Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Imbècils al volant (i al manillar de les motos...)
Un conductor ebri atropella mortalment un treballador de l’A
Un conductor ebri atropella mortalment un treballador de l’AVE
Joan Escofet (laMalla.net)
Un gallec de 33 anys ha perdut la vida, aquest dimarts a la matinada, després que un conductor ebri l'atropellés a la N-II al seu pas per Figueres (l'Alt Empordà). L'home tornava cap a casa després de la feina quan ha estat envestit per un conductor que quadruplicava la taxa mínima d'alcoholèmia. Els Mossos han detingut el conductor, de 42 anys i veí de Figueres, que ha quedat detingut per un delicte contra la seguretat en el trànsit. Passarà a disposició judicial en les properes hores.
http://www.lamalla.net/canal/localia/no ... ?id=152155
Joan Escofet (laMalla.net)
Un gallec de 33 anys ha perdut la vida, aquest dimarts a la matinada, després que un conductor ebri l'atropellés a la N-II al seu pas per Figueres (l'Alt Empordà). L'home tornava cap a casa després de la feina quan ha estat envestit per un conductor que quadruplicava la taxa mínima d'alcoholèmia. Els Mossos han detingut el conductor, de 42 anys i veí de Figueres, que ha quedat detingut per un delicte contra la seguretat en el trànsit. Passarà a disposició judicial en les properes hores.
http://www.lamalla.net/canal/localia/no ... ?id=152155
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Aquest periodista quadruplicava la taxa màxima...abegot ha escrit:Un conductor ebri atropella mortalment un treballador de l’AVE
Joan Escofet (laMalla.net)
Un gallec de 33 anys ha perdut la vida, aquest dimarts a la matinada, després que un conductor ebri l'atropellés a la N-II al seu pas per Figueres (l'Alt Empordà). L'home tornava cap a casa després de la feina quan ha estat envestit per un conductor que quadruplicava la taxa mínima d'alcoholèmia. Els Mossos han detingut el conductor, de 42 anys i veí de Figueres, que ha quedat detingut per un delicte contra la seguretat en el trànsit. Passarà a disposició judicial en les properes hores.
http://www.lamalla.net/canal/localia/no ... ?id=152155
Contra la seguretat del trànsit? Perquè homicidi no, no?
Del Diari de Tarragona, dimecres 22/Nov/2006:
COSTA
2.400 euros per a una cambrilenca que conduïa beguda i en sentit contrari
ACN :: 21.11.2006 (11:15h.) |
L'Audiència Provincial de Tarragona ha ratificat una sentència del Jutjat Penal de Reus que condemna la veïna de Cambrils Y.M.G., amb una multa de 2.400 euros i la suspensió temporal del permís de conducció durant un any i mig per conduir sota els efectes de l'alcohol i en sentit contrari. La Policia Local la va detenir el passat 12 de febrer d'enguany per aquests fets.
Segons la Policia Local de Cambrils (Baix Camp), una parella d'agents va observar com la veïna del municipi, Y.M.G. que conduïa un turisme, sortia de la rotonda de l'avinguda Diputació amb la rambla Jaume I en contra del sentit establert. La conductora va seguir circulant en sentit contrari ocasionant el risc de col•lisió frontal contra un vehicle que circulava de forma correcta.
Els agents van interceptar el vehicle infractor i van sotmetre a la conductora a proves d'alcoholèmia que van donar un resultat 3,5 vegades superior al màxim autoritzat. Els policies municipals van instruir atestat per un delicte contra la seguretat del trànsit.
En el judici ràpid celebrat als Jutjats de Reus, se la va condemnar amb una multa de 2.400 euros i la suspensió temporal del permís de conducció durant un any i mig. La conductora va interposar un recurs i l'Audiència Provincial de Tarragona ha ratificat la sentència íntegrament.
COSTA
2.400 euros per a una cambrilenca que conduïa beguda i en sentit contrari
ACN :: 21.11.2006 (11:15h.) |
L'Audiència Provincial de Tarragona ha ratificat una sentència del Jutjat Penal de Reus que condemna la veïna de Cambrils Y.M.G., amb una multa de 2.400 euros i la suspensió temporal del permís de conducció durant un any i mig per conduir sota els efectes de l'alcohol i en sentit contrari. La Policia Local la va detenir el passat 12 de febrer d'enguany per aquests fets.
Segons la Policia Local de Cambrils (Baix Camp), una parella d'agents va observar com la veïna del municipi, Y.M.G. que conduïa un turisme, sortia de la rotonda de l'avinguda Diputació amb la rambla Jaume I en contra del sentit establert. La conductora va seguir circulant en sentit contrari ocasionant el risc de col•lisió frontal contra un vehicle que circulava de forma correcta.
Els agents van interceptar el vehicle infractor i van sotmetre a la conductora a proves d'alcoholèmia que van donar un resultat 3,5 vegades superior al màxim autoritzat. Els policies municipals van instruir atestat per un delicte contra la seguretat del trànsit.
En el judici ràpid celebrat als Jutjats de Reus, se la va condemnar amb una multa de 2.400 euros i la suspensió temporal del permís de conducció durant un any i mig. La conductora va interposar un recurs i l'Audiència Provincial de Tarragona ha ratificat la sentència íntegrament.
Perquè aquests personatjes SEMPRE tenen la barra de interposar recursos per el·ludir les sancions?
Hi havia cap dubte sobre els delictes que acabava de cometre?
Hi havia algun atenuant que la poguès disculpar de circular borratxa i en sentit contrari?
Com es pot arribar a ser tan irresponsable i al vegada tenir tanta barra?
En fi, que cada dia m'agrada mès viatjar en tren...
Salutacions
Hi havia cap dubte sobre els delictes que acabava de cometre?
Hi havia algun atenuant que la poguès disculpar de circular borratxa i en sentit contrari?
Com es pot arribar a ser tan irresponsable i al vegada tenir tanta barra?
En fi, que cada dia m'agrada mès viatjar en tren...
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Inauguro aquest fil per publicar les notícies protagonitzades per aquells individus que, a jutjar per les seves "proeses" al seient d'un cotxe, mereixerien passar una estona asseguts a una altra banda... a la cadira elèctrica
Començo amb una notícia de l'edició de Sant Silvestre del Diari de Girona:
Començo amb una notícia de l'edició de Sant Silvestre del Diari de Girona:
Diari de Girona ha escrit:Un cotxe baixa de matinada per les escales de la Catedral i destrossa diversos esglaons
Els turistes es van trobar ahir com diversos esglaons de les escales de la Catedral van quedar esmicolats per una bretolada.
J.B.M., GIRONA.
Un cotxe va destrossar la matinada de divendres a dissabte diversos esglaons de les escales de la Catedral de Girona. La policia investiga qui ha estat l´autor o els autors de la destrossa. La regidora de Via Pública, Isabel Salamaña, va lamentar aquest nou atac al «patrimoni» i va considerarar que «es tracta d´una lamentable juguesca».
Segons diverses fonts, els fets s´haurien produït a les tres de la matinada quan un vehicle -que podria ser un tot terreny- va accedir a la plaça dels Apòstols i va arriba fins davant de la porta de la Catedral. Ahir encara es podien veure les restes de fang sec que deuria portar enganxat a les rodes.
Segons els primeres hipòtesis, el vehicle va baixar amb rapidesa, però frenant. En els primers esglaons ja va deixar la seva «empremta»: el cop de la primera baixada ja va desfer un esglaó. El vehicle va seguir baixant amb una certa velocitat i eren ben visibles les marques d´una gran frenada en forma d´«S» en el tram mig de l´escalinata. Però els danys més greus els va provocar a la part baixa: amb la frenada i possiblement amb la part posterior del vehicle va impactar contra els graons que es va esmicolar.
La policia n´investiga l´autoria i està estudiant la gravació de diverses càmeres després de comprovar ahir la de la porta de l´Audiència Provincial, on el vehicle podria haver quedat enregistrat. La policia sospita que es tractaria d´un tot terreny que ja havia provocat les queixes de veïns durant tota la matinada.
La regidora de Via Pública, Isabel Salamaña, tem que «es tracti d´una juguesca, d´un atreviment que no s´hauria d´haver produït». La regidora va recordar que aquest tipus d´actes a més de comportar una multa per la infracció de trànsit, també suposen haver de pagar la reparació, així com una altra sanció per atemptar contra el patrimoni. Fa pocs mesos un camió també va trencar la part inferiror de l´escalinata.
La circulació de vehicles a lazona està restringida als veïns, encara que les nits del cap de setmana moltes persones s´hi apropen fins als locals d´oci.
Tots aquests aprenents de James Bond també podrien imitar-lo penjant-se de l'ala d'un avió en ple vol, agafant-se al periscopi d'un submarí a 3000 metres de profunditat, etc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
S'ha de ser bèstia i brètol per destrossar amb cotxe els esglaons de la catedral. Dic jo que portin a l'individu en qüestió a picar pedra a mà a una mina, que així cremaria adrenalina de sobres,que la porti a sacs i que ell solet restauri els esglaons.
Un motiu més per gravar amb impostos alts els tot-terrenys i prohibir TOTALMENT l'accès amb vehicle automòbil als centres històrics amb dispositius especials (barreres com cal que impedeixin el pas) i que només permetin l'accès a veïns i serveis.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Collons...s'ha de ser cafre per fer això amb un cotxe...jo que amb el meu no m'atreveixo ni a baixar més d'un graó
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En el cas de l'accés al Barri Vell, a la Plaça de Catalunya sol haver-hi un municipal que hi regula l'accés, però no hi és pas les vint-i-quatre hores. L'accés del carrer del Carme per la Plaça de la Independència està regulat per una pilona pneumàtica, així com l'accés pel Mercadal.JaMiRo! ha escrit:Un motiu més per gravar amb impostos alts els tot-terrenys i prohibir TOTALMENT l'accès amb vehicle automòbil als centres històrics amb dispositius especials (barreres com cal que impedeixin el pas) i que només permetin l'accès a veïns i serveis.
Conseqüències dels desperfectes a l'escalinata de la Catedral de Girona.
Diari de Girona ha escrit:La reparació de l´escalinata de la Catedral no s´enllestirà fins d´aquí a «molts mesos»
La part més baixa de l´escalinata és la que ha quedat més destrossada pel pas d´un vehicle.
TAPI CARRERAS, GIRONA.
La reparació de l´escalinata de la Catedral de Girona va per llarg. Des de l´Ajuntament ja s´ha posat «fil a l´agulla» per arranjar els esglaons afectats pel pas d´un vehicle la nit del 30 al 31 de desembre. No obstant, s´ha deixat clar que les tasques duraran «molts mesos» perquè s´ha de treballar amb precisió i seguint una sèrie de passos i tramitacions per tal que l´escalinata quedi exactament com era abans de la trencadissa.
La tinenta d´alcalde de Coordiciació Territorial de l´Ajuntament de Girona, Isabel Salamaña, ha explicat que ahir al matí ja s´hi van desplaçar les brigades municipals i està previst que també hi vagin els arquitectes municipals.
El primer pas serà valorar exactament quines peces de l´escalinata s´han de canviar i quines es poden refer al mateix lloc. Algunes han quedat trencades, sobretot a la part baixa. Altres han quedat enfonsades i podria ser suficient arranjar la part de sota d´aquestes peces i aixecar-les de nou. El nombre exacte de peces afectades encara s´està estudiant.
El segon pas serà elaborar un projecte des de l´àrea d´Urbanisme que tingui en compte precisament quines són les reparacions que s´han de fer i com s´han de tirar endavant . Aquest projecte s´haurà d´enviar a la comissió de Patromoni del Departament de Cultura de la Generalitat per tal que hi doni el vistiplau. L´escalinata forma part del conjunt barroc de la Catedral i per tant, com a element protegit, s´ha de fer d´acord amb una sèrie de pautes que respectin l´estructura original de l´obra.
El tercer pas serà encarregar a un picapedrer les peces noves. Hauran de ser fetes a mà, amb mides diferents corresponents a cadascuna de les peces afectades. La pedra que s´ha d´utilitzar és la mateixa que la que hi ha actualment: pedra de Girona (nummulítica). L´Ajuntament té una beta oberta de pedra de Girona, a la zona de les Pedreres per casos d´emergència com aquest. LLavors només quedarà anar col·locant les peces i tornar a deixar les escales tal com eren abans de la nit abans de cap d´any.
Se sap el model de cotxe i part de la matrícula
La Policia Municipal de Girona té diferents pistes per acabar enxampant el conductor del vehicle que va malmetre l´escalinata de la Catedral la nit del 30 al 31 de desembre. El cos policial ha optat per no revelar exactament quines investigacions està portant a terme però sí que ha assegurat que hi està treballant i que té indicis per acabar descobrint l´autor de la destrossa.
Amb la càmera de vigilància que hi ha a la porta de l´Audiència Provincial es poden veure alguns dels números de la matrícula del vehicle i identificar de quin model es tracta. A més, aquell dia hi va haver queixes de veïns de la zona referents a la presència un vehicle tot terreny.
A més, segons ha explicat la tinenta d´alcalde de Coordinació Territorial, Isabel Salamaña, el conductor no hauria actuat sol, sinó que en les imatges es veurien altres vehicles aparcats a la plaça de la Catedral. Aquest fet permetria interpretar que el conductor del vehicle que va acabar passant per l´escalinata de la Catedral, estava participant en algun tipus d´aposta o juguesca.
En determinats punts de l´escalinata han quedat visibles els efectes del pas del vehicle. Hi havia des de fang sec que podria dur enganxat a les rodes fins a marques d´ alguna frenada. Les pitjors conseqüències però, són la ruptura de diversos esglaons de la part baixa.
Si s´acaba descobrint l´autor de les destrosses, no tan sols se li aplicaria una possible multa per diverses infraccions de trànsit sinó que haurà d´afrontar el pagament de la reparació dels desperfectes, així com una altra sanció per atemptar contra el patrimoni. De moment, les obres les hauria de finançar el Bisbat, però l´Ajuntament ja ha dit que hi col·laborarà.
Crec que ja hi ha prou de ficar-se amb els tot terreny, potser el problema no es el tipus de vehicle si no la persona que els condueix, per la mateixa rao, també caldria pujar els impostos els vehicles de nengs que circulan a una velocitat excesiva, amb un soroll excesiu i a sobre fent escoltar a la resta de mortals la seva musica, xunda xunda xunda
De fet els 4x4 ja paguem mes impostos, i torno a repetir no es problema del tipus de vehicle sino de conductors
De fet els 4x4 ja paguem mes impostos, i torno a repetir no es problema del tipus de vehicle sino de conductors
El que s'ha de fer és un examen seriós als centres mèdics, i gravar els vehicles que no tingui sentit tenir-los (en el cas dels 4x4, si es viu a ciutat i no es demostra que es necessita per alguna raó justificada)
El problema és com demostrar-ho: quines proves es poden considerar vàlides i quines no ho serien.orique ha escrit:El que s'ha de fer és un examen seriós als centres mèdics, i gravar els vehicles que no tingui sentit tenir-los (en el cas dels 4x4, si es viu a ciutat i no es demostra que es necessita per alguna raó justificada)
Jo seria més partidari de la necessitat d'obtenció d'un carnet específic per a la conducció d'aquests vehicles. En el fons, tampoc es comporten igual que un turisme. D'aquesta forma aquests conductors tindrien una formació més específica i per altra banda més d'un home de ciutat s'ho pensarà dues vegades abans d'haver-se d'examinar dos cops per conduir un vehicle d'aquest tipus. La gent "de poble" es treuria directament el carnet específic de 16 (4x4 )
Clar que amb l'actual legislació en què conduir sense carnet és una mera falta administrativa aquesta mesura quedaria en paper mullat
Se m'acudeixen unes quantes que podrien servir de "filtre" (tot i que ja se sap que, sobretot en aquestes contrades, feta la llei, feta la trampa):
1. Tenir la residència habitual en una zona muntanyosa. Demostrable via el padró.
2. Ser propietari d'un terreny en zona no urbana. Per terreny s'entén no una casa amb jardí, sinó una extensió superior a x hectàrees. Demostrable per escriptura, testament, etc.
3. Treballar en un ofici que pugui obligar a tenir un 4x4: ramader, pagès, veterinaris de bestiar, autònoms d'àmbit rural (subcontrates d'elèctriques, telefòniques, etc) o coses així. Demostrable via contracte, papers acreditant ser l'amo d'una empresa, etc.
...
Tot això recordo que podria servir per quedar exempt de pagar el recàrrec de l'impost; en cap moment estic prohibint el dret a la propietat. El recàrrec hauria d'anar en consonància amb la renda del titular del vehicle o de la seva família, doncs no cobra el mateix un Manager de e-business que un Programador Junior (:roll:).
1. Tenir la residència habitual en una zona muntanyosa. Demostrable via el padró.
2. Ser propietari d'un terreny en zona no urbana. Per terreny s'entén no una casa amb jardí, sinó una extensió superior a x hectàrees. Demostrable per escriptura, testament, etc.
3. Treballar en un ofici que pugui obligar a tenir un 4x4: ramader, pagès, veterinaris de bestiar, autònoms d'àmbit rural (subcontrates d'elèctriques, telefòniques, etc) o coses així. Demostrable via contracte, papers acreditant ser l'amo d'una empresa, etc.
...
Tot això recordo que podria servir per quedar exempt de pagar el recàrrec de l'impost; en cap moment estic prohibint el dret a la propietat. El recàrrec hauria d'anar en consonància amb la renda del titular del vehicle o de la seva família, doncs no cobra el mateix un Manager de e-business que un Programador Junior (:roll:).
Que dieu! si el dia de demà vull un 4·4 per sortir al camp o fer una ruta rural les vostres lleis proposades no em deixaríen. Qui vulgui tenir un 4·4, que ho tingui, la meva llei es altre.
Control psicològic als conductors:
·En cas de inmaduresa (nengs) retiració del carnet i que qualsevol vehicle de la seva propietat se li doni la custodia a algun familiar seu, (pare, mare, avis, tiets...)
·En cas de tenir nerviosisme al volant (els lents de l'autopista), retirada del carnet, i quan hagui fet més practiques, i perdi la por, se li retorna el carnet.
·I així amb molts casos...
Control psicològic, i un altre, més especific per a conduir camions, busos, furgons... etc.
Es una llàstima lo que ha passat a Girona, perquè la escalinata original em sembla que era aquesta. Sé que fa temps va haver també un neng que rondava per la ciutat a tota velocitat i va atropellar a varia gent fins que els mossos el van agafar.
Control psicològic als conductors:
·En cas de inmaduresa (nengs) retiració del carnet i que qualsevol vehicle de la seva propietat se li doni la custodia a algun familiar seu, (pare, mare, avis, tiets...)
·En cas de tenir nerviosisme al volant (els lents de l'autopista), retirada del carnet, i quan hagui fet més practiques, i perdi la por, se li retorna el carnet.
·I així amb molts casos...
Control psicològic, i un altre, més especific per a conduir camions, busos, furgons... etc.
Es una llàstima lo que ha passat a Girona, perquè la escalinata original em sembla que era aquesta. Sé que fa temps va haver també un neng que rondava per la ciutat a tota velocitat i va atropellar a varia gent fins que els mossos el van agafar.
Completament d'acord amb el que diu Ferrovi, no hem d¡oblidar que tambe es pot ternir un 4 x 4 per les activitats ludicas de cap de setmana , aixo si respectan sempre la reste de vehicles i com no al medi ambient.
Us puc comentar experiencies de conductors de turismes que es pensen que poden anar per tots els camins, jo he tingut que treure mes d'un.
L'examen psicologic crec que es necesari per tot tipus de carnet hi ha molt neng perillos al volant
Tambe es lamentable l'espectacle de cada cap de setmana a la C16 de nengs ambs els seus GTI per entendrens fen adelantaments completament imposibles, semble que els hi tancan les pistes d'esqui, i ull no vull dir que tots els esquiadors vam com animals, per sort la gran majoria conduieix amb normalitat, com es diu en castella Hay de todo en la viña de Señor, el que passa es que es fa notar mes el dolent que el normal,(tambe passa amb els 4 x 4)
Us puc comentar experiencies de conductors de turismes que es pensen que poden anar per tots els camins, jo he tingut que treure mes d'un.
L'examen psicologic crec que es necesari per tot tipus de carnet hi ha molt neng perillos al volant
Tambe es lamentable l'espectacle de cada cap de setmana a la C16 de nengs ambs els seus GTI per entendrens fen adelantaments completament imposibles, semble que els hi tancan les pistes d'esqui, i ull no vull dir que tots els esquiadors vam com animals, per sort la gran majoria conduieix amb normalitat, com es diu en castella Hay de todo en la viña de Señor, el que passa es que es fa notar mes el dolent que el normal,(tambe passa amb els 4 x 4)
No pas:Ferrovi ha escrit:Que dieu! si el dia de demà vull un 4·4 per sortir al camp o fer una ruta rural les vostres lleis proposades no em deixaríen.
El tema és el de "vull això ara i aquí". Si vols sortir al camp de cap de setmana, és un caprici. Si vols fer una ruta rural, és un caprici. Amb la diferència de que fer això en 4x4 té pitjors conseqüències que fer-ho, posem per cas, en transport públic, o en turisme "normal" + bicicleta.orique ha escrit:Tot això recordo que podria servir per quedar exempt de pagar el recàrrec de l'impost; en cap moment estic prohibint el dret a la propietat. El recàrrec hauria d'anar en consonància amb la renda del titular del vehicle o de la seva família, doncs no cobra el mateix un Manager de e-business que un Programador Junior (:roll:)
Molta gent de ciutat usa el 4x4 per anar per la Diagonal. Vaig estar un mes aproximadament "destacado en el frente " en una empresa de la Bonanova i et puc dir que és un barri on hi ha una concentració molt alta de 4x4. Home, els carrers Mandri o Ganduxer són empinats, però servidor se'ls ha fet amb un turisme normal (és la ruta més curta i ràpida si, des de casa, vull agafar la ronda de Dalt sentit Besòs).
En cap moment he dit que tots els conductors de 4x4 siguin incívics (paraula molt de moda últimament), sinó que n'hi ha molts que els tenen per demostrar poder adquisitiu, quan en realitat no necessitaran (o senzillament no ho faran) anar per una zona on un turisme normal no podria circular.
A aquests senyors, els diria que si volen demostrar quelcom, podrien comprar un cotxe híbrid. Són igual de cars i de luxosos però gasten molt menys. Això sí, no veuran si el cotxe que va 20 vehicles per davant porta el sostre brut.
Ja ho diuen les sigles...BRILL 18 ha escrit:Tambe es lamentable l'espectacle de cada cap de setmana a la C16 de nengs ambs els seus GTI per entendrens fen adelantaments completament imposibles
El que cal és que les autoescoles i la DGT siguin molt més rigoroses a l'hora d'atorgar carnets de conduir. Actualment, els exàmens (tant el teòric com el pràctic) són ridículs, i ja ni parlem dels tràmits de renovació. En mans de segons qui, un cotxe pot convertir-se en una autèntica arma de destrucció massiva i, per tant, el que cal és donar-li el mateix tractament que a una arma de foc, que, en mans sensates, no té perquè ser perillosa. O sigui: test psicològic (i res de preguntetes per sortir del pas) i proves pràctiques molt més rigoroses, entre d'altres mesures. Perquè si no, seguirem lamentant durant molt temps massa accidents, ferits, morts i desperfectes materials.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.