Numeració equivocada: L80 a les parades de la 80

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Numeració equivocada: L80 a les parades de la 80

Entrada Autor: Ramon » Dimecres 11/07/2007 18:56

Almenys, a les parades de la línia 80 de Transports Lydia de Pi i Molist, els indicatius de línia de color groc són de la línia L80 de MOHN.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/07/2007 22:44

Aviam si un dia passa el mateix i a la Diagonal, a les parades de la 7, posen la coneguda línia FGC ex-"Ramal Av. Tibidabo" :)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 11/07/2007 23:59

O la R7 de Rodalies i contentem a algú!



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dijous 12/07/2007 19:34

A veces pasan cosas raras: durante unas semanas en la c/ Collblanc de Barcelona, justo al lado de Hospi, la parada de Soler i Sauret indicaba L60 en vez de L62.

Y aparte, una vez un señor estuvo a punto de meterse en un L63 porque le habían dicho que "el 63 va a Sant Just". A ver si de una repajolera vez la ATM hace algo con la numeración.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 12/07/2007 19:44

alexbn ha escrit:Y aparte, una vez un señor estuvo a punto de meterse en un L63 porque le habían dicho que "el 63 va a Sant Just". A ver si de una repajolera vez la ATM hace algo con la numeración.
Això de posar L i B a línies que es confonen amb d'altres d'igual numeració però sense lletra i que passen per municipis veïns sense solució de continuïtat, és una solemne bajanada que fa massa temps que dura.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 13/07/2007 8:53

Ramon ha escrit:Almenys, a les parades de la línia 80 de Transports Lydia de Pi i Molist, els indicatius de línia de color groc són de la línia L80 de MOHN.
Es probable que havent-ho escrit aqui s'arregli en breu, però si no es així envial's hi un e-mail a atm@atm.cat de pas els hi pots comentar lo que diuen en Guigui i l'alexbn de les (...) lletres. No se si servirà de molt però si van rebent missatges al final potser facin algo. En canvi lo de la 80 si que ho arreglaran ràpid per que es tracta d'un error.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 13/07/2007 8:56

Per cert, que hi fa la 80 per Pi i Molist? No acababa a la Pl.Llucmajor? O es que l'han allargat fins a Virrei Amat?



Avatar de l’usuari
Ramon
N5
N5
Entrades: 97
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Ramon » Divendres 13/07/2007 23:18

OK.

Via Júlia volia dir, sento la confusió. Ho vaig veure baixant amb el 51, i al principi em va sobtar perquè vaig pensar que potser a les línies d'AUTHOSA i Transports Lydia els hi haurien posat una "L" davant del número, però ràpidament vaig pensar en què aquestes línies amb la "L" davant ja existien... i una mica lluny d'allà...

De fet, em sembla estrany, perquè la 80 fa un temps ja que circula... potser ha estat des de llavors així...



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”