A.M.. Vilafranca del Penedès.
El servei d'autobús urbà de Vilafranca del Penedès ampliarà el nombre de línies, arribarà a tots els barris i circularan amb biodièsel, segons consta en el conveni a què el ple de l'Ajuntament va donar llum verd fa dies. L'empresa que ha guanyat la concessió, Hispano-Igualadina, per un període de 4 anys, renovable fins a 8 com a màxim, renovarà el parc amb tres nous autobusos. La proposta va rebre els vots a favor de tots els partits excepte la CUP, que s'hi va oposar perquè «s'externalitza el servei de transport urbà».
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2377508

