Notícies de Tusgsal

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Notícies de Tusgsal

Entrada Autor: George85 » Divendres 06/10/2006 14:32

Aquest migdia, l'autobus B20 de Tusgal en el que viatjava ha patit el rebentament de les dues rodes bessones del costat esquerra al C/ Mallorca amb Roger de Llúria. El conductor, molt amablament, ens ha informat del problema, de que no podia moure'l i que baixessim amb precaució (l'autobus circulava pel carril esquerra ja que anava a girar per Pau Claris). Als passatgers que necessitessin seguir, els ha remés a la parada del mateix tram de carrer (on no hi te parada el B20) per esperar el següent bus. (He suposat que ell mateix avisaria al proper bus perque efctués parada allí..., jo he seguit a peu)

A baixar m'he fixat amb les rodes i les dues estaven fetes caldo... No hi entenc de pneumàtics però el seu estat deixava molt que desitjar, no m'estranya que hagin dit prou... :|

PD: aprofito l'ocasió per reclamar un fil d'incidències en autobusos com els del ferrocarril ;)



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 14:56

George85 ha escrit:A baixar m'he fixat amb les rodes i les dues estaven fetes caldo... No hi entenc de pneumàtics però el seu estat deixava molt que desitjar, no m'estranya que hagin dit prou... :|
TUSGSAL (o CASQUETEBUS com li diem alguns que sabem dels mafio...polítics locals :twisted: ) no fa un manteniment molt adequat del material mòbil, per ser sincer... >:(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 06/10/2006 15:11

Feia dies hi pensava en el fil de incidències a autobusos, però també vaig pensar que segons en quines linies o empreses incidències és quan no hi ha incidències, és a dir, hi ha molta gent que es queixa de SyS, La Vallesana, de TEISA (aquest sóc jo, per cert), perquè el servei és dolent sempre. I és clar, posar cada dia el mateix missatge, com que no...

...però ja que ho treus, dilluns passat un autobús de la L4 de TEISA (Scania K93CLB Hispano VOVII GI-2194-BJ) no va poder fer dues voltes per una punxada, i ahir un motor va rebentar literalment també a la L4 (Scania K113CLB Burillo Carla GI-0335-BD), no podent fer dues voltes més.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 16:30

Lo bo de les rodes actuals es que no rebenten (potser fan un pet, però res més) sino que es van desinflant a poc a poc i t'avisen paulatinament de que t'has d'aturar... ja que el vehicle comença a fer bots... Ah, quin dia aquell que em va rebentar una roda a 90 per hora... :suar



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Divendres 06/10/2006 17:36

orique ha escrit:Lo bo de les rodes actuals es que no rebenten (potser fan un pet, però res més) sino que es van desinflant a poc a poc i t'avisen paulatinament de que t'has d'aturar...
orique, no ha explotat ni molt menys, de sobte el bus ha començat a rodar d0'na forma molt rara i el conductor ha parat. Però quan he baixat, la roda semblava que hagués explotat, tenia tot de "rajas" i en aquell moment l'autobus es recolzava sobre la, llanta (? -> nu se si es diu aixi '^^ )



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 17:57

George85 ha escrit:orique, no ha explotat ni molt menys, de sobte el bus ha començat a rodar d0'na forma molt rara i el conductor ha parat. Però quan he baixat, la roda semblava que hagués explotat, tenia tot de "rajas" i en aquell moment l'autobus es recolzava sobre la, llanta (? -> nu se si es diu aixi '^^ )
De què em sona a mí això? La veritat és que em vaig acollonir quan vaig veure-la... com dient... gràcies Srs d'I+D de Pirelli... :reve



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 07/10/2006 12:52

En efecte. El bus del que us parlo va punxar i el conductor no se'n va donar compte fins que el van avisar de que anava tort. I entre que la canvia o no la canvia, 2 hores...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dissabte 07/10/2006 13:50

aarongilp ha escrit: (...) I entre que la canvia o no la canvia, 2 hores...
Però es va posar ell a canviar-la? Ostres quina feinada! Jo que vaig trucar al RACC perque vinguessin a canviar-me la meva... :roll: Això va ser la primera vegada, des de llavors ja n'he canviat un parell jo, però si en un cotxe és un conyàs, en un bus... :?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 07/10/2006 16:07

Home, tanta feina no és, però és una putada perquè t'obliga a comprar-ne una (o dues) noves...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 07/10/2006 19:17

George85 ha escrit:
aarongilp ha escrit: (...) I entre que la canvia o no la canvia, 2 hores...
Però es va posar ell a canviar-la? Ostres quina feinada! Jo que vaig trucar al RACC perque vinguessin a canviar-me la meva... :roll: Això va ser la primera vegada, des de llavors ja n'he canviat un parell jo, però si en un cotxe és un conyàs, en un bus... :?
Va tardar aproximadament una hora a canviar-la (ell i un mecànic de TEISA), però en un principi volia canviar de cotxe (i que li portessin algun altre) però no tenien vehícles de reserva, estaven tots avariats o en us (degut a més avaries). Així que a canviar la roda allí mateix :D Llàstima que m'ho vaig perdre, jo era a casa :'(


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 09/10/2006 22:10

32 autobusos nous en marxa a partir d’aquesta mateixa setmana a Badalona
El port de Badalona ha estat l’escenari de la festa de presentació del què a Badalona es coneix popularment com les tusses. Els vehicles son d’una mida estàndard de dotze metres i han estat fabricats per Mercedes, Man i Irisbus/Ibeco. Tots ells incorporen les últimes novetats tècniques que procuren garantir el màxim confort i comoditat, tant pel passatger com pel conductor.

Nous gatgets que incorporen aquests nous vehicles, com per exemple uns sensors que alerten el perill de xoc al moment de fer marxa enrere, o un nou sistema que facilita la tasca al conductor al moment de donar canvi. Així, doncs, entre el mes de juny de 2006 i el març de 2007 s’hauran incorporat 124 nous autobusos:79 vehicles de mida estàndard, 34 de mida mitjana i onze microbusos. En total una inversió aproximada de 25 milions d’euros.

L’increment de nous autobusos a Badalona suposa també la creació de noves línies de comunicació interurbana. A partir d’avui mateix s’ha posat en circulació la nova línia BDZERO, dissenyada per donar servei al Recinte de Can Ruti. S’encarregarà d’unir el tanatori, i l’hospital Germans Trias i Pujol , amb l’Institut Guttman. La BDZero tindrà una freqüència de pas de 15 minuts.

La línia BD4 també estarà d’estrena ja que s’ampliarà fins arribar al Sociosanitari del Carme de Montigalà. Això suposa 4 quilòmetres més de recorregut i 14 noves parades. La freqüència de pas es manté en 13 minuts.-

Qui sí que redueix la seva freqüència de pas son les línies nocturnes de TUGSAL. A partir d’ara el Nitbus passarà cada vint minuts, enlloc de l’actual mitja hora d’espera.

La línia B22, que fa el recorregut de Canyadó fins l’Hospital de Sant Pau també redueix el seu temps d’espera a vint minuts. I la línia B26, que va de Can Ruti al Remei a només deu minuts.

http://www.badaweb.com/cgi-bin/noti_det ... 3&idioma=0

Ah, y mencionar que los Iveco son Noge Cittour, los Mercedes son Citaro y los Man son Lion's City

Saludos



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 09/10/2006 22:13

Afageixo info de la web de Tusgsal:

BD0, UNA NOVA LÍNIA AL SERVEI DE CAN RUTI.

Des del 9 d'octubre una nova línia d'autobús donarà servei a les persones que han d'utilitzar alguna de les instal-lacions de Can Ruti. Mitjançant un recorregut circular la nova línia BD0 unirà cada quinze minuts, tots els dies de la setmana, la plaça on arriben els autobusos B19, B24, B26 i B27 amb l'Hospital Germans Trias i Pujol, I'Institut Guttmann i el Tanatori.

La nova línia forma parte del Sistema Tarifari Integrat, per la qual cosa, els usuaris que hagin arribat amb alguna de les altres línies fent servir els titois integrats (tots excepte el bitllet senzill), poder utilizar-la sense haver de pagar un nou bitllet.
Des d'ara, amb el recorregut de la nova línia és molt més fàcil i cómode desplaçar-se pel recinte i, especialment, arribar al Tanatori.

(per cert, ja tocava reduïr la freqüència de la B22, que feia pena de lo que trigava, tenint en compte que uneix Barcelona amb Badalona)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 09/10/2006 22:43

Això vol dir: bye, bye, Sevillanos :'(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 11/10/2006 12:46

Hola!
Fran-Ikarus ha escrit:Això vol dir: bye, bye, Sevillanos :'(
Us en quedareu algún a l'ARCA? :D A la cotxera d'Autocares Capricornio (a la frontera entre Badalona i Montgat, o el que és el mateix, entre el Barcelonès i el Maresme) n'hi ha uns quants en un avançat estat de descomposició... :'(

Per cert, jo ja fa temps que no en veig cap, de Sevillano... :(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/10/2006 13:01

Són de l'any 1992 = no es poden matricular com a VH fins el 2017 -> impossible quedar-nos un


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 18/10/2006 18:03

TUSGSAL INCORPORA 32 NUEVOS AUTOBUSES


Las nuevas unidades, que tienen una longitud de 12 metros, son los modelos máss novedosos de diferentes fabricantes (Man Lions City NL 273 Integral, Iveco Cityclass 491.12.92 Noge y Mercedes Citaro 0530 Integral). Todos incorporan avances técnicos que garantizan el máximo confort y seguridad para los pasajeros y facilitan la labor del conductor. Muchos de éstos vehículos cuentan con motor “EURO IV”.

Esta entrega forma parte del Plan de Ampliación y Renovación del parque de autobuses que se completará durante el primer trimestre de 2007 con la llegada de otros 65 nuevos vehículos. Hasta el momento TUSGSAL ha incorporado 59 unidades en 2006.
http://www.revistaviajeros.com/noticias ... m=308#not2



Imatge



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 18/10/2006 18:41

Fran-Ikarus ha escrit:Són de l'any 1992 = no es poden matricular com a VH fins el 2017 -> impossible quedar-nos un
Com? No et pots quedar un autobús per preservar-lo encara que no tingui els 25 anys i no es puguin classificar com a Vehicles Històrics?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 19/10/2006 13:15

BADALONA-SANT ADRIÀ DE BESÒS. LÍNEA BD7. INAUGURACIÓN DE LA NUEVA LÍNEA URBANA.



A partir del día 23 de Octubre de 2006 será inaugurada la nueva línea urbana de Badalona BD7 que unirá Sant Adrià de Besòs (Estación de RENFE) con Badalona (Av. Martí Pujol).

El recorrido y los horarios serán los descritos en la tira informativa inferior:

(no la puc penjar, esta a la web de la EMT http://www.emt-amb.com/links/new.htm )

El recorregut sembla que serà de l'estació de RENFE de Sant Adrià a la de Badalona, per l'Av. Eduard Maristany, St.Isidre, Ignasi de Loyola i MArti Pujol.
L'Horari serà:
Sortida de St.Adrià: De L a S lab.: De 7:20 a 21:00 cada 20 min. Festius: De 7:20 a 20:40 cada 40 min.
Sortida de Badalona: De L a S lab. De 7:00 a 20:40 cada 20 min. Festius: de 7:00 a 20:20 cada 40 min.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 21/10/2006 13:07

Barcelonès Nord. Dilluns comença la nova línia d'autobús de la façana marítima de Badalona



EL PUNT. Badalona.
Aquest dilluns, l'Entitat Metropolitana del Transport (EMT) posarà en marxa una nova línia d'autobús, la BD7, que connectarà l'estació de tren de Badalona amb el port i les estacions de tren i tramvia de Sant Adrià de Besòs. El trajecte donarà servei a les zones urbanístiques de nova creació que fins ara no tenien cap tipus de transport públic. Té un recorregut de 8,08 quilòmetres (anada i tornada) i fa 18 parades. De dilluns a dissabte, el servei es dóna amb dos autobusos que asseguren una freqüència de pas de 20 minuts. Els diumenges i festius hi haurà un sol vehicle per a tot el trajecte. Aquesta nova línia arriba després de les reivindicacions dels veïns, que van manifestar el seu malestar a l'alcaldessa Maite Arqué sobre les mancances al seu barri.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2103039



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dissabte 21/10/2006 18:34

Avui al B24 hi havia aquest fulleto :D


Porta i contraportada:

Imatge

Interior:

Imatge



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”