Notícies de Tusgsal

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimarts 24/10/2006 17:50

Barcelonès Nord. Un nou bus uneix el front marítim de Badalona amb les estacions de Renfe



GERARD ARIÑO. Badalona

+ Un autobús de la nova línia, ahir a Badalona. Foto: G.A.
Badalona i Sant Adrià disposen des d'ahir d'una nova línia d'autobús que uneix les dues localitats en un trajecte paral·lel a la línia de Rodalies. Al viatge inaugural, van assistir-hi els alcaldes dels dos municipis, Maite Arqué i Jesús María Canga, a més del director general de Tusgsal, Fermín Casquete, que va destacar el «valor social» del nou servei.

La nova línia uneix les estacions de ferrocarril de Sant Adrià de Besòs i Badalona pel front marítim. El nou servei, amb el nom de BD7, transcorre bàsicament pel carrer Eduard Maristany, entre la via del tren i la línia costanera, passa per la nova zona residencial que s'està construint al costat de la platja i per davant de les instal·lacions d'Anís del Mono, i arriba al pas sota la via del carrer Sant Ignasi de Loiola, des d'on es dirigeix a l'estació de Renfe de Badalona. Per fer el recorregut, que és tot en línia recta, els autobusos passen per dins del recinte del port de Badalona, on no han de pagar el «peatge» del qual es van queixar els veïns de la nova zona residencial.

La línia té un recorregut total de 8,08 quilòmetres, anada i tornada, i fa un total de 18 parades. De dilluns a dissabte el servei es fa amb dos autobusos que passen amb una freqüència de 20 minuts. Els festius i diumenges la línia funcionarà amb un sol vehicle. El nou servei funciona des d'ahir al matí amb normalitat.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2107292



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 25/10/2006 22:35

TRANSPORTS
BD7,una nova línia d’autobús que uneix Sant Adrià i Badalona
L’Entitat Metropolitana del Transport ha posat en marxa una nova línia d’autobusos gestionada per TUSGSAL que enllaça l’estació de Renfe i el final de la línia T4 del TRAM a Sant Adrià amb el centre de Badalona. Des del seu origen a Sant Adrià, al costat de les instal·lacions esportives municipals de Marina Besòs i el Parc del Litoral, el recorregut de la nova línia BD7 transcorre bàsicament pel carrer Eduard Maristany, entre la via del tren i la línia costanera, travessa el Port de Badalona, passa per la nova zona residencial que s’està construint al costat de la platja i per davant de les instal·lacions centenàries d’Anis del Mono, fins arribar al pas sota la via del carrer Sant Ignaci de Loiola des d’on es dirigeix a l’estació de Renfe de Badalona.

La línia, a més a més d’unir Sant Adrià i el centre de Badalona utilitzant un recorregut molt fluid que permet fer el trajecte amb un temps mínim, dóna servei a les zones de nova creació que estan creixent en aquest sector i que estan modificant i dignificant la franja de la costa.

La línia té un recorregut total de 8,08 quilòmetres (anada i tornada) i fa 18 parades. De dilluns a dissabte el servei es dóna amb dos autobusos que asseguren una freqüència de pas de 20 minuts. Els festius i diumenges la línia funcionarà amb un sol vehicle.


http://www.sant-adria.net/cat/lanoticia.php?reg=358



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 25/10/2006 22:52

Sí, sí que pots. Però no el pots matricular com a vehicle històric, per la qual cosa no el pots assegurar a un preu "assequible". I tenir durant 11 anys un vehicle sense poder moure'l (per via pública i amb passatge) i ocupant el valuós espai i recursos que hom podria destinar a un autobús de més de 25 anys, i que es pot matricular, assegurar i treure amb passatge per la via pública... ho descarta directament (per a una associació, clar, no per a una empresa)

En aquest cas, l'empresa de la qual parlem descarta, al seu torn, la segona opció :?

Ah, per cert, tot i l'avalanxa de nous busos, alguns Sevillanos aguanten com a campions, a les línies urbanes BD (segons avistaments del fòrum de busos) i avui mateix a la B24, el 171 (avistament meu personal però transferible)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 25/10/2006 22:55

Fran-Ikarus ha escrit:Sí, sí que pots. Però no el pots matricular com a vehicle històric, per la qual cosa no el pots assegurar a un preu "assequible". I tenir durant 11 anys un vehicle sense poder moure'l (per via pública i amb passatge) i ocupant el valuós espai i recursos que hom podria destinar a un autobús de més de 25 anys, i que es pot matricular, assegurar i treure amb passatge per la via pública... ho descarta directament (per a una associació, clar, no per a una empresa)

En aquest cas, l'empresa de la qual parlem descarta, al seu torn, la segona opció :?
Aviam...si tens suficients calés per pagar l'assegurança, jo que sé...perquè has tingut una mica d'èxit a la vida, no te'l podries quedar i treure'l a passejar amb gent, o bé has de tenir llicència de transport i, per tant, ser una empresa de transport de viatgers?


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 26/10/2006 0:42

Ah, bé, sí, en aquests supòsits la situació canvia, je je... però estàvem parlant d'una hipotètica preservació d'ARCA ;)

Mira, per exemple el bus del Joaquín Canales (TUS 237) està així, a nom d'un particular, matriculat normal, amb assegurança "normal" (té 20 anys, està a 5 de poder ser vehicle històric) i participant en activitats amb passatge en quantitat notable (no limitat a 5 persones, com ens proposava una asseguradora)

Ah! i la Cirereta també.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 26/10/2006 10:36

Fran-Ikarus ha escrit:Ah, bé, sí, en aquests supòsits la situació canvia, je je... però estàvem parlant d'una hipotètica preservació d'ARCA ;)

Mira, per exemple el bus del Joaquín Canales (TUS 237) està així, a nom d'un particular, matriculat normal, amb assegurança "normal" (té 20 anys, està a 5 de poder ser vehicle històric) i participant en activitats amb passatge en quantitat notable (no limitat a 5 persones, com ens proposava una asseguradora)

Ah! i la Cirereta també.
Jo ja sé perquè parlo :D Només em falten calés, però la idea la tinc de fa temps. Jo ja per si les mosques m'informo...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 26/10/2006 15:51

aarongilp ha escrit:Jo ja sé perquè parlo :D Només em falten calés, però la idea la tinc de fa temps. Jo ja per si les mosques m'informo...
També et falta el carnet... :D ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 26/10/2006 15:53

JaMiRo! ha escrit:
aarongilp ha escrit:Jo ja sé perquè parlo :D Només em falten calés, però la idea la tinc de fa temps. Jo ja per si les mosques m'informo...
També et falta el carnet... :D ;)
Això és més fàcil...Temps al temps, nois, temps al temps...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 26/10/2006 16:07

Hola!
aarongilp ha escrit:Això és més fàcil...Temps al temps, nois, temps al temps...
El meu pare té tots els carnets i se'ls va treure en un temps raonable...Bé, per ell va ser com una carrera universitària, sortia d'un carmet i es fotia en un altre... :x

Per cert, l'única experiència mastodòntica que he tingut ha estat conduïr una tractora Mercedes amb semirremolc en un terreny totalment pla i llis en obres al Vallès ja fa bastants anys. Evidentment mon pare anava al costat. :D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 26/10/2006 16:31

JaMiRo! ha escrit:Hola!
aarongilp ha escrit:Això és més fàcil...Temps al temps, nois, temps al temps...
El meu pare té tots els carnets i se'ls va treure en un temps raonable...Bé, per ell va ser com una carrera universitària, sortia d'un carmet i es fotia en un altre... :x

Per cert, l'única experiència mastodòntica que he tingut ha estat conduïr una tractora Mercedes amb semirremolc en un terreny totalment pla i llis en obres al Vallès ja fa bastants anys. Evidentment mon pare anava al costat. :D

Salut!
Quina sort! A mi m'encantaria poder portar per algun terreny pla i llis un trasto d'aquests, ja sigui camió o autobús...per això em vull treure el carnet. El de camió no és que m'interessi especialment, m'agrada més el món del transport de persones que el de trasnport de mercaderies...i els altres...qui sap...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 26/10/2006 20:15

Jo si em trec el D serà per conduïr tramvies, i no autobusos. :llengua



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 26/10/2006 20:50

orique ha escrit:Jo si em trec el D serà per conduïr tramvies, i no autobusos. :llengua
Per a conduir tramvies no et demanen el D. almenys és el que em va dir un conductor, que amb el B i un any d'experiència feia prou...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 26/10/2006 21:17

Doncs juraria que allà pel 2003-2004 quan demanaven conductors per al Trambaix demanaven el D... de fet crec que t'ho demana la DGT ja que segons la DGT un tramvia es un vehículo sobre raíles instalados en la vía i que serveix per a transportar viatgers.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 26/10/2006 21:19

orique ha escrit:Doncs juraria que allà pel 2003-2004 quan demanaven conductors per al Trambaix demanaven el D... de fet crec que t'ho demana la DGT ja que segons la DGT un tramvia es un vehículo sobre raíles instalados en la vía i que serveix per a transportar viatgers.
Ni idea...potser ho vaig entendre malament...l'Eloi era davant, pel que si s'enrecorda i s'enrecorda de connectar-se podria dir alguna cosa xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 04/12/2006 11:37

Aquest missatge el vaig posar per error en un fil que no tenia res a veure:

·Seria convenient que la meridiana fins Montcada i Reixac tingues carril bus, ja que s'hi acostumen a formar embussos.

·Bus B19: Pel que sembla aquesta línia sol patir retrassos fins al punt que a vegades ha trigat més d'una hora i mitja (29-11-2006 de 8:00 a 9:30 no en va passar cap) Les altres que passen per Pl.Mossen Clapes tampoc solen anar massa be.

·Ahir a Montcada i Reixac estaven fent proves amb autobusos Tusgsal a Pl.Espanya, lluny d'on para el B18. Algu sap si posaran alguna altra línia? Potser Montcada-Badalona, per Can Ruti?

·Línia 156: No entenc que la ultima sortida de L a V lab. i els festius sigui a les 22:30 i en canvi els dissabtes sigui a les 22:05. Deu ser un error, no?

Davida em va contestar:
Desde fa uns dies el N3 acaba a la plaça Espanya de Montcada. Aixó explicaria la presencia del bus de Tusgsal.
I Aarongilp, amb tota la raó va posar:
Què coi té a veure això amb que Cambrils tingui un microbús nou?


Arreglat, l'error, ja es poden esborrar els missatges de l'altre fil.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 19/12/2006 8:50

Ja era hora, per que es vergonyos que el bus que va de Santa Coloma a Montcada i Reixac vagi cada hora. Ara lo que falta es que circuli tambe els festius.
Horaris:
Imatge



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 19/12/2006 16:24

Circula cada 35 minuts, no cada mitja hora.

D'altra banda estic d'acord en que hauria de circular els festius.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 20/12/2006 12:43

NOTÍCIES


Data publicació: 18/12/2006 16:20:43

La línia d’autobús B18 millora el servei entre Montcada i Reixac i Santa Coloma de Gramenet


A partir de demà, 19 de desembre, la línia d’autobús B18, que connecta Montcada i Reixac amb Santa Coloma de Gramenet, millora la freqüència de pas, amb un vehicle cada 35 minuts els dies feiners, en lloc de cada 60 minuts, com succeïa fins ara. Aquest avenç ha estat possible gràcies a la gestió de l’Ajuntament de Montcada i Reixac davant l’Entitat Metropolitana del Transport (EMT) per millorar el servei de les línies d’autobús de l’empresa TUSGSAL que passen pel municipi (B18 i N3), i per estudiar l’ampliació del servei de transport públic fins a la zona del Bosc d’en Vilaró, a la Serralada de Marina.


La línia B18 cobreix el trajecte entre la plaça de Lluís Companys de Montcada i Reixac i el barri de Santa Rosa de Santa Coloma de Gramenet, a través de la carretera de La Roca (BV-5001). Amb la incorporació d’un nou vehicle, es redueix en 25 minuts el temps d’espera, i quan s’acabin les obres que hi ha en el recorregut, la freqüència de pas serà cada 30 minuts.


La primera sortida des de Santa Coloma de Gramenet és a les 7 del matí (a les 8 els dissabtes) i a les 7.37 des de Montcada i Reixac (a les 8.35 els dissabtes); mentre que la darrera es produeix a les 20.25 hores des de Santa Coloma de Gramenet (a les 20 els dissabtes) i a les 21.02 des de Montcada i Reixac (a les 20.35 els dissabtes).


Els dissabtes la freqüència de pas es manté en 60 minuts i els diumenges i festius no hi ha servei. Per tal d’informar d’aquests canvis, s’han editat 1.000 díptics que estaran a disposició dels usuaris de la línia, així com als equipaments públics i que també es faran arribar a les entitats del municipi.


La presidenta de l’Àrea Interna de l’Ajuntament de Montcada i Reixac, M. Carmen Porro, ha explicat que "la millora del servei a la línia B18 respon a l’aposta del govern municipal per posar a disposició de la ciutadania una xarxa de transport públic de qualitat, adaptada a les seves necessitats". En els últims mesos s’han posat en marxa al municipi dues noves línies de bus (156 i 648) i s’ha millorat el servei a altres tres (155, N3 i B18).

http://www.montcada.org/?go=MEaFVSvx5Ss ... 97Wo6/jf8=



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dissabte 23/12/2006 13:42

Barcelonès Nord. Llefià i la Salut, principals beneficiaris de l'ampliació de la xarxa d'autobús al Barcelonès Nord

L'empresa Tusgsal posarà en marxa cinc noves línies abans de la primavera

S. MUÑOZ. Badalona
L'empresa de transport Tusgsal ha anunciat que entre els mesos de març i abril del 2007 haurà posat en marxa cinc noves línies d'autobusos diürnes al Barcelonès Nord i tres més de nocturnes a la ciutat de Barcelona. Respecte a les primeres, Llefià i la Salut seran les grans beneficiàries de l'ampliació de la xarxa, ja que quatre de les cinc línies passen per un o els dos barris. Entre el 2006 i els primers mesos del 2007, Tusgsal haurà incrementat un 77% el nombre de vehicles a la carretera.


+ Un autobús de l'empresa Tusgsal, en una imatge d'arxiu. Foto: EL PUNT
La BD5, la BD6, la B15, la B16 i la 802 són les cinc línies que entraran en servei al Barcelonès Nord abans de l'abril. La BD5 connectarà la Salut amb l'estació de Renfe, passant per Sistrells, Sant Crist i Pep Ventura, amb un interval de pas de 15 minuts. La BD6, que es podrà agafar cada 20 minuts, unirà el metro del Fondo amb l'hospital de l'Esperit Sant, tot donant servei als veïns de Llefià i la Salut. Un dels carrers que connecten aquests dos barris, Circumval·lació, és precisament un dels punts per on passarà la B15, que unirà Badalona i Santa Coloma passant per Can Peixauet, Santa Rosa, Lloreda i Montigalà. La B16 també cobrirà les necessitats dels veïns de Llefià. Aquest autobús actuarà com a reforç de la línia B19 i circularà per Pep Ventura, Llefià i Santa Coloma, dirigint-se finalment a l'hospital de la Vall d'Hebron. Entre els dos autobusos, la connexió entre Santa Coloma i l'hospital barceloní serà cada 15 minuts. Finalment, la 802 serà un autobús colomenc que afavorirà el Singuerlín i les Oliveras. A principi de l'any que ve, Tusgsal també ha previst millorar la freqüència de cinc línies: la BD1, la 801, la BD3, la BD4 i la B23.

Pel que fa a la xarxa nocturna, l'empresa badalonina que gestiona el servei ha anunciat que totes les línies milloraran la freqüència de pas a 20 minuts, tots els dies de la setmana, i que de dijous a dissabte es reforçarà el servei a Barcelona amb tres línies que resseguiran parcialment l'itinerari de les ja existents per reduir l'interval de pas: la N10, entre Lesseps i la Barceloneta; la N26, entre la plaça Joanic i el Fòrum; i la N28, entre la Via Augusta i el Port Olímpic.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2202922



ed
N3
N3
Entrades: 30

Entrada Autor: ed » Diumenge 24/12/2006 15:11

• La freqüència, que ara s'aplica tres dies, s'ampliarà a la resta de la setmana
• Tres noves línies reforçaran el servei nocturn de dijous a dissabte al centre

EL PERIÓDICO, 21.12.06
JORDI SUBIRANA
BARCELONA
El Nit Bus passarà cada 20 minuts els set dies de la setmana a partir de la primavera que ve. Aquesta serà una de les novetats del servei el 2007, amb la posada en marxa de tres noves línies, de dijous a dissabte, com a reforç.
Aquesta és la segona millora que s'anuncia, a menys de mig any de les eleccions municipals del maig que ve, del servei nocturn d'autobús. Des de finals de novembre, la freqüència de pas s'ha reduït de 30 a 20 minuts de dijous a dissabte i les vigílies de festiu, una mesura que entre finals de març o abril s'ampliarà a la resta de dies.
També a la primavera, Tusgsal, l'empresa operadora, posarà en marxa de dijous a dissabte tres noves línies que faran el servei a les zones cèntriques de més demanda. Aquestes coincidiran, en alguns punts del seu recorregut, amb altres línies, cosa que situarà l'interval de pas a les parades més cèntriques en 10 minuts. Barcelona i l'àrea metropolitana té 18 línies nocturnes en què operen entre 56 i 81 busos --segons els dies--. A la primavera, el nombre de busos pujarà a 96.

SERVEI AL FÒRUM
La N10, una de les tres noves línies, passarà per la plaça de Lesseps, el carrer Gran de Gràcia, el passeig de Gràcia, la plaça de Catalunya, el passeig de Colom i la Barceloneta. La N26 reforçarà el trajecte entre la plaça de Joanic, la dreta de l'Eixample, la plaça de Catalunya, el Paral.lel, el passeig de Colom, el Port Olímpic, el Poblenou i el Fòrum. La N28 anirà des de la Via Augusta fins al Port Olímpic pel carrer d'Aribau, la plaça de Catalunya, la Via Laietana i la Barceloneta.
Tusgsal posarà també a la primavera cinc línies diürnes més entre Badalona, Santa Coloma de Gramenet i Barcelona, cosa que comportarà l'estrena de 16 nous vehicles. L'interval de pas serà de 15 a 20 minuts. A Badalona s'estrenaran la BD5, un bus que unirà la zona de la Salut amb l'estació de la Renfe de Badalona. També per aquesta ciutat transcorrerà la BD6, encara que el bus tindrà el seu origen i final a Santa Coloma. Començarà al costat de la parada del metro de Fondo i s'acabarà a l'Hospital de l'Esperit Sant.
La línia 802 connectarà els barris de Montseny, Singuerlín i Oliveras, els tres a Santa Coloma. El bus B15 enllaçarà Badalona i Santa Coloma per Can Peixauet, Santa Rosa, Circumval.lació, Lloreda i Montigalà. El B16, per la seva part, reforçarà el B19 passant per Pep Ventura, Llefià, Santa Coloma i la Vall d'Hebron.
El 2006, Tusgsal ha millorat la freqüència i ampliat itineraris o horaris en nombrosos trajectes, ha estrenat quatre línies --entre elles la nocturna N5, que es va inaugurar a finals del mes de novembre-- i ha superat els 30 milions de viatgers. Tusgsal tindrà el març vinent 277 busos.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”