Busos de TMB anunciaran parades amb so i panells

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Autobusos amb anunci de parada per megafonia

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 22/11/2006 16:12

quin horrorrrrrrrrrrrrrr

a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 22/11/2006 16:22

Vés a Palma, EMT: horrorós.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 22/11/2006 16:25

liniadelRipollés ha escrit:Vés a Palma, EMT: horrorós.
ja hi he estat, és espectacular! Aquí està una mica més currat


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 18:11

Millor a Girona, quan n'hi va haver...pel que sé, quan arribaves a l'Avellaneda t'anunciava alguna parada del centre...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimecres 22/11/2006 20:27

Mortadel·lo ha escrit:quin horrorrrrrrrrrrrrrr

a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret :D
mira, jo no en se molt de catalá però els cognoms en català se escriu: nom, cognom i cognom2 per tant el nom es correcte


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 21:20

Estrella_de_Galicia ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:quin horrorrrrrrrrrrrrrr

a part que s'inventen alguns noms de carrer, ara Sant Antoni Maria Claret ha passat a dir-se Sant Antoni Maria i Claret :D
mira, jo no en se molt de catalá però els cognoms en català se escriu: nom, cognom i cognom2 per tant el nom es correcte
Pedro, no. Això es fa de forma moooooolt refinada, però Sant Antoni Maria Claret és un nom compost d'aquesta manera, és com si diguessis "Sant Antoni de Maria Claret"...és una incorrecció...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 22/11/2006 22:17

Antoni-Maria Claret, com Joaquim-Maria Puyal.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 22:35

437.001 ha escrit:Antoni-Maria Claret, com Joaquim-Maria Puyal.
Doncs ja està...la 'i' sobra...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/11/2006 23:26

I t'ho diu Aaron Gil-i-P... :D

(Em sap greu, Aaron, segur que t'han fet això més d'un cop, però no he pogut resistir... :oops: )


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 22/11/2006 23:32

Fran-Ikarus ha escrit:I t'ho diu Aaron Gil-i-P... :D

(Em sap greu, Aaron, segur que t'han fet això més d'un cop, però no he pogut resistir... :oops: )
:llengua :llengua :llengua :llengua...si, m'ho han dit més d'un cop...:llengua :llengua :llengua :llengua


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 26/11/2006 13:03

aarongilp ha escrit:Millor a Girona, quan n'hi va haver...pel que sé, quan arribaves a l'Avellaneda t'anunciava alguna parada del centre...
L'avís de parades que es va provar a TMG fa més de deu anys només era visual, en cap cas acústic.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 26/11/2006 22:17

entfe001 ha escrit:
aarongilp ha escrit:Millor a Girona, quan n'hi va haver...pel que sé, quan arribaves a l'Avellaneda t'anunciava alguna parada del centre...
L'avís de parades que es va provar a TMG fa més de deu anys només era visual, en cap cas acústic.
Aps...doncs callo...i no val que el conductor cridi la propera parada? xD (és una mica per salvar el cul i no quedar tant malament...)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 27/11/2006 9:56

A Tarragona fa almenys 12 anys que diuen les parades per megafonia, i des de fa 3 o 4, tambe per cartell de leds, i la vritat es que va força be. Nomes de tant en tant es descontrola una mica, quan el conductor obre les portes fora de parada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 03/05/2007 11:38

Tema relacionat: Per a què serveix aquest armari?

Del 20 minutos:

400 busos anunciaran les parades amb panells i veu

NÚRIA FERRAGUTCASAS. 03.05.2007


Ara sols ho fan en proves un centenar dels 1.050 cotxes que donen servei a les línies 32 i 47.
El desembre del 2008 tota la flota tindrà pantalles d’informació.



Les preguntes dels usuaris dels autobusos de Barcelona sobre quantes parades queden fins el seu destí tenen els dies comptats.

El desembre del 2008, tota la flota estarà dotada de pantalles acústiques d’informació i, aquest any, 400 autobusos.

Els panells informen del recorregut, la propera estació i els enllaços
Aquests panells informaran del recorregut, la pròxima estació i els enllaços a altres línies de bus o transports públics. De fet, el sistema ja funciona com una prova pilot a un centenar de les línies 47 i 32 des del setembre.


Línies per decidir


Transports Metropolitans de Barcelona (TMB ) espera ampliar el servei fins arribar als 400 vehicles a finals d’any. Tot i que encara no ha decidit quines línies es cobriran a l’espera dels resultats de la prova pilot.


Els busos també tindran uns altaveus a l’exterior per informar els usuaris que esperin a la parada. Els principals beneficiats són les persones amb visió reduïda.


Demanda dels usuaris


Aquest servei d’informació dins dels vehicles és una de les principals demandes dels usuaris.

Un sistema via satèl·lit informa al centre de control de trànsit on està cada autobús
Des de TMB expliquen que la complexitat de la xarxa d’autobusos ha retardat la posada en funcionament d’un sistema que fa 11 anys que estudien.


El mecanisme d’informació tampoc és senzill. Els autobusos tenen un sistema via satèl·lit que comunica el centre de control de trànsit sobre la posició del vehicle. Això permet que les pantalles rebin la informació que transmeten als passatgers.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 03/05/2007 14:03

Algun il·luminat del 20 minutos ha escrit:Ara sols ho fan en proves un centenar dels 1.050 cotxes que donen servei a les línies 32 i 47.
Segons com es llegeixi dónen a entendre que entre la 32 i la 47 fan servir 1050 cotxes...:S


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 24/05/2007 11:22

A TMB ja podrien afinar una mica més la veu que anuncia la parada, perquè avui, en un trajecte que conec com la meva pròpia butxaca, he hagut de mirar al panell per entendre què deien. Sona molt embarbussat.

I també haurien d'individualitzar les correspondències. És a dir, algun desprevingut que vagi en el 32 quedaria confós si la propera parada té enllaç amb les línies 27, 31, 32 i 92. Que no fan la seqüència en funció de la línia? Doncs que també apliquin el mateix pels enllaços, no deu costar tant.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Diumenge 27/05/2007 12:15

Aquest sistema acúsitc el vaig escoltar (i patir) fa unes setmanes a bord d'un 47. La megafonia era horrorosa: la noia que dóna la veu té problemes de pronúncia, o què?!

I ja que hi estem... quina mania a dir Sant Antoni, Sant Esteve, Sant Andreu... sense pronunciar la t de 'sant'. Si la paraula següent comença en so vocàlic la t es sonoritza!! A FGC passa el mateix.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 27/05/2007 12:18

Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).



Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Diumenge 27/05/2007 12:25

metring ha escrit:Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).
És el que vaig acabar pensant. De fet, té tota la lògica: es deuen estalviar diners i maldecaps: fer gravar a una pobra noia tots els noms de les parades de bus... té delicte i es tarda massa temps.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 27/05/2007 12:31

Izo ha escrit:
metring ha escrit:Més aviat, té tota la pinta de que es tracta d'una màquina, com la que parla en Canal Metro (n'estic convençuda que és una màquina, perquè parla com si ho fes cap enrera).
És el que vaig acabar pensant. De fet, té tota la lògica: es deuen estalviar diners i maldecaps: fer gravar a una pobra noia tots els noms de les parades de bus... té delicte i es tarda massa temps.
Jo diria que s'estalvien diners i prou. De feines pesades d'aquest tipus sempre n'hi ha hagut i n'hi haurà: introductor de dades a una base de dades, escanejador d'originals, etc, etc.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”