Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Re: Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)

Entrada Autor: sagrering » Divendres 30/08/2013 23:16

el mensaje anterior he olvidado poner que el seguro es unica y exclusivamente para mis bicis ( ciudad e hibrida ). Por otro lado y lo comente una vez, la bicicleta es una anarquia increible. Cada uno hace lo q le da la gana



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 31/08/2013 15:24

Fa 4 dies...

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... -7-2605509

Detenida una conductora por ir 23 kilómetros en sentido contrario en la AP-7
La mujer iba drogada e hizo caso omiso de las señales

EFE / Castellón

Una mujer de 51 años ha sido detenida en la localidad castellonense de Benicarló por circular en sentido contrario por la autopista AP-7 durante 23 kilómetros, según ha informado la Guardia Civil.

La mujer, vecina de esta población, está acusada de un delito de conducción temeraria y otro de conducción bajo los efectos de sustancias estupefacientes y psicotrópicas. La conductora fue interceptada ayer, cuando circulaba por la AP-7 dirección Barcelona en sentido contrario, a lo largo de un trayecto comprendido entre los puntos kilométricos 370 y 347, han indicado las fuentes.

Momentos antes, la Guardia Civil recibió un aviso del Centro operativo de tráfico de Castellón informando de que un vehículo circulaba por la AP-7 en sentido contrario. Los agentes establecieron entonces un dispositivo de seguridad, que concluyó con la localización del turismo infractor.

Los guardias civiles trataron de que la mujer detuviera su coche dirigiéndole señales luminosas y acústicas, pero ésta hizo caso omiso y obligó a varios vehículos a realizar maniobras para evitar una colisión, hasta que los agentes lograron arrestar a la conductora.

Después de pasar a disposición del Juzgado de Instrucción número 3 de Vinaròs, el juez ha ordenado la retirada del permiso de conducción a la detenida.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 31/08/2013 15:32

... i l' "aspirant al títol" d' "imbecilitat de la setmana", que amb "només" 16 Km. va quedar encara lluny dels 23 de la primera, però a canvi aporta un "meritori" canvi de via (d' AP7 a C-35)

http://www.elperiodicodearagon.com/noti ... 79299.html

Detenida por circular ebria 16 km en dirección contraria y causar un accidente

EFE 30/08/2013

Una vecina del municipio barcelonés de Sabadell de 64 años ha sido detenida por circular 16 kilómetros en dirección contraria, aparentemente bajo los efectos del alcohol, por la C-35 en dirección a Llagostera y causar un accidente de tráfico sin heridos, informan los Mossos d'Esquadra.

La mujer se negó a realizar la prueba de alcoholemia, aunque los agentes que acudieron al siniestro consideran que presentaba síntomas de embriaguez.

Los hechos tuvieron lugar anoche sobre las 21.30 horas, cuando los Mossos d'Esquadra recibieron el aviso de que un vehículo circulaba en sentido contrario por la carretera C-35.

Cinco minutos después, una patrulla encontró el turismo implicado en un siniestro junto a otros dos vehículos, aunque ninguna persona resultó herida.

Los agentes consideran que la conductora del vehículo que circulaba en dirección contraria con síntomas de embriaguez presuntamente circuló en esas circunstancias desde la salida 9 de la autopista AP-7 hasta el lugar del accidente.

Tras negarse a realizar la prueba de alcoholemia, la mujer fue detenida por este delito, así como por otro contra la seguridad del tráfico y un tercero por conducir bajo los efectos del alcohol.

Esta vecina de Sabadell, que carece de antecedentes, pasará próximamente a disposición del juzgado de instrucción en funciones de guardia de Girona.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Diumenge 01/09/2013 16:35

las leyes son muy muy muy blandas con estos elementos. Esta gente aparte de no poder conducir en su vida ni un autochoque, tendrian que ser sometidos a una serie de trabajos sociales de toda indole. Si comento alguno de los que ahora mismo me pasan por la cabeza, serian hasta anticonstitucionales,por lo tanto mejor ni nombrarlos. Los conductores no tenemos miedo a las sanciones economicas, pasamos. Si no pagas y no tienes nada a tu nombre, pues ya han cobrado. Pero si un 0,40 fuese acompañado con dos meses de taleguito y limpiando bosques y cunetas y de hay progresivamente, mas tasa, mas condena, otro gallo cantaria. TOLERANCIA CERO YAAAAAAA!!!!!!



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 01/09/2013 18:53

alf_ ha escrit:
ortegote ha escrit:
sortrens ha escrit:S'hauria de endurir les condicions per poder tenir un carnet de cotxe o moto. Fer un psicotècnic a tothom i endurir les proves de treure's un carnet.

En el cas dels cotxes encara però en les motos buff s'ha de mirar a qui li donem un carnet :nono

:cop
Parleu de Cotxes i motos i ens deiexem els conductros de Camoins i autocars, que sempre surten amb el mateix de sempre que son profesionals dels sector.

Per que a mi no hem sembla que els seus examens serveixen per mes que els de cotxes i motos (un cop trets ja sabem que passa, ni es recorden de la teorica).
No te falta razón, pero defenderé al menos a los conductores de TMB que muy rara vez he visto alguno que no conduciera bien, generalmente sí se les ve que son profesionales. Ahora, hay de todo en otras empresas, recuerdo a cualquier loco en la Igualadina...
No me hagas hablar de la Igualadina que vaya tela lo que se ha visto en esa empresa y no os penseis que la gente no ha denunciado por que quejas siempre se han puesto y se siguen poniendo por que el servicio sigue de aquella manera.
De TMB puedo opinar poco pero si te dare razon de cuando la he usado todo correcto pero yo mas me referia a los conductores Privados (camiones o furgonetas de reparto) que siempre salen llorando de que son profesionales pero es que hacen lo mismo que los conductores de Turismos y de Motos, aunque no lo digo por todos siempre hay buenos conductores en todos los sectores.

Saludos.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 17/09/2013 21:25

El 10% dels presos catalans compleixen condemna per delictes de trànsit

El director del Servei Català de Trànsit, Joan Josep Isern, subratlla que la xifra és "molt preocupant"

http://www.ara.cat/societat/reclusos-ca ... 00793.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimecres 18/09/2013 1:02

La verdad que si este porcentaje es cierto, es para preocuparse mucho. Mas de la mitad seguro que son alcoholemias bestiales y drogas.



Alberto1989
N3
N3
Entrades: 37
Ubicació: Hostafrancs (L1)

Entrada Autor: Alberto1989 » Dimecres 18/09/2013 14:21

Fa un parell de setmanes en el trajecte Lleida-BCN per l'A-2 vaig tenir problemes amb un conductor de matrícula andorrana entre La Panadella i Sant Andreu de la Barca. Quan circulava direcció BCN a l'alçada de La Panadella respectant el límit de velocitat vaig avançar un BMW amb matrícula andorrana que anava darrera d'un camió, el conductor es va picar i em va avançar. Un com em va avançar va reduir la marxa fins que el vaig tornar a passar, llavors em va tornar a passar i poc després d'Igualada veig que circulava davant meu força lent, vaig decidir quedar-me darrera seu per evitar problemes però el molt ximple va per una via de servei i es posa darrera meu i comença a fer-me llums durant una estona. Un cop a Martorell em torna a passar fent-me la botifarra amb el dit i em talla descaradament de tal manera que casi vaig haver de frenar. Per sort a Sant Andreu de la Barca va accelerar i el vaig perdre de vista. Realment vaig arribar a passar por que a aquell descarat m'intentés embestir.

A on anirem a parar amb aquest tipus de fauna? :nono :nono :nono



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 18/09/2013 14:24

Suposo que deuries anar sol, altrament hauries pogut demanar al teu acompanyant que truqués els Mossos.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Alberto1989
N3
N3
Entrades: 37
Ubicació: Hostafrancs (L1)

Entrada Autor: Alberto1989 » Dimecres 18/09/2013 14:31

Guigui ha escrit:Suposo que deuries anar sol, altrament hauries pogut demanar al teu acompanyant que truqués els Mossos.
Hola,

Anava amb la meva parella i una amiga, elles van pensar en trucar els Mossos però vaig pensar que no li donarien importància als fets tot i que aquell ximple va posar les nostres vides en perill quan ens va tallar de mala manera. No és la primera vegada que em trobo amb aquest tipus de situacions però no em fan gens de gràcia i la propera vegada probablement si que diré als meus acompanyants que alertin als Mossos.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 18/09/2013 15:50

Jo em vaig trobar, fa anys, amb una situació no idèntica però sí una mica similar a la que descrius, per la N-II (un sol carril per sentit) a l'alçada dels Monegros, amb les notable diferèncias de que els implicats eren un turisme i un tràiler, i que nosaltres no èrem protagonistes, sinó simples "espectadors" des d'un tercer cotxe (no ens atrevíem a acostar-nos-hi)

Vaig trucar la Guàrdia Civil, van arribar en qüestió de minuts i vaja si els van aturar (i a nosaltres també, per a corroborar els fets)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

eolosbcn
N5
N5
Entrades: 109

Entrada Autor: eolosbcn » Dijous 19/09/2013 13:35

Alberto1989 ha escrit:
Guigui ha escrit:Suposo que deuries anar sol, altrament hauries pogut demanar al teu acompanyant que truqués els Mossos.
Hola,

Anava amb la meva parella i una amiga, elles van pensar en trucar els Mossos però vaig pensar que no li donarien importància als fets tot i que aquell ximple va posar les nostres vides en perill quan ens va tallar de mala manera. No és la primera vegada que em trobo amb aquest tipus de situacions però no em fan gens de gràcia i la propera vegada probablement si que diré als meus acompanyants que alertin als Mossos.
Doncs fa un temps vaig llegir un artícle periodístic al respecte i sembla que els mossos si que fan força cas.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 19/09/2013 13:40

En casos d'aquests, cal trucar sempre al 112 i si no hi ha copilot, caldrà aturar el cotxe on sigui permès. Unes foto sempre ajuden, tot i que millor desactivar el flash.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 19/09/2013 21:48

Aquesta teoria me la conec prou bé, perquè en el cas que he referit abans, la Guàrdia Civil li va dir exactament al mateix al camioner (que també havia trucat pel seu compte): que s'havia d'aturar allà on fos possible sense perill, per telefonar, i no pas telefonar en marxa. A nosaltres no ens va dir res al respecte, perquè anàvem dos al cotxe.

El camioner, que era prou nerviós, argumentava que no podia en aquell moment aturar-se, i li dono la raó: amb el "ball" a què li estava obligant el cotxe (posant-se ell mateix en greu perill, perquè que t'impacti un tràiler no ha de ser massa recomanable per a la pròpia integritat), impossible pensar en aturar-se (a on?, en aquell tram de carretera). I en el cas que ha narrat el company, a voltes amb el mateix: si un cotxe t'està acosant, amb la possibilitat que li doni per embestir-te o ves a saber què, has d'estar pensant en "esperar fins a un àrea de descansa, canvi de sentit o similar, per aturar-te ordenadament"? Tot per estalviar-te pulsar "u-u-dos-trucar"? I si a sobre qui et vol embestir s'atura amb tu?

Si estem parlant d'uns fets greus i una situació de risc, evidentment tothom trucarà la policia com abans millor. Si no són capaços d'entendre això...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 27/09/2013 9:05

Regió-7, 27 de setembre de 2013 ha escrit: El 30% dels condemnats per delictes de trànsit reincideixen
Segons el departament de Justícia, hi ha en aquests moments un total de 827 reclusos pels esmentats delictes
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Divendres 27/09/2013 21:22

Doncs la de fotos que fa el radar de l'entrada al túnel de Santa Coloma de la B-20... Sobretot quan hi ha retenció... Els cotxes venen a 100 i, tot i que passant Montigalà el límit es redueix a 80, molts no fan ni cas. I després es troben la limitació a 60 a l'entrar al túnel... i cagada pastoret.

I el límit a 60 al Nus de la Trinitat, molts conductors se'l passen per les parts nobles, sobretot les motos.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dissabte 28/09/2013 14:48

controlar un vehiculo actual, en una bajada, con buen pavimento , para que su velocidad no sea superior a 80 km/ h es muy dificil. EL radar esta muy estrageticamente colocado para su verdadera funcion , que no es la de evitar accidente. Es unicamente para RECAUDACION



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 29/09/2013 14:34

Avui he "patit" els efectes d'anar amb un kamikaze conduint la 42. Estava a punt d'atropellar a uns vianants i a un cotxe fent mil i una pitades. I he trigat 45 minuts en fer el recorregut de la Pl. Catalunya fins a Santa Coloma (Pg. Salzereda), en resum: a la velocitat de la llum.
:vomit :moto :moya



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2377
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Diumenge 29/09/2013 20:48

Renfe445 ha escrit:Avui he "patit" els efectes d'anar amb un kamikaze conduint la 42. Estava a punt d'atropellar a uns vianants i a un cotxe fent mil i una pitades. I he trigat 45 minuts en fer el recorregut de la Pl. Catalunya fins a Santa Coloma (Pg. Salzereda), en resum: a la velocitat de la llum.
:vomit :moto :moya
No seria la B20? O algun conductor de Tusgsal conduint? Jeje :D :riure

Caram... TMB s'està convertint en Can Pixa (i Rellisca)... I perquè no heu vist al costat de casa meva, que els autobusos, sobretot els articulats, es salten una rotonda (anant en contra-direcció) "como Pedro por su casa".


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4442
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 29/09/2013 20:56

Adolescent barceloní ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Avui he "patit" els efectes d'anar amb un kamikaze conduint la 42. Estava a punt d'atropellar a uns vianants i a un cotxe fent mil i una pitades. I he trigat 45 minuts en fer el recorregut de la Pl. Catalunya fins a Santa Coloma (Pg. Salzereda), en resum: a la velocitat de la llum.
:vomit :moto :moya
No seria la B20? O algun conductor de Tusgsal conduint? Jeje :D :riure

Caram... TMB s'està convertint en Can Pixa (i Rellisca)... I perquè no heu vist al costat de casa meva, que els autobusos, sobretot els articulats, es salten una rotonda (anant en contra-direcció) "como Pedro por su casa".
Anant a BCN he agafat la B20, i el conductor era "semi-normal", però al carrer de la caqueta: el de Pere IV, que està mal asfaltat que jo-que-sè, o a la "vall" que hi ha pels voltants del barri de la Catalana anava rapidísim. I s'ha enamorat d'una noia que agafava l'autobús, i era un pesadíííííííííííííííísim.



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”