Autobusos de Lleida
- L15 SEU VELLA
- N5
- Entrades: 90
- Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contacta:
Re: Autobusos de Lleida
Autobusos de la WONDER
Ahir van circular el 4056 y 4057 per fer el servei WONDER
Ahir van circular el 4056 y 4057 per fer el servei WONDER
- Fitxers adjunts
-
- 4057 WONDER
- DSC00440.JPG (46.69 KiB) Visualitzat 5208 cops
-
- 4057 WONDER
- DSC00441.JPG (46.57 KiB) Visualitzat 5208 cops
Molt bona! si arribessim amb aquest extrem crec que les linies on es tindria de treure un bus son: L1 i L12 i L13.
- L15 SEU VELLA
- N5
- Entrades: 90
- Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contacta:
MODIFICACIÓ SERVEIS L4, L12, L13 y L18
A partir de l'1 de gener de 2012 es modicaran els seguents serveis:
L4 MARIOLA-PARC CIENTIFIC - 6:50 a 8:00 35 minuts y de 8:00 a 21:30 45 minuts, dissabtes sense servei
L12 CENTRE HISTORIC-UNIVERSITATS - 8:30 a 15:00 30 minuts, dissabtes sense servei
L13 CAPPONT - 7:30 a 22:00 30 minuts, dissabtes sense servei
L18 PALAU CONGRESSOS-RBLA DE LA MERCE - 7:00 a 22:00 30 minuts, dissabtes sense servei
A partir de l'1 de gener de 2012 es modicaran els seguents serveis:
L4 MARIOLA-PARC CIENTIFIC - 6:50 a 8:00 35 minuts y de 8:00 a 21:30 45 minuts, dissabtes sense servei
L12 CENTRE HISTORIC-UNIVERSITATS - 8:30 a 15:00 30 minuts, dissabtes sense servei
L13 CAPPONT - 7:30 a 22:00 30 minuts, dissabtes sense servei
L18 PALAU CONGRESSOS-RBLA DE LA MERCE - 7:00 a 22:00 30 minuts, dissabtes sense servei
L15 SEU VELLA l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 29/12/2011 0:37, en total s’ha editat 1 vegada.
En què quedem?L15 SEU VELLA ha escrit:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Si s'ha de fer un reajustament de linies d'autobus... jo suprimiria un autobús de la L1 i eliminaria la L12 i la L13. També suprimiria un autobús de la L10 i mantindria el reforç en hores punta, passant de 2 a 3 autobusos (enlloc dels 3 a 4 que hi ha actualment). Ara tenint la L7 fent el sentit invers crec que la L10 ha perdut potencial.
Per cobrir la petita zona que deixaria deserta la L13, hi faria passar la L9 revatejant la linia com a Cappont-Hospitals.
Per cobrir la petita zona que deixaria deserta la L13, hi faria passar la L9 revatejant la linia com a Cappont-Hospitals.
Jo diria que els dos primers són membres de l'ajuntament i els altres usuaris dels autobusos.Guigui ha escrit:En què quedem?L15 SEU VELLA ha escrit:
A mi ja m'estaria bé perquè visc a prop de l'Av. de les Garrigues i el tram que es perdria de la L13 (Rambla d'Aragó, Blondel, Prat de la Riba...) el puc fer amb l'L5 o l'L6. Ara, la gent que viu a d'altres zones ja no sé què pensaria...erbuki ha escrit:Per cobrir la petita zona que deixaria deserta la L13, hi faria passar la L9 revatejant la linia com a Cappont-Hospitals.
Home, per això poden fer transbord a les parades d'Estació d'Autobusos o Plaça de Catalunya per poder arribar a aquestes zones.Sky ha escrit:A mi ja m'estaria bé perquè visc a prop de l'Av. de les Garrigues i el tram que es perdria de la L13 (Rambla d'Aragó, Blondel, Prat de la Riba...) el puc fer amb l'L5 o l'L6. Ara, la gent que viu a d'altres zones ja no sé què pensaria...erbuki ha escrit:Per cobrir la petita zona que deixaria deserta la L13, hi faria passar la L9 revatejant la linia com a Cappont-Hospitals.
Malauradament, tot i tenir un molt bon sistema integrat, la cultura del transbord a Lleida encara no està gaire arrelada, per culpa del sistema circular que hi ha instaurat dins de la ciutat. Que cómode és agafar un autobús a Torrefarrera que et deixa a la Plaça de les Missions sense fer cap transbord, això si, donant una gran volta per Lleida.
Això també provoca situacions surrealistes com que 5 o 6 autobusos de diferents línies es trobin al llarg de 4 o 5 parades seguides fent el mateix recorregut. Si realment volen estalviar costos, que reformin de dalt a baix les línies d'autobús urbà i facin els busos de barri amb recorregut d'anada i tornada i una série de línies exclusivament circulars pel centre de la ciutat.
Totalment d'acord!erbuki ha escrit:per culpa del sistema circular que hi ha instaurat dins de la ciutat. Que cómode és agafar un autobús a Torrefarrera que et deixa a la Plaça de les Missions sense fer cap transbord, això si, donant una gran volta per Lleida.
Això també provoca situacions surrealistes com que 5 o 6 autobusos de diferents línies es trobin al llarg de 4 o 5 parades seguides fent el mateix recorregut. Si realment volen estalviar costos, que reformin de dalt a baix les línies d'autobús urbà i facin els busos de barri amb recorregut d'anada i tornada i una série de línies exclusivament circulars pel centre de la ciutat.
Sí, jo sempre he pensat que la xarxa s'ha anat expandint amb finalitats electoralistes, perquè el que importava era que cada barri tingués una línia amb el seu nom encara que aquesta únicament servís per a connectar-lo amb el centre de la ciutat i amb una freqüència de pas ben minsa.erbuki ha escrit:Això també provoca situacions surrealistes com que 5 o 6 autobusos de diferents línies es trobin al llarg de 4 o 5 parades seguides fent el mateix recorregut. Si realment volen estalviar costos, que reformin de dalt a baix les línies d'autobús urbà i facin els busos de barri amb recorregut d'anada i tornada i una série de línies exclusivament circulars pel centre de la ciutat.
Jo redissenyaria totalment la xarxa, reduint el nombre de línies i allargant el seu recorregut, fent que circulessin en sentit ascendent i descendent, etc. però dubto molt que l'ajuntament faci mai cap canvi excessivament profund.
Jo personalment estic totalment a favor del rebaixament de freqüència de la L4 Mariola-Parc Científic, ja que hi ha molts cops que aquell autobus o va buit o amb poquisima gent. I algú sap quan suprimiran d'una vegada la L12??
Els viatges de l'actual T-10, vàlids fins al 30 de juny
http://www.segre.com/detall-de-la-notic ... 0-de-juny/
http://www.segre.com/detall-de-la-notic ... 0-de-juny/
- L15 SEU VELLA
- N5
- Entrades: 90
- Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI
- Contacta:
Línies autobusos lleida desviades per ls cavalcada de reis.
L1, L2, L3, L4, L5, L6, L7, L8, L9, L10, L11, L13, L14 y L17 desviats per Pg. Ronda y Pardinyes la L19 pot tenir un retard de 10 a 15 minuts segons la hora en que finalitzara la cavalcada de reis
L1, L2, L3, L4, L5, L6, L7, L8, L9, L10, L11, L13, L14 y L17 desviats per Pg. Ronda y Pardinyes la L19 pot tenir un retard de 10 a 15 minuts segons la hora en que finalitzara la cavalcada de reis
Demà és d'aquells dies en que es pot veure un Citaro articulat girant per Bisbe Martín Ruano amb carrer Vallcalent o veure un L7 baixant per Pg. de Ronda...
Per cert, l'ajuntament pensa fer alguna campanya informativa sobre la supressió de la T-10 o ho deixaran tot al "boca a boca"?
- Danilleida
- N7
- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Aquest mati el 4114 feia la L7 Seca i portava al panell de davant el cartell d'especials i a la vora del conductor un que posava L7 Seca amb petit, al lateral i al darrere els portava be, el fet que no portes el cartell correcte al davant ha fet que mes d'un es quedi a terra... Tot sembla que el 4122 estigui averiat i estigui el 4114 substituint-lo...
És bastant lamentable tenir que anar aixi... Jo he vist aquest migdia el 4122 (ja l'han arreglat) i el 4130 a la L7. Suposo que l'altre bus deu ser un Hispano Habit o un CityClass.Danilleida ha escrit:Aquest mati el 4114 feia la L7 Seca i portava al panell de davant el cartell d'especials i a la vora del conductor un que posava L7 Seca amb petit, al lateral i al darrere els portava be, el fet que no portes el cartell correcte al davant ha fet que mes d'un es quedi a terra... Tot sembla que el 4122 estigui averiat i estigui el 4114 substituint-lo...
A la L8 tenim avui el 4132, 4136 i 4151.
- Danilleida
- N7
- Entrades: 578
- Ubicació: 6 Mercat Bordeta - Arnau de vilanova... 7 costa Magraners - av.st. Pere / Seca.
Jo tambe pensava que faltava el 4122 pero al final no es aixi, el que falta a la L7 es el 4148 que estava al mitgdia a la L13erbuki ha escrit:És bastant lamentable tenir que anar aixi... Jo he vist aquest migdia el 4122 (ja l'han arreglat) i el 4130 a la L7. Suposo que l'altre bus deu ser un Hispano Habit o un CityClass.Danilleida ha escrit:Aquest mati el 4114 feia la L7 Seca i portava al panell de davant el cartell d'especials i a la vora del conductor un que posava L7 Seca amb petit, al lateral i al darrere els portava be, el fet que no portes el cartell correcte al davant ha fet que mes d'un es quedi a terra... Tot sembla que el 4122 estigui averiat i estigui el 4114 substituint-lo...
A la L8 tenim avui el 4132, 4136 i 4151.
Avui a les 8:30 he tornat a veure el 4114 al Pont de la Universitat en sentit Plaça d'Espanya amb el panel de dalt "ES ESPECIALS" i al costat del conductor un altre amb "L7 SECÀ", on també hi era al costat i al darrere del bus.
Dues hipòtesis: o és un bus que fa reforç a la L7, o fa el reforç a Caparrella sense que els mecànics es dignin a canviar els cartells.
Dues hipòtesis: o és un bus que fa reforç a la L7, o fa el reforç a Caparrella sense que els mecànics es dignin a canviar els cartells.