Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

Entrada Autor: foronda 141 » Divendres 23/07/2021 20:12

Al nou final/origen de Maria Cristina, sovint el carrer està tallat per diversos actes: Maratons, curses, fires, etc. veurem on faran el final provisional. També veig problemes per que girin els articulats a la font mágica.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 23/07/2021 20:53

Però que ximples els que redacten les notícies, cada cop pitjor! :o
AMB ha escrit:A partir de diumenge 25 de juliol de 2021, la línia H8 amplia de forma definitiva el seu recorregut des de la parada 001259 Collblanc - Cardenal Reig ubicada a la carretera Collblanc de Barcelona fins la parada 002685 Cardenal Reig - Av St Ramon Nonat ubicada al carrer Cardenal Reig de Barcelona.
La línia serà prolongada tal i com s'indica en el plànol següent:
I al plànol es veu ben clar que el nou origen i final es a Ernest Lluch, no a Cardenal Reig-Av.Sant Ramón Nonat, això ja es part del recorregut de tornada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 23/07/2021 21:00

foronda 141 ha escrit:
Divendres 23/07/2021 20:12
Al nou final/origen de Maria Cristina, sovint el carrer està tallat per diversos actes: Maratons, curses, fires, etc. veurem on faran el final provisional. També veig problemes per que girin els articulats a la font mágica.
Totalment cert, no se com està la cosa per allà, però han posat una rotonda ara?

Podrien haver continuat per Paral·lel, carrer Lleida i entrar sense fer aquell gir. Però realment com dius comprenc entre poc i res aquest canvi, tot i que potser és per deixar més espai a les línies de Baixbus. Però veurem que passa quan tallin l'avinguda cada dos per tres....
sag470 ha escrit:
Divendres 23/07/2021 19:29
A partir de dissabte 24 de juliol de 2021, es trasllada de forma definitiva la parada Judea - Hospital Vall d'Hebron de Barcelona i es crea la nova parada Origen-Final 112142 Metro Vall d'Hebron. L'itinerari de la línia queda afectat tal i com s'indica al plànol següent:
Imatge
Avui es diu adéu al tradicional final de Judea - Av. Jordà! Ara, la darrera notícia que tenia era que farien baixar la línia per Basses d'Horta i no fer-li fer aquesta senyora volta. Imagino per no perdre la parada davant l'hospital i haver de fer baixar la gent a l'altre costat del carrer, a Basses d'Horta, on para també la 112.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 23/07/2021 21:03

foronda 141 ha escrit:
Divendres 23/07/2021 20:12
Al nou final/origen de Maria Cristina, sovint el carrer està tallat per diversos actes: Maratons, curses, fires, etc. veurem on faran el final provisional. També veig problemes per que girin els articulats a la font mágica.
Si a la font no giren sempre tenen la opció d'entrar per C/Mèxic

El provisional suposo que al carrer Lleida, i girant a on els expressos, i no t'extranyi que això hi tingui algo a veure:

A partir de dimarts 20 de juliol de 2021, es trasllada de forma definitiva la parada Lleida - Tamarit de Barcelona. L'itinerari de les línies no queda afectat tal i com s'indica al plànol següent:
Imatge



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 23/07/2021 21:07

Miquel ha escrit:
Divendres 23/07/2021 21:00
A partir de dissabte 24 de juliol de 2021, es trasllada de forma definitiva la parada Judea - Hospital Vall d'Hebron de Barcelona i es crea la nova parada Origen-Final 112142 Metro Vall d'Hebron. L'itinerari de la línia queda afectat tal i com s'indica al plànol següent:
Imatge
Avui es diu adéu al tradicional final de Judea - Av. Jordà! Ara, la darrera notícia que tenia era que farien baixar la línia per Basses d'Horta i no fer-li fer aquesta senyora volta. Imagino per no perdre la parada davant l'hospital i haver de fer baixar la gent a l'altre costat del carrer, a Basses d'Horta, on para també la 112.
Coneixent a la gent d'aquell barri (un dels més reivindicatius, en tema transport sobretot) no crec que triguin gaire a aconseguir que faci les parades de Basses d'Horta i Granja Vella, que ja les podien haver posar de primer moment. I de fet lo llògic es que l'O-F estigués per allà també, no en un lloc redundant (vamos que, l'efecte 91 es va estenent >:( )



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 23/07/2021 21:19

Ecomobisostrans ha escrit:
Diumenge 18/07/2021 23:03
19.07.2021 - Modificación del recorrido
A partir de esta fecha, las líneas V31 y 11 cambian el itinerario a Parc de la Trinitat.

Imatge
Veient açò, em pregunte què vol dir allò d'origen i final. Espera entenc que és la parada on es fa la regulació.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 23/07/2021 21:42

Quan queden així li diem "finals creuats", vol dir que tu a l'origen ja pots pujar, que a l'arribar al final no hauràs de tornar a validar, però si esperar. Es fa quan queda una petita circunval·lació en un extrem, com és aquest cas.



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 23/07/2021 21:51

Ecomobisostrans ha escrit:
Divendres 23/07/2021 21:07
Miquel ha escrit:
Divendres 23/07/2021 21:00
A partir de dissabte 24 de juliol de 2021, es trasllada de forma definitiva la parada Judea - Hospital Vall d'Hebron de Barcelona i es crea la nova parada Origen-Final 112142 Metro Vall d'Hebron. L'itinerari de la línia queda afectat tal i com s'indica al plànol següent:
Imatge
Avui es diu adéu al tradicional final de Judea - Av. Jordà! Ara, la darrera notícia que tenia era que farien baixar la línia per Basses d'Horta i no fer-li fer aquesta senyora volta. Imagino per no perdre la parada davant l'hospital i haver de fer baixar la gent a l'altre costat del carrer, a Basses d'Horta, on para també la 112.
Coneixent a la gent d'aquell barri (un dels més reivindicatius, en tema transport sobretot) no crec que triguin gaire a aconseguir que faci les parades de Basses d'Horta i Granja Vella, que ja les podien haver posar de primer moment. I de fet lo llògic es que l'O-F estigués per allà també, no en un lloc redundant (vamos que, l'efecte 91 es va estenent >:( )
Tot i que ens podrien haver posat les parades a Martí Codolar i Granja Vella, el cert és que a Martí Codolar hi para ja la V17, i a Granja Vella, a banda de l'esmentada, la 112 i la 185. Totes tres realment porten a Vall d'Hebron metro, tot i que la M19 faria el recorregut de forma més ràpida.

També cal dir que el nombre d'usuaris (que ja tenen alternativa) no justifica que la M19 perdi més temps per a fer una volta enorme per canviar de sentit. Ara, a mi m'agradaria, que visc per la zona i em podria ser útil, però vaja, cal ser realista també jajajaja


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 23/07/2021 23:21

Ecomobisostrans ha escrit:
Divendres 23/07/2021 21:42
Quan queden així li diem "finals creuats", vol dir que tu a l'origen ja pots pujar, que a l'arribar al final no hauràs de tornar a validar, però si esperar. Es fa quan queda una petita circunval·lació en un extrem, com és aquest cas.
És a dir, que, en este cas concret, si puge a la parada 3402 hauria de tornar a validar? I això es controla?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dissabte 24/07/2021 0:53

Se suposa que la 3402 hauria de ser la d'origen, però deuen considerar que no hi ha prou distància a la del final que ho justifiqui, i a més es plà, que en les altres hi ha desnivell. De totes maneres normalment si hi puges no dirà res, molt punyetero tindria que ser el xòfer per fer-te validar al arribar al final.



França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dissabte 24/07/2021 10:43

Ecomobisostrans ha escrit:
Dissabte 24/07/2021 0:53
Se suposa que la 3402 hauria de ser la d'origen, però deuen considerar que no hi ha prou distància a la del final que ho justifiqui, i a més es plà, que en les altres hi ha desnivell. De totes maneres normalment si hi puges no dirà res, molt punyetero tindria que ser el xòfer per fer-te validar al arribar al final.
Joe, parece que ninguno fuese del barrio. Si recordáis el final de Judea, el M19 hacía un giro algo cerrado y para estacionar en el final, tenía que recular un poco y maniobrar, ya que el espacio era reducido. Supongo que algunos conductores de "Rallies" un tanto "manitas" con la maniobra habrán rozado alguna moto mal aparcada o se habrán llevado por delante algún bolardo o valla, se ha quejado de que allí el aparcar es un infierno, han presionado y le han cambiado el recorrido para evitar que hagan esa maniobra.
La otra posible razón es poner articulados en la línea, cosa imposible para estacionar en calle Judea.

Pero vamos, me decanto por la opción de que "es difícil aparcar y maniobrar". Evidentemente, no es ningún drama, pero algunos conductores recién salidos del autoescuela... Bueno, me callo. Iba a decir que todo lo quieren "como la AP7": grandes avenidas con amplios espacios.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 24/07/2021 22:55

França451 ha escrit:
Dissabte 24/07/2021 10:43
Ecomobisostrans ha escrit:
Dissabte 24/07/2021 0:53
Se suposa que la 3402 hauria de ser la d'origen, però deuen considerar que no hi ha prou distància a la del final que ho justifiqui, i a més es plà, que en les altres hi ha desnivell. De totes maneres normalment si hi puges no dirà res, molt punyetero tindria que ser el xòfer per fer-te validar al arribar al final.
Joe, parece que ninguno fuese del barrio. Si recordáis el final de Judea, el M19 hacía un giro algo cerrado y para estacionar en el final, tenía que recular un poco y maniobrar, ya que el espacio era reducido. Supongo que algunos conductores de "Rallies" un tanto "manitas" con la maniobra habrán rozado alguna moto mal aparcada o se habrán llevado por delante algún bolardo o valla, se ha quejado de que allí el aparcar es un infierno, han presionado y le han cambiado el recorrido para evitar que hagan esa maniobra.
La otra posible razón es poner articulados en la línea, cosa imposible para estacionar en calle Judea.

Pero vamos, me decanto por la opción de que "es difícil aparcar y maniobrar". Evidentemente, no es ningún drama, pero algunos conductores recién salidos del autoescuela... Bueno, me callo. Iba a decir que todo lo quieren "como la AP7": grandes avenidas con amplios espacios.
El canvi de la M19 ve motivat precisament per voler posar-hi articulats. A Can Ruti crec que també havien fet alguna adaptació. La maniobra actual que jo sàpiga no havia estat mai un problema.

Amb aquest canvi el que podrien fer és traslladar el final del 135 precisament a aquest punt.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 27/07/2021 18:41

sag470 ha escrit:
Divendres 23/07/2021 19:36
28.07.2021 - Modificació del recorregut

A partir del 28 de juliol, aquesta línia canvia el recorregut definitivament a l'avinguda de la Reina Maria Cristina.
Parades anul·lades: 389, 1062, 1063, 1064, 1185 i 1982.
Parades alternatives: 943, 3793, 3794, 3795 i 3796.

Imatge
Ja hi ha una mica més de llum sobre l'assumpte. Sembla ser que el canvi és a causa de les obres d'adaptació de l'estació d'Espanya de L3. No només les línies de TB canvien el terminal, si no que també ho fan les línies de Baixbus fins a nou avís.

http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=17300


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 27/07/2021 18:51

Confirman aqui las de TMB:


TMB
@TMB_Barcelona
·
1 h
Senyal de perill Amb motiu dels treballs de construcció dels ascensors de la línia 3 de #metrobcn, del 28 de juliol al 30 de novembre, les línies 46, 65, 79 i 165 #busbcn deixen la terminal del Paral·lel i la tindran a l’avinguda Reina Maria Cristina.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2151

Entrada Autor: albert28 » Dimarts 27/07/2021 19:45

Miquel ha escrit:
Dimarts 27/07/2021 18:41
sag470 ha escrit:
Divendres 23/07/2021 19:36
28.07.2021 - Modificació del recorregut

A partir del 28 de juliol, aquesta línia canvia el recorregut definitivament a l'avinguda de la Reina Maria Cristina.
Parades anul·lades: 389, 1062, 1063, 1064, 1185 i 1982.
Parades alternatives: 943, 3793, 3794, 3795 i 3796.

Imatge
Ja hi ha una mica més de llum sobre l'assumpte. Sembla ser que el canvi és a causa de les obres d'adaptació de l'estació d'Espanya de L3. No només les línies de TB canvien el terminal, si no que també ho fan les línies de Baixbus fins a nou avís.

http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ncia=17300
Què han posat alguna rotonda temporal? Pq per donar la volta allà era una intersecció.
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 28/07/2021 7:25, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 27/07/2021 22:55

Ara és una rotonda. Vista amb els meus propis ulls.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

iFercat
N7
N7
Entrades: 384

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 28/07/2021 15:05

França451 ha escrit:
Dissabte 24/07/2021 10:43
Ecomobisostrans ha escrit:
Dissabte 24/07/2021 0:53
Se suposa que la 3402 hauria de ser la d'origen, però deuen considerar que no hi ha prou distància a la del final que ho justifiqui, i a més es plà, que en les altres hi ha desnivell. De totes maneres normalment si hi puges no dirà res, molt punyetero tindria que ser el xòfer per fer-te validar al arribar al final.
Joe, parece que ninguno fuese del barrio. Si recordáis el final de Judea, el M19 hacía un giro algo cerrado y para estacionar en el final, tenía que recular un poco y maniobrar, ya que el espacio era reducido. Supongo que algunos conductores de "Rallies" un tanto "manitas" con la maniobra habrán rozado alguna moto mal aparcada o se habrán llevado por delante algún bolardo o valla, se ha quejado de que allí el aparcar es un infierno, han presionado y le han cambiado el recorrido para evitar que hagan esa maniobra.
La otra posible razón es poner articulados en la línea, cosa imposible para estacionar en calle Judea.

Pero vamos, me decanto por la opción de que "es difícil aparcar y maniobrar". Evidentemente, no es ningún drama, pero algunos conductores recién salidos del autoescuela... Bueno, me callo. Iba a decir que todo lo quieren "como la AP7": grandes avenidas con amplios espacios.
Me encanta como siempre te montas unas historias....
El cambio es pq van a poner articulados, ni maniobras ni conductores salidos de autoescuela....



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 28/07/2021 22:55

Queda molt be l'Av.Maria Cristina així, la veritat. Quan torni tot a la normalitat podrien deixar algunes línies allà i així la parada del Paral·lel tindria més espai, que a vegades han d'esperar fora perque no hi caben i llavors es fa un embús i el D20 ha d'esperar o parar de qualsevol manera.




França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Diumenge 01/08/2021 17:05

iFercat ha escrit:
Dimecres 28/07/2021 15:05
França451 ha escrit:
Dissabte 24/07/2021 10:43
Ecomobisostrans ha escrit:
Dissabte 24/07/2021 0:53
Se suposa que la 3402 hauria de ser la d'origen, però deuen considerar que no hi ha prou distància a la del final que ho justifiqui, i a més es plà, que en les altres hi ha desnivell. De totes maneres normalment si hi puges no dirà res, molt punyetero tindria que ser el xòfer per fer-te validar al arribar al final.
Joe, parece que ninguno fuese del barrio. Si recordáis el final de Judea, el M19 hacía un giro algo cerrado y para estacionar en el final, tenía que recular un poco y maniobrar, ya que el espacio era reducido. Supongo que algunos conductores de "Rallies" un tanto "manitas" con la maniobra habrán rozado alguna moto mal aparcada o se habrán llevado por delante algún bolardo o valla, se ha quejado de que allí el aparcar es un infierno, han presionado y le han cambiado el recorrido para evitar que hagan esa maniobra.
La otra posible razón es poner articulados en la línea, cosa imposible para estacionar en calle Judea.

Pero vamos, me decanto por la opción de que "es difícil aparcar y maniobrar". Evidentemente, no es ningún drama, pero algunos conductores recién salidos del autoescuela... Bueno, me callo. Iba a decir que todo lo quieren "como la AP7": grandes avenidas con amplios espacios.
Me encanta como siempre te montas unas historias....
El cambio es pq van a poner articulados, ni maniobras ni conductores salidos de autoescuela....
No hay ninguna historia. Planteé la posibilidad de que pusieran articulados en la línea, que ha sido la causa. No confiaba en ello, porque desde hace años se llevaba diciendo que esta línea tenía que llevar articulados, y no se movió ni un dedo en hacerlo. Finalmente han entrado en razón y puesto articulados en una línea que los necesitaba desde hace años. La otra posibilidad no es ninguna película. Cualquiera que esperase un bus en las paradas cercanas a la Avinguda Jordá, sabe que el M19 antes, llegaba por la calle de arriba, giraba en un giro muy cerrado y tenía que maniobrar y recular para colocarse en posición de estacionamiento y dejar libre el carril izquierdo para vehículos que bajasen de allí. Precisamente allí no he visto que se arranquen bolardos o se rocen postes, pero planteaba la posibilidad de que alguna vez haya pasado. La cuestión es que este punto, para una línea como el M19 no era precisamente "aparcar fácilmente ni a la primera". Si toca hacer maniobras por falta de espacio, eso es un punto susceptible de posibles problemas. En otras terminales, ya sabemos que cuando por ejemplo hay obstáculos, vallas o coches mal aparcados, hay que maniobrar para estacionar delante de la parada, pero en este caso, es la propia infraestructura la que obligaba a recular para colocar el vehículo delante de la parada.

Por otro lado. Creo que por algún lado me pareció leer que se ampliaba el H8, haciéndole llegar a Ernest Lluch, pero me pareció leer algo como que en dirección Cardenal Reig, se ampliaba una parada. Esto no es exactamente así. Pude estar el domingo pasado en la estación de Metro, y vi varios carteles indicativos de correspondencias. Me he encontrado que han creado un nuevo área d'Intercanvi entre D20 y H8. A esta última la hacen subir por esa avenida (creo que es Sant Ramón), descargar en el lado derecho, girar de vacío en una rotonda que han hecho allí, en el cruce con el Tram y bajar la calle para estacionar en la parada de inicio, justo enfrente de la otra. Por lo tanto, siendo correctos, han añadido dos paradas más, una en el costado derecho de Sant Ramón, para descargar pasaje, y la otra enfrente, para hacer regulación y coger el pasaje, unos metros encima del punto de regulación del D20.

Respecto al enlace con el TRAM, desde el metro, es inmediato, ese punto me ha gustado. A pesar de que hay indicaciones desde el metro a "la Torre Melina" para coger el bus, no hubiera estado de más, poner el planito del área d'Intercanvi en la salida del Metro, ya que una vez que sales, ves el tram, pero la esquina te tapa el acceso a las paradas de bus, y si estás un poco perdido o no conoces la zona, no sabes dónde queda. Alguna flechita o indicación una vez en la calle, no estaría de más.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

França451
N9
N9
Entrades: 2219
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 05/08/2021 10:57

Repito mensaje porque ahora quiero comentar otra cosa muy diferente.

Cuando se creó la línea D50, en los folletos verticales donde salían las tres líneas nuevas de la fase, se indicaba que las paradas Floridablanca-Comte d'Urgell sentido CM y Sepúlveda-Muntaner, Villarroel-Sepúlveda y Tamarit-Mercat de Sant Antoni eran provisionales hasta finalización de las obras.
¿Alguien puede aclarar a qué se debía esa "provisionalidad"? En los últimos meses he visto por allí la conversión, pacificación y peatonalización de diversos tramos de calles en esa zona, poniendo bolardos, maceteros y pintando el suelo con bandas amarillas y negras. Mi pregunta es: ¿cuál se supone que iba a ser el trazado definitivo de la línea en este tramo? ¿En qué ha quedado eso?

Por otro lado. El día 7 de agosto, me he encontrado que la D50 y la V23 recuperan su recorrido habitual por Carrer Independencia. Hay que estar al loro, porque pinta que van a sacar el plano definitivo del área d'Intercanvi (al menos eso espero, ya que el D50 en el provisional no aparecía).
La curiosidad de la noticia es que "afecta a la línea 19 de TMB". ¿Perdón???????? ¿Pero la 19 no cogía Padilla y luego Indústria?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”