Novells internacionals

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Respon
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Novells internacionals

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 01/12/2006 12:45

Hola!
Obro aquest fil per preguntar una cosa, que va sorgir arrel d'una conversa amb mon pare sobre anar a França. Jo com molts sabeu sóc novell, però, també ho sóc fora d'Espanya? He mirat al llibre de l'autoescola però no hi he vist res de semblant. I, si també se'm califiqués de novell allà, quina velocitat màxima podria agafar, 80 o 90 km/h? Aviam si algú em pot respondre...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 01/12/2006 13:39

Acabo d'enviar un mail a l'Ambaixada d'Espanya, a veure què diuen del tema. Perquè he vist que a França els novells ho són durant dos anys, i a mí això m'agafa per un mes... :mmm

Pel que sé, hi ha límit de velocitat i obligació de portar una "A". A veure si em responen abans del 7, perquè sinó potser tindré un problema... :x



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 01/12/2006 13:59

orique ha escrit:Acabo d'enviar un mail a l'Ambaixada d'Espanya, a veure què diuen del tema. Perquè he vist que a França els novells ho són durant dos anys, i a mí això m'agafa per un mes... :mmm

Pel que sé, hi ha límit de velocitat i obligació de portar una "A". A veure si em responen abans del 7, perquè sinó potser tindré un problema... :x
Si, la A la conec, per aquí Girona se'n veuen. El que passa és que ells la porten enganxada (ja que és una enganxina), i no sé si en el cas que fos per ventoses (com la majoria d'"L" que veiem) les "podrien" treure o no.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 01/12/2006 14:41

I aquestes "A" es poden comprar a la frontera?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 01/12/2006 14:53

Per cert, aquí tens el quadre de velocitats francès:

http://www.code-route.com/vitesse.htm



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 01/12/2006 14:59

orique ha escrit:I aquestes "A" es poden comprar a la frontera?
Que jo sàpiga, t'ho donen a l'autoescola, com les "L". Així que si les "L" es poden comprar a la frontera (que no ho sé, suposo que no), aleshores les "A" igual...

P.D.: 110 les "A"???? Collons!!! Els novells aquí estem discriminats!!! Jo vull que apujin aqui les velocitats dels novells!!!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 02/12/2006 0:48

És que anar a 80 per autopista, per molt novell que es sigui, és un disbarat... i això a Europa ho saben :D

Les L es poden comprar a les botigues de recanvis també... i a algunes autoescoles les fan pagar :x



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 02/12/2006 9:25

orique ha escrit:És que anar a 80 per autopista, per molt novell que es sigui, és un disbarat... i això a Europa ho saben :D
Per cert, ara que ho recordo, i força relacionat amb això...si jo passo per un radar a 100 i porto la "L" posada, cau multa o no? Jo dic que sí, que fan fotos a tots els cotxes (tot i que sembli un disbarat), però mon pare diu que nanais, que la càmera només s'activa quan es sobrepassa la velocitat...és que ja em veieu a tots els cartells lluminosos d'aquests que creuen la calçada a l'autopista i davant de totes les caixes sospitoses, frenant a 80...és molt dur haver de fer això quan vas a 110 tan tranquil...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 02/12/2006 16:44

Nosaltres pel pont anem a Carcassona i la malba és conductora novell, amb la L. No crec que hi hagi problemes... De fet, quan jo tenia la L (el llunyà 2001 :D ) vaig anar per França i Suïssa amb la L penjada sense cap problema (anava amb la meva mare que també condueix) i la veritat és que anava a 130-140 per les autopistes franceses i suïsses... Potser no era correcte però és el què feia :oops: Això sí, si veia policia o així intentava reduir a 80-100 km/h una estona. De tota manera, legalment no sé com està el tema!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 02/12/2006 18:58

aarongilp ha escrit:
orique ha escrit:És que anar a 80 per autopista, per molt novell que es sigui, és un disbarat... i això a Europa ho saben :D
Per cert, ara que ho recordo, i força relacionat amb això...si jo passo per un radar a 100 i porto la "L" posada, cau multa o no? Jo dic que sí, que fan fotos a tots els cotxes (tot i que sembli un disbarat), però mon pare diu que nanais, que la càmera només s'activa quan es sobrepassa la velocitat...és que ja em veieu a tots els cartells lluminosos d'aquests que creuen la calçada a l'autopista i davant de totes les caixes sospitoses, frenant a 80...és molt dur haver de fer això quan vas a 110 tan tranquil...
Sobre el tema dels radars, que jo sàpiga el procés de sanció està automatitzat. Caldria saber si el programari es limita a llegir les matrícules o tot el cotxe...

Si no em responen des de l'Ambaixada abans del pont (que no ho crec :D) circularé com si res... i si m'aturen i em diuen algo... "je ne comprends rien de rien... en català si us plau xD "



Respon

Torna a “Vehicles privats / Vehículos privados”