perquè la gent no se'n vagi a la competència. I la competència pot ser una altra línia de bus, però també el metro, el vehicle provat o el que sigui.
Saps que passa Wefer, que jo he donat per suposat que el nivell de professionalitat de les empreses de transport de la nostra ciutat era minssim :D i per tant que no serien capaces de posar-se d'acord en un tema com aquest. Evidentment seria el més logic, però ja sabem com les gasten en el nostre pais amb la logica. ;)

Ara que hi penso, un acord d'aquesta mena es podria considerar antilliurecompetència ja que regularia el nivell d'oferta. Tot i que no influiria en el preu dubto una mica de la seva legalitat... :?



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 30/07/2007 11:55

Proposta per millorar el transport a la Ciutat Judicial:

Es tracta de que el 32 absorbeixi el recorregut del 115 i es prolongui a la ciutat judicial així:

Imatge



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 06/08/2007 10:17

Les he enviado un e-mail a la ATM. Hace tiempo que lo estaba pensando y al final se lo he enviado. Dice lo siguiente:
Des de les diferents associacions de veins i d'altres entitats implicades es ve demanant des de fa molts anys que els barris de Horta i Sant Andreu estiguin comunicats entre si per mitjà d'alguna línia d'autobus. Crec que no seria tant difícil que aquesta petició reiterada es dugui a terme. Hi ha diverses línies que amb una senzilla prolongació poden cobrir aquesta relació: 12, 26, 34, 86, 87, etc.



Les combinacions actuals per moure's entre aquests dos barris, i entre Sant Andreu i l'hospital Vall d'Hebrón es força complicades, i impliquen una gran despesa de temps:



Link.



Salutacions.
A ver si sirve de algo. Supongo que cuantos mas e-mails lleguen mas posibilidades hay de que se haga:



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 08/08/2007 9:00

Jo el recorregut que considero millor seria que despres del final a COngrés (es mantingui la incursió en aquest barri) segueixi per Arnau d'Oms, Pg.Fabra i Puig, canvi de sentit a la Pl.Francesc Xavier, Tajo, Lisboa, Pg.Vall d'Hebrón, Av.Jordà i Natzaret. I de tornada: Natzaret, Av.Jordà, Pg.Vall d'Hebrón, Basses d'HOrta, Lisboa, Tajo, Pg.Maragall, Petrarca, Pg.Fabra i Puig, Av.Borbó, Costa i Cuxart, Escocia i seguir la seva ruta. De fet tot aquest recorregut es podria fer perfectament amb articulats (que no dic que la 26 necessiti artculats, però que si algun dia fes falta es podria fer).

-Acabo de rebre la resposta de la ATM:
Apreciat Sr. Mir,

Acabem de rebre el seu escrit referent a la millora de comunicacions en transport públic entre algunes zones de Barcelona.

Donat que els autobusos urbans de la nostra ciutat estan gestionats per TMB, nosaltres a més de restar assabentants dels seus somentaris, avui mateix els farem tramesa a aquest operador de transport per tal que en tingui constància.

Agraïm que ens ho hagi fet saber i el saludem ben cordialment

Núria Fontova
Servei d'Integració Tarifària i Comunicació
Autoritat del Transport Metropolità
Telèfon 93.362.00.21



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 28/09/2007 9:04

He encontrado esta interesante propuesta:
Hola!

Pues sí, antes de eliminiar una línea se debería de considerar el modificarla para poder salvarla, aunque imagino que esto ya lo sabrán los genios de TMB.

Días atrás se hablaba de que la línea 7 siguiera toda la Diagonal sin desviarse o de crear la 77 para tal fin. Bueno, a mí se me ocurren dos ideas que podrían ser interesantes:

A) La 7 seguir toda la Diagonal sin desviarse y la 16 realizar el tramo de Balmes- Gran Via-Glories-Diagonal y Pere IV hasta Prim.

B) La 7 seguir tal cual está ahora y la 16 bajar por Diagonal y seguir por Pere IV hasta Prim, y de paso así servir un tramo que no sirve ninguna línea de TMB.

Lo que sea antes que eliminarla.

Un saludo



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 18/10/2007 10:50

He pensado que seria conveniene desdoblar el bus 36 de TMB de la siguiente manera:

36:
Hacer el trayecto actual de Can Drago a Almirall Cervera y de alli girar A LA IZQUIERDA por el paseo Joan de Borbo hasta el club nautico y tener el final junto a los de las líneas 17, 39 y 64. Igual a la vuelta


136:
-Dirección Besos-Verneda: Av.Pearson-Font del Lleo-> Pge.Pearson-> Av.Pearson-> Av.Pedralbes-> Pg.Tilers-> Jordi Girona-> Tinent Coronel Valenzuela-> Marti i Franques-> Aristides Maillol-> Riera Blanca-> Sants-> Paralel-> Pg.Colom-> Pla de Palau-> Dr.Aiguader-> Av.Litoral-> Bac de Roda-> Pg.Taulat-> Rbla.Prim-> Concili de Trento
-Dirección Pedralbes: Concili de Trento-> Gran Via-> Rbla.Prim-> Pg.Taulat-> Josep Ferraer i Mora-> Pg.Garcia Faria-> Pg.Calvell-> Llacuna-> Salvador Espriu-> Dr.Aiguader-> Pla de Palau-> Pg.Colom-> Paralel-> Sants-> Arizala-> Trav.Corts-> Aristides Maillol-> Martí i Franques-> Av.Diagonal-> Av.Pedralbes-> Av.Pearson-> Av.Pearson-Font del Lleo

Horarios 136:

De lunes a viernes lectivos:
-Salidas de Pedralbes:
De 05:00 a 14:00 cada 15 min.
De 14:00 a 18:00 cada 10 min.
De 18:00 a 23:00 cada 15 min.
Salidas de Besos-Verneda:
De 05:00 a 06:30 cada 15 min.
De 06:30 a 08:30 cada 7-8 min.
De 08:30 a 23:00 cada 15 min.

De lunes a sabado laborables no lectivos de octubre a abril:
De 05:00 a 23:00 cada 15 min.

De lunes a sabado laborables no lectivos de mayo a septiembre:
De 05:00 a 09:00 cada 15 min.
De 09:00 a 21:00 cada 10 min.
De 21:00 a 23:00 cada 15 min.

Domingos y festivos de octubre a abril:
De 05:00 a 23:00 cada 20 min.

Domingos y festivos de mayo a septiembre:
De 05:00 a 09:00 cada 20 min.
De 09:00 a 21:00 cada 10 min.
De 21:00 a 23:00 cada 20 min.



Con estos cambios se pueden mejorar los siguientes aspectos:
-Linea 36 un poco mas corta, evitando retrasos que se dan actualmente en lineas muy largas.
-Comunicar de forma directa la parte sur de la Barceloneta con el Hospital del Mar.
-Dar servicio a la parte superior de Pedralbes, actualmente inexistente.
-Reforzar el servicio en Av.Pedralbes, actualmente muy escaso debido a la descoordinacion y baja frecuencia de las lineas 63 y 78.
-Reforzar el servicio a la Zona Universitaria.
-Dar servicio directo de Collblanc a Zona Universitaria, alternativo a la linea 54 que da mucha vuelta por la C/Cardenal Reig.
-Reforzar el servicio en el eje Sants-Paralel, actualmente muy escaso debido a la descoordinacion y baja frecuencia de las lineas 57 y 157.
-Dar servicio a la parte norte del barrio de la Barceloneta (C/Dr.Aiguader), donde ademas se encuentra el Patronato de la Vivienda.
-Mejorar el servicio a las playas, en especial a la playa nudista Mar Bella, que actualmente tiene muy malas combinaciones en transporte publico.
-Reforzar las lineas 36 y 41 a su paso por Poblenou.
-Reforzar el servicio al Forum.
-Reforzar la linea 36 a su paso por Rambla Prim.

Se lo he enviado a la ATM.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dijous 18/10/2007 11:03

Us recordo que queden 3 anys per a la pròxima extensió de bus.

L'última extensió s'havia de fer abans de les anteriors eleccions (BD5, extensió BD1, millora de frequüència a tots els Nx i també una sèrie de mesures de millora a la xarxa bus TMB crec recordar.

Fins 6 mesos abans de les següents eleccions no tindrem cap millora de Transport Públic a Barcelona excepte l'AVE que no és que ens ajudi gaire... De fet segurament obrin l'extensió de la L3, L5, L2 i potser la L9 de cop abans de votar així com la readaptació del servei de bus a les necessitats.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 23/10/2007 10:16

L'actual recorregut del 192 (TMB) em sembla que fa perdre molt de temps a qui va del Poblenou a Hospital de Sant Pau, per lo que seria convenient crear una linia de bus del barri per Clot i Camp de l'Arpa i modificar el 192. De la seguent manera:

191 (amb 1 busito o 1 midi)
·Marina-Pl.Gaudi (parada regulacio)
·Rosselló-Padilla
·Cartagena-Corcega
·Industria-Cartagena
·Rossello-Independencia
·Provença-Xifre
·Dega Bahi-Muntanya
·Besalu-Nacio
·Besalu-Navas de Tolosa
·Navas de Tolosa-Meridiana
·Navas de Tolosa-Clot
·Bilbao-Concili de Trento
·Gran Via-Monturiol
·Pl.Valentí Almirall
·Verneda-Ter
·Escultors Claperos-Cabanyal
·Escultors Claperos-Hernan Cortes
·Gran Via-Escultors Claperos
·Pl.Glories-Encants Vells
·Av.Diagonal-Padilla
·Padilla-Valencia
·Mallorca-Lepant
·Marina-Pl.Gaudi (parada regulacio)

Horaris: Sortides de la parada de regulacio:
-De dilluns a divendres feiners:
De 6:10 a 22:10 cada 30 min.
-Dissabtes feiners:
De 7:10 a 22:10 cada 30 min.
-Diumenges i festius:
De 8:10 a 22:10 cada 30 min.


192 (amb 1 midi)
·Mas Casanova-Hospital de Sant Pau (parada regulacio)
=sense canvis=
·Arago-Metro Clot
·Clot-Biscaia
·Pl.Gneral Moragues
·Felip II-Josep Estivill
·St.Antoni Maria Claret-Felip II
·St.Antoni Maria Claret-Concepcion Arenal
·St.Antoni Maria Claret-Pg.Maragall
=sense canvis=
·Mas Casanova-Hospital de Sant Pau (parada regulacio)

Horaris: Sortides de la parada de regulacio:
-De dilluns a divendres feiners:
De 6:00 a 22:00 cada 30 min.
-Dissabtes feiners:
De 7:00 a 22:00 cada 30 min.
-Diumenges i festius:
De 8:00 a 22:00 cada 30 min.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 05/11/2007 17:57

Propongo fusionar las lineas L83 y L11 cuando terminen las obras de RENFE, de la siguiente manera:

Cuando llegue el L83 de Gava a Cornella que siga St.Ildefons y a partir de alli haga el recorrido del L10 hasta Sant Cosme, y vaya cada 15 minutos de L a V laborables, cada 20 los sabados y los festivos. De esa manera el barrio Sant Feliu de l'Hospitalet de Ll. (zona metro Can Boixeres) tendria mas servicio con el centro de l'hospitalet.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 27/11/2007 8:43

Proposo una xarxa d'autobusos per a l'Aeroport, que ara mateix esta molt mal comunicat. Aixo no treu que s'hagin de construir linies de tren, pero mentresant amb autobusos integrats tarifariament, que uneixin l'Aeroport amb les poblacions mes properes:

1 Direccio Sant Climent:
·Napols-Ali Bei-Est.Nord
·Pl.Urquinaona-Pau Claris
·Rda.Universitat-Pl.Catalunya
·Rda.St.Antoni-Aribau
·Pl.Espanya-Tarragona
·AEROPORT (diverses parades)
·Cal Balenya (B-204-C-246)
·Estacio Viladecans
·parades L88
·Sant Climent

1 Direccio Barcelona:
·Sant Climent
·parades L88
·Estacio Viladecans
·Cal Balenya (B-204-C-246)
·AEROPORT (diverses parades)
·Gran Via-Llança
·Pl.Universitat
·Gran Via-Pg.Gracia
·Pl.Tetuan-Gran Via
·Napols-Ali Bei-Est.Nord

1 Horaris:
Sortides d'ambdues terminals:
De 5:00 a 1:00 cada 30 min.


2 Direccio Castelldefels:
·Provença-Aribau
·Rossello-Balmes
·Pg.Gracia-Rossello
·Pg.Gracia-Consell de Cent
·Pg.Gracia-Gran Via
·Rda.Universitat-Pl.Catalunya
·Rda.St.Antoni-Aribau
·Av.Paralel-Nou de la Rambla
·AEROPORT (diverses parades)
·Autovia.Castelldefels-Av.Europa-parades L95
·Av.Castelldefels-parades L94
·Av.Pineda-Bisbe Urquinaona-parades L96
·Bisbe Urquinaona-parada O-F N14

2 Direccio Barcelona:
·Bisbe Urquinaona-parada O-F N14
·Bisbe Urquinaona-Av.Pineda-parades L96
·Av.Europa-Autovia.Castelldefels-parades L95
·AEROPORT (diverses parades)
·Av.Paralel-Nou de la Rambla
·Pl.Universitat-Pelai
·Pl.Catalunya-Rda.St.Pere
·Pg.Gracia-Gran Via
·Pg.Gracia-Arago
·Provença-Rbla.Catalunya
·Provença-Aribau

2 Horaris:
Sortides d'ambdues terminals:
De 5:07 a 1:07 cada 30 min.


3 Direccio Gava:
·Napols-Ali Bei-Est.Nord
·Pl.Urquinaona-Pau Claris
·Rda.Universitat-Pl.Catalunya
·Rda.St.Antoni-Aribau
·Pl.Espanya-Tarragona
·AEROPORT (diverses parades)
·Cal Balenya (B-204-C-246)
·Estacio Viladcans
·Ctra.Vila-Av.Generalitat-parades L80
·Riera St.Llorenç-Rbla.Pompeu Fabra-parades Ga1
·Av.Joan Carles I-Sant Lluis

3 Direccio Barcelona:
·Av.Joan Carles I-Sant Lluis
·Sant Lluis-Riera Sant Llorenç-parades Ga1
·Av.Generalitat-Ctra.Vila-parades L80
·Estacio Viladecans
·Cal Balenya (B-204-C-246)
·AEROPORT (diverses parades)
·Gran Via-Llança
·Pl.Universitat
·Gran Via-Pg.Gracia
·Pl.Tetuan-Gran Via
·Napols-Ali Bei-Est.Nord

3 Horaris:
Sortides d'ambdues terminals:
De 5:15 a 1:15 cada 30 min.


4 Direccio Aeroport:
·Provença-Aribau
·Rossello-Balmes
·Pg.Gracia-Rossello
·Pg.Gracia-Consell de Cent
·Pg.Gracia-Gran Via
·Rda.Universitat-Pl.Catalunya
·Rda.St.Antoni-Aribau
·Av.Paralel-Nou de la Rambla
·AEROPORT (diverses parades)

2 Direccio Barcelona:
·AEROPORT (diverses parades)
·Av.Paralel-Nou de la Rambla
·Pl.Universitat-Pelai
·Pl.Catalunya-Rda.St.Pere
·Pg.Gracia-Gran Via
·Pg.Gracia-Arago
·Provença-Rbla.Catalunya
·Provença-Aribau

4 Horaris:
Sortides d'ambdues terminals:
De 5:22 a 1:22 cada 30 min.


L10
prolongacio de Sant Cosme a l'Aeroport

L10 Horaris:
Sortides d'ambdues terminals:
De 5:00 a 1:00 cada 15 min.


L77 Direccio Aeroport:
·Sant Feliu-Pl.Pere Dot
·Sant Feliu-Parada Tramvia
·Sant Feliu-BV2001-Laurea Miro
·St.Joan Despi-Major-Ajuntament
·St.Joan Despi-Major-Av.Barcelona
·Cornella-Ctra.Esplugues-Joan Maragall
·St.Boi-FGC
·AEROPORT (diverses parades)

L77 Direccio Sant Feliu:
·AEROPORT (diverses parades)
·St.Boi-FGC
·Cornella-Gral.Prim-Joan Maragall
·St.Joan Despi-Major-Av.Barcelona
·St.Joan Despi-Major-Ajuntament
·Sant Feliu-BV2001-Laurea Miro
·Sant Feliu-Parada Tramvia
·Sant Feliu-Pl.Pere Dot

L77 Horaris:
Sortides d'ambdues terminals:
De 5:07 a 1:07 cada 20 min.


N17
Sense canvis

Linies anulades:
46
105
A1
L88
PR1 (els vehicles i horaris d'aquesta linia passen a PR3)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 31/01/2008 14:12

D'aqui no gaire (com a molt 1 any) s'obrira el C/Riera de Tena per sota Antoni de Capmany, 3 cops mes ample que l'actual, que permetra el pas de cotxes i vianants, i es pot aprofitar per fer-hi passar un autobus que connecti les 2 bandes de Sants. Pot ser el 125, que va amb midis, aixi de pas els veins de Zona Franca poden tenir connexio amb L1 i L5 del metro:

el recorregut pot ser aquest:

direccio Collblanc:
(...), Mineria, Font Florida, Traja, Gran Via, Av.Carrilet, Badal, Constitucio, Riera de Tena, Pavia, Riera Blanca, Munne, Sants, Arizala, Trav.Corts, Aristides Maillol, Cardenal Reig.

direccio Zona Franca:
Cardenal Reig, Collblanc, Riera Blanca, Canalejas, Sant Medir, Riera de Tena, Burgos, Jocs Florals, Constitucio, Badal, Gran Via, Radi, Ctra.Prat, Mineria, (...)

Mentrestant pot ser inagurat amb un recorregut provisional per Olzinelles/Jocs Florals, Sants, Badal

Si per algun motiu no vagi be amb el 125 tambe es pot plantajar que aquesta prolongacio la faci el 91, el problema es que el 91 a vegades va amb standards i no se si aquesta ruta la pot fer un standard.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 05/02/2008 15:05

Proposo les següents prolongacions:

Línia 41 (em sembla la mes adecuada pero tambe ho pot fer la 37, la 115 o alguna de les que acaba a Pl.Espanya)
...Pl.Fc.Macia, Diagonal, Ganduxer, Via Augusta, Calatrava, Iradier, Rda.Dalt, Pomaret, Angli, Santissima Trinitat del Mont, St.Pere Claver, Martorell i Peña, Anglí, Rda.Dalt, Marquesa de Villalonga, Esperança, Escoles Pies, General Mitre, Lazaro Cardenas, Escoles Pies, Sta.Fe de Nou Mexic, Fco.Perez Cabrero, Av.Pau Casals, Pl.Fc.Macia...

Tram subratllat: Si presensta gaire dificultat el pas dels autobusos articulats per aquests carrers, el 41 pot finalitzar a Iradier-Rda.Dalt i prolongar-se el 111 o el 130 fins aquests carrers.


Linia 87: ...Via Augusta, Maria Cubi, Mestre Nicolau, Pau Casals, J.Tarradellas, Est.Sants, Tarragona, Pl.Espanya (Pot fer l'O-F al carrer Llançà, on abans el feia el 27). Pl.Espanya, Creu Coberta, Rector Triadó, Av.Roma, Nicaragua, J.Tarradellas, Borrell, Buenos Aires, Trav.Gracia, ...
D'aquesta manera es donaria servei de Gracia a Fc.Macia (barri Galvany) evitant la volta per la Diagonal i es complementaria al 27 (especialment) i al 32 que de Lesseps a Est.Sants/Pl.Espanya van a tope.


Línia 114: ...Via Augusta, Maria Cubi, Santalo, Descartes, Marc Aureli, Copernic, General Mitre, Muntaner, Hercegovina, Ferran Valls i Taverner, Copernic, Tavern, Plato, Muntaner, Rector Ubach, Calvet, Calaf, Muntaner, Laforja, Balmes, Trav.Gracia...
Amb aquesta prolongacio es connectarien els barri de Galvany i Putxet-sud amb el mercat Galvany, els ambulatoris, els FGC, etc.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”