Parades de bus dobles a la diagonal

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Parades de bus dobles a la diagonal

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 17/07/2018 15:25

Guigui ha escrit:Doncs els busos que hi paren segueixen la pràctica d'una parada doble. Vist així com a passatger.
Efectivament i ho puc confirmar. Com a usuari diari de la D40, passo cada dia per Lesseps i confirmo que es segueix el mecanisme de doble parada. Hi ha un Punt de Parada situat a escasos metres de la marquesina de la parada Lesseps-Riera de Vallcarca, on a més de la D40, paren l'H6, 24 i 87 d'Authosa. Quan un bus de qualsevol de les línies ja mencionades para al davant, el bus X del darrere obre les portes al punt de parada respectiu.



iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 18/07/2018 2:22

Renfe451 ha escrit:
Guigui ha escrit:Doncs els busos que hi paren segueixen la pràctica d'una parada doble. Vist així com a passatger.
Efectivament i ho puc confirmar. Com a usuari diari de la D40, passo cada dia per Lesseps i confirmo que es segueix el mecanisme de doble parada. Hi ha un Punt de Parada situat a escasos metres de la marquesina de la parada Lesseps-Riera de Vallcarca, on a més de la D40, paren l'H6, 24 i 87 d'Authosa. Quan un bus de qualsevol de les línies ja mencionades para al davant, el bus X del darrere obre les portes al punt de parada respectiu.
No esteu parlant de la mateixa parada, la que diu el Guigui es la del final de gran de gracia, aquesta parada no es parada doble. Alguns busos faran com parada doble, pero no tots ni molt menys bàsicament perqe les portes del darrere queden enmig d'una caseta de ciment d'unes obres.

La del H6, D40, 24 etc clar que es parada doble i te els seus corresponents pals.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 18/07/2018 11:04

iFercat ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
Guigui ha escrit:Doncs els busos que hi paren segueixen la pràctica d'una parada doble. Vist així com a passatger.
Efectivament i ho puc confirmar. Com a usuari diari de la D40, passo cada dia per Lesseps i confirmo que es segueix el mecanisme de doble parada. Hi ha un Punt de Parada situat a escasos metres de la marquesina de la parada Lesseps-Riera de Vallcarca, on a més de la D40, paren l'H6, 24 i 87 d'Authosa. Quan un bus de qualsevol de les línies ja mencionades para al davant, el bus X del darrere obre les portes al punt de parada respectiu.
No esteu parlant de la mateixa parada, la que diu el Guigui es la del final de gran de gracia, aquesta parada no es parada doble. Alguns busos faran com parada doble, pero no tots ni molt menys bàsicament perqe les portes del darrere queden enmig d'una caseta de ciment d'unes obres.

La del H6, D40, 24 etc clar que es parada doble i te els seus corresponents pals.
Jo em refereixo la del 22 24 27 V17 D40 i 87 + nitbus



iFercat
N7
N7
Entrades: 387

Entrada Autor: iFercat » Dimecres 18/07/2018 13:24

albert28 ha escrit:
iFercat ha escrit:
Renfe451 ha escrit:
Efectivament i ho puc confirmar. Com a usuari diari de la D40, passo cada dia per Lesseps i confirmo que es segueix el mecanisme de doble parada. Hi ha un Punt de Parada situat a escasos metres de la marquesina de la parada Lesseps-Riera de Vallcarca, on a més de la D40, paren l'H6, 24 i 87 d'Authosa. Quan un bus de qualsevol de les línies ja mencionades para al davant, el bus X del darrere obre les portes al punt de parada respectiu.
No esteu parlant de la mateixa parada, la que diu el Guigui es la del final de gran de gracia, aquesta parada no es parada doble. Alguns busos faran com parada doble, pero no tots ni molt menys bàsicament perqe les portes del darrere queden enmig d'una caseta de ciment d'unes obres.

La del H6, D40, 24 etc clar que es parada doble i te els seus corresponents pals.
Jo em refereixo la del 22 24 27 V17 D40 i 87 + nitbus
Clar i jo, si precisament t'estic donant la rao :)

La cosa es en Renfe451 que s'ha equivocat de parada i parla de la parada direcció contraria que es la que para el H6 també (que aquesta està bastant clar que es doble), i aquesta no es la parada a la que ens referim Guigui, tu i jo.

La parada direcció mar es doble, la direcció muntanya no.



França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Diumenge 09/09/2018 16:02

Ejem, ejem... Pi i Molist-Virrei Amat... en ambos sentidos... Ejem, ejem... Doble marquesina, una sóla parada. Tugsal en los nocturnos hace parada doble si viene otro detrás, aprovechando la doble marquesina. ¿Para cuándo los palotes?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”